Exterieur

Beoordelingen van Hotel Roemer

4 out of 5
Hotel Roemer
Roemer Visscherstraat 10, Amsterdam

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 496 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 365 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 85 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 40 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 1000 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Philippe

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Babette

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Pawel, Team Hotel Roemer op 24 jun 2022
Dear Babette, Thank you for providing us with such positive feedback, we really appreciate this. It's always great to hear that our guests enjoyed their stay with us, we will be more than happy to welcome you back as our guest! Warm regards

10/10 – Uitstekend

Herre

2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice and calm place, perfect location. Our room was not very big, but it was clean and complete. For the price we paid we had a very pleasant experience.
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Team Hotel Roemer op 21 jun 2021
Dear Anonymous, Thank you for providing us with your feedback, we really appreciate this. We are happy to hear you have enjoyed your stay with us. When the future brings you back to Amsterdam, you are more than welcome to stay with us again. With kind regards, Alexander Team Hotel Roemer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Team Hotel Roemer op 18 sep 2020
Dear Anonymous, Thank you for your feedback, we really appreciate this. With kind regards, Alexander

8/10 – Goed

Dennis, Groningen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super hotel alleen ontbijt was minder maar voor de rest was het hotel,bedden,douche super
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Team Hotel Roemer op 9 sep 2020
Beste Dennis, Hartelijk dank voor het geven van uw feedback, wij stellen dit zeer op prijs. Wij zijn blij te vernemen dat u tevreden was over uw verblijf bij ons. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen als onze gast. Met vriendelijke groet, Alexander Team Hotel Roemer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Team Hotel Roemer op 17 aug 2020
Dear Anonymous, Thank you for your feedback, we really appreciate this. With kind regards, Team Hotel Roemer

8/10 – Goed

Jessica, Vught

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Een goed geprijsd hotel in het centrum van Amsterdam. Het Leidsplein ligt op circa 300m loopafstand en het Museumplein op 500m. We hadden een comfortabele kamer met een apart slaap- en zitgedeelte. De badkamer had een fijne regendouche. Het enige nadeel aan deze kamer was dat het op de begane grond ligt en toen we gingen slapen steeds wakker werden van de deurbel en mensen die zich meldden bij de receptie. Na een uur heb ik de receptie gebeld en die hebben toen de deuren op de gang gesloten. Het ontbijt viel erg tegen. Vanwege de corona-situatie moest deze op de kamer worden genuttigd. Er zou tussen 7 en 8 uur een tasje met het ontbijt aan de deur worden gehangen. Dit gebeurde echter al, luidruchtig, om 6.45. Het ontbijt was erg karig: een croissant, verpakt yoghurtje en crueslireepje, mini muffin en flesje jus d'orange. Koffie moest ik zelf maken met het espresso apparaat op de kamer (dus geen versie melk). Een tweede kop zat er dus niet in. Als ik een 'luxe' koffie wilde, moest daar extra voor betaald worden. Bij het ontbijt zat geen bord en plastic bestek. Niet handig als je ook al geen tafel hebt. Ik snap dat deze tijd om improviseren vraagt, maar vond dit wel een heel makkelijke oplossing. Een paar weken geleden verbleven we in een hotel in Maastricht die om dezelfde reden ook geen ontbijt serveerde in het hotel. Maar daar had ze de oplossing gevonden dat we konden ontbijten bij een tentje om de hoek. Op die manier kregen we toch een degelijk ontbijt.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Dmitrijs Team Hotel Roemer op 18 aug 2020
Dear Jessica, First of all we would like to thank you for your review and feedback regarding breakfast packages. We are very pleased to read that you liked our hotel and location so much. We will do our utmost to improve the service of breakfast. We are sorry to hear about the inconvenience you experienced regarding the noise during your stay. We hope to welcome you back in the future as our guest, when the Corona-times are over, so you can enjoy our full services again. Kind regards, Dmitrijs Team Hotel Roemer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging perfect; vriendelijk en behulpzaam; kamer heel netjes
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Michal op 12 mrt 2020
Dear Sir or Madam, Thank you for taking the time to leave your feedback, we are happy to see you have enjoyed your stay at Hotel Roemer. If travels ever bring you back to Amsterdam we hope we can welcome you back again. Kind regards, Hotel Roemer, Michal

8/10 – Goed

Dieter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Fouzia op 1 mrt 2020
Dear Dieter, Thank you very much for making time to give us feed back.your feedback is really imprortant for us.we are happy to see that you enjoyed your stay with us.we always try to make your each stay is wonderful saty with us. With Kind Regards, Team Hotel Roemer Fouzia

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Reception Hotel Roemer op 19 jan 2020
Dear Sir or Madam, Thank you for your positive review about your stay at Hotel Roemer! We always appreciate the feedback and we hope to welcome you back again in the near future. Warm regards, Dominique

8/10 – Goed

Andre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van fouzia op 10 nov 2019
Dear Andre, Thank you for sharing your experience with us .your feedback is greatly appreciated!we are happy to read that you enjoyed your saty with us .In case you have opportunity to visit amsterdam another time, we would like to welcome you again. Kind Regards, Fouzia Team Hotel Roemer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Very small room, toilet was not cleaned properly and the windows cannot be opened.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Reception Hotel Roemer op 5 aug 2019
Dear Sir or Madam, Thank you for taking the time to leave us your review about your stay at our hotel.We are very sorry to read that you did not like the room and its size, unfortunately you booked our small double room, while it might be our smallest room it still offers all the facilities needed for our guests. Our sincerest apologies regarding the cleanliness of the room, we always welcome our guests to come by when such situations arrise so we can immediately take action. If travels ever bring you back to Amsterdam we hope you will give us a second chance. With kind regards Ihsane

8/10 – Goed

Stefaan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Reception op 7 mrt 2019
Dear Mr Stefaan, Thank you for choosing to stay with us. We appreciate your feedback! We are looking forward to welcoming you back. With kind regards, Stefania Team Hotel Roemer

8/10 – Goed

Ronny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location near Leidseplein. Quiet area. Small boutique hotel so personal service. Room was spacious. Good bed. Beautiful bathroom. Wifi could have been better.
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Team hotel Roemer op 6 feb 2019
Dear sir / madam Thank you for this wonderfull review! We are so happy to read that you have had a nice stay with us in Hotel Roemer. Our apologies for the wifi, we hope that besides this issue you still enjoyed your stay with us. If travels may ever bring you back to Amsterdam, we would love to welcome you again. With kind regards, Team hotel Roemer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Team hotel Roemer op 15 dec 2018
Dear Sir/Madam, Thank you for this review, we hope you enjoyed your stay with us! If travels bring you back to Amsterdam, you are more then welcome to visit us again. With kind regards, Camille Team hotel Roemer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centraal en gezellig hotel in een rustige met parkering
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Team Hotel Roemer op 4 dec 2018
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us at Hotel Roemer in Amsterdam. We are happy that we could provide you with a pleasant stay, and we are looking forward to welcoming you again soon. Kind regards, Stefania

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Team hotel Roemer op 10 nov 2018
Dear Anonymous, Thank you for staying with us! If travels bring you back to Amsterdam, you are more then welcome to visit us again. With kind regards, Camille Team hotel Roemer

8/10 – Goed

Ronald, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, goed ontvangst en een fijne kamer. En dicht bij het centrum.
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Receptie Hotel Roemer op 7 nov 2018
Beste Ronald, Bedankt voor uw bezoek en het plaatsen van deze beoordeling! Wij vinden het fijn om te lezen dat u tevreden was met ons hotel, het ontvangst, de kamer en de locatie! Wij kijken er naar uit om u weer snel te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Camille Team hotel Roemer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Team hotel Roemer op 1 nov 2018
Dear guest, Thank you for staying with us! We hope you enjoyed your stay in Amsterdam. If travels bring you back to Amsterdam, you are always welcome to visit us again. With kind regards, Camille Team Hotel Roemer

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Want to visit the museums, this is the place to be
Very near to the Rijksmuseum and Van Gogh Museum. Close enough to the very center of town. Great location in quiet street with (if you`re lucky) parking space. Rooms are not huge but big enough to park your suitcases and still move around. Good bed great shower. Nice but costly breakfast. Good coffee in the room. When you book, make sure to not get a room in the sous-terrain (half basement is typical for Amsterdam houses on the canal and around) unless you like that.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van hotel roemer op 2 sep 2018
Dear Mr. Peter, Thank you for your review! We are pleased to read that you were happy with the room and the location. If travel bring you back to Amsterdam, you are more then welcome to visit us again. Kind regards, Team Hotel Roemer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel, great location.
Great modern, clean hotel in great location.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Team hotel Roemer- Mortis op 4 aug 2018
Thank you very much for your lovely review. We appreciate your kindness and time and you are always welcome at hotel Roemer in Amsterdam..

10/10 – Uitstekend

Cruisegirl, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal gelegen en leuk hotel
Hotel ligt vlakbij Museumplein en ook Leidseplein. Makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer en parkeergarage Byzantium is om de hoek. Professioneel en vriendelijk personeel, ze belden me zelfs op om te zeggen dat ik de Epipen was vergeten, great service. Ik reis alleen en kan dit hotel zeker aanbevelen, het ligt in een rustige straat. Kamer 44 had een leuk balkonnetje, heerlijke douche.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Receptie Hotel Roemer op 25 jul 2018
Beste mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling op Expedia! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden was met de locatie van ons hotel, het balkon bij uw kamer en de douche! Bedankt voor uw feedback over de stoelen op het balkon en het besparen van water in de douche, het is erg fijn dat u dit aangeeft, wij zullen kijken of we dit kunnen verbeteren! Wij zijn blij dat we u tijdig hebben kunnen informeren over de Epipen! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Camille Team hotel Roemer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend - bedankt!
Tijdens een minitrip logeerden we in hoetel Roemer. Een echte meevaller op alle gebied. Uitstekend qua netheid, uiterst rustige autovrije buurt. Eerder beperkte keuze in het ontbijtbuffet (we waren dan ook vrij laat), maar wel producten van uitstekende kwaliteit. Klein minpuntje: hotelreceptie zou de parkeerregels (op straat) best even toelichten bij aankomst
Reactie van Team hotel Roemer- Mortis op 16 mei 2018
Thank you for sharing your stay experience with us at Expedia. We are glad that you found our hotel just as nice as you have expected and we are more than happy to welcome you again in hotel Roemer.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een aanrader.
Gemakkelijk bereikbaar hotel. Zowel met openbaar vervoer als met de wagen. Zeer goed gelegen aan het Vondelpark, PC Hoofdstraat, Rijksmuseum etc. Hotel is een echt boetiek hotel. Kamer had alles erop en eraan. Personeel is zeer behulpzaam en correct. No nonsens. Mooi ontbijt met naar keuze versgemaakte bereidingen. Een aanrader.
Reactie van Receptie Hotel Roemer op 1 mei 2018
Beste Anonymous, Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling op Expedia! Wij zijn erg blij om te lezen dat u tevreden was met de locatie van ons hotel, het ontbijt en de kamer! Het is leuk dat u tevreden was over ons personeel, ik zal dit met het gehele team delen! Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet, Team Hotel Roemer

10/10 – Uitstekend

Darryl, Nijmegen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel met goede klantvriendelijkheid
De kamer is mooi ingericht, luxe en comfortabel. Het personeel is ontzettend behulpzaam en vriendelijk. Een zekere aanrader en een hotel om naar terug te komen.
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van Elise op 2 feb 2018
Dear Darryl, Thank you very much for taking the time to review your stay at Hotel Roemer! Great to read that you enjoyed your stay, this works as a great motivator for us! We hope to have the oppertunity of welcoming you back in the not too distant future! Kind regards, Elise

10/10 – Uitstekend

Floor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super verrblijf!
Perfecte locatie! Ongeveer 10 minuten lopen naar het vondelpark, leidseplein en rijksmuseum. Inchecken ging super makkelijk. Medewerkers waren super vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk bed voor het eerst niet last gekregen van mijn rug. Prachtige kamer met leuk uitzicht en super mooie badkamer met 2 waterval douchens en een bubbelbad. De laatste dag van ons verblijf konden we na het uitchecken gratis onze bagage stallen in het hotel zodat we hier niet de hele dag mee hoefde te sjouwen.
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van Receptie Hotel Roemer op 6 jan 2018
Beste Floor, Bedankt voor deze goede beoordeling! Het is fijn om te lezen dat u tevreden was over onze locatie, de kamer en de badkamer! Wat prettig dat het inchecken goed is verlopen voor u. En uiteraard dat uw geen rugpijn heeft na uw verblijf bij ons! Hopelijk zien wij u terug wanneer u Amsterdam nog eens bezoekt. Met vriendelijke groet, Camille Team Hotel Roemer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel met prettig personeel. Zeker een aanrader!
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Receptie Hotel Roemer op 22 dec 2017
Beste Anonymous, Bedankt voor uw beoordeling op Expedia. Het is erg fijn om te lezen dat u tevreden was over het personeel en ons hotel! U bent van harte welkom om nog eens bij ons hotel te verblijven! Met vriendelijke groeten, Camille Team Hotel Roemer

8/10 – Goed

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, neem geen kamer op de begane grond
Mooi en netjes hotel. Zeer comfortabel en in de buurt van Amsterdam centrum. Enige nadeel is dat een kamer dichtbij de keuken (begane grond) enorm gehorig is. Om half 6 in de ochtend was het keukenpersoneel aan het meezingen met muziek en aan het klateren met pannen en borden.
1 nacht verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Leuke plek, prima hotel alleen vieze kamer
Helaas hadden we een vieze kamer, mensen voor ons hadden bij raam staan roken en de resten vd peuken en as lagen nog in vensterbank en op de vloer, dat wil je eigenlijk niet als je meer dan 300 euro betaald voor familiekamer
Reactie van enes op 12 mrt 2017
Beste Anonymous, Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn blij dat u de moeite hebt genomen uw ervaringen op papier te zetten, uw ervaringen zijn ontzettend belangrijk voor mij en het team van Hotel Roemer. Mijn oprechte excuses voor het feit dat uw verblijf niet is geweest wat u er van had verwacht. Uiteraard zal ik met de verschillende afdelingen die het betreft nagaan wat hier is gebeurd en dit in alle ernst met een ieder bespreken. Ik hoop van harte dat u ons hotel nog een tweede kans wilt geven. Graag verwelkomen wij u terug bij ons in het hotel. Met vriendelijke groet, Enes Hotel Roemer

10/10 – Uitstekend

jasper, teteringen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel!
Gastvrij personeel, perfecte kamers! Aan te bevelen aan anderen!
Reactie van Lydia op 16 jan 2017
Geachte jasper, Hartelijk bedankt voor uw verblijf en het plaatsen van deze review. Wij vinden het fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad. Wij kijken er naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in hotel Roemer. Met vriendelijke groet, Lydia - Front Office Agent

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel
Mooie, nette kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Op loopafstand van de musea en Paradiso.
Reactie van Saakje op 13 dec 2016
Geachte Anonymous, Hartelijk bedankt voor uw verblijf in hotel Roemer en het plaatsen van deze leuke review! We zijn erg blij om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Wij kijken er naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in hotel Roemer Met vriendelijke groet, Saakje

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede ligging, fijn bed en fantastische douche. Ook fijn dat er een gevulde minibar aanwezig is in de kamer en dat de hele dag door roomservice besteld kan worden!
Reactie van Lydia op 10 dec 2016
Geachte Anonymous, Hartelijk dank voor uw bezoek en uw mooie woorden. Wij vinden het fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad. We kijken er naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Lydia - Front Office Agent

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een prettig hotel, centraal gelegen
Een prettig hotel, centraal gelegen. Geboekt vanwege een bezoek aan Carré. Op loopafstand van leuke winkels en restaurants. Een nette kamer met een heerlijk kingsize bed. Badkamer met bad en douche, lekkere grote handdoeken en een badjas lagen klaar voor gebruik. Een prima ontbijt genoten.
Reactie van Lydia op 4 nov 2016
Beste Anonymous, Hartelijk dank voor uw bezoek en het plaatsen van deze leuke review! Wij vinden het fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad en dat wij daar deel van uit mochten maken. We kijken er naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Lydia - Front Office Agent

8/10 – Goed

Pieter Jan

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
Heerlijk en goed bereikbaar voor cultuur.
Heerlijk gelegen hotel, beetje rumoerig, geringe geluid isolatie, super vriendelijk personeel, prima ontbijt, kamer jammer genoeg niet goed schoon.....
Reactie van General Manager op 17 okt 2016
Beste anoniem, ontzettend bedankt voor uw verblijf in hotel Roemer en uw review. We zijn heel blij om te lezen dat u een heerlijk verblijf heeft gehad bij ons en dat u de locatie van het hotel goed vond. Het is voor ons belangrijk om onze service te optimaliseren en daarom waarderen wij uw opmerking met betrekking tot de netheid van de kamer. met vriendelijke groeten, Emma - Front office trainee

8/10 – Goed

Pieter V.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fantastische locatie
Modern hotel gelegen in een rustige zijstraat, maar toch heel dicht bij het centrum. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was heel verzorgd en lekker.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel!
Een recent opgeknapt hotel, nabij Leidseplein in Amsterdam. Makkelijk te vinden. Goed ontvangen door medewerkster. Een aspirine en extra showergel waren zo geregeld. Een minpuntje was er helaas wel: het brandalarm ging af om 7.30 uur 's morgens. Snel in ochtendjas de gang op: medewerkers waren slechts druk het alarm uit te krijgen, waarop ik mij afvraag of het niet handiger is gasten te informeren/evacueren. Ook bij het uitchecken geen excuses of uitleg. Verder een hotel om aan te raden!
Reactie van YoupBim op 28 jan 2016
Beste gast, hartelijk dank voor uw verblijf en de tijd die u genomen heeft uw ervaringen te delen. Fijn te vernemen dat u een prettig verblijf heeft gehad; ik begrijp uw reactie echter volledig ten aanzien van de situatie met het brandalarm. Uw veiligheid is onze hoogste prioriteit tijdens uw verblijf, door regelmatige training en oefening houden we onze medewerkers up-to-date en scherp op de te nemen stappen in geval van calamiteit; ik vind het dan ook extra vervelend dat dit niet onderschreven wordt door uw ervaring. Ik zal dit dan ook zeker bespreken met onze teamleden die hier op dagelijkse basis mee te maken kunnen hebben. Desalniettemin zie ik ernaar uit u terug te kunnen verwelkomen in de toekomst! Met vriendelijke groeten, Youp Bimbergen - Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 sterren zeker waard
Rustige kamer, erg ruim. van alle gemakken voorzien.
Reactie van YoupBim op 26 mrt 2016
Beste heer, mevrouw, Bedankt voor uw positieve reactie na uw verblijf in hotel Roemer. We hopen u hier in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen! Vriendelijke groeten, Team Roemer

10/10 – Uitstekend

Edward, Heerle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bij het inchecken kregen we al gelijk het gevoel dat we welkom waren. Niets is te veel en we kregen gelijk een paar goeie adviezen waar het leuk is om naar toe te gaan in Amsterdam. De kamer is ruim en alles is netjes en schoon. Het onbijt was lekker en verzorgd. Kortom als we weer naar Amsterdam gaan boeken we weer bij Roemer
Reactie van Youp Bimbergen op 20 jul 2015
Geachte Edward van Heerle, Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review! Het is erg leuk om te lezen dat u genoten heeft van het ontbijt en de ruime schone kamer. Uw complimenten over het personeel zal ik met mijn collega's delen, wij proberen altijd onze gasten van alle gemakken te voorzien en het doet ons deugd te lezen dat dit bij u is gelukt! Mochten wij u kunnen assisteren bij een reservering in de toekomst doen wij dit natuurlijk ook graag. Met vriendelijke groet, Fiona Beumer

8/10 – Goed

sharon , breda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte hotel...
Goed hotel, mooie ligging overal vlakbij , ligt in een rustige straat . Kamer was mooi alles erop en eraan.. Gratis nespresso op de kamer.badfaciliteiten aanwezig makkelijk hoef je voor 1 dag niet veel mee te nemen. Fiona bij de receptie bedeelde ons een leuk restaurantje aan.. De struisvogel heerlijk gegeten niet commercieel .. Top hotel volgende keer weer..

8/10 – Goed

Ian, Antwerp, Belgium

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel
Very nice hotel and friendly staff. We had room 15 and it was below the reception desk. The noise of people walking around at the reception woke us up a few times. Other than that no complaints at all. Good location if you want to go to the theater of see a concert near the Leidseplein.
Reactie van Youp Bimbergen op 30 mrt 2015
Dear Ian, many thanks for staying with us and taking some time to share your thoughts. My apologies to learn just now that some minor challenges occured throughout your stay, I hope to be able to welcome you back some day though so we can show you our true passion for hospitality. Best regards, Youp Bimbergen - Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top van begin tot eind
We hadden de junior suite & die was echt de moeite: leuke sfeer, goed bed, mooie kamerfaciliteiten en ook de badkamer was fantastisch (jacuzzi, douche). Zoals gevraagd werden rozenblaadjes & prosecco geregeld en dat was enorm mooi gedaan! Personeel was ook heel vriendelijk (goeie tips qua taxi etc), locatie is uitstekend aan het Leidse plein,... Superverblijf!

6/10 – Redelijk

Susana, Flushing

Reisde met een groep, Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The size for 4 ppl was great. However missing amenities: no fridge, no dresser to put luggages, walls show water leakage, the property is in need of updating and care. Sad bc hotel is in great location and has good potential.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location near the museums. Bike rental is a short walk away which opens up the whole city. Also very close to beautiful park.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Yoonhee, Portland

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
friendly staff!!!
7 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Noe

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay. Location is perfect also
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Alejandro

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable hotel just outside of downtown, near the park. Easy to walk everywhere downtown without actually being in the middle of things. Space felt very home-y, very comfortable. I am not a big fan of carpeted rooms, but this one felt clean and well maintained. The bathroom was large and comfortable to use, with a very large tub that you could essentially use as a personal hot tub. There was also a nice balcony in the room that would face the inner courtyard. All in all a very comfortable stay with helpful staff. Would stay again!
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Diego op 3 feb 2024
Dear Alejandro,Thank you for your wonderful 5-star review! We're thrilled you enjoyed the comfortable and homely atmosphere, the spacious bathroom, and the convenient location. It's great to hear that our staff contributed to making your stay memorable. We look forward to welcoming you back for another fantastic experience.Best regards,Webcare Agent

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Diego Team Hotel Roemer op 8 feb 2024
Dear Paul,Thanks for your review!We're glad you chose to stay with us and hope you had a great time. If you have any thoughts to share about your experience, feel free to reach out.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Zoe

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recommend
Wonderful location next to Museums and shops. Fantastic room with lots of amenities and storage space and lovely reception staff. Highly recommend.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Diego Team Hotel De Roemer op 8 feb 2024
Dear Zoe,Thank you for your wonderful review! We're thrilled that you enjoyed our prime location, as well as our fantastic room amenities. Our reception staff will be delighted to hear your kind words. We appreciate your recommendation and hope to welcome you back soon!Kind Regards,