Hydrotherapie

Beoordelingen van Hotel Han Bjelasnica

4 out of 5
Hotel Han Bjelasnica
Babin do bb, Bjelasnica

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 13 van 27 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 27 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 27 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 27 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 27 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerne wieder!!!
2 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Benjamin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Nedzad

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

April, New Jersey

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was very clean, staff polite and helpful. Location is perfect for ski lovers. Food was also first class. Loved our stay and we will definitely be back.
3 nachten verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Irfan

2 nachten verbleven in januari 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Sumeja

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Neprihvatljivo je cekanje od 4 sata za pripremu sobe od momenta naznacenog za check in. Osoblje nedoraslo situaciji, parking ispred hotela, neociscen, parkira se kako ko stigne bez ikakvog reda. Noc prije check out naznacili osoblju na recepciji da nam je auto zgradjeno autima drugih gostiju, nije urodilo plodom. Dorucak vrlo skroman, osoblje ne daje osnovne informacije o ski liftovima i ponudama. Bjelasnica prekrasna, ukupni dojam pokvarila usluga.
2 nachten verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Mato

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Udoban i lokacijski super hotel
Hotel se nalazi na super lokaciji, i sobe su lijepe i udobne. Osoblje je jako ljubazno. Hrana u restoranu odlicna. Jedino u wc je ventilator preglasan (vjerojatno pokvaren) i odvod vode u umivaoniku nije bio ok.
3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles einfach, Umgebung, Personal von Hotel, Essen
6 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Kapetan, Sarajevo

Reisde met partner
Positief: Netheid
Nice location, view and ambience, but room has no small night table, lights in the bathroom are bad, for breakfast very big choice, but food is cold, they should keep it warm. For 85 eur daily you get room, breakfast and parking place, all other amenities are extra, and should pay???, spa, jacuzzi..
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Essen ist sehr gut. Sauberes Hotel und sehr freundliche Kellner.
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Personal war sehr freundlich und zuvorkommend. Die Zimmer sind sauber und schön eingerichtet.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Armina Č.,FOM op 4 aug 2019
Dear, thank You for a positive feedback. We hope to see You again. Sincerely, Armina Č.

10/10 – Uitstekend

Khalid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
التجربة رائعة جدا
كانت التجربة ممتازة الفندق يتميز باطلالة رائعة والموظفة كانت محترمة ومبتسمة النظافة ممتازة الافطار جيد لايوجد نظام البوفيه
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Armina Č.,FOM op 4 aug 2019
Dear, thank You for a positive feedback. We hope to see You again. Sincerely, Armina Č.

8/10 – Goed

Lars

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice Hotel in super location..but non alcohol
Super Hotel on a splendid lokation! But be aware, this is a non alcohol-hotel....wich puts its marks on the afterski atmospheare and in the restaurants!! But there is a nice bar, BB Bar, just opposite the reception....and a wellsupplied "Supermarket"! Go for the a la carte restaurant in the evening in stead of the halfborad buffet....almost same price....but again no alcohol!! A bit noisy between rooms and floors!
7 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zimski odmor
Hotel je u finom stanju pored skijanje staze.Hrana u restoranu s kaminom je odlicna. Trebalo bi zabraniti pusenje u tom restoranu zbog djece i ostalih nepusaca.
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Armina Č.,FOM op 28 feb 2019
Dragi naši gosti, hvala Vam na pozitivnom odgovoru. Za nepušače smo otvorili još jedan restoran, također sa kaminom i to je uvijek isključivo nepušačka zona. Svakako se nadamo da ćemo imati priliku ponovo da Vas ugostimo. Srdačan pozdrav od osoblja hotela HAN.

10/10 – Uitstekend

ASLI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

M, Mannheim, de

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Empfehlenswertes Skihotel. Das Personal war hilfsbereit und zuvorkommend. Nachdem absehbar war, dass sich meine Ankunft hinauszögern würde, war mit einem Anruf alles geregelt. Der Nachtwächter hatte mir sogar beim Ausladen geholfen. Das Zimmer war von den Abmessungen sehr großzügig, sehr modern und geschmackvoll eingerichtet mit barrierefreiem Bad und variablem Beleuchtungskonzept. Das WLAN funktionierte einwandfrei (leider hatte ich damit in den meisten Skihotels in Frankreich und der Schweiz kein Glück) Der große Balkon und die riesigen Fenster mit direktem Blick zum Berg und dem Skilift! Überhaupt fand ich das Designkonzept des ganzen Hotels sehr ansprechend und stimmig (bodentiefe Fenster im Restaurant, dem Frühstücksraum und in der Lobby, die ansonsten komplett mit geöltem (modernen) Naturholz-Möbeln ausgestattet sind. Die Kamine (hinter Glas) verbreiteten eine sehr angenehme Atmosphäre. Die Parksituation kann etwas schwierig werden (teilweise in zweiter Reihe). (Ivh habe aber auch eine Tiefgarage gesehn, kann aber nicht sagen für wen) Einen Fitnessraum gibt es leider nicht, dafür aber einen Gebetsraum und einen Wellnessbereich. Das Hotel befindet sich quasi direkt (300m?) beim 6er- bzw. Schlepp-Lift (näher geht’s in diesem Ort nicht)
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Armina Č.,FOM op 28 feb 2019
Dear, thank You very much for all the good feedback. You are always welcome in our hotel. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Mubarak

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
بشكل عام الفندق جيد جدا لكن المطعم ليس بمستوي النظافه المطلوب وهناك ازعاج اعمال بناء بجوار الفندق اما الاستقبال فرائع جدا
3 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

movidaloca, rosà, vi

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
notte all'hotel han
hotel di recente costruzione, adattato per costumi islamici. personale alla reception cortese, un po' meno il personale che ci ha servito la cena:alla nostra richiesta di vino, si è subito risentito ed è andato a chiedere a non si sa chi se potevamo cenare, nonostante il locale vuoto. ad ogni modo abbiamo cenato, anche se il cibo non era proprio di qualità. finita la cena (servita a partire dalle 18 fino alle 20, quindi prendetevi per tempo), siamo andati a dormire. il materasso era un po' scomodo, ma tutto sommato siamo riusciti a riposare. la colazione del mattino successivo per fortuna era abbondante e buona, servita stavolta da personale cortese e disponibile.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

monerah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
جيد جدا
نظيف والمنطقة جميلة جدا وباردة لكن لازم يكون معاك سيارة بعيد عن المدينة
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Edin

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Han Bjelasnica
Usluga dobra i prijatna, hotel u jako dobrom stanju, hrana u restoranu izvrsna.
2 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Armina Č. op 27 feb 2018
Dragi naši gosti, hvala Vam na pozitivnom feedback-u. Dobro nam došli ponovo. Srdačan pozdrav

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2017