Luxe beddengoed, bedden met traagschuimmatras, een minibar

Beoordelingen van NH Amsterdam Zuid

4 out of 5
NH Amsterdam Zuid
Van Leijenberghlaan 221, Amsterdam

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 266 van 744 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 333 van 744 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 97 van 744 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 744 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 22 van 744 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jelena

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijk personeel. Hotel: alles verliep correct en in orde.
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Henny

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

jan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne ontvangst, goed dat er parkeer optie is
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Sang Nguyen – Desk Manager op 17 mrt 2023
Dear Jan, Thank you for taking the time to share your experience and for staying with us at NH Amsterdam Zuid. I am happy to see that you enjoyed your stay with us.Thank you very much for your valuable feedback.We look forward to welcome you back in the future! Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Wesley

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super
super net hotel en prima service
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Front Office Manager op 16 dec 2021
Beste Wesley, Hartelijk dank voor uw review. Wij hopen u spoedig weer te mogen begroeten in Amsterdam Zuid. Met vriendelijke groet, Pieter van den Broeck

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Marcel op 26 feb 2020
Dear, thank you very much for your recent stay and for sharing your feedback with us. A pity to read that your stay wasn't as you would expect from us. Thank you again, kind regards Marcel

8/10 – Goed

Bram

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, ruime kamers, rustige wijk
Prima hotel, ruime kamers, en het hotel is geleden in een prettige rustige wijk. Er is geen metro of tram in de buurt, als je met het OV wilt reizen moet je daardoor eerst een stukje met de bus (vier keer per uur).
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Fabian op 11 dec 2019
Geachte Bram, Hartelijk dank voor uw recentelijke verblijf in ons hotel en voor het delen van uw ervaring met ons. Erg leuk om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad. Nogmaals onze dank en we hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Hartelijke groet, Fabian Raus Duty Manager NH Amsterdam Zuid

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
vriendelijk personeel ontbijt was redelijk brood erg uitgedroogd en in het bed zat bloed op het laken heb dit gemeld hij zij allen maak er een klacht van jammer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Fabian op 9 dec 2019
Dear, Thank you for your recent stay in our hotel and for sharing your experiences with us. A pity to read that you stay wasn't as you should expect from us. I will discuss your feedback within my teams. Thank you again and we all hope to welcome you soon again. Best regards, Fabian Raus Duty Manager NH Amsterdam Zuid

8/10 – Goed

Wailok

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good, breakfastvis very nice.
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Fabian op 9 dec 2019
Dear Wailok, Thank you for your recent stay in our hotel and for sharing your experiences with us. Good to read that you had a great stay in our hotel! Thank you again and we all hope to welcome you soon again. Best regards, Fabian Raus Duty Manager NH Amsterdam Zuid

6/10 – Redelijk

Timo

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Goed hotel maar slechte hygiëne
Er waren veel zilvervisjes aanwezig in onze kamers helaas.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van m.w op 11 okt 2019
Beste Timo, dank u voor uw recentelijke verblijf en het delen van uw ervaring. Vervelend om te horen dat er zilvervisjes op de kamer waren. Is niet echt een hygiëne probleem maar meer een vocht probleem. We gaan er in elk geval aan werken en nogmaals onze dank voor de melding. Hartelijke groet, Marcel Wijnberger General manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Mooie ruime kamer, vriendelijk personeel, welkomstdrankje, goede ligging dicht bij openbaar vervoer
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van m.wijnberger op 18 aug 2019
Beste, Hartelijk dank voor uw recentelijke verblijf in ons hotel en voor het delen van uw ervaring met ons. Erg leuk om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad. Nogmaals onze dank en we hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Hartelijke groet, Marcel Wijnberger General Manager NH Amsterdam Zuid

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid
Beter poetsen, telefoon wc was al lang niet gebruikt en afgestoft. Bij het ontbijt stonden tafels met gebruikt servies. 1 persoon was aan het afruimen en 4 andere personeelsleden hadden het druk met hun privé leven te bespreken!
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van m.wijnberger op 18 aug 2019
Beste, hartelijk dank voor uw recentelijke verblijf en voor het delen van uw ervaringen. Dit is zeer waardevol voor ons. Uiteraard zal ik uw bevindingen delen binnen mijn team. Nogmaals mijn dank. hartelijke groet, Marcel Wijnberger general manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Omdat ik niet wou dat onze kamer gepoetst werd had ik een kaartje gehangen van " niet storen". De kamer was al proper en de handdoeken hadden we opgehangen, dus geen reden om dit te laten doen. Toen we terugkwamen waren ze toch binnengeweest om op te ruimen. Dit vond ik niet zo leuk. Had mijn waardevolle spullen niet opgeborgen omdat ze toch niet zouden binnenkomen. Voor de rest was alles prima. Ook een zalig ontbijt!
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van m.wijnberger op 21 mei 2019
Dear, Thank you for your recent stay in our hotel and for sharing your experiences with us. Good to read that you had a great stay in our hotel! Thank you again and we all hope to welcome you soon again. Best regards, Marcel Wijnberger General Manager NH Amsterdam Zuid

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van m.wijnberger op 8 mei 2019
Dear, Thank you for your recent stay in our hotel and for sharing your experiences with us. Good to read that you had a great stay in our hotel! Thank you again and we all hope to welcome you soon again. Best regards, Marcel Wijnberger General Manager NH Amsterdam Zuid

8/10 – Goed

Bob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vlakbij de Zuidas - ruime kamers
Dit hotel bevindt zich drie bushaltes van de Zuidas en is derhalve ook relatief dicht bij Schiphol en het stadscentrum. Doordeweeks heeft het hotel een shuttleservice naar de Zuidas (station Amsterdam Zuid), zodat dit hotel een prima alternatief is voor de zakenreiziger. De kamers zijn ruim en modern ingericht, met prima badkamer met vloerverwarming. Het fraaie winkelcentrum Gelderlandplein is op loopafstand (circa 5 minuten). Al met al zeer aan te bevelen.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van m.wijnberger op 28 mrt 2019
Geachte Bob, Hartelijk dank voor uw recentelijke verblijf in ons hotel en voor het delen van uw ervaring met ons. Erg leuk om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad. Nogmaals onze dank en we hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Hartelijke groet, Marcel Wijnberger General Manager NH Amsterdam Zuid

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van m.wijnberger op 2 apr 2019
Dear, Thank you for your recent stay in our hotel and for sharing your experiences with us. Good to read that you had a great stay in our hotel! Thank you again and we all hope to welcome you soon again. Best regards, Marcel Wijnberger General Manager NH Amsterdam Zuid

8/10 – Goed

Natacha

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prijs kwaliteit perfect.
Leuk hotel, alles aanwezig, vriendelijke mensen. Bus stopt voor de deur, je kan zo richting RAI of aansluiting Zuid Station.
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Marcel Wijnberger general manager op 19 jan 2019
Beste Natascha, hartelijk dank voor uw recentelijke verblijf in ons hotel en voor het delen van uw ervaring. Goed om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Hartelijke groet, Marcel Wijnberger

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Ideaal gratis parkeren in het weekend. Handig hotel voor bezoekje aan het centrum van Amsterdam. Redelijk ver er vanaf maar veel ov mogelijkheden.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van m.wijnberger op 10 jan 2019
Geachte mevrouw,mijnheer, Hartelijk dank voor uw recentelijke verblijf in ons hotel en voor het delen van uw ervaring met ons. Erg leuk om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad. Nogmaals onze dank en we hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Hartelijke groet, Marcel Wijnberger General Manager NH Amsterdam Zuid

8/10 – Goed

Albert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel op 2 km van de RAI. Combi met cats was een super ervaring.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Marcel Wijnberger general manager NH Amsterdam Zu op 29 dec 2018
Beste Albert, hartelijk dank voor het recentelijke verblijf in ons hotel, goed om te lezen dat het goed is bevallen! we hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen. hartelijke groet, Marcel Wijnberger general manager NH Amsterdam Zuid

8/10 – Goed

Marion

Positief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Marcel Wijnberger General manager op 6 dec 2018
Beste Marion, hartelijk dank voor uw recentelijke verblijf in ons hotel en voor het delen van uw ervaring. Goed om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad. Nogmaals onze dank en we hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen in NH Amsterdam Zuid. hartelijke groet, Marcel Wijnberger General manager

10/10 – Uitstekend

Ester, Sneek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ruime nette kamer, van alle gemakken voorzien. Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt.
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Duty Manager op 16 nov 2018
Geachte mevrouw Esther, Hartelijk dank voor uw meest recente verblijf in het NH Amsterdam Zuid. Wij zijn blij om te horen dat uw verblijf naar wens was, en kijken er naar uit om u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen. Nogmaals hartelijk dank voor het delen van uw ervaring in ons hotel. Met vriendelijke groet, Lukas Ferenc Duty Manager Trainee NH Amsterdam Zuid

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vlotte check in, vriendelijk personeel, propere kamer, zeer uitgebreid ontbijt. Als ik 1 minpuntje moet opsommen is het de douche die niet goed werkte. Douchekop was kapot en er kwam bijna geen water uit. Na een ganse dag shoppen is het toch wel zalig om een verkwikkende douche te nemen en hier was dat het gaval niet. maar voor de rest alles tip top
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Marcel Wijnberger General manager op 14 nov 2018
Beste, hartelijk dank voor uw recentelijke verblijf en het delen van uw ervaringen met ons. Vervelend om te lezen dat uw douch het niet naar behoren deed. ik zal mijn technische afdeling er naar laten kijken. Nogmaals mijn dank en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Hartelijk groet, Marcel Wijnberger General manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Marcel Wijnberger General manager op 6 nov 2018
Dear Xpedia, Thank you for your recent stay and for sharing your feedback with us. Your experience is very valuable for us. On behalf of my team, looking forward to welcome you soon again in our hotel Marcel Wijnberger General manager NH Amsterdam Zuid

8/10 – Goed

Trisha

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gezellig
Proper. Comfort. Groot en mooi.
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van etx-nhmusica1 op 3 jul 2018
Dear Trisha, Thank you for your recent stay in our hotel and for sharing your experiences with us. Good to read that you had a great stay in our hotel! Thank you again and we all hope to welcome you soon again. Kind regards, Marcel Wijnberger Hotel Director

10/10 – Uitstekend

Kristel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top!
Het was super geregeld, alleen jammer dat je best ver uit het centrale centrum zelf zit en dat wij iemand hadden bij de bali die alleen engels kon. Uiteindelijk gelukkig ook een nederlandse bijgekomen. Wel zit er een bus bij het hotel dat scheelt al wel !
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van etx-nhmusica1 op 14 jun 2018
Dear Kristel, Thank you for your recent stay in our hotel and for sharing your experiences with us. Good to read that you had a great stay in our hotel! Thank you again and we all hope to welcome you soon again. Kind regards, Marcel Wijnberger Hotel Director

8/10 – Goed

A

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel, rustig, goede bedden
1 nacht verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
De hotelkamer was goed, alleen er was ontzettend veel lawaai van de ventilator en van vliegtuigen. Er zouden ook meer zitstoelen geplaatst kunnen worden.
3 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Jules , Amsterdam zuid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitmunted
Alles was goed ik heb erg naar mijn zin gehad Volgende keer boek ik weer NH Personeel aardig de lokatie goed bediening goed eten was lekker
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

G Jonker , Oene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel hotel met vriendelijke staf
Comfortabele overnachting in relaxt hotel met goede parkeergelegenheid, zowel buiten als in de eigen parkeergarage (wat fijn is als je als vrouw alleen 's-avonds laat arriveert). Zeer vriendelijk hotelpersoneel, kamer en sanitair zijn erg schoon en comfortabel

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Handig ivm vumc bezoek
Geen balkon. Kleine kamer. Handig voor ons bezoek aan het vu de volgende dag. Meer niet.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Ok-ish hotel. Kamer best groot, badkamer ok, ontbijt goed.

8/10 – Goed

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

-, -

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig gelegen en toch in Amsterdam!
Attent personeel, stille kamers en schoon. Erg goed ontbijt en ruime, makkelijke parkerrgelegenheid! Aanrader!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel was netjes en schoon met vriendelijk en behulpzaam personeel.
Reactie van Marcel Wijnberger op 25 jun 2016
Geachte mevrouw, mijn heer, hartelijk dank voor het verblijven in ons hotel en hartelijk dank voor de aardige feedback. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel Marcel Wijnberger Hotel Directeur

10/10 – Uitstekend

Pierre, Nijmegen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf voor weekendje Amsterdam!
Hotel met uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Moderne, ruime en schone kamers. Goed verzorgd ontbijt, ruime keuze. Bus naar centrum stopt voor de deur. In weekend gratis parkeren (na)bij hotel. Wel wat anoniem gelegen in de buurt en af en toe geluid van overkomende vliegtuigen.
Reactie van Marcel Wijnberger op 25 jun 2016
Geachte Pierre, hartelijk dank voor het verblijf in ons hotel en het achterlaten van deze aardige review. Wij hopen u snel weer te mogen begroeten in ons hotel. hartelijke groet, marcel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Marcel Wijnberger op 25 jun 2016
Dear Sir/ madam, thank you very much for staying and thank you for your feed back. we all hope to welcome you soon again in our hotel Marcel Wijnberger Hotel director

10/10 – Uitstekend

jeffrey, Apeldoorn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Echt een aanrader!
Mijn partner en ik gingen een avondje uit in Amsterdam. Openbaar vervoer naar centrum was goed bereikbaar en op loop afstand. Het was een goed en verzorgd hotel met zeer nette, moderne kamers! Goede service met inchecken, ze keken gelijk of er een twee persoons bed beschikbaar was ipv twee losse bedden. Ontbijt was ook zeer goed en gevarieerd. Extra service om tegen 17.00 uur pas uit te checken(zondag).We konden gratis parkeren op het terrein van het hotel omdat het weekend was. Alleen vonden we het jammer dat de volgende dag de liften het niet deden, konden we van 5 hoog trap op en af.. Maar het hotel is zeker een aanrader en we komen zeker nog een keer terug! Echt een top weekend gehad!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed bereikbaar, en rustige buurt
Jammer dat er totaal geen frisse lucht is. Alleen airco/klimaatcontrole waardoor het benauwd word op de kamer. Verder prima hotel

6/10 – Redelijk

J, Irvine, USA

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
een eenvoudig, maar te hoog geprijsd zakenhotel
minimalistisch uitgevoerd hotel met ditto kamers. confort net acceptable voor alleen reizende zakenman, hoewel: de bar gaat "Jeugdherbergstijl" om 11 uur dicht! Adviseer om zwelfbedieningsbar te amken met kleine flesjes wijn & alkohol, fris, snacks, etc. Ontbijt is zeer simpel, weinig keuze. Ligging uitstekend en rustig. Samenvattend te duur voor wat er geboden wordt, zelfs in Amsterdam.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

André

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

André

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

leen, gentbrugge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weg uit de drukte.
Aangenaam, proper hotel met vriendelijk personeel. Zeer uitgebreid ontbijt enkel de buurt valt wat tegen ligt een eind uit het centrum tussen kantoor gebouwen wat als voordeel heeft dat het's nachts een stille buurt is.

10/10 – Uitstekend

Angelique, Brussel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
praktisch en modern hotel
Prima, vriendelijk personeel, niet ver van Amsterdam dus perfect voor een weekendje met de kinderen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wat een geweldig bed!
Modern en comfortabel hotel, geluidsarme kamers dus geen huilende kinderen als buren. Ontbijt is een must; je hoeft er niet op tijd te zijn alles wordt continu aangevuld zelfs 15 minuten voor het sluiten van het buffet

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima kamer alleen bedden lagen wat minder
Goede locatie om op de Taste of Amsterdam te kunnen verblijven en andere zaken te ondernemen in het centrum. kamer was netjes enkel het bed lag niet zo goed. In het bed waren goed de veren te voelen. Badkamer daarentegen was mooi en goed.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer ruime kamer
Kamer was zeer ruim en schoon, echt heerlijk om "thuis" te komen na lange dag Amsterdam. Ook goed te bereiken met OV, maar 10 min lopen vanaf tram/metro halte.

10/10 – Uitstekend

Sander, Veendam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel rustig gelegen
Ruime nette kamer. Fijn bad en 2 wc's (Executive kamer) uitklapbank voor extra (kinder)bed. Jammer dat raam niet open kon. Airco goed in te stellen. Rustig gelegen in Buitenveldert. Ondergrondse garage waar we extra lang in mochten parkeren (bedankt nog daarvoor). Lijn 5 op ca 7 min loopafstand brengt je in ca 20 minuten op CS.

8/10 – Goed

jo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed gelegen tov Zuid As
Prima hotel, vriendelijk behulpzaam personeel! Mooie kamers, fris ingericht!