Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Hotel Lulu

4 out of 5
Hotel Lulu
70 Baytik Baatyr Street, Bishkek

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 11 van 24 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 24 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 24 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 24 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 24 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Roger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nieuw hotel op 20 min lopen van centrum
Hotel Lulu lijkt redelijk recent te zijn. Prijzen zijn zeer schappelijk. Weinig op aan te merken, wellicht kan het ontbijtbuffet iets uitgebreider. Service prima
Beste van Roger, dank u voor de manier waarop je hebt gereageerd op onze hotel .Nam heel belangrijk om de meningen van onze gasten als we ons best doen om ervoor te zorgen dat onze gasten het meeste plezier uit levende zdes.My kennis genomen van uw feedback en zal ervoor zorgen dat uw volgende bezoek was het zelfs nog beter

2/10 – Ontzettend slecht

Ersin

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van LULU Hotel op 28 sep 2023
İyi günler!Geri bildiriminiz için teşekkürler!Ne olduğunu detaylı olarak anlatabilir misiniz?Her zaman hizmetimizi geliştirmek için çalışıyoruz.Görüşlerinizi bilmek bizim için çok önemli. Saygı,LULU Rezervasyon Departmanı

10/10 – Uitstekend

Danielle

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very comfortable accommodations. Good breakfast.
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Ayday

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Yun Seong

3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Koka

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice

2/10 – Ontzettend slecht

John

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Hotel is ok. Service is useless. They couldn’t clean my clothes (offered for $5 an item) and rip you off in taxis. The area is dead around the hotel. I’d find a better place to stay.

10/10 – Uitstekend

Yun seong

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Yun seong

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Kudriat

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Natalya

4 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Burhan

3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Hotel Lulu op 1 nov 2021
Добрый день, уважаемый Burhan! Спасибо вам за то, как вы отозвались о нашем отеле .Нам очень важно мнение наших гостей,так как мы делаем все, чтобы наши гости получили максимум удовольствия от проживания здесь.Мы взяли на заметку ваш отзыв и постараемся, чтобы к вашему следующему приезду все было еще лучше. С уважением, Администрация отеля Lulu

4/10 – Matig

Tariq

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
5 nachten verbleven in november 2020

4/10 – Matig

JAEWOO

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
호텔 루루 청소 하긴 하나?!
처음 보았을때는 깨끗해 보여서 좋았다. 문제는 다음날 부터인데 이곳은 머무는 동안 침대 시트를 단 한번도 안갈아 준다 또하나 샤워 까운이 다 젖었는데 바꿔주지 않고 그대로 걸어놓고 제사용하게 한다 굉장히 불결하고 틱히 방안에 의자는 세균덩어리인거 아닌가 싶을정도로 앉기만 하면 온몸이 간지렵고 불편하다. 그리고 또하나 호텔스닷컴에는 공항셔틀이 있다고 돼있는데 공항셔틀은 없다 나도 공항까지 택시를 이용했다. 그리고 호텔주차장 없다고 보는게 맞다. 여러업체가 같이 사용한다.그리고 이호텔 무슬림 호텔인거 같다. 책상에 경정같은것이 놓여 있다. 그래서 인가 텔레비젼 채널 손가락으로 꼽을정도다. TV는 폼이다.한마디로 이제것 내가 뭇었던 호텔중에 제일 안좋은 호텔이 아닌가 싶다. 참! 또한가지 호텔스 닷컴은 체크인 시간이 24로 돼있던거로 봤는데 오후 2시다. 그전에 입실하면 20불 더 지불해야한다.제 경험이 참조 되길 바랍니다.참! 한가지더 이 호텔 외국어 히는 직원 없어요 참조하세요
4 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

kyoung taek

ㅎㅎ
좋아요
5 nachten verbleven in december 2018
Reactie van nurai op 22 dec 2018
Dear guest! We are glad that all your expectations were justified. We try to do our best. Waiting you again in our hotel. Best regard, Nuraiym

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hotel buono con camera confortevole anche se i dettagli potrebbero essere migliorati
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van nuray op 25 dec 2018
thank you for sharing your experience at Hotel Lulu, At Hotel Lulu our entire team is striving to deliver outstanding and unique services to our guests and comments like yours is a great reward for them. We would be delighted to welcome you another time in Hotel Lulu. Sincerely,Nuraiym

8/10 – Goed

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fräscht och rent hotell med ok läge till stadens centrum och östra busstation. Frukosten var mycket bra. Enda minuset var att hotellet tar ut en kostnad på 20$ för tidig check-in vilket är för mycket i proportion till rumskostnaden.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Kyrgyzbaev Altynbek op 8 aug 2018
Благодарим за оставленный отзыв. Нам очень приятно, что наш отель вам понравился. Оплата за ранний заезд это стандартная практика.

10/10 – Uitstekend

YAVUZ SULTAN SELIM

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 Günlük Bişkek seyahatimde konaklama yaptım. LULU Hotel temizlik ve konforu çok güzeldi. fakat havlular çok sertti. Bişkek'e yolum düşer ise tekrar gelirim.
Reactie van нурай op 22 dec 2018
Sayın Misafirimiz ,SULTAN SELIM, Otel Luluyu tercih ettiğiniz için ve övgü dolu sözleriniz için çok teşekkür ederiz. Yeniden birlikte olmak dileğiyle, güzel günler dileriz.

10/10 – Uitstekend

IGOR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nueva oportunidad en Bishkek!
Este Hotel está magnífico tanto para estancias de negocio como de ocio. Habitaciones muy amplias con mucha comodidad. Buena ubicación.
Reactie van нурай op 22 dec 2018
Thank you so much for writing to us. We would also like to thank you for the great comments you gave for our team & their services. It means a lot to us and we really appreciate it when a guest takes the time to write about our team members efforts. We're glad that you enjoyed your stay and if there's anything else we can do for you, please let us know. Again, thank you for your kindness and generosity. We look forward to seeing you and your family members and friends time and again in Hotel LuLu.

10/10 – Uitstekend

Jung Bin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
청결상태가 좋아요.
서비스도 좋고 잠자리도 편안 했어요. 10일 동안 아침식사 메뉴가 거의 동일하여 변화를 주었으면 좋겠다는 생각을 했어요.와이파이가 가끔씩 끊기는 일이 있어서 불편함.
Reactie van нурай op 22 dec 2018
Dear guest, Thank you for taking the time to write a review about your stay with us. I sincerely regret that our breakfast did not meet your expectations, We strive to be attentive to our customers to meet their expectations according to the possibilities. Sincerely,administraion

8/10 – Goed

mania

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Mohd Nizam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Experience Staying at Hotel Lulu
My stay at hotel Lulu has been excellent. The hotel room is nice and comfortable for its price. I will surely promote hotel Lulu to my friends in Malaysia and other parts of the world.
Reactie van нурай op 22 dec 2018
Dear Sir, Thank you so much for writing about us. We would also like to thank you for the great comments you gave for our team & their services. It means a lot to us and we really appreciate it when a guest takes the time to write about our team members efforts. We are really thrilled with your great comments. Your appreciation was conveyed to all team. We're glad that you enjoyed your stay and if there's anything else we can do for you, please let us know. Again, thank you for your kindness and generosity. We look forward to seeing you and your family members and friends time and again in LuLu..

10/10 – Uitstekend

ضيف

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ممتاز
رائع
Reactie van нурай op 22 dec 2018
شكرا لك في انتظارك بعد

6/10 – Redelijk

Alex, Miami

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Nice new hotel
Very nice and big room, terrible breakfast and staff. I can tell that a lot of money was invested in the hotel, but the staff is very inexperienced.
Reactie van Hotel Lulu op 1 jun 2017
Dear Alex, thank you for the way you spoke about our hotel. We are very much appreciative of the opinion of our guests, as we are doing everything to ensure our guests get the maximum pleasure from their stay here. We took note of your feedback and will try to ensure so that your next arrival was even better.