Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 13 van 27 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
13
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 27 beoordelingen" "
8 - Goed
11
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 27 beoordelingen" "
6 - Redelijk
1
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 27 beoordelingen" "
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 27 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
2
9,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
21 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerne wieder!!!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Benjamin
29 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Benjamin
1 nacht verbleven in maart 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
28 feb 2021
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2021
8/10 – Goed
Nedzad
11 feb 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nedzad
1 nacht verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
April, New Jersey
Reisde met partner
28 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was very clean, staff polite and helpful. Location is perfect for ski lovers. Food was also first class. Loved our stay and we will definitely be back.
April
3 nachten verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
Irfan
28 jan 2021
Irfan
2 nachten verbleven in januari 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Sumeja
18 jan 2021
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Neprihvatljivo je cekanje od 4 sata za pripremu sobe od momenta naznacenog za check in. Osoblje nedoraslo situaciji, parking ispred hotela, neociscen, parkira se kako ko stigne bez ikakvog reda. Noc prije check out naznacili osoblju na recepciji da nam je auto zgradjeno autima drugih gostiju, nije urodilo plodom. Dorucak vrlo skroman, osoblje ne daje osnovne informacije o ski liftovima i ponudama. Bjelasnica prekrasna, ukupni dojam pokvarila usluga.
Sumeja
2 nachten verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
Mato
Reisde met familie
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Udoban i lokacijski super hotel
Hotel se nalazi na super lokaciji, i sobe su lijepe i udobne. Osoblje je jako ljubazno. Hrana u restoranu odlicna. Jedino u wc je ventilator preglasan (vjerojatno pokvaren) i odvod vode u umivaoniku nije bio ok.
Mato
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
9 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles einfach, Umgebung, Personal von Hotel, Essen
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Kapetan, Sarajevo
Reisde met partner
10 jan 2020
Positief: Netheid
Nice location, view and ambience, but room has no small night table, lights in the bathroom are bad, for breakfast very big choice, but food is cold, they should keep it warm. For 85 eur daily you get room, breakfast and parking place, all other amenities are extra, and should pay???, spa, jacuzzi..
Kapetan
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Essen ist sehr gut. Sauberes Hotel und sehr freundliche Kellner.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
20 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Personal war sehr freundlich und zuvorkommend. Die Zimmer sind sauber und schön eingerichtet.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Armina Č.,FOM op 4 aug 2019
Dear,
thank You for a positive feedback.
We hope to see You again.
Sincerely, Armina Č.
10/10 – Uitstekend
Khalid
17 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
التجربة رائعة جدا
كانت التجربة ممتازة
الفندق يتميز باطلالة رائعة
والموظفة كانت محترمة ومبتسمة
النظافة ممتازة
الافطار جيد لايوجد نظام البوفيه
Khalid
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Armina Č.,FOM op 4 aug 2019
Dear,
thank You for a positive feedback.
We hope to see You again.
Sincerely, Armina Č.
8/10 – Goed
Lars
6 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice Hotel in super location..but non alcohol
Super Hotel on a splendid lokation! But be aware, this is a non alcohol-hotel....wich puts its marks on the afterski atmospheare and in the restaurants!! But there is a nice bar, BB Bar, just opposite the reception....and a wellsupplied "Supermarket"! Go for the a la carte restaurant in the evening in stead of the halfborad buffet....almost same price....but again no alcohol!! A bit noisy between rooms and floors!
Lars
7 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zimski odmor
Hotel je u finom stanju pored skijanje staze.Hrana u restoranu s kaminom je odlicna. Trebalo bi zabraniti pusenje u tom restoranu zbog djece i ostalih nepusaca.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Armina Č.,FOM op 28 feb 2019
Dragi naši gosti,
hvala Vam na pozitivnom odgovoru.
Za nepušače smo otvorili još jedan restoran, također sa kaminom i to je uvijek isključivo nepušačka zona.
Svakako se nadamo da ćemo imati priliku ponovo da Vas ugostimo.
Srdačan pozdrav od osoblja hotela HAN.
10/10 – Uitstekend
ASLI
6 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ASLI
4 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
M, Mannheim, de
6 feb 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Empfehlenswertes Skihotel.
Das Personal war hilfsbereit und zuvorkommend.
Nachdem absehbar war, dass sich meine Ankunft hinauszögern würde, war mit einem Anruf alles geregelt. Der Nachtwächter hatte mir sogar beim Ausladen geholfen.
Das Zimmer war von den Abmessungen sehr großzügig, sehr modern und geschmackvoll eingerichtet mit barrierefreiem Bad und variablem Beleuchtungskonzept.
Das WLAN funktionierte einwandfrei (leider hatte ich damit in den meisten Skihotels in Frankreich und der Schweiz kein Glück)
Der große Balkon und die riesigen Fenster mit direktem Blick zum Berg und dem Skilift!
Überhaupt fand ich das Designkonzept des ganzen Hotels sehr ansprechend und stimmig (bodentiefe Fenster im Restaurant, dem Frühstücksraum und in der Lobby, die ansonsten komplett mit geöltem (modernen) Naturholz-Möbeln ausgestattet sind.
Die Kamine (hinter Glas) verbreiteten eine sehr angenehme Atmosphäre.
Die Parksituation kann etwas schwierig werden (teilweise in zweiter Reihe). (Ivh habe aber auch eine Tiefgarage gesehn, kann aber nicht sagen für wen)
Einen Fitnessraum gibt es leider nicht, dafür aber einen Gebetsraum und einen Wellnessbereich.
Das Hotel befindet sich quasi direkt (300m?) beim 6er- bzw. Schlepp-Lift (näher geht’s in diesem Ort nicht)
M
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Armina Č.,FOM op 28 feb 2019
Dear,
thank You very much for all the good feedback.
You are always welcome in our hotel.
Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Mubarak
26 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
بشكل عام الفندق جيد جدا لكن المطعم ليس بمستوي النظافه المطلوب وهناك ازعاج اعمال بناء بجوار الفندق اما الاستقبال فرائع جدا
Mubarak
3 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
movidaloca, rosà, vi
25 aug 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
notte all'hotel han
hotel di recente costruzione, adattato per costumi islamici. personale alla reception cortese, un po' meno il personale che ci ha servito la cena:alla nostra richiesta di vino, si è subito risentito ed è andato a chiedere a non si sa chi se potevamo cenare, nonostante il locale vuoto. ad ogni modo abbiamo cenato, anche se il cibo non era proprio di qualità. finita la cena (servita a partire dalle 18 fino alle 20, quindi prendetevi per tempo), siamo andati a dormire.
il materasso era un po' scomodo, ma tutto sommato siamo riusciti a riposare.
la colazione del mattino successivo per fortuna era abbondante e buona, servita stavolta da personale cortese e disponibile.
movidaloca
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
monerah
7 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
جيد جدا
نظيف والمنطقة جميلة جدا وباردة لكن لازم يكون معاك سيارة بعيد عن المدينة
monerah
2 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Edin
9 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Edin
3 nachten verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Han Bjelasnica
Usluga dobra i prijatna, hotel u jako dobrom stanju, hrana u restoranu izvrsna.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Armina Č. op 27 feb 2018
Dragi naši gosti,
hvala Vam na pozitivnom feedback-u.
Dobro nam došli ponovo.
Srdačan pozdrav
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer