Tulip Inn Amsterdam Riverside

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel aan een rivier met fitnessfaciliteiten en een 24-uurs receptie

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Tulip Inn Amsterdam Riverside

Exterieur
Serveert ontbijt, lunch en diner
Buffet
Serveert ontbijt, lunch en diner
Exterieur

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Fitnessruimte
  • Receptie 24/7
  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice

Kameropties

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Provincialeweg 38, Amsterdam, 1108 AB

In de buurt

  • Gaasperpark - 3 min. lopen - 0.3 km
  • AFAS Live - 5 min. rijden - 5.2 km
  • Ziggo Dome - 5 min. rijden - 6.1 km
  • Johan Cruijff ArenA - 6 min. rijden - 5.5 km
  • Van Gogh Museum - 14 min. rijden - 13.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Diemen Zuid - 5 min. rijden
  • Station Gaasperplas - 12 min. lopen
  • Luchthaven Schiphol (AMS) - 22 min. rijden

Restaurants

  • ‪Rezk & De Vries Snackbar - ‬3 min. rijden
  • ‪House of Bird - ‬4 min. rijden
  • ‪Vic's Snackbar/Broodjeszaak - ‬7 min. rijden
  • ‪Padjak De Smeltkroes 2.0 - ‬4 min. rijden
  • ‪Cafetaria Ganzenpoort - ‬4 min. rijden

Over deze accommodatie

Tulip Inn Amsterdam Riverside

Hotel in de buurt van Ziggo Dome
Als je bij Tulip Inn Amsterdam Riverside verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een terras, een tuin en een stomerij/wasserijservice. Het plaatselijke restaurant La Place serveert ontbijt, lunch en diner. Naast voorzieningen zoals een fitnesscentrum en oppasservices kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een kluis bij de receptie en meertalig personeel
  • Een televisie in de gemeenschappelijke ruimte, een lift en een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle 192 kamers bieden gemakken zoals gratis wifi en roomservice.
Overige gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met bad-/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met satellietzenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice, bureaus en telefoons

Gesproken talen

Nederlands, Engels en Duits

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 11.00 uur: EUR 11,80 per persoon
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • La Place

Dingen om te doen

  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Kinderopvang

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Aan een rivier
  • Barbecue
  • Picknickplaats
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • Gebouwd in 1992
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Roomservice

Meer

  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 25.00

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een toeristenbelasting van 12.50 procent in rekening gebracht

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 11.80 per persoon
  • Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 25.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Amsterdam Riverside
Amsterdam Tulip Inn Riverside
Riverside Amsterdam
Riverside Tulip Inn Amsterdam
Tulip Amsterdam Riverside
Tulip Inn Amsterdam Riverside
Tulip Inn Riverside
Tulip Inn Riverside Amsterdam
Tulip Riverside
Tulip Riverside Amsterdam
Tulip Inn Amsterdam Riverside Hotel Amsterdam
Tulip Inn Amsterdam Riverside Hotel
Tulip Inn Riverside
Tulip Amsterdam Riverside
Hotel Tulip Inn Amsterdam Riverside Amsterdam
Amsterdam Tulip Inn Amsterdam Riverside Hotel
Hotel Tulip Inn Amsterdam Riverside
Tulip Inn Amsterdam Riverside Amsterdam
Tulip Riverside
Tulip Inn Amsterdam Riverside Hotel
Tulip Inn Amsterdam Riverside Amsterdam
Tulip Inn Amsterdam Riverside Hotel Amsterdam

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Tulip Inn Amsterdam Riverside?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Tulip Inn Amsterdam Riverside te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Tulip Inn Amsterdam Riverside?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van EUR 25.00.

Tot hoe laat kan ik bij Tulip Inn Amsterdam Riverside uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Tulip Inn Amsterdam Riverside?

Dit hotel ligt in Zuidoost, op 0,4 km van Gaasperpark en binnen 5 km afstand van Academisch Medisch Centrum en AFAS Live. Ook Johan Cruijff ArenA en Ziggo Dome liggen binnen 10 km afstand. Station Gaasperplas ligt op 12 minuten lopen en naar Station Kraaiennest is het 20 minuten lopen.

Beoordelingen over Tulip Inn Amsterdam Riverside

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 171 van 974 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 429 van 974 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 261 van 974 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 79 van 974 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 34 van 974 beoordelingen

7,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10

Ruime kamer met goede voorzieningen. LaPlace restaurant inpandig aanwezig. Helaas was mijn kamer aan de kant van de weg, wat nogal wat geluidsoverlast met zich mee bracht.
2 nachten verbleven in november 2018

8/10

2 nachten verbleven in november 2018

4/10

De kamer en badkamer waren niet schoon Vraag je om een exstra kussen zeggen ze komen we zo brengen nooit gehad dus Het ontbijd bij het hotel was van la place ook onduidelijk en geen vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in november 2018

10/10

voor het boeken van Hotel Gouden Tulip hebben wij de prijzen van de hotels bekeken allemaal te duur voor 1 nacht de Golden Tulip was redelijk met de prijs De beoordelingen gekeken dat was niet altyd positief Wij zijn toch gegaan Alles was schoon en goed verzorgt over het hotel zijn wij zeer positief Wij waarschuwen voor La Place het avond eten en het ontbijt zeer ongezellig en veels te duur
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10

We zaten waarschijnlijk in het goedkope deel van het hotel in een absolute basic-kamer: twee bedden, twee stoelen en een tv. Verder was de kamer hard toe was aan grondige Tsjarenovatie. Maar de prijs was er ook naar.
1 nacht verbleven in september 2018

6/10

Goed hotel op prima lokatie. Alleen zou het prettig zijn als de deuren van de kamers niet met zo’n harde klap dicht zouden slaan. Geeft ‘s avonds laat en ‘s morgens vroeg overlast.
1 nacht verbleven in september 2018

6/10

Restaurant is modern en netjes. Hotel is super dicht bij de Arena als je gebruik wilt maken van P+R naar Amsterdam. De kamers schoon maar gedateerd. Het uitzicht vanuit restaurant is echter prachtig. Daarom komen we ook regelmatig terug.
1 nacht verbleven in augustus 2018

6/10

Niet superschoon en gedateerd. Erg prettig personeel. La place is prima.
1 nacht verbleven in april 2018

6/10

Ik vond het een nare verrassing dat ik 12 euro moest aftikken voor een parkeerkaart als hotelgast EN hetzelfde gold dat het restaurant verbouw werd en ik na aankomst niet kon eten. Het flesje wijn op de kamer was aardig, alleen wijn zonder eten is niet bevorderlijk. Ik ga hier nooit meer heen.
1 nacht verbleven in november 2017

8/10

Service en ontbijt waren prima. Zowel de badkamer als de slaapkamer waren gedateerd en vies.
1 nacht verbleven in november 2017

4/10

Smerige kamer, de badkamer lag vol met haren, schimmel op het plafond er zaten remsporen in de wc, vervolgens 10 min hete kraan aan gezet zodat ik nog een beetje fatsoenlijk kon douchen ging vervolgens het rookalarm af.
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10

Hotel aan de rand van Amsterdam. 10 minuten van laatste metrostation gaasterplas. Waren bezig met renoveren restaurant. Waardoor ontbijt beetje chaotisch leek. Goede ruime kamers. Zeker aanrader voor weekend Amsterdam.
2 nachten verbleven in oktober 2017

4/10

Het hotel heeft een oud en een nieuw gedeelte. Het oude gedeelte is dringend aan een schilderbeurt, nieuw behang en tapijt aan toe. Er is geen koelkast, geen koffie of thee machine en haardrager aanwezig op de kamer. In de badkamer zijn er geen mengkranen en slechts bath - douchegel dispencer aanwezig. We huurden 3 kamer en 1 van de 3 kamers was het toilet niet doorgespoeld, vuilnisbak niet leeg gemaakt en lag er nog een vergeten voorwerp, het leek of de kamer niet schoongemaakt was. We kwamen om 9.15u ontbijten en er lagen 3 uitgebakken sneetjes spek en een kleine hoopje uitgedroogde roerei, de broodjes waren oudbakken en het koffie machine werkte niet. Toen we de dag nadien merkte dat we op 1 van de 3 kamers een zwarte toiletzak vergeten waren met elektrisch scheerapparaat en elektrische tandenborstel in, heeft niemand die gevonden. We checkten om 11u uit en zelfs de poetsvrouw heeft niets gevonden?! We kozen 3 jaar na elkaar dit hotel voor zijn goede ligging maar de volgende keer zoeken we een ander hotel.
1 nacht verbleven in juli 2017

8/10

1 nacht verbleven in juni 2017

8/10

Oude kamers met veel gemaakte dingen die eerst kapot waren. .niet echt wat je verwacht van een 4 sterren hotel. De kamers waren een beetje smoezelig en de gangen waren ronduit smerig..langs de randen was al lang niet meer gestofzuigd Ivm stofranden. Ook stonden er lege flessen drank voor onze deur toen we aankwamen. We hebben dit paar uur later tegen de schoonmaakster moeten zeggen terwijl die nota bene op de gang bezig was. .jammer dat dit niet opgemerkt werd. Het viel nogal op..Dus al met al vrij smoezelig en verouderd hotel
1 nacht verbleven in mei 2017

6/10

Kamers mogen misschien eens opgefrist worden,- geen kluis aanwezig - geen minibar

4/10

De hotelkamer was gedateerd en minimaal ingericht. Geen mogelijkheid om koffie of thee te zetten, geen airco aanwezig, weinig toiletartikelen op badkamer.

8/10

Prima hotel en zeer gastvrij en klantvriendelijk personeel Echter de kamers zijn iets gedateerd, maar wel schoon Achterstallig onderhoud, maar prima vertoeven

4/10

Ik kreeg het gevoel dat het personeel niet goed genoeg opgeleid/geïnstrueerd was. Er was veel onduidelijkheid (1 kamer te weinig geboekt, toeristenbelasting niet inbegrepen in de vooraf betaalde prijs, geen duidelijkheid over het feit of er al betaald was of niet). Er waren steeds kleine fouten waarbij de schuld niet direct bij het personeel lag. Jammer! Ook voor hun!

6/10

Verouderd hotel, absoluut niet 4 sterren waardig. Kamers zijn toe aan vernieuwing, een verfbeurt of nieuw behang. Dit bladert namelijk in alle hoeken af. Geen stopcontacten bij het bed. Vieze handdoek in de badkamer, geen zeep en shampoo, ook een föhn ontbreekt. Bedden zijn erg zacht. Receptie bij inchecken onvriendelijk en ongeïnteresseerd. Restaurant kon de "drukte" niet aan, erg lang wachten op het eerste contact en een drankje. Nadat de bestelling eindelijk opgenomen was, ging het wel vlot. Eten was overigens wel heel lekker. Kortom, prima voor een nachtje, voor een evenement in de Arena bijvoorbeeld, maar dat is ook genoeg.

6/10

We moesten €100,- per kamer betalen voor een nacht. Dan verwacht je toch wel een goed hotel. Maar de kamer was pover, bedden niet comfortabel en kwaliteit van de kamers niet geweldig. Douchen moest je in het bad doen, met een vies douchegordijn. Prullenbakje zat nog vol met viezigheid van de vorige gasten. En föhn ontbrak ook. Gelukkig kon je die bij de balie gratis lenen. Overal zaten vlekken/verfbladders/onafgewerkte dingen etc (onderhoud slecht). Bij onze vrienden kon het raam niet open, zat vast met een schroef, waardoor ze de nacht warm, zonder frisse lucht moesten doorbrengen. Al met al niet geweldig. Het eten was goed, maar de bediening niet best. Er werd geen enkele keer gevraagd hoe we het vonden of als we nog wat drinken wilden.

8/10

Mooi fijn hotel . Helaas veel last gehad van huisstofmijt allergie. Dus een stoffige kamer .

4/10

Kamer was schoon maar erg oud en toe aan vervanging badkamer ook kitranden goor

2/10

Hoewel de prijs van het hotel vriendelijk lijkt, is het voor de gast van belang zich te realiseren dat het parkeren van de auto nog bovenop de prijs komt en dat is een aardig bedrag. Upgrade naar een kamer aan de rustige kant is aan te bevelen en kost ook weer extra. De bediening is vriendelijk. Grootste probleem is de deplorabele staat van de (bad-)kamer. Het sanitair is iets te vaak provisorisch gerepareerd en bij het douchen moest ik met één hand de knikken uit de doucheslang duwen om überhaupt water te krijgen...

8/10

Was voor 1 nacht na de toppers dus kan weinig aan fout.