Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel De Looier





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 137
inclusief belastingen en toeslagen
21 sep - 22 sep
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Smart-tv
Draagbare ventilator
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een espressoapparaat
Waterkoker
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
9,0 van 10
Fantastisch
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Smart-tv
Draagbare ventilator
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een espressoapparaat
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(36 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Smart-tv
Draagbare ventilator
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een espressoapparaat
Waterkoker
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(45 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Smart-tv
Draagbare ventilator
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een espressoapparaat
Waterkoker
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (Small) laden

Tweepersoonskamer (Small)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(29 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Smart-tv
Draagbare ventilator
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een espressoapparaat
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

W Amsterdam
Amsterdam Centrum
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
8.4 van 10, Zeer goed, 750 beoordelingen
De prijs is € 332
inclusief belastingen en toeslagen
5 okt - 6 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Derde Looiersdwarsstraat 75, Amsterdam, 1016 VD
Over deze accommodatie
Hotel De Looier
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een toeristenbelasting van 12.50 procent in rekening gebracht
- Vóór het inchecken dien je een borgsom van EUR 100 te betalen.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. EUR 15 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 60 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 4)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en buitenverlichting
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
De Looier
De Looier Amsterdam
Hotel De Looier
Hotel De Looier Amsterdam
Hotel Looier
Looier
De Looier Hotel
Hotel Looier Amsterdam
Looier Amsterdam
Hotel De Looier Hotel
Hotel De Looier Amsterdam
Hotel De Looier Hotel Amsterdam
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel De Looier
9,0
Fantastisch
9,2
Netheid
8,4
Voorzieningen
9,6
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8 feb 2024
1 nacht verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Melanie
19 okt 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Melanie
2 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Jip
11 sep 2022
Jip
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Arjan
Reisde met een groep
29 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arjan
2 nachten verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
Diane
Reisde met partner
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Diane
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ebrahim
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Ebrahim
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Christine
Reisde met partner
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Christine
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Vida
Reisde met partner
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vida
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Timothy
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Timothy
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Nancy
Reisde met familie
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nancy
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Myrna
Reisde met partner
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Myrna
7 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Antonio
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Antonio
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Massimo
Reisde met familie
31 aug 2025
Negatief: Netheid
Massimo
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Oscar
Reisde met familie
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Oscar
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
luc
Reisde met partner
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
luc
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
FRANCESCO
Reisde met familie
23 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
FRANCESCO
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Azzurra
Reisde met familie
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Azzurra
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hannah
18 aug 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hannah
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Andrea
Reisde met een groep
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
5 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Mark
Reisde met partner
14 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Karin
10 aug 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Karin
3 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Meho
10 aug 2025
Meho
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Paresh
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Paresh
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Anna
5 aug 2025
Anna
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
APRIL
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
APRIL
3 nachten verbleven in juli 2025