Exterieur

Beoordelingen van Ramada by Wyndham Beijing Airport

4 out of 5
Ramada by Wyndham Beijing Airport
13 Tianzhu Fuqian Ave, Shunyi District, Beijing, Beijing

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 281 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 427 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 186 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 72 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 35 van 1001 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Tea

Negatief: Comfort kamer
Hotel dicjt bij het vliegveld
Een hotel dictbij Peking capital airport. Volgens de website is er een shuttleservice. Deze start alleen om half 7 in de ochtend. Dus moet je vroegee op het vliegveld zijn dan moet je per taxi. Het hotel is erg gehorig ( vliegtuigen en vrachtwagens op de weg). Er worden oordopjes verstrekt maar desondanks erg lawaaig
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ruime kamer in rustig hotel
Wij hadden een ruime kamer geboekt en deze was prima als opstap voor uitstapjes.
2 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Prima hotel voor lay over in Beijing
Het ontvangst was niet erg vriendelijk. Wel mooie kamers en mooie badkamer. Alleen erg warm, we kregen de verwarming niet uit. We hebben hier verbleven tijdens onze lay over in Beijing, daarvoor prima hotel/ prijs-kwaliteitverhouding.
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

hans, Beverwijk

Positief: Personeel en service
Goede oplossing tussen 2 vluchten door.
Na eenvoudig de shuttleservice van het hotel te hebben gebruikt, je belt naar het hotel en ze komen je halen met een busje van het hotel, is dit eenvoudige hotel geschikt om tussen 2 vluchten door even bij te komen. Roomservice voor een redelijk goed diner is een aanrader. De kamers zijn niet al te groot en luxueus. Voor een nacht is het geen enkel probleem en kamers zijn redelijk schoon.

8/10 – Goed

chris, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel. Dichtbij airport. Gratis shuttle.
Prima hotel. Dichtbij luchthaven. Gratis Shuttle.

10/10 – Uitstekend

Richard, Holland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Just for a night
this hotel is perfect for just one night. it's nearby the airport. They have a free shuttle service from and to the airport. I didnt took the shuttle to the hotel. I took a cab for 20 RMB. Service was good. there were a few English speaking staff members. The room is big and comfortable. The overflying airplanes were not a problem for me.

2/10 – Ontzettend slecht

guoping, quincy

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
So noisy and the food is terrible
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Peipei

Positief: Voorzieningen
very fast for checking in and have shuttle to the airport
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Carlos

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy cerca del aeropuerto, ideal para hacer una escala.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Christophe

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le bruit des avions atterrissant ou décollant de l’aéroport peut être assez fort.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

David, Toronto

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Mary

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
-
1 nacht verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Martinus

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I could smell the previous person who slept in my bed. Terrible experience. In addition although close to the airport, the planes fly right above, my window could not close properly so it was very noisy.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

AIHUA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Front desk was especially kind and accommodating. Free shuttle to/from airport is super convenient!
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Beti

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jason, London

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

YiLiang

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Dmitri

2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

SANGCHUN

1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Francis

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DECEIVED
There was NO airport shuttle, contrary to Hotels.com’s description, Ang the hotel turned off power to the room early in the morning! DO NOT STAY THERE!
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

anne

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Said they offer airport free shuttle, but for airport pickup, you have to request it at least 2 hours before arrival, and you can’t actually adjust your room temperature
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Elena

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good, but bed wasn’t very comfortable
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Jing

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location of the hotel is superb, very close to the airport and the highways. Their 24 hour free shuttle bus running between the hotel and the airport is very convenient. The staff are super friendly. The room is very clean.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Olivia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful stay
So comfortable and clean. The staff were so friendly. I took the free shuttle to the airport, just tell the driver which terminal you need. There are many restaurants within walking distance. My only complaint was that my towels smelled faintly like cigarette smoke, if you're sensitive that might be an issue but for me it wasn't too bad.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Masato

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
良いホテルでした。空港の近くでしたが特に騒音で困ることはありませんでした。
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Dirk

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Anthony

2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Nathan

1 nacht verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Chenglin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Allen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
转机休息的好选择
离机场近,有免费班车,非常方便。宾馆服务也非常好!
1 nacht verbleven in november 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Ann, Florida

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the airport (all terminals), shuttle, friendly staff. Comfy.
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Bernardita

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adam You
We left a backpack at the airport upon arrival. Adam You, the Front Office manager provided excellent help to get it back. He not only helped but was very nice about it. Thank you! The hotel is very fortunate to have you!
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Songhua

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean, very nice staff and amazing staff. 10 minutes taxi from Beijing international airport. 24h pick up. Very convenient.
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Ramina

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Rating seem too high for what you get. I would not stay here again
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Jodie op 19 jan 2020
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Beijing Airport. we are sorry that your experience did not meet your expectations, please allow us to express our sincerest apologies. Your feedback is very important to us, we are sorry that you have a disappointed experience. Please rest assured that we will improve our service and take the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

8/10 – Goed

Roy, Chicago

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I am surprised I get a good sleep even there are the plans fly over constantly.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Jodie op 19 jan 2020
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Beijing Airport. we are sorry that your experience did not meet your expectations, please allow us to express our sincerest apologies. Your feedback is very important to us, and we are saddened to hear that you're not satisfied with the noise. We feel sincerely sorry for the noise issue, however as we are near the airport, this is an unavoidable problem. In order to possibly solve this problem, we offer free earplugs to all of our guests. Please rest assured that we will improve our service and take the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

10/10 – Uitstekend

Jessie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good service and clean
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Bouchieu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
le standing d'un 4 étoiles pas vraiment mais pour y passer une nuit de transfert c'est suffisant !
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Jodie op 9 jan 2020
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Beijing Airport. we are sorry that your experience did not meet your expectations, please allow us to express our sincerest apologies. Your feedback is very important to us, we are sorry that you have a disappointed experience. Please rest assured that we will improve our service and take the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Moon Choi Kenny

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to airport: 24-hr free ahuttle service to airport; courteous staff. Clean and quiet rooms. The hotel offers breakfast for 68yuan if younpay upfront at check in or 75yuan if you walk in. This breakfasg is amazing and more than its worth. It has chinese and western style buffet menu and the quality of food is just amazing. Overall a superb value. Would recommend highly.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Jodie op 31 dec 2019
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Beijing Airport. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you for your acknowledging. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location, very close to the airport, has airport shuttle. But the hotel wi-fi needs a Chinese cell phone number to activate, so you can't connect to wi-fi without asking the hotel front desk.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Jodie op 31 dec 2019
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Beijing Airport. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you for your acknowledging. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

10/10 – Uitstekend

makoto

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good
good
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Jodie op 25 dec 2019
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Beijing Airport. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you for your acknowledging. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.