Receptie

Beoordelingen van The Alfred Hotel

3 out of 5
The Alfred Hotel
Cornelis Schuytstraat 58-60, Amsterdam

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 295 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 391 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 156 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 101 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 57 van 1000 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Evert

Top
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Johanna Yr

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Elisabeth

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Een dieselaggregaat pal naast mijn kamer, enorme herrie
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

D

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel in a nice área
The Alfred hotel is about 11 minutes walking to museum quarter . The hotel is good for short stay. It offers very good breakfast. It is located in a quiet area from Amsterdam Old South.. close to the hotel area, there are 03 nice restaurants /bar and shops. Also the ‘ tram 2’ is about 4 minuten walking.
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was goed alleen gehorig op de gang
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Diana

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Het kan wel een opknap beurt gebruiken! De kamer rook muf en de lakens roken niet fris! En het tapijt in de kamer en de lift mogen wel vervangen worden erg verouderd!
1 nacht verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Jos

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not worth your time or money
- Internet simply not good enough for people who need to work - Room smelling like sewer - The light of their own logo on the outside of the venue was enough to light up the room at night as the curtains do not cover the windows (good luck falling asleep) - Drunk people making noise from 2AM to 5AM - Sundays, Monday, Tuesday, Wednesday - No fridge, no ironer, tv not working properly, lamps falling apart - All in all very outdated and desperately in need for renovation - Roomkeeping just left the door to my room OPEN all day long And the above for the amazing price of Euro 250,- a night - it is an absolute scam
4 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Céline

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Algemeen was het een aangenaam verblijf in het Alfred hotel. Het is stil en een vlot bereikbare buurt, leuke ontbijt/lunch zaakjes in de buurt. Echter niet zo tevreden over de aanpak en het personeel. Tijdens onze eerste avond/nacht ontdekte wij een lek in de badkamer. Zeer snel en handig kunnen doorgeven via whataspp en binnen de 10 min stond er een aardige man om ons te woord te staan. De volgende ochtend gingen ze het bekijken of ze het konden maken of we moesten van kamer wisselen. Het is dat laatste geworden maar dat was niet zoals we hoopte. Ten eerste moesten we onze bagage terug aan de receptie zetten en konden we niet direct op een andere kamer, de nieuwe kamer was veel kleiner, donkere badkamer, geen gordijnen in de kamer, etc. Ook het personeel in de ochtend was niet echt behulpzaam. Toen we dan in de namiddag terug mochten inchecken was er gelukkig wel een vriendelijke vrouw die ons te woord stond. Als laatste moesten we ook niet op een compensatie hopen na alle ongemakken. Zeer jammer!
2 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Jürgano

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Het was fijn om te verblijven
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van The Alfred Hotel Team op 23 jan 2023
Dear Jürgano, Thank you for taking the time to write your review of our hotel. We are thrilled that you enjoyed your time with us. Your comments are very much valued. We hope to be able to host you again in the future!Best regards,The Alfred Hotel Team

6/10 – Redelijk

André

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Peter

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed: personeel vriendelijk, vlakbij ons reisdoel (concertgebouw), kamers op zich wel netjes. Minder: geen Nederlands sprekend personeel bij in en uitchecken, sommige inventaris kapot, rumoerige gasten paar kamers verderop (wat zelfs tot gevolg had dat het alarm 's nachts afging) Maar daar kan het hotel zelf weinig aan doen.

10/10 – Uitstekend

Dénis

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Sarah

1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Charlotte

Negatief: Netheid
I felt that the room wasn’t really clean. It was coffee and other spilled on the wall. Also by bedsheets had a couple of dark long hairs, witch was nasty. The shower didn’t work properly so I used 3-5 minutes to get the shower on and off. Also I asked the lady in the resection if she could change my 20€ to less due to the snack machine in the lobby. When I gave her the 20€ she looked at me and asked “is this even real”? Something I found really rude and disrespectful towards me as a guest. 15 minutes before that I asked the same lady where I could find an ATM in the area. I think the bed was really comfortable to sleep in.
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Patrick

1 nacht verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Mieke Vermeer-van

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij hadden een kamer geboekt voor 4 personen met prachtige foto's op website. Maar geen foto van de kamer die wij hadden nl in de basement. Benauwde donkere kamer, zonder raam, vies, super klein badkamertje, claustrofobisch. En dan voor hetzelfde bedrag als een grotere kamer op andere verdieping. Wij weten zeker dat als deze kamer geinspecteerd wordt door o.a. brandweer dat deze niet verhuurd mag worden!
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van The Alfred Team op 21 aug 2022
Dear Mieke, Thank you for leaving a review, we are sorry to hear that your stay did not match your expectations. We hope to improve and for this, your feedback is highly valued. We will do our best to improve and offer a better service.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Niet heel enthousiast
Airco deed het helaas niet en de kamer was wat verouderd. Ook veel vliegen op de kamer. Bij vertrek werd niet gevraagd hoe ons verblijf was.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van The Alfred team op 10 jul 2022
Thank you for leaving a review, we are sorry to hear that your stay did not match your expectations. We hope to improve and for this, your feedback is highly valued. We will do our best to improve and offer a better service.

4/10 – Matig

Andrea

Ik was samen met mijn zoon van 10 een nachtje naar Amsterdam. We hadden een kamer op de begane grond om de hoek van de receptie. Het personeel praatte vrij luid, zelfs tot een uur of half twaalf 's nachts. We konden de conversaties bijna letterlijk volgen op onze kamer. Rond 5 uur in de morgen was er weer een hoop hard gepraat op de gang. Dit alles kwam onze nachtrust niet bepaald ten goede. Het ontbijt viel ons ook wat tegen. Het zag er vrij "goedkoop" uit. Kant en klare poffertjes, droge roze koeken, goedkope pakken melk. Wij vonden het jammer!
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Pieter

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

maarten

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel in de buurt van het museum kwartier en uniek gelegen in oud-zuid, prijstechnisch super!
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Wilma, Long Island City

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pleasant hotel, good location and very friendly staff. Internet signal was very spotty.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Marika op 4 jan 2022
Dear Wilma, Thank you for your stay with us and for sharing your experience with other travelers. We were pleased to read you liked our staff and location, but were sorry to hear there were some issues with internet connection. Please rest assured we have addressed this with the maintenance to ensure we fix this. Kind regards, Marika The Alfred Hotel

10/10 – Uitstekend

Björn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Marika op 4 jan 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to leave your score. Your feedback is very much valued. We look forward to seeing you on your next trip to Amsterdam! Best Regards, Marika The Alfred Hotel

8/10 – Goed

Kirsten de

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Stanislaus

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
OK hotel, nothing special, served the purpose
14 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Maroushka

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Super
Super service en klantvriendelijkheid. Kamer is perfect in staat en schoon.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van The Alfred Hotel op 30 jul 2021
Dear Maroushka, Thank you for taking the time to share your review of our hotel. Your feedback is very much valued. Our staff us trying its best to provide our guests with the best stay, also during these times. Thank you again, and we look forward to seeing you on your next trip to Amsterdam! Best Regards, Kayleigh

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Location was good. Staff was very distant, does not greet you when entering. Rooms are really small
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van The Alfred Hotel op 28 sep 2020
Dear Anonymous, Thank you for your stay with us and for sharing your experience with other travelers. We were pleased to read you liked the hotel’s central location, but were sorry to hear there were some issues with the friendliness of our staff. Please rest assured we have addressed this with the team to ensure we improve on this. Kind regards, Kayleigh The Alfred Hotel

8/10 – Goed

Klaas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuke locatie, schoon maar de riolering rook je goed in de kamer.... dat is minder!!!
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Claudia op 26 mrt 2020
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience with other travelers. We greatly appreciate your feedback and comments. We were pleased to know your overall stay was satisfactory but were sorry to read that you experienced some issues with an unpleasant odor in your room. Rest assured that we’ve addressed this matter in hopes of improving on it moving forward. Kind regards, Claudia Front Desk Alfred Hotel

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Everything was good, except for the actual sleeping itself. The room (101) was not sound proof and we continuously heard a metalic ticking noise we think came from one of the lifts. Unfortunately we booked the hotel for the resting part between work shifts so this is quite a biggy for us
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Claudia op 26 mrt 2020
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience with other travelers. We greatly appreciate your feedback and are pleased that your overall stay was satisfactory but were very sorry to read that you were disappointed with certain aspects of your room, namely the soundproofing. Rest assured that we’ve addressed these matters in hopes of improving on them moving forward. Kind regards, Claudia Front Desk Alfred Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles netjes, voldoende handdoeken, zeep , tissues en wc papier. Ook nu met eventuele uitbraak corona virus, ontsmettings dispensers langs de lift en tisseus in de lift. Zeer tevreden. Helaas heel slecht geslapen en met nekpijn opsgestaan. Veel te zacht bed en geen passende kussens.
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Claudia op 26 mrt 2020
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience with other travelers. We greatly appreciate your feedback and comments. We were pleased to know your overall stay was satisfactory but were sorry to read that you were disappointed with certain aspects of your room, namely the bed and pillows. Rest assured that we’ve addressed these matters in hopes of improving on them moving forward. Kind regards, Claudia Front Desk Alfred Hotel

8/10 – Goed

Marco, Zoetermeer

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad WiFi, disappointed. Shower makes everything wet. But besides that? Excellent!!
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Claudia op 1 mrt 2020
Dear Marco, Thank you for having taken the time to share your experience with other guests. We are delighted to know your overall experience was an enjoyable one, but sorry to read that you experienced some difficulties with the WIFI and the shower. Please rest assured that we’ve addressed these matters in hopes of improving on them moving forward. Thanks again and we hope to welcome you back on your next visit to Amsterdam. Kind regards, Claudia Front Desk Alfred Hotel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Sabina op 26 feb 2020
Dear Guest, We thank you for writing us a review! Lovely to know that you enjoyed your stay and all the amenities our hotel has to offer. It was our pleasure to have you as our guest and if your travels bring you back to Amsterdam, we would love to welcome you again as our guest at the Alfred Hotel. Sincerely, Sabina The Alfred Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Sabina op 26 feb 2020
Dear guest, Thank you for taking the time to write your review of our hotel. We do our utmost to provide our guests with the best experience in Amsterdam. Our commitment to investing in our hotel will continue this season with expanding our in- stay services and updating our rooms. Thank you again, and we look forward to seeing you on your next trip to Amsterdam. Best Regards, Sabina The Alfred Hotel

10/10 – Uitstekend

Mirjam

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima prijs/kwaliteit verhouding!
Prima hotel voor een prima prijs, vlakbij de gezellige Cornelis Schuytstraat. Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam personeel.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Sabina op 26 feb 2020
Dear Mirjam, Thank you for your positive feedback and for taking the time to share your experience. We are so pleased to know you enjoyed your overall stay, and we are especially delighted that you appreciated our location, value for money and friendly customer service. Our dedicated and amenable staff members take their roles in our industry very seriously and strive to provide the quality customer service, that our guests deserve. Our location does indeed provide the best of both worlds, as it is within proximity of the city’s attractions while in a peaceful neighborhood. Our commitment to investing in our hotel will continue this season with expanding our in-stay services and updating our rooms. Thank you again, and we certainly look forward to welcoming back you on your next trip to Amsterdam! Kind regards, Claudia Front Desk Alfred Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Sabina op 26 feb 2020
Dear guest, Thank you for taking the time to write your review of our hotel. Your comments are very much valued. We do our utmost to provide our guests with the best experience in Amsterdam. Thank you again, and we look forward to seeing you on your next trip to Amsterdam! Best Regards, Sabina The Alfred Hotel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Moderne accommodatie. Precies oké voor een overnachting; uitstekende bereikbaarheid
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Sabina op 26 feb 2020
Dear guest, Thank you so much for your positive feedback and for talking the time to share it with us and other travelers. We greatly value your comments, and we are delighted to know you were pleased with your overall stay, especially regarding its location. We are indeed spoiled by our proximity to public transportation and the city center’s attractions, while in a serene neighborhood. Our commitment to investing in our hotel will continue this season with expanding our in-stay services and updating our rooms. Thank you again, and we look forward to seeing you on your next trip to Amsterdam! Kind regards, Claudia Front Desk Alfred Hotel

6/10 – Redelijk

Sander

Reisde met familie
Prima verblijf.
Prijs-kwaliteit verhouding was prima. Voor gezin met 4 personen €82 per nacht ex ontbijt kun je tenslotte niet verwachten dat het super de luxe is. Wat er geboden wordt voor dit bedrag is meer dan prima. Goede uitvalsbasis voor 2 dagen Amsterdam. Alles op loopafstand, Vondelpark, Museumplein, Leidseplein, maar ook ov verbindingen dichtbij.
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Cansel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
De locatie was super! De badkamer en koffie faciliteiten ook. De bedden daarentegen waren erg zacht en schoven constant van het bedframe af. Het personeel was erg aardig!
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed: Locatie hotel Netheid Minder goed: Matrassen van bedden
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The mattras was broken as was the bed light. You couldn’t open the door properly because they put two more beds in a two person’s bedroom . The shower plughole was clogged and the bathroom flooded in no time .
2 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Andreas Carl Arnold

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Väldigt lyhört
6 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Mauro

5 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Dane

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Allister

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Great spot. Hotel good.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Matthias Michael

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Nikolin

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very Old, Needs renovation. The rooms were with old carpet at the floor and it was dirty
1 nacht verbleven in maart 2024