Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 269 van 435 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
269
Gastenscore: 8 - Goed. 124 van 435 beoordelingen" "
8 - Goed
124
Gastenscore: 6 - Redelijk. 26 van 435 beoordelingen" "
6 - Redelijk
26
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 435 beoordelingen" "
4 - Matig
12
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 435 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
4
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
TADA
Reisde met familie
2 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The breakfast was superb, the staff attentive and the room clean and spacious with a very nice bathroom. A great experience!
COLIN GEOFFREY
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Grand Nikko Awaji CRM Manager op 1 apr 2024
Thank you very much for staying at Grand Nikko Awaji. We are very happy to hear that you were satisfied with your stay. We will continue to strive to provide a safe and clean space. We look forward to seeing you again soon in the near future.Sincerely yours,CRM ManagerGrand Nikko Awaji
10/10 – Uitstekend
Takayuki
6 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van CRM Manager at Grand Nikko Awaji op 9 nov 2023
Thank you very much for staying at Grand Nikko Awaji. We are very happy to hear that you were satisfied with your stay. If you want to feel the breeze from the sea, please come and visit us. We will continue to strive to provide a safe and clean space. I shall go. We look forward to seeing you again soon in the near future.
10/10 – Uitstekend
Yuichiro
Reisde met familie en kleine kinderen
5 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van CRM Manager at Grand Nikko Awaji op 17 jul 2023
Thank you very much for staying with us at Grand Nikko Awaji. We are happy to know that you really enjoyed your stay. Summer season has come to Awaji, we look forward to serving you soon in the near future. Thank you again for your positive feedback with us!
8/10 – Goed
KIT YING
Reisde met familie en kleine kinderen
10 jul 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Buffet dinner and breakfast both were nice but I was asked to pay 5500 jpy for an upgrade to get a room on higher floor. I declined the offer and when I got into my room i realised I got a room with no view at all. I paid hkd 2100 for the room- with zero view.
KIT YING
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van CRM Manager at Grand Nikko Awaji op 17 jul 2023
Thank you very much for staying with us at Grand Nikko Awaji. You enjoyed your dinner and breakfast buffet,but the view from your room was not worth the room charge you paid in advance. We are very sorry to hear that, but we all our staff ask the guests to have you a bettter view with extra charge. We hope you will understand this, and we are looking forward to serving you soon in the near future.
10/10 – Uitstekend
Yumi
24 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
comfortable and big room size
Kam Hing Thomas
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van CRM Manager at Grand Nikko Awaji op 27 dec 2022
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay. As you notice, the hole building in Yumebutai area desinged by famous archetcture, Tadao Ando. Time in Awaji passes slowly and carmfully. We are looking forward to serving you soon in the near future.Sincerely yours,
8/10 – Goed
Chi
Reisde met familie en kleine kinderen
24 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very clean and hygenic
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van CRM Manager at Grand Nikko Awaji op 16 okt 2022
Thank you very much for staying with us and giving us some feedbacks at our hotel. We try to feel the guests more enjoyable all the time. We will continue to provide a safe and clean space for all guests. We are looking forward to serving you soon in the near future.
10/10 – Uitstekend
MIKIO
Reisde met familie
3 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten