Hotel Okura Amsterdam

5.0-sterrenaccommodatie
Hotel met luxe voorzieningen aan een rivier, in de buurt van Rijksmuseum

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn August 2024 en September 2024.
augustus 2024
september 2024

Fotogalerie voor Hotel Okura Amsterdam

Presidentiële suite | Hypoallergeen beddengoed, een gratis minibar, een kluis op de kamer
Terras
Exterieur
Dagelijks ontbijtbuffet (EUR 40 per persoon)
4 restaurants, serveren lunch, diner, internationale gerechten

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Bubbelbad
    BubbelbadBubbelbad
  • Zwembad
    ZwembadZwembad
  • Bar
    BarBar
  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaarOntbijt beschikbaar
  • Roomservice
    RoomserviceRoomservice
  • Spa
    SpaSpa
De prijs is € 289
Prijs beschikbaar op 30-07-2024

Meest relevante beoordelingen

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Vergelijkbare accommodaties

Over deze buurt

Kaart
Ferdinand Bolstraat 333, Amsterdam, 1072 LH

In de buurt

  • Amsterdam RAI - 12 min. lopen
  • Heineken Experience - 15 min. lopen
  • Rijksmuseum - 3 min. rijden
  • Van Gogh Museum - 3 min. rijden
  • Leidseplein - 4 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Tramhalte van Hilligaertstraat - 3 min. lopen
  • Station Amsterdam RAI - 20 min. lopen
  • Luchthaven Schiphol (AMS) - 17 min. rijden

Restaurants

  • ‪Omelegg - ‬6 min. lopen
  • ‪Café Gambrinus - ‬5 min. lopen
  • ‪Dopey's Elixer Café - ‬3 min. lopen
  • ‪Twenty Third Bar - ‬1 min. lopen
  • ‪Brouwerij Troost - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Okura Amsterdam

Hotel met een luxe stijl en een duurzaam beleid in de buurt van Rijksmuseum
Hotel Okura Amsterdam bevindt zich in de buurt van Van Gogh Museum en Leidseplein en biedt extraatjes zoals een terras, een Japanse tuin en een kapsalon. Gun jezelf een Zweedse massage, een manicure/pedicure of een lichaamsbehandeling bij Nagomi Gym & Wellness, de plaatselijke spa. Ga beslist een hapje eten bij een van de 4 plaatselijke restaurants. Ze serveren er lunch en diner, en je geniet er van maaltijden met een of meerdere Michelinsterren en internationale gerechten. Bij fitnesslessen worden het fitnesscentrum gegeven. Verder biedt de accommodatie voorzieningen zoals stomerij-/wasservices, 2 bars en een 24-uurs businesscentrum aan. Naast voorzieningen zoals een stoombad en een sauna kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een binnenzwembad met ligstoelen
  • Een limousine- of autoservice, een ontbijtbuffet (tegen een toeslag) en fietsverhuur
  • Plaatsen voor valetparkeren (toeslag), een oplaadpunt voor elektrische auto's en een snelle uitcheckservice
  • Oppasservices (toeslag), een lift en conciërgeservices
  • Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten zeer lovend zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 300 kamers beschikken over faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en kussenkeuzemenu's en bieden daarnaast voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Recycling en ledlampen
  • Badkamers met regendouches en designer toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 32 inch met kabelzenders
  • (kleding)kasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Prijzen en affiliaties

Eco-gecertificeerde accommodatie
Deze accommodatie is gecertificeerd door Green Globe, een programma dat de impact van een accommodatie op een of meer van de volgende gebieden meet: milieu, gemeenschap, cultureel erfgoed, lokale economie.
Deze accommodatie is lid van Leading Hotels of the World.

Gesproken talen

Nederlands, Engels, Frans, Duits, Japans, Russisch en Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Parkeerplekken ter plaatse (EUR 65 per nacht)
  • Valetparkeren ter plaatse (EUR 65 per nacht)

Eten en drinken

  • Ontbijtbuffet beschikbaar tegen een toeslag van 06.30 uur tot 11.00 uur op werkdagen en van 06.30 uur tot 11.30 uur in het weekend: EUR 40 voor volwassenen en EUR 20 voor kinderen
  • 2 bars/lounges
  • 4 restaurants
  • Met zijn tweeën/besloten dineren

Restaurants ter plaatse

  • Ciel Bleu Restaurant
  • Sazanka Restaurant
  • Serre
  • Yamazato Restaurant

Dingen om te doen

  • Binnenzwembad
  • Fietsenverhuur
  • Fitnesslessen
  • Sauna
  • Spabad
  • Sportschool
  • Stoombad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Binnenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Geldautomaat
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Reisgidsen
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Aanzoek-/romantische pakketten
  • Conciërgeservices
  • Dagelijkse huishoudservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 20 vergaderruimtes
  • 24-uurs businesscentrum
  • Conferentiecentrum (2.700 vierkante meter)

Buiten

  • Aan een rivier
  • Japanse tuin
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • 5 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Gezichtsbehandelingen
  • Hotstone-massages
  • Manicures/pedicures
  • Massages in de kamer
  • Sauna
  • Spa beperkt geopend
  • Spabad
  • Turks bad
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift (100 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle

Meer

  • 100% hernieuwbare energie
  • 23 etages
  • Balzaal
  • Feestruimte
  • Gebouw
  • Gebouwd in 1971
  • Gebruik van de waterautomaat wordt aangemoedigd
  • Milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen gebruikt
  • Ramen met dubbelglas
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Tours en activiteiten van lokale aanbieders
  • Uitgebreid beleid om voedselverspilling te voorkomen
  • Uitgebreid recyclingbeleid
  • Veganistische gerechten
  • Vegetarisch ontbijt beschikbaar
  • Vegetarische gerechten
  • Waardige omgang met wilde dieren in gevangenschap

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Kussenkeuzemenu
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Badjassen
  • Designer toiletartikelen
  • Diep bad
  • Haardroger
  • Handdoeken
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Lcd-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Espressoapparaat
  • Gratis gevulde minibar
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Ledverlichting
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Recyclen
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon
  • Waterbesparende douches
  • Waterbesparende toiletten

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 120
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: EUR 109
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Als je het verblijf ter plaatse betaalt in plaats van tijdens het boeken, voert deze accommodatie een autorisatie ter hoogte van EUR 0,01 uit op je creditcard.
De accommodatie vermeldt het volgende: conform de Nederlandse Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH) is het hotel niet verantwoordelijk voor schade aan de kamers, wangedrag door de gast en diefstal van bezittingen van de gast.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 11 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen EUR 70.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald:

  • Borgsom: EUR 200
  • Er wordt een toeristenbelasting van 12.50 procent in rekening gebracht

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 40 voor volwassenen en ca. EUR 20 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 122.50 per voertuig (passagierscapaciteit: 3)
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: EUR 122.50
  • Parkeerkosten: EUR 65 per nacht
  • Valetparkeerkosten: EUR 65 per nacht
  • Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 120 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: EUR 109 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: EUR 70.0 per dag
  • De toeslag voor faciliteiten is inclusief gebruik van: de sauna, het zwembad en de fitnessfaciliteiten

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Deze accommodatie gebruikt naast zonne-energie en geothermische energie ook milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem, een EHBO-doos en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Deze accommodatie rekent bij het inchecken een borg van EUR 100 op je creditcard, of een borg van EUR 200 voor betalingen ter plaatse met pinpas of contant geld

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Kinderen jonger dan 16 jaar oud worden zonder toezicht van volwassenen niet tot de spa toegelaten.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Nationale beoordeling

Hotelstars Union kent in Nederland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 5 stars toegekend gekregen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Amsterdam Hotel Okura
Amsterdam Okura
Amsterdam Okura Hotel
Hotel Amsterdam Okura
Hotel Okura
Hotel Okura Amsterdam
Okura Amsterdam
Okura Amsterdam Hotel
Okura Hotel
Okura Hotel Amsterdam
Hotel Okura Amsterdam Hotel
Hotel Okura Amsterdam Amsterdam
Hotel Okura Amsterdam Hotel Amsterdam

Veelgestelde vragen

Is Hotel Okura Amsterdam voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Okura Amsterdam?

Vandaag, 27 jul. 2024, kost een verblijf bij Hotel Okura Amsterdam van één nacht voor twee volwassenen op 30 jul. 2024 min. € 259,24, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Okura Amsterdam?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Okura Amsterdam te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van EUR 65 per nacht. Valetparkeerservice is beschikbaar tegen een toeslag van EUR 65 per nacht.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Okura Amsterdam?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van EUR 120.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Okura Amsterdam uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van EUR 109.

Biedt Hotel Okura Amsterdam een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van het hotel naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 122.50 per voertuig.

Waar ligt Hotel Okura Amsterdam?

Dit luxe hotel ligt in Amsterdam-Zuid, binnen 2 km afstand van Rijksmuseum en Van Gogh Museum. Ook Leidseplein en Bloemenmarkt liggen binnen 3 km afstand. Tramhalte van Hilligaertstraat en Overstaphalte Scheldestraat liggen op 5 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Okura Amsterdam

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 749 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 179 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 48 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 1003 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

John

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Robin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De service en personeel waren top! Prachtig hotel uitzicht en kamer.
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

jasperina

3 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Evelien

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

lydia

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hotel met fantastische service. Mooie kamer met prachtig uitzicht over Amsterdam
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

ester

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
couldn't be better!
The overall experience was great! The room was clean and quiet. The service was exceptional. The front desk/concierge was very helpful. We will definitely be back. This is our home away from home when we are in Amsterdam.
7 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Rudolf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk en rustgevend
Ivm vertraging Schiphol een overnachting moeten regelen en na een stressvolle dag op de luchthaven hebben we gekozen voor Ocura waar we een eerder van heerlijke verblijven genoten. Wederom was het weer tot in de puntjes geregeld met een upgrade en uitstekende gastvrijheid. Helaas waren alle restaurants volgeboekt, maar de hapjes in de serre en lobbybar waren ruim bevredigend. De volgende morgen, te vroeg maar weer “opgeladen” naar Schiphol vertrokken.
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Hugo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer gastvrij, heerlijk eten. Fijne rustige kamer.
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Vincent

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

taesung

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
the room was nice and clean really comfy bed. spacious room and nice view of the city.
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel. Geweldige culinaire faciliteiten en waanzinnig goed personeel. Je voelt je overal welkom.
2 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer schoon en verzorgt hotel. Vriendelijk en net personeel. Massages: prijs kwaliteit uit verhouding. Teppanyaki: heerlijk eten. Wel vreemd om te zien dat vaste gasten andere menu’s krijgen waarbij zelfs meer geflambeerd wordt op de plaat. Je ziet het ene en krijgt zelf iets anders
1 nacht verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
First; the service is great! The facilities are of a good standard. The room itself had a dated extierior, very 90's. The bathtub seemd to be draining, you had to keep filling it up, and also that draining sounds it made: there goes your zen moment in the tub. There was no buffet breakfast due to the current circumstances, therefor they offered a roomservice breakfast which was not worth its money and also did not state clearly what was included in the price and what not. So that was a nice suprise at checkout. All and all, high price for so so quality, I'll give it a 6,5.
2 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Rens-Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk hotel op loopafstand van de pijp
Fijn hotel! Moest door COVID Tijd opgeven voor ontbijt, dit heb ik niet gehaald en toen kwamen ze het brengen. Er goede service dus
1 nacht verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uniek dat de auto wordt weg gezet Fijne bedden Bij binnenkomst van de kamer was het alleen best wel warm, stond op 23 graden. Ik zou kiezen voor 21 graden
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Jakob

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Okura is a great place to stay
Delighted with the stay at Okura. Excellent hotel with top-notch Japanese hospitality. Amazingly large and luxury rooms with all possible amenities, including Michelin Star restaurants, spa and fitness center.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Neil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Door drukte met inchecken mochten we 2 uur later uitchecken _ bedankt hiervoor!
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Amir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

takashi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad kamer. ---> one knob is broken., little bit uncomfortable, because every time, come loose! -----> water druk is too slow! Room.-------------> No clock is any where? -----> Good bed! ------> lighting system is little complicate?
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer sterk verbeterd en Okura is niet meer stoffig, een aanrader!
1 nacht verbleven in november 2019