Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van Mercure Amsterdam City

4 out of 5
Mercure Amsterdam City
Joan Muyskenweg 10, Amsterdam

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 465 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 380 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 101 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 36 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 1003 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Linde

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst op 21 mrt 2024
Beste gast,Hartelijk dank voor deze uitmuntende score! Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met vriendelijke groet,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

10/10 – Uitstekend

Ilse

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk geslapen en goed onbijt.Makkelijk te bereiken openbaar vervoer. Zou de volgende keer zo weer bij Mercure boeken
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst op 12 feb 2024
Beste Ilse,Dank u voor uw mooie beoordeling. Het verheugt ons te horen dat u heerlijk heeft geslapen en het ontbijt naar wens was. Onze locatie is inderdaad gunstig gelegen ten opzichte van het openbaar vervoer, wat reizen naar en van ons hotel gemakkelijk maakt. We zijn blij dat u overweegt om in de toekomst weer voor ons te kiezen. Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.Hartelijke groeten,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

10/10 – Uitstekend

S.R.

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst op 28 dec 2023
Beste gast,Hartelijk dank voor deze hoge score. Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.Vriendelijke groet,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

8/10 – Goed

Irma

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst op 7 jan 2024
Beste Irma,Dank u voor uw mooie beoordeling. Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.Vriendelijke groet,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

8/10 – Goed

Tim

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst op 27 dec 2023
Beste Tim,Fijn dat u de tijd nam voor uw review. Het verheugt ons dat u tevreden was over ons hotel.We noteren uw opmerking over de kamers en nemen deze mee naar een eventuele volgende renovatieronde.Met vriendelijke groeten en graag tot nog eens,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

10/10 – Uitstekend

Yvonne

Reisde met partner
Dat ontbijt, ongelooflijk goed en uitgebreid!!
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst op 11 dec 2023
Beste Yvonne,Hartelijk bedankt voor deze mooie review. We zijn verheugd te horen dat ons ontbijtbuffet aan uw verwachtingen heeft voldaan en u de diversiteit en kwaliteit van de aangeboden gerechten kon waarderen.Groetjes!Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

8/10 – Goed

Anouk

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Het water in de douche liep niet goed weg. Schimmel in de douche. Verder was alles prima
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst op 10 dec 2023
Beste Anouk, Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij te horen dat u over het algemeen tevreden was met uw verblijf. Onze excuses voor het ongemak met de doucheafvoer en de schimmel; dit is zeker niet de ervaring die we onze gasten willen bieden. We nemen uw feedback serieus en zullen dit intern bespreken om onze service te verbeteren.Met vriendelijke groet en hopelijk tot nogmaals,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

10/10 – Uitstekend

Gea

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het uitzicht. 17e verdieping. Mooie en nette kamer. Je kunt op de kamer koffie en thee zetten. Mooie badkamer, van alle gemakken voorzien. Vriendelijk personeel, goed en een uitgebreid ontbijt.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst op 4 dec 2023
Beste Gea,Hartelijk bedankt voor uw fijne review. We zijn verheugd te horen dat de kamer op de 17e verdieping en het uitzicht u goed zijn bevallen. Onze Privilege kamers bieden inderdaad een fraai panorama over de stad. Het doet ons ook plezier dat u de koffie- en theefaciliteiten op prijs stelde; onze Nespresso-machines in de kamers zijn er voor uw gemak. Uw complimenten over onze moderne badkamers met regendouches waarderen we ten zeerste. Ons personeel streeft ernaar om iedere gast een vriendelijke en gastvrije ervaring te bieden, dus het is fijn om te horen dat dit is opgevallen. Tot slot zijn we blij dat het ontbijt met zowel warme als koude gerechten aan uw verwachtingen heeft voldaan.We hopen u dan ook nog eens te mogen verwelkomen!Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

10/10 – Uitstekend

Cornelis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst op 3 dec 2023
Beste Cornelis,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling. Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat de kamer naar wens was. Ook fijn dat u de goede service als pluspunt aanhaalt. Daar doen we het voor!Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

8/10 – Goed

Antasja

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Francis Windt, General Manager op 18 sep 2023
Beste Tasja,Leuk dat u de tijd nam voor uw beoordeling. We vinden het fijn dat u tevreden was over uw verblijf. We noteren uw opmerking over de netheid van de kamer en zullen dit bespreken met het schoonmaakteam.Een volgende keer staan we met plezier opnieuw voor jullie klaar.Hartelijke groet,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

8/10 – Goed

Patricia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hoel
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst op 19 jun 2023
Beste Patricia,Hartelijk bedankt voor uw fijne review. Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Groetjes!Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

8/10 – Goed

Linda

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst op 29 mei 2023
Beste Linda,Bedankt voor deze mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Hartelijke groet,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

10/10 – Uitstekend

ERIK

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, goed ontbijt en goede bereikbaarheid met de metro naar centrum Amsterdam! Schone kamers en badkamer!
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst op 30 mrt 2023
Beste Erik,Heel erg bedankt voor uw mooie score!Het is altijd fijn om te lezen dat onze gasten genoten hebben van een fijn verblijf.Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.Hartelijke groet,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

8/10 – Goed

Cabin

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst op 8 apr 2023
Beste gast,Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeelHet verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met hartelijke groet,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

8/10 – Goed

Romy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Er stond beschreven dat er bij de kamer een bad/douche combinatie zou zijn. De kinderen verheugden zich er op en hadden bathbombs gekocht. Maar het was niet aanwezig. Bij het ontbijt was de service ontzettend goed en lief voor de kinderen. Vooral die indische kale man. Hij mag een extra compliment krijgen.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst op 13 feb 2023
Beste Romy,We vinden het jammer dat jullie een verbeterpuntje hebben ervaren, onze excuses voor het ongemak. Uw feedback staat genoteerd en nemen we ter harte om onze service te verbeteren. Prettig te lezen dat onze vriendelijke bediening een pluspunt voor jullie betekende. We hopen dat jullie met genoegen aan het verblijf terugdenken!Hartelijke groeten en graag tot nog eens,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

10/10 – Uitstekend

Lonneke

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst op 7 mrt 2023
Beste Lonneke,Hartelijk dank voor uw beoordeling!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met vriendelijke groet,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

8/10 – Goed

Erna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne kamer. Geen geluidsoverlast. Goed ontbijt. Inrit naar hotel wat lastig aangegeven.
Reactie van Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst op 6 dec 2022
Beste Erna,Leuk dat u de tijd nam voor uw beoordeling.Fijn dat uw verblijf in orde was, ondanks het misverstand omtrent de inrit.Hopelijk mogen we u in normalere tijden nogmaals ontvangen. Ons team staat heel graag terug voor u klaar. Vriendelijke groeten,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

8/10 – Goed

Chrystal

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst op 13 nov 2022
Beste Chrystal,Zeer hartelijk bedankt voor uw beoordeling.Het doet ons plezier dat u een comfortabel verblijf heeft gehad.Aarzel niet om ons te vertellen wat we kunnen verbeteren om een perfecte score te halen.Hopelijk tot ziens,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

8/10 – Goed

Wouter

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst op 5 aug 2022
Beste Wouter, Vriendelijk bedankt voor deze positieve score. Het doet ons plezier te lezen dat alles naar wens was. We willen het de volgende keer nog beter doen. Met vriendelijke groet, Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

10/10 – Uitstekend

Wouter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, dicht bij een metro station, kamers netjes en schoon en vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Younes

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst op 19 mei 2022
Beste Younes, Dank voor uw toffe beoordeling. Het doet ons plezier dat uw verblijf zeer naar wens was. Nogmaals bedankt ! Hopelijk tot ziens, Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

6/10 – Redelijk

Ahlaam

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie sfeer, vriendelijk personeel en fijn dat er een 24u service is. Helaas was de kamer niet helemaal schoon, zo lagen er allemaal spullen onder het bed zoals: dopjes, plastic tas en een aangebroken flesje water!
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van daniel op 2 mrt 2022
Goedemorgen, Dank voor u review . Wat vervelend om te horen dat de kamer niet helemaal schoon was. Wij zullen dit doorgeven aan ons team. Hopelijk mogen wij u snel weer verwelkomen. Met vriendelijke groet, Mercure Team

8/10 – Goed

A.C.Keijzer

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede service
Onze kamer bleek overboekt maar werd keurig opgelost door ons 2 kamers aan te bieden ipv 1 familie kamer. Mooie kamers en je kan er goed ontbijten.
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Ingeborg

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Fijne lokatie en nieuwe kamers met fijn bed en douche. Helaas hadden wij te maken met een niet klant gerichte receptioniste. Ontbijt slecht
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Amy van 't Veer op 30 mei 2021
Beste Ingeborg, Bedankt voor het achterlaten van uw review. Het is jammer om te lezen, dat uw ervaring bij ons niet volledig naar wens is geweest. Bij Mercure Amsterdam City streven we ernaar om elke gast een superieure service-ervaring te bieden; daarom is uw feedback erg belangrijk voor ons. U kunt er zeker van zijn dat we de gepaste maatregelen nemen om deze situatie een volgende keer te voorkomen. We stellen het op prijs dat u uw zorgen deelt en we hopen dat u ons in de nabije toekomst de kans zult geven om u beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Amy van 't Veer Team Member Front Office

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van BB op 25 mei 2020
Thank you for rating your stay. We are sorry to find out that you were not satisfied with your experience. It is our aim to continuously improve our products and services offered catering for guests need. Nevertheless, we want to thank you for choosing our hotel for your trip to Amsterdam.

8/10 – Goed

Wilco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van BB op 12 mrt 2020
Heel erg bedankt voor de goede beoordeling. We zijn blij dat u een fijn verblijf heeft gehad en we hopen u snel weer te mogen begroeten

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Mooie locatie, goede bediening en erg mooie kamers! We hebben een goed verblijf gehad
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van BB op 12 mrt 2020
Heel erg bedankt voor de lieve review! We zijn blij dat jullie een goed verblijf hebben gehad en we hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
De service was goed en het personeel wás vriendelijk maar de kamer was niet écht schoon. Er lag allemaal vuil onder het bed,er zat schimmel in de douche en het plafond wás smerig.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van BB op 3 jan 2020
Beste gast, Bedankt voor het achter laten van uw feedback. Wij vinden het heel erg vervelend om te zien dat uw kamer niet naar behoren schoon was gemaakt en dat er plekken in de douche aanwezig waren. We willen hier onze welgemeende excuses voor aanbieden, aangezien dit niet in lijn is met onze hygiëne standaarden. Onze managers zijn hierover geïnformeerd. Desondanks willen we u bedanken voor uw verblijf bij ons in het hotel. Met vriendelijke groet, Ben Breekveldt Management Assistant

10/10 – Uitstekend

Jilt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Short stay in Amsterdam city center
Nice hotel in the, close to the city center. Clean hotel and friendly staff to help you.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van BB op 26 dec 2019
Thank you very much for the great rating of the Mercure Hotel Amsterdam City and your kind review. Our entire team looks forward to welcoming you again to our hotel for your next trip to Amsterdam

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Mooi locatie.. dichtbij metro station Service aan de bar minder..
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van BB op 30 dec 2019
Heel erg bedankt voor de goede beoordeling. We willen onze excuses aanbieden voor het feit dat de service aan de bar minder was. Dit wordt binnen ons F&B team opgepakt. We hopen u snel weer bij ons in het hotel te mogen verwelkomen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Heel vriendelijke ontvangst! Net jammer dat het bed en badkamer niet net was.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van BB op 10 dec 2019
Heel erg bedankt voor het achterlaten van uw feedback. We willen onze excuses aanbieden vanwege het feit dat de kamer niet goed schoon was. Desondanks zijn we blij dat u een fijn welkom heeft gehad en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen

10/10 – Uitstekend

Wilco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van BB op 7 nov 2019
Thank you for the perfect rating of the Mercure Hotel Amsterdam City. The entire team looks forward to welcoming you again in the future.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn dat er een ijskastje op de kamer was en een fohne nette standaard kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Kenneth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van BB op 8 aug 2019
Thank you for the perfect rating! We hope to see you again in the future

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van BB op 24 jun 2019
Thank you for rating your stay. We would love to welcome you to our hotel again!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijk en hulpvaardig personeel. Schoon hotel, goed gelegen.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van BB op 12 jun 2019
Bedankt voor de perfecte beoordeling! Namens het hele team heel erg bedankt en we hopen je snel weer bij het Mercure Hotel Amsterdam City te mogen verwelkomen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van BB op 26 mei 2019
Thank you for your great rating! We cannot wait to be your hosts again

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Ben Breekveldt op 5 apr 2019
Thank you for rating our hotel! We hope to see you again soon

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
we waren hier al eens eerder geweest en dat was toen ook al zo goed bevallen. de mensen zijn er zeer vriendelijk,het is netjes en mooi hotel.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van BB op 28 feb 2019
Beste Gast, Bedankt voor het beoordelen van ons hotel. We zijn blij dat jullie het wederom naar jullie zin gehad hebben. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Ben Breekveldt Management Assistant

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel. Leuk dat er bij het ontbijt een jazztrio speelde.
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Ben Breekveldt op 30 jan 2019
Beste Gast, Bedankt voor het achterlaten van een review voor ons hotel. We zijn blij te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest en dat de jazz muziek bij het ontbijt een leuke toevoeging was voor u. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen bij ons in het hotel. Met vriendelijke groet, Ben Breekveldt Management Assistant

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig ontbijt met live muziek. Schone kamers. Geen geluid van buiten.
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Ben Breekveldt op 30 jan 2019
Beste gast, Bedankt voor je review en het scoren van je verblijf bij het Mercure Hotel Amsterdam City. We zijn blij dat het ontbijt boven verwachting was en dat je voor de rest hebt kunnen genieten van een fijn en rustig verblijf. We hopen je in de tokomst nog eens te mogen verwelkomen bij ons in het hotel. Met vriendelijke groet, Ben Breekveldt Management Assistant

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zoals steeds prima hotel ! Vriendelijk personeel en service.
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van BB op 18 jan 2019
Beste gast, Bedankt voor uw positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat u regelmatig bij ons verblijft en meer dan tevreden bent met ons personeel en de verleende service. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij het Mercure Hotel Amsterdam City. Met vriendelijke groet, Ben Breekveldt Management Assistan

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Leuk modern hotel, stadscentrum gemakkelijk te bereiken via het openbaar vervoer. Uitgebreid ontbijt. Enkel de kamer bij aankomst was niet zo netjes gepoetst.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van BB op 18 jan 2019
Beste gast, Bedankt voor het achterlaten van uw feedback. Wij betreuren het dat de kamer niet naar tevredenheid schoon was. Desondanks hopen we dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen bij ons in het hotel. Met vriendelijke groet, Ben Breekveldt Management Assistant

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi en verzorgd hotel met uitgebreid ontbijt. Goed beveiligd.
1 nacht verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Als je de lobby in loopt wordt je vriendelijk begroet door het personeel en het ziet er super de luxe uit. Ik had dus hoge verwachtingen, die helaas niet zijn waargemaakt. We kregen een gratis upgrade naar een “privilege” kamer en gratis gebruik van de mini-bar. De kamer was helaas zo klein als een studentenkamertje en de mini bar bevatte maar liefst 4 blikjes fris.. niet heel erg indrukwekkend dus.. Al met al, en zeker gezien de prijs, die ik voor de kamer heb betaald, zou ik hier niet meer terugkomen. Helaas!
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van BB op 19 dec 2018
Beste Gast, Bedankt voor uw bericht. We vinden het erg jammer dat we uw hoge verwachtingen die u had bij het betreden van het hotel niet waar hebben kunnen maken vanwege de kamer. Desondanks hopen we dat u toch een fijn verblijf heeft gehad en wel hebt kunnen genieten van de openbare ruimtes en het restaurant op de begane grond. Ook hopen we dat de service van ons personeel en het privilege ontbijt wel aan uw verwachtingen heeft voldaan. Met vriendelijke groet, Ben Breekveldt

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
As frequent guest in ACCOR hôtels, this stay was beneath the expected quality of other hôtels from te group. Novotel Amsterdam performs better !
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

M.L.L.C.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top!
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van RvH op 16 aug 2018
Geachte Gast, Hartelijk dank voor uw mooie score en compliment! Wij zijn verheugd te zien dat uw verblijf bij ons is bevallen en wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Renske van Hoof, Management Assistent

8/10 – Goed

marjolein, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel dichtbij Arena
Fijne ontvangst, zeer vriendelijke receptioniste, erg behulpzaam. Mooie schone kamers.
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
net hotel,voor een citytrip in Amsterdam perfect !
wij waren daar vorig weekend van 10/05/18 tem 12/05/18. Alles perfect, propere kamer, zeer vriendelijk personeel. Zeer lekker ontbijt, bar 's avonds ook zeker ok, vriendelijke barmannen :-) het enige wat ons stoorde was dat de temperatuur op de kamer zeer warm was, dit konden we niet naar beneden krijgen, noch met airco, noch met het raam open te zetten.. misschien een punt om naar te werken..
2 nachten verbleven in mei 2018