Hotel The Noblemen

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel aan het water met een volledig uitgeruste spa en gratis ontbijt

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel The Noblemen

Signature tweepersoonskamer (Brothers’ Trip) | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, een minibar, individueel gedecoreerd
Receptie
Signature tweepersoonskamer (Brothers’ Trip) | Kameruitzicht
Signature tweepersoonskamer (Albertus Seba) | Extra diep bad
Signature tweepersoonskamer (Herman Boerhaave) | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, een minibar, individueel gedecoreerd

Beoordelingen

9,6 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Spa
  • Airconditioning
  • Schoonmaakservice
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 358
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul

Kameropties

Signature tweepersoonskamer (Michiel de Ruyter)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Gerenoveerd in 2021
Luxe beddengoed
  • 36 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe tweepersoonskamer (Antonie van Leeuwenhoek)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Gerenoveerd in 2021
Luxe beddengoed
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe tweepersoonskamer (Benedictus de Spinoza)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Gerenoveerd in 2021
Luxe beddengoed
  • 28 m²
  • Uitzicht op het water
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Signature tweepersoonskamer (Albertus Seba)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Gerenoveerd in 2021
Luxe beddengoed
  • 37 m²
  • Uitzicht op het water
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Signature tweepersoonskamer (Rembrandt van Rijn)

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Gerenoveerd in 2021
Luxe beddengoed
  • 37 m²
  • Uitzicht op het water
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Signature tweepersoonskamer (Christiaan Huygens)

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Gerenoveerd in 2021
Luxe beddengoed
  • 30 m²
  • Uitzicht op het water
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Grand Deluxe Room (Abel Tasman)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Gerenoveerd in 2021
Luxe beddengoed
  • 29 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe tweepersoonskamer (P.C. Hooft)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Gerenoveerd in 2021
Luxe beddengoed
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe tweepersoonskamer (Hugo de Groot)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Gerenoveerd in 2021
Luxe beddengoed
  • 28 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Double Room (J.P. Sweelinck)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Gerenoveerd in 2021
Luxe beddengoed
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Signature tweepersoonskamer (Herman Boerhaave)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een gemeubileerde patio
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Gerenoveerd in 2021
  • 32 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Grand Deluxe Room (Cornelis Drebbel)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Gerenoveerd in 2021
Luxe beddengoed
  • 29 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Signature tweepersoonskamer (Brothers’ Trip)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Gerenoveerd in 2021
Luxe beddengoed
  • 36 m²
  • Uitzicht op het water
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Leidsegracht 14, Amsterdam, 1016 CK

In de buurt

  • Leidseplein - 7 min. lopen - 0.7 km
  • De Dam - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Anne Frank Huis - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Rijksmuseum - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Van Gogh Museum - 15 min. lopen - 1.3 km

Lokaal vervoer

  • Tramhalte Keizersgracht (2) - 3 min. lopen
  • Metrostation Rokin - 7 min. lopen
  • Luchthaven Schiphol (AMS) - 31 min. rijden

Restaurants

  • ‪Arket Cafe - ‬3 min. lopen
  • ‪Flying Dutchmen Cocktails - ‬4 min. lopen
  • ‪Dunkin Donuts - ‬4 min. lopen
  • ‪Greenwoods Keizersgracht - ‬3 min. lopen
  • ‪The Lebanese Sajeria - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel The Noblemen

Hotel met een chique stijl, verbouwd in 2021 en gelegen in de buurt van Leidseplein
Hotel The Noblemen biedt voorzieningen zoals een gratis à-la-carte-ontbijt, een volledig uitgeruste spa en een stoombad en ligt in de buurt van De Dam en Van Gogh Museum. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), meertalig personeel en conciërgeservices
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, een kluis bij de receptie en een rookvrije accommodatie
  • Een bagageopslagruimte
  • Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer te spreken zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers zijn individueel gemeubileerd, zijn voorzien van faciliteiten zoals luxe beddengoed en airconditioning en bieden voordelen zoals aparte zitruimtes en badjassen.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met vloerverwarming en designer toiletartikelen
  • Smart-televisies van 55 inch met satellietzenders
  • (kleding)kasten, aparte zitruimtes en waterkokers

Gesproken talen

Nederlands, Engels, Frans, Duits, Pools, Portugees en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs parkeerplaatsen buiten het terrein (EUR 45 per dag); reserveren verplicht; kortingen beschikbaar
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op vaste tijden en op verzoek tegen een toeslag

Eten en drinken

  • Gratis à-la-carte-ontbijt beschikbaar dagelijks van 08.30 uur tot 10.30 uur

Dingen om te doen

  • Stoombad
  • Volledig uitgeruste spa

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Kluisjes
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Reisgidsen

Gastendiensten

  • Aanzoek-/romantische pakketten
  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Buiten

  • Aan het water

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 5 etages
  • De volledige accommodatie is gerenoveerd in mei 2021
  • Gebouwd in 1663
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Badjassen
  • Badkamervloerverwarming
  • Designer toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Smart-tv van 55 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Champagneservice
  • Elektrische waterkoker
  • Espressoapparaat
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Apart zitgedeelte
  • Elektrische adapters
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 16

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: EUR 35

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptie is dagelijks tussen 07.30 uur en 23.00 uur geopend.
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, ontvang je binnen 24 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies en informatie over het ophalen van de sleutel. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 19.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden, sleutel ophalen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen van 16 en jonger zijn niet toegestaan bij deze accommodatie. Alle gasten ouder dan 16 zijn welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: EUR 250 per accommodatie, per verblijf
  • Er wordt een toeristenbelasting van 12.50 procent in rekening gebracht

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 50 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 5)
  • Toeslag voor parkeren in de buurt: EUR 45 per dag (op 1000 meter afstand; 24 uur geopend)
  • Toeslag voor laat uitchecken: EUR 35 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Kinderen t/m 16 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel The Noblemen Hotel
Hotel The Noblemen Amsterdam
Hotel The Noblemen Hotel Amsterdam

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel The Noblemen?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel The Noblemen?

Vandaag, 5 jul. 2025, kost een verblijf bij Hotel The Noblemen van één nacht voor twee volwassenen op 27 jul. 2025 min. € 320,72, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel The Noblemen?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel The Noblemen uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van EUR 35.

Biedt Hotel The Noblemen een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 50 per voertuig.

Waar ligt Hotel The Noblemen?

Dit wellness hotel ligt in Amsterdam Centrum, binnen 5 minuten lopen van Keizersgracht en De Negen Straatjes. Ook Amsterdam Museum en Leidseplein liggen binnen 10 minuten lopen. Tramhalte Keizersgracht (2) en Tramhalte Koningsplein liggen op 5 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel The Noblemen

Beoordelingen

9,6

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 146 van 165 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 165 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 165 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 165 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 165 beoordelingen

9,8/10

Netheid

9,8/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Eshwin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldig!
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

C.T.J.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Gérard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastische kamers , buitengewoon vriendelijke medewerkers en geweldig centrale ligging
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Van der

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect hotel voor een stedentrip met allure. De ligging aan de Leidsegracht is uitstekend. Het personeel zeer behulpzaam en de kamer was uitstekend. Uitkijken over de grachten vanuit de badkuip een roomservice ontbijt. Bedankt Noblemen het was een warm welkom van ontvangst tot vertrek.
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Amazing stay

Our experience at the The Noblemen has truly been one of a kind. All details in the room make it feel like you set foot into another world. Everything has been expertly thought out and extremely well executed. The kindness of the staff and the service they provide is also unique. They really go above and beyond to make you feel special. An experience like never before. Their breakfast menu has a wide variety of choices. You can tell it was freshly made with passion. The location is also perfect, right in the city centre walking distance from all attractions and shops. It is an absolute recommendation for anyone that wants to visit Amsterdam and make the best out of their stay. Easily a 10/10 on every level.
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Francien

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel en kamer in het centrum. Super vriendelijk en gastvrij personeel. Niets op aan te merken behalve dat het jammer was dat de spa nog niet bruikbaar was.
2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

IJ

1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

MJ

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

High service and luxury boutique hotel

High service and luxury boutique hotel in a great canal house. We enjoyed our stay and all that was offered by the hotel. Great spot to explore all Amsterdam has to offer. Staff is very kind an service oriented.
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Evangeline

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a bit of a rocky start with the hotel as the parking was incorrectly listed on the posting which was one of the driving factors for selecting the hotel. However the staff was attentive and provided as much information as they good and complimentary champagne. It was also an abnormally hot day and our room on the top floor was almost 30 degrees. The staff attempted to cool it down but since they were unable to they upgraded our room. The signature rooms are absolutely stunning and we ended up having a great stay. The staff handled the challenges with professionalism and care. In addition the breakfast in our room was amazing. Would stay here again!
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

William, The Villages

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is an extremely unique property. It is truly a boutique hotel in a convenient location in Amsterdam. It is a very old building and our rooms were m had a personal story completely with furnishings to match. We even had our own private garden!! We had a custom breakfast made each day with a terrific variety of items. It was delivered to our room each day! The staff was so professional and accommodating. If you’re looking for something very unique I would highly recommend it.
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Paige

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
From the minute we arrived, the staff at Hotel the Noblemen made us feel welcome. They made sure to stay in contact about the status of our room prior to check in, and were able to help book a taxi for our ride to the airport. The room itself was spotless, and we will be staying again when we come back to Amsterdam.
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Andrea

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This boutique hotel from the 1600’s was very cool. Beautiful themed rooms, breakfast in bed everyday, easy walking to anywhere in town. The best part was the staff though. They were amazing!
3 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Ingrid

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful and unique hotel concept in Amsterdam. I loved the room and reception areas. I did not like the bathtub in a box or the very masculine and aggressive mural of De Groot (a nobleman of Holland) on the WHOLE CEILING. It contributed to a kind of strange feeling in the room despite the otherwise lovely interior. Lighting an vanity in the bathroom were nearly unusable--very dark and did not drain well. Toilet was a bit finnicky. Shower was great. Breakfast served in the AM was absolutely incredible and impressive. A real treat!
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Kevin N.

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff and location were great!!
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

eric, Saint Louis

3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Peter

1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Sabrina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Stunning hotel with a lovely sauna in the basement. Staff very helpful. Only downside was the breakfast, which is delivered to the room. Our room was very cramped so trying to eat on the bed was not ideal. Great otherwise

10/10 – Uitstekend

ben

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Warm and friendly service rooms are very nice
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Matthew

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unique room. Helpful, polite staff. Room service breakfast was excellent.
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Paal

2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Anja

Bday stay

Amazing hotel - stayed there with my husban for my 40th birthday. Quiet, clean, central, luxurious hotel. We loved it!
3 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Sienna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The most beautiful hotel we’ve ever stayed in- I. The cutest cosiest area, full of cafes and bakeries. The staff are the most helpful I’ve encountered and so kind. The history of the building and the decor is gorgeous. They even have a signature smell in the air and it’s divine! Perfect location to walk anywhere
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Emin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Anthony

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quirky place. Room comfortable but quite cramped with chairs, table etc. No other space to relax. Aircon noisy which is a shame as it was around freezing outside. Breakfast is only served in the room and must be ordered before 1900h. We arrived late due to long flight delays and there was nothing the staff could do to assist with food although we eventually found a sandwich bar a few streets away. Handy for most attractions in Amsterdam.
4 nachten verbleven in januari 2025