Hotel Neutraal

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, op loopafstand van De Dam

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Neutraal

Exterieur
Kamer
Interieur
Exterieur
Restaurant

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Standaard kamer

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard kamer

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Standaard kamer

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoonsbedden

Twin kamer

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Damrak 8, Amsterdam, 1012LG

In de buurt

  • Sexmuseum - 1 min. lopen - 0.0 km
  • De Dam - 6 min. lopen - 0.6 km
  • Anne Frank Huis - 13 min. lopen - 1.2 km
  • Leidseplein - 6 min. rijden - 2.4 km
  • Van Gogh Museum - 7 min. rijden - 3.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Amsterdam Centraal - 3 min. lopen
  • Metrostation Amsterdam Centraal - 4 min. lopen
  • Luchthaven Schiphol (AMS) - 28 min. rijden

Restaurants

  • ‪PANCAKES Amsterdam - ‬2 min. lopen
  • ‪McDonald's - ‬1 min. lopen
  • ‪Vic's Bar - ‬2 min. lopen
  • ‪Park Plaza Brasserie - ‬1 min. lopen
  • ‪Prix d'Ami Poolhal Café - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Neutraal

Hotel in de buurt van De Dam
Met Amsterdam Museum en De Negen Straatjes in de buurt heeft Hotel Neutraal genoeg te bieden.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een 24-uurs receptie, een automaat en een kluis bij de receptie
  • Een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en een bagageopslagruimte
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Televisies van 20 inch met satellietzenders
  • Verwarming, dagelijkse schoonmaakservice en telefoons

Gesproken talen

Arabisch, Nederlands, Engels, Duits, Hongaars, Pools, Roemeens, Servisch, Slowaaks en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Parkeren en vervoer

  • Je hoeft niet op straat te parkeren

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke koelkast
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Gemeenschappelijke badkamer (wastafel op de kamer)
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Tv van 20 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice

Meer

  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 17

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 17.00 uur te arriveren. 
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 6 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een toeristenbelasting van 12.50 procent in rekening gebracht

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je het verblijf in het hotel betaalt en niet tijdens het boeken, voert het hotel een autorisatie uit op je creditcard voor het bedrag van de 1e nacht.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Neutraal
Hotel Neutraal Amsterdam
Neutraal
Neutraal Amsterdam
Neutraal Hotel Amsterdam
Hotel Neutraal Hotel
Hotel Neutraal Amsterdam
Hotel Neutraal Hotel Amsterdam

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Neutraal?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Neutraal?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Neutraal uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Neutraal?

Dit hotel ligt in Amsterdam Centrum, binnen 10 minuten lopen van Beurs van Berlage en De Dam. Ook De Negen Straatjes en Amsterdam Museum liggen binnen 15 minuten lopen. Metrostation Amsterdam Centraal en Station Amsterdam Centraal liggen op 5 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Neutraal

Beoordelingen

5,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 73 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 10 van 73 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 73 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 73 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 73 beoordelingen

5,6/10

Netheid

5,6/10

Personeel en service

4,0/10

Voorzieningen

4,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Nozomi

景色が最高!

1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Soo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great place would recommend

Great view to watch the world from, breakfast was included and was cereal, meat cheese bread tea coffee etc, all youciulc need on the doorstep you would struggle to find s better location at such a great price
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The shared bathroom lacked a toilet seat, and the bathroom down the hall was out of order. Guests are forced to walk through a disgusting trash storage area to access rooms. The TV got one channel, an Arabic broadcast. SAD!
1 nacht verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

MARTINE

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
la chambre pour 2 très petite , lit petit, il n'y avait qu'une chaise , de toute façon impossible d'en mettre deux autrement on ne pouvait plus bouger, glace au-dessus du lavabo sale, au niveau de la fenêtre il y avait une petite plate forme à l'extérieur remplie de mégots de cigarette.moquette usagée dans le salon, personnel peu accueillant à part 2 personnes, petit déjeuner peu varié, salle de bain ok mais le WC très petit une personne de grande corpulence ne rentrait pas. il n'y avait de bien que la proximité de la gare Central
4 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Jocelyne

Negatief: Personeel en service, comfort kamer

Amsterdam super et hôtel nul

Amterdam est très dépaysant et très agréable. L'hôtel est déplorable surtout pour 105€ la nuitée (chambre n° 35). Le personnel est ni accueillant et ni poli. On s'est retrouvé dans une chambre sans aucun confort (précisé en tout petit en fin de description que les toilette et douche sont sur le palier). Lit double de 1,20m seulement. Pas de fenêtre seul vasistas opaque non ouvrant et sale. Pas de meuble de rangement car pièce trop petite (~2,60m*2,30m). Ca va qu'on avait des valises cabine sinon je ne vois pas où on les aurait gardé ouvertes (faute de rangement on laisse les vêtements à l'intérieur). Salle peu accueillante pour le petit déjeuner, et même pas un petit bouquet sur les tables: dommage au pays des tulipes, . Buffet pas attrayant du tout, très peu de choix et seulement du pain de mie Heureusement que la ville a beaucoup d'attrait ce qui rend le voyage très agréable malgré l'hébergement déplorable
4 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unsafe hotel, items went missing from my room, staff are unhelpful and very very rude, I wouldn’t recommend this hotel to anyone
3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Ideal Location

Fantastic location, adequate breakfast and friendly staff. However, the room was very small for a double and although clean was very old and tired. Renovations were taking place in the corridors so there was a lot of building materials just left around.
2 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Terry

Negatief: Netheid, comfort kamer

Great location, better than hostel but expensive.

Great location very close to central station on main busy tourist street. small upstairs hotel above macca's. stairs to room difficult to navigate with bag but not uncommon in Amsterdam. renovations taking place a bit messy with that -but didnt effect us. 1 small shower and 1 small toilet to share with many rooms on our floor-sometimes awkward. bed not so great, nearly always tending to fall out of bed as very soft edge. Basic breakfast-just ok. check in good. have to leave key at reception when going out.
2 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Brad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything goog. The power went out and front desk did not know because they still had power
2 nachten verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Bizzy, NY

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The woman at the front desk was so rude. I asked if I could leave my bag until check in time and she said yes and to just leave it on a table in the public dining area. She wouldn’t put it behind the desk. I might as well have left it outside the front door with a sign that said “take me” on it. She said if I don’t like it then I could “go somewhere else”. An “I’m sorry but that’s the only place I have” would have been a little nicer customer service. Anything that closely resembled a smile might have helped too. She was just cold and nasty. The room was fine for someone who doesn’t actually need to sleep. I could hear everything outside of the room. The floors were loud so whenever anyone walked by the room it woke me up. Doors were slamming closed all night long. If the woman at check in was in any way nice, I would have been able to look past everything else.
1 nacht verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Clive

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

À la hauteur de nos attentes, bien placé et propre

Très bon séjour dans une chambre avec un confort minimum mais tout à fait à la hauteur de nos attentes, idéalement placé.
2 nachten verbleven in juli 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

hotel for doing it hard

Small room with no A/C - toilet & bathroom comunial
2 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

ok for en enkelt nat.

Ikke et sted for længere ophold, men for en enkelt overnatning kan det gå og til prisen er det vel ok.

8/10 – Goed

Bheka

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

A Positive for Hotel Neutraal

Overall it was a pleasant stay. The reception area seems a little old, but overall it is clean. The room I was very nice and comfortable for the price. The shared bathroom was also clean and not a problem for a single guy. The best part about the place is its central location. Very close (walking distance) to the train station and tram lines. It's also pretty close to everything you can need during your stay in Amsterdam.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vraiment dans un état lamentable le manque de peinture et les mit sont en papier
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

ましりと, さいたま

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

中央駅にすぐアクセス

写真の通り部屋は古く、オイルヒーターもあまり効かなく冬場は寒いのですが、綺麗に清掃されています。無料の朝食もビュッフェでなかなか。何よりもスタッフが明るく対応が気持ち良いです。立地と値段も悪くないです。
1 nacht verbleven in januari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Terrible & Dirty Hotel ( only Location )

No phone in the room to call the reception ,No weake up call system,No TV Remort Control in the Room ,No Drinking Glass in the room,No Glasses on the sink to put your tooth paste & tooth brush ,No Soaps , No Hand & Dusch gel, No slipers in the Room,Very old dirty Floor carpet in the Room and in the eintire hotel ,walls are painted very simple without any anti Bactria,No cloth Wardrobe,No table napkins ,same Breakfast every day,very simple one Star Not 3 Stars Hotel....!!
3 nachten verbleven in januari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

resocha747, Hiroshima

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

立地は最高

とにかく従業員の対応が最悪、チェックインの時からずっと怒り口調で話してくるので不愉快。 狭い階段を、重い荷物を持って登らないといけない!! 客層が最悪、酔っぱらいが夜中叫びながら廊下を歩き回ったあげく、朝は二日酔いのせいかトイレを占拠してて利用できなかった。 部屋の暖房が全く利用できなかった。テレビはあるけどりモンコンがない。
1 nacht verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

lynn, richmond hill Ontario canada

Good located hotel

Hotel is in the city center so that very convenient to go everywhere in Amsterdam. Home make breakfast is great for traveller. If we could get someone help us to lift up and down our luggages on those stairs when we check-in/check-out then we would be very happy.
2 nachten verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Zum Schlafen reicht's...

Das Hotel liegt genial zwischen Hbh. und Dam. Vom Frühstücksraum hat man einen klasse Ausblick auf die Gracht und die dahinter liegende Fassade... Das Zimmer hatte ein 140cm breites Bett und gefühlte 50cm Platz drum rum. Der Fernseher war nicht zu benutzen, da keine Fernbedienung zu finden war und auch manuell nix zu machen schien... Der Zuzieharm der Tür war auch defekt. Der Weg zum Zimmer war lang und steil, denn wir mussten 3 enge Treppen und schier endlose Flure hinauf... Das Frühstück war.... nennen wir es einfach. Marmelade, Honig, Butter, Müsli, Cornflakes, Wurst, Käse, Gurken- und Tomatenscheiben, Toastbrot, Saft und ein kleiner Kaffee, das tut's schon... (Alle paar Sekunden erschallte eine Spielautomaten-Melodie :-D ) Aber ein Schritt aus der Haustür und man war mitten in der City, dementsprechend hat uns das schon gereicht für die 3 Nächte :-)
3 nachten verbleven in oktober 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Becca, Wales

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Awful

Hotel was falling apart. it was filthy and full of random people. we had to lock the door just to go to the toilet. I don't feel threatened easily but this hotel was like something from a horror movie. The coffee in the Moring was ok, but didn't eat anything because the cat was all over the tables and reception. Faulty towers has nothing on this hotel.
1 nacht verbleven in november 2017

4/10 – Matig

sunggon

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

교통의 편리성과 관광지 접근성만 따진다면~~~

저렴한 호텔을 예약하였다 하지만 상상 이하의 열악한 시설에 놀랐습니다. 내부 공간이 너무 비좁고 제대로 관리되고 있지 않는 시설들이 조금은 당황스러웠습니다. 우리나라와 비교하는게 좀 뭐하지만요~~. 다만, 교통과 관광을 위한 연결성 및 접근성은 최고였다고 생각합니다.
1 nacht verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

CHIAYUN

Negatief: Netheid
走道狹小且不通風,通道地毯感覺不乾淨。開門出走廊時可以聞到有很濃的大麻菸味,走到外面也看見很多菸蒂。房間及衛浴算乾淨,早餐也可以。服務人員也願意幫我們裝熱開水。
1 nacht verbleven in oktober 2017