Lobby

Beoordelingen van Hotel2Stay

3 out of 5
Hotel2Stay
Tempelhofstraat 2, Amsterdam, Noord-Holland

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 574 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 317 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 66 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 27 van 1005 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

ANN

Reisde met familie
Positief: Netheid
Afgelegen
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel2Stay op 17 apr 2024
Thank you so much for your review! We hope that you had a great stay with us. Our location provides easy access to public transportation. You'll find that you can reach Central Station within just 5 minutes via public transit. We hope to welcome you back soon!Kind regards, Lisa - Front Office Hotel2Stay

10/10 – Uitstekend

Alicia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel ligt recht naast station Amsterdam Sloterdijk waardoor je gemakkelijk vervoer hebt naar het centrum. Parkeren in het weekend gratis. Personeel vriendelijk en attent! Kamer is netjes en is voorzien van alle faciliteiten.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Tobias op 7 aug 2023
Dear Alicia,Thank you for your amazing review.It is amazing to hear that you had a great stay with us. The hotel is indeed conviniently located right next to a major railway station making traversing the city of Amsterdam really accessible. The staff will be delighted to hear what you thought of them. They try their very best to make every guest feel heard and attended to.We hope to welcome you back in the future!Kind regardsTobias - Front OfficeHotel2Stay

10/10 – Uitstekend

Tamara

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Rowin op 30 jun 2023
Dear Tamara,Thank you for your amazing review!We are glad to hear that you had a great stay with us and we look forward to welcoming you again to our hotel!Best regards Rowin - Front office Hotel2Stay

8/10 – Goed

Marco en Hennie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie lokatie, netjes, mooie schone kamer
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Nadieh - Front Office Hotel2Stay op 13 apr 2023
Dear Marco & Hennie, Thank you for your review. The location of our hotel is indeed a good location from where you easy can travel by bus, tram or train. Our housekeeping always tries their best to keep all of our rooms clean and tidy and make our guest feel comfortable. We hope to welcome you back again in the future. Warm regards,

10/10 – Uitstekend

M.

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne verblijf, dichtbij Amsterdam Centraal en Schiphol.
Reactie van Louise - Assistant Front Office Manager op 19 jan 2023
Beste M,Bedankt voor uw enorm aardige review.We zijn blij om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat u de lokatie van het hotel als prettig heeft ervaren. Station sloterdijk biedt veel opties aan in openbaarvervoer om door de stad the reizen. Tevens rijden er ook treinen over het station waardoor u makkelijk en snel door heel Nederland kan reizen.We hopen u snel nog een keer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Lâmia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Sarah op 13 apr 2021
Dear Lamia, Thank you for your review. We appreciate the time you took and we hope to see you soon. Kind regards, Team Hotel2Stay

10/10 – Uitstekend

Stacy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel goed
7 nachten verbleven in februari 2021
Reactie van Team Hotel2Stay op 9 mrt 2021
Dear Stacy, Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. We’re looking forward to having you again as a guest in our hotel! Kind regards, Hotel2Stay Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goede prijs-kwaliteit verhouding
Grote en schone studio, goede locatie en vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Team Hotel2Stay op 9 mrt 2021
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we’re looking forward to having you again as a guest in our hotel! Kind regards, Hotel2Stay Team

10/10 – Uitstekend

Tejakalyan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
17 nachten verbleven in januari 2021
Reactie van Team Hotel2Stay op 9 mrt 2021
Dear Tejakalyan, Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. We’re looking forward to having you again as a guest in our hotel! Kind regards, Hotel2Stay Team

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Over het algemeen ben ik tevreden. Alleen het aantal teke
5 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Brenda

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
26 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Hotel2Stay op 8 okt 2020
Dear Brenda, Thank you for your 5* review! We hope to welcome you to the hotel again in the future. Kind regards, Eef - Hotel2Stay

10/10 – Uitstekend

Annice

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was a great stay, although I had room 230 and the curtains that shut you off from the hotel lobby were see through meaning there was constant light at night which disturbed my sleep.
7 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Hotel2Stay op 8 okt 2020
Dear Annice, Thank you for taking the time to tell us about your recent stay. We hope to welcome you back to the hotel in the near future. Warm regards, Eef - Hotel2Stay

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
top stay
Schoon, design en in een bereikbare omgeving! 2e keer in dit hotel geweest en kom zeker nog een keer terug!
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Hotel2Stay op 8 okt 2020
Beste, Heel erg bedankt voor uw positieve review! We hopen u snel weer welkom te heten. Met vriendelijke groet, Eef - Hotel2Stay

10/10 – Uitstekend

Nicky, Amsterdam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijke kamers, bed slaapt lekker, de verbinding met amsterdam is ook erg goed.
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Alphons

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
Outside city center, but perfect public transport. Clean, large and fresh rooms and hotel.
13 nachten verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Dilan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

6/10 – Redelijk

Brenda

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
3 nachten verbleven in mei 2020

8/10 – Goed

Nikita

1 nacht verbleven in mei 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen
2 nachten verbleven in april 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Nette kamer, alles wat je nodig hebt. Enige minpunt; uitcheck service zeer strikt. 10€ tot 20€ betaal je extra als je niet om 11:00 uitcheckt. TV mag groter
1 nacht verbleven in april 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Maria

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel2Stay
Leuk dat het een huiselijke sfeer heeft met dank aan het keukentje.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Nagham op 4 mrt 2020
Thank you for your positive feedback, we highly appreciate it. Kind regards Nagham - Hotel2Stay

10/10 – Uitstekend

Yassine faiz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Jens, Brugge

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer hartelijke ontvangst met de glimlach, vriendelijke dame aan de receptie. Konden meteen op de kamer ook al waren we een uurtje te vroeg. Mooie moderne kamers die kraaknet zijn.
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just a good room for a good price. Room was actually bigger than expected.
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hele hotel rook lekker, het personeel is super aardig. We belden om 12 uur s'nachts nog of we twee uur later mochten uitchecken en dat was geen probleem, erg goed hotel.
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Sabine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel liegt direkt am Bahnhof somit perfekt. Mit dem Sprinter ist man in 11 Minuten vom Flughafen da.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Naduah - Front Office Supervisor op 23 mei 2024
Dear Sabine,Thank you for leaving your review and high score! The location of our hotel is perfect if you wish to travel into the city center quickly, but want to sleep away from the business of the inner city. With public transportation you can be in the city within 5-20 minutes! Our hotel is indeed also very easy to reach from Schiphol Aiport. If you take a train or taxi from the airport you will be at the hotel within 15 minutes. We hope that you enjoyed your stay with us and we would love to welcome you back sometime in the future! Warm regards,

8/10 – Goed

Juan Carlos

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Naduah - Front Office Supervisor op 23 mei 2024
Dear Juan Carlos,Thank you for your high score! We hope that you enjoyed staying with us and had a wonderful vacation in Amsterdam. We are looking forward to welcoming you back to Hotel2Stay in the near future! Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Dan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Naduah - Front Office Supervisor op 23 mei 2024
Dear Dan,Thank you for leaving your high score! We highly appreciate this. Hopefully, you enjoyed your stay with us in the beautiful city of Amsterdam. We are looking forward to welcome you back in the future! Warm regards,

8/10 – Goed

Kit ying

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
沒有提供沐浴用品
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Naduah - Front Office Supervisor op 23 mei 2024
Dear Kit ying,Thank you for leaving your review with us! We hope that you enjoyed your stay with us. All our rooms are provided with hair/body wash and handsoap. Please know that our reception is available 24/7 if you have any questions or inquiries during your stay. We hope to have the pleasure of welcoming you back to Hotel2Stay in the future! Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Staci Sue

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We found the hotel to be in a great location. It is located right next to the train, tram and buses. The hotel is two stops from the airport and one stop from Amsterdam Centraal. The employees were very helpful. The hotel is very modern, and the bed was quite comfortable. I would definitely stay at this hotel again.
8 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Rehan

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Naduah - Front Office Supervisor op 23 mei 2024
Dear Rehan,Thank you for leaving your score with us. We hope you had a pleasant stay with us and were able to make some wonderful memories in the city of Amsterdam! We would love to welcome you back to Hotel2Stay in the near future! Warm regards,

10/10 – Uitstekend

JIAN HUA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Wing

Reisde met familie
Nearby train station, convenience. Very slower running water for shower. Safebox not working.lightings inside the hotel public area is too dark for senior people. I think it’s good for young people to stay.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Brooke

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Barbara

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Louise op 24 mei 2024
Dear Barbara,Thank you for your review.We are happy to hear that you had a good stay.Hopefully, you had a great vacation and we wish you a good day.Kind regards,Louise - Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Isabelle

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Louise op 24 mei 2024
Dear Isabelle,Thank you for the amazing review.We are pleased to hear that you had an amazing stay and we hope to welcome you back in the future.Kind regards,Louise - Assistant Front Office Manager

8/10 – Goed

Dang

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L’endroit est très pratique, près de transport en commun! Par contre très tranquille. L’entrée a des marches, ainsi pas pratique pour les gens âgés avec les bagages et les employés de la réception ne portent pas de l’attention sur cet aspect.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Louise op 24 mei 2024
Dear Dang,Thank you for the kind review.We are pleased to hear that you liked the location of the hotel. The station around the corner offers amazing connections indeed. You can be in the inner city in a matter of minutes.There are indeed a few steps near the reception. Luckily, we also have an elevator available without having to use the steps. Our team is also available day and night if you need help with the luggage or going up the steps.We hope to welcome you again in the future.Kind regards,Louise - Assistant Front Office Manager

4/10 – Matig

Verta

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff weren’t very accommodating to foreigners. My sister landed early before her room was available and the hotel wouldn’t allow her to chill in our room for a few hours. And may I add, there were no towels in the room and a/c did not work in the room and there was no remedy as the hotel was over booked. Hotel offered a fan but did not offer to comp cost for the inconvenience. We ultimately left the hotel and stayed in the center “Dam” the remaining of the vacation. Not to mention, the hotel location is very inaccessible for drivers. Really out of the way for anyone trying to explore the heart of Amsterdam.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Louise op 24 mei 2024
Dear Verta,Thank you for your review.Our team always does their best to be as accommodating as possible. Unfortunately, it is not allowed to be inside of the room with more than 3 persons. Your sister did not stay inside of the hotel and therefore, this was not an option.You are more than welcome to have guests inside of the lobby.If you miss anything inside of the room, please do not hesitate to come by the reception. We would happily give you extra towels if needed.We have a centrally regulated airconditioning unit inside of the hotel. You can change the temperature between 18 and 24 degrees Celcius. This is not a regular airconditioning unit. Therefore, you will not hear or feel cold air coming into the room. Fans are indeed available if needed.The station around the corner offers amazing connections to the inner city. This will only take you around 5 minutes with the train.We are easily accessible by car and offer underground parking as well.We hope that you have a good vacation and we wish you a great day.Kind regards,Louise - Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Carla

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was wonderful to get off the train and walk 5 minutes to the hotel. It would be nice if they had ice available for their guests, but hotels in Europe just don't seem to. I guess they like drinking lukewarm water there. All in all though, the stay was very good.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Derrick op 7 mei 2024
Dear Carla,Thank you for your e-mail. We are delighted to hear that you had a great stay with us. We hope to see you again in the future. If you have any questions, feel free to send us a message! With kind regards,DerrickFront Office ///wicket.this.revives Tempelhofstraat 2 1043 EC Amsterdam, The NetherlandsP: +31 (0)20 229 63 45E: info@hotel2stay.nl W: www.hotel2stay.nl Check on our socials The information contained in this message may be confidential and is intended to be exclusively for the addressee. Should you receive this message unintentionally, please do not use the contents herein and notify the sender immediately by return e-mail.

8/10 – Goed

Minh Trang

Reisde met een groep
Das Hotel befindet sich zwar außerhalb der Innenstadt, ist aber direkt an einem Bahnhof, wo Tram/Metro und Zug fahren. Also sehr praktisch. Man braucht sowohl zum Flughafen als auch ins Zentrum ca 20min. Das Hotel ist schön eingerichtet und riecht sehr schön. An der Rezeption sind alle sehr freundlich und hilfsbereit. Es gibt einen Raum fürs Gepäck, was praktisch ist. Die Zimmer sind groß und hat eine gut ausgestattete Küche. Man bekommt sogar beim einchecken Reinigungsmittel. Obwohl es am Bahnhof ist, ist es nicht so laut und die Zimmer sind noch so sehr hellhörig. Es gibt ein kleines Fitness und eine Dachterrasse.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van samira op 7 mei 2024
Dear Minh Trang,What fantastic review! Thank you for sharing your experience. It's great to hear that you found the hotel's location convenient, especially with the nearby train station offering various transportation options. It's also wonderful to know that the hotel's decor and the friendliness of the staff made your stay enjoyable. The spacious rooms with well-equipped kitchens and the addition of cleaning products are certainly convenient for a comfortable stay. It's also reassuring to hear that despite the proximity to the train station, the rooms aren't very noisy. The presence of a fitness center and a rooftop terrace adds even more to the overall experience. Thank you again for your positive review, and we hope to welcome you again in the future!Kind regards,Samira- Front Office SupervisorHotel2Stay

10/10 – Uitstekend

Kathy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic property, location not great for our trip. Too far from the activities we wanted.
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel2Stay op 8 mei 2024
Dear Kathy,Thank you for sharing your feedback with us. While we're delighted to hear that you found our property fantastic, we regret that our location didn't fully meet your expectations for the activities you had planned.We understand the importance of a convenient location when traveling, and we apologize for any inconvenience this may have caused during your trip. Your feedback is valuable to us, and we will take it into consideration as we continue to improve our services and facilities.If you have any specific suggestions or if there's anything we can do to make your next stay more enjoyable, please don't hesitate to reach out to us directly. We appreciate the opportunity to enhance your experience in any way we can.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back under more favorable circumstances in the future.Kind regards, Lisa Front Office Hotel2Stay

10/10 – Uitstekend

MARLENE

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emplacement voisin de la gare Sloterdijk. Donc, accès aux transports en commun très facile. Chambre avec très bonne insonorisation. Kitchenette bien équipée. Je recommande cet hébergement sans aucune hésitation.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel2Stay op 8 mei 2024
Dear Marlene,Thank you for your fantastic review! We're thrilled to hear that you had such a positive experience during your stay with us.It's wonderful to know that our hotel's location next to Sloterdijk station provided you with easy access to public transport, and we're glad that you found our room soundproofing to be very effective. We're also pleased that you enjoyed the well-equipped kitchen in your room.Thank you for recommending our accommodation without hesitation. Your satisfaction is our ultimate reward, and we're grateful for your kind words.We look forward to welcoming you back for another excellent stay in the future. If there's anything specific you'd like for your next visit, please don't hesitate to let us know.Kind regards, LisaFront Office Hotel2Stay

8/10 – Goed

maggie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Close to transportation hub. Only 20 min by train from the airport. Not a lot of restaurants nearby though. Shower is on the small size and water pressure is extremely low. Taking a hot shower after a long day walking took extremely long.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel2Stay op 8 mei 2024
Dear Maggie,Thank you for sharing your feedback with us. We're glad to hear that our hotel's proximity to the transportation hub and its convenient access from the airport were beneficial to you.We apologize for any inconvenience you experienced with the nearby restaurant options and the shower facilities. Your comments regarding the shower size and water pressure are duly noted, and we will investigate these issues to ensure they are addressed promptly. Providing a comfortable and enjoyable stay for our guests is our top priority, and we regret that we fell short in this instance.We appreciate your understanding and patience. If there's anything else you would like to share or if there are specific improvements you'd like to see, please feel free to let us know. We value your feedback and use it to continually enhance our guest experience.We hope to have the opportunity to welcome you back for a more satisfying stay in the future.Kind regards, LisaFront Office Hotel2Stay

6/10 – Redelijk

Corinna

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
the dirty pillow
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Louise op 24 mei 2024
Dear Corinna,Thank you for your review.We apologise if the pillow was not up to your standards. Please do not hesitate to contact the reception and we would happily provide you with new pillow cases or ask housekeeping to completely change the bedding for you!Kind regards,Louise - Assistant Front Office Manager

8/10 – Goed

Alessandro, London

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is very conveniently located near public transport and the room I got was of a good size but over all the cleaners let us down everyday just changing the bed and towels, didn't clean the room or kitchen as expected.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel2Stay op 8 mei 2024
Dear Alessandro,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're pleased to hear that you found our hotel conveniently located and that you enjoyed the size of your room.We sincerely apologize for the lapse in cleanliness during your stay. Providing a clean and comfortable environment is of utmost importance to us, and we regret that we fell short of your expectations in this regard. Please rest assured that we take your comments seriously, and we will address this matter with our housekeeping team to ensure that such issues are not repeated in the future.We appreciate your understanding and the opportunity to improve. If there's anything else you would like to share or if there's anything we can do to make amends for the inconvenience caused, please don't hesitate to reach out to us directly.We hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved experience on your next visit.Kind regards, Lisa Front Office Hotel2Stay

10/10 – Uitstekend

Linda

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
this was the third time have stayed at Hotel2stay and that should say it all.
13 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Naduah - Front Office Supervisor Hotel2Stay op 2 mei 2024
Dear Linda, Thank you for leaving your review and your kind words. We greatly appreciate you placing your trust in us. We are delighted to have welcomed you back several times already. Hopefully, we may have the pleasure of welcoming you back to us even more often. We look forward to it! Warm regards,