Feestruimte

Beoordelingen van Sheraton Bucharest Hotel

5 out of 5
Sheraton Bucharest Hotel
5-7 Calea Dorobantilor, District 1, Bucharest

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 109 van 202 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 59 van 202 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 202 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 202 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 202 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Hotel was redelijk, geen 5* accommodatie. Wij hadden een VIP arrangement (ontbijt op de18e etage gratis 2x diner en hele dag gratis drank), ontbijt was niks bijzonders op 18e , diner hebben we overgeslagen hadden geen vertrouwen in het eten na ervaring met het ontbijt en de gratis drank hebben we geen gebruik van gemaakt, maar daar kan het hotel niets aan doen, laatste morgen ontbijt gewoon op 1e etage genoten, geklaagd over het feit dat het brood oud was, volgens de chef niet, hij was een andere mening toegedaan Hotel ligt ook niet bij het oude centrum, locatie is echt niets bijzonders.
3 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

FADI

Perfect
5 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Darren

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very well kept hotel and friendly staff
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Liliana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottima
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Elizabeth

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed for Christmas and the Christmas brunch was fantastic! Staff are attentive, friendly and welcoming. The facilities in the hotel are great with comfortable beds. Reception are always willing to help and organise transport and tours for you. I highly recommend breakfast as there was so much variety from omelettes, crepes and cereal to continental. Location is good just 10 mins drive from the centre and 3 mins walk to the metro. There are many areas around to Lounge and chill inside the hotel. I would definitely stay here again!
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

basel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Alex

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Poor service
Very bad and staff were very rude. On arrival staff attempted to give us two single beds instead of the king we booked
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Silvia Balan op 8 dec 2023
Dear Alex,I recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have provided.Receiving warm and friendly service from our staff sets the tone for a great stay and I apologize that we did not fulfill that expectation during your visit. I have shared your feedback with the team, and as a teachable moment, we have discussed our service standards and reviewed improvement opportunities in the service they provide. I am confident that these necessary steps will ensure a better future experience. My hope is the next time you are in the area, you will give us another chance to provide the guest experience we strive to deliver.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing ManagerSheraton Bucharest Hotel

6/10 – Redelijk

Ofra

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
I wouldn't say it's a 5 star hotel but it was nice. I think the room was very nice, very clean, nice view. the Staff at the dining room and at the Casino were great. The location is very nice. HOWEVER The staff at the front desk... I would give them 2 out of 5 and that's because I am nice.. So many of them but it looked like they are all new at the job (besides one or two and they weren't very pleasant or helpful as well) Just few exemples - they gave different answers to our questions, arrival and departure were not lovely, we had a full day till our flight and even though the guy at the desk the night before said we could wait at the hotel and use the pool & lounge (we payed to be in a lounge floor during our stay) when we checked out the girl told us this is not possible ... That is very cheap. Not to mention I had a birthday on one of the days - the hotel refused my partner's beg to let someone with flowers or balloons to room while we're out and that's after the hotel refused to bring even a small cake or bottle of wine or something! My partner just wanted me to enter the room after a long day out to something nice on my birthday - they not only we're very cheap and not agreeing to leave something as a small gesture - they actually did not let her pay for something like that from out of the hotel! I was just shocked. Keys not working a lot of the times and you need to go to the front desk multiple times, their system was down... Not 5 star at all - but o.k hotel
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Silvia Balan op 8 dec 2023
Dear Ofra,I recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have provided.Receiving warm and friendly service from our staff sets the tone for a great stay and I apologize that we did not fulfill that expectation during your visit. I have shared your feedback with the team, and as a teachable moment, we have discussed our service standards and reviewed improvement opportunities in the service they provide. I am confident that these necessary steps will ensure a better future experience. My hope is the next time you are in the area, you will give us another chance to provide the guest experience we strive to deliver.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing ManagerSheraton Bucharest Hotel

4/10 – Matig

Tiago

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Silvia Balan op 2 nov 2023
Dear Tiago,I recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have provided.My hope is the next time you are in the area, you will give us another chance to provide the guest experience we strive to deliver.Sincerely,Silvia BalanPR & Marketing ManagerSheraton Bucharest Hotel

10/10 – Uitstekend

sergio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Silvia Balan op 2 nov 2023
Dear Sergio,Thank you very much for your review. It is always encouraging to hear positive feedback. We hope to welcome you again soon at Sheraton Bucharest Hotel.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing Manager

2/10 – Ontzettend slecht

A

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Silvia Balan op 2 nov 2023
Dear guest,I recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have provided.My hope is the next time you are in the area, you will give us another chance to provide the guest experience we strive to deliver.Sincerely,Silvia BalanPR & Marketing ManagerSheraton Bucharest Hotel

10/10 – Uitstekend

Christoph

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
War für uns die ausgezeichnete Wahl
Sehr angenehmes Hotel an ruhiger Lage. Das Hotel zeichnete sich für uns mit den grossen Zimmer aus. Die Zimmer waren sehr sauber. Das Frühstückangebot war ebenfalls sehr schön. Wir können dieses Hotel sehr empfehlen. Auch ein schöner Aspekt war, der integrierte „Balkon“.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Silvia Balan op 2 nov 2023
Dear Christoph,Thank you very much for your comments. It is always encouraging to hear positive feedback. We hope to welcome you again soon at Sheraton Bucharest Hotel.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing Manager

10/10 – Uitstekend

Cosmin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Dale

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nice, but a few things could be better
Located a bit north of the old town but easy to get around either by Metro or Bolt scooters and taxis. Hotel was ok, the staff were super friendly and helpful. The small pool area and gym are good although there towels left all over the floor when we used it. It did not seem 5 star and the breakfast was a bit like a service station restaurant.. lots of rude people pushing you aside and shouting at each other - maybe just the guests staying when we were there? Not a relaxing experience first thing in the morning though. Hotel was a bit dated in places. Overall value for money for what we paid though.
3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Tomasz

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location. More 4 than 5 star service.
4 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Barry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
The check-in was friendly and informative from Georgiana. The room (805) was clean and included tea/coffee an ironing board and iron. It was quiet and the bed was very comfortable. There was a good choice of breakfast food and the service was quick and friendly. Overall it was a good hotel I would recommend for anyone staying in Bucharest.
View of Bucharest from room 805
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Silvia Balan op 15 mrt 2023
Dear Barry,Thank you very much for your comments. It is always encouraging to hear positive feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing Manager

10/10 – Uitstekend

Jonathan

3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Silvia Balan op 15 mrt 2023
Dear Jonathan,Thank you very much for your feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing Manager

10/10 – Uitstekend

Maeve

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Silvia Balan op 15 mrt 2023
Dear Maeve,Thank you very much for your feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing Manager

10/10 – Uitstekend

Peter

2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Silvia Balan op 15 mrt 2023
Dear Peter,Thank you very much for your feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing Manager

10/10 – Uitstekend

shay

3 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Silvia Balan op 15 mrt 2023
Dear Shay,Thank you very much for your feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

yongjun

5 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Silvia Balan op 15 mrt 2023
Dear Yongjun,Thank you very much for your feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing Manager

10/10 – Uitstekend

Steve

1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Silvia Balan op 15 mrt 2023
Dear Steve,Thank you very much for your feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing Manager

10/10 – Uitstekend

ADINA, NEW YORK

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing as always. My third time in 4 months and i don’t want to book any other hotel in Bucharest. Georgiana by the desk was amazing as always . Big smile on her face, always helpful and friendly. I will be back again in 3 months.
4 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Silvia Balan op 15 mrt 2023
Dear Adina,Thank you very much for your positive feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing Manager

8/10 – Goed

levi avram

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Silvia Balan op 15 mrt 2023
Dear Avram,Thank you very much for your feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing Manager

10/10 – Uitstekend

ADINA, NEW YORK

1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Silvia Balan op 8 dec 2023
Dear Adina,Thank you very much for your feedback. We hope to welcome you again soon at Sheraton Bucharest Hotel.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing Manager

8/10 – Goed

Giada

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Piscina molto bella e posizione della struttura comoda

10/10 – Uitstekend

ADINA, NEW YORK

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing as usual. I love Sheratton every time i come to Bucharest. I will be back next month. Georgiana at the front desk was amazing and always there with a smile on her face. Her brother (bell boy, sorry i forgot his name), was amazing too. Always helpful and friendly. Really amazing to be back there thanks to them.
7 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Silvia Balan op 12 dec 2022
Dear Adina,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your positive feedback about your recent stay at the Sheraton Bucharest Hotel.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing ManagerSheraton Bucharest Hotel

8/10 – Goed

Mark

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very very nice hotel
great hotel and very good location
4 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Silvia Balan op 12 dec 2022
Dear Mark,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay at the Sheraton Bucharest Hotel.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Balan SilviaPR & Marketing ManagerSheraton Bucharest Hotel

10/10 – Uitstekend

LI, Chino Hills

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is very convenient.
4 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Silvia Balan op 3 nov 2022
Dear LI,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your positive feedback regarding your recent stay at the Sheraton Bucharest Hotel. We hope to see you again soon.Sincerely,Silvia Balan PR & Marketing ManagerSheraton Bucharest HotelSincerely,Balan SilviaPR & Marketing ManagerSheraton Bucharest Hotel

10/10 – Uitstekend

ADINA, NEW YORK

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Great service.
5 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Silvia Balan op 11 okt 2022
Dear Mrs. Adina,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay at the Sheraton Bucharest Hotel. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with leadership team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon. Sincerely, Silvia Balan PR & Marketing Manager Sheraton Bucharest Hotel

10/10 – Uitstekend

Ryan, Maitland

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very modern, clean, safe and accommodating hotel close to the center of everything. Best hotel breakfast bar in Bucharest.
4 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Silvia Balan op 3 nov 2022
Dear Ryan,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your positive feedback regarding your recent stay at the Sheraton Bucharest Hotel. We hope to see you again soon.Sincerely,Silvia Balan PR & Marketing ManagerSheraton Bucharest Hotel

10/10 – Uitstekend

Richard

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Avraham

4 nachten verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Paul

2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Judy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel. Friendly staff. Good location. Great price.
4 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Magdalena

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Salvo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Posizione ottimale, classe e personale sempre disponibile, unica pecca forse a volte dimenticanze nell aggiungere tovaglie e accappatoio nuovo
5 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Tariq

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel near centre
Nice hotel with a nice reception, check inn was good and quick , beds comfortable and decent mini bar . Would definitely re-book
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Mirela

4 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Ammad

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nights stay
A typical Sheraton!! Nothing different… Great location
5 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Couldn’t sleep much. The air conditioning can not be stopped completely and the noise is very annoying. It’s an old air conditioning system. The rest was good.
2 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Aharon

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

James

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Mordechi, Bellevue

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We were very let down from the Sheraton! It’s a 5 star hotel. But worth only 3 stars if that. I wouldn’t advise anyone to stay there. We had no air conditioning in our room the safe was broken and the staff didn’t even understand our frustration. I will post This on blogs possible so that people should be aware not go to this hotel.
4 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Hansung

2 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

George

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Good Hotel
This hotel needs a bathroom update. 8f you have problem with your legs is a pain to get in the bath tub for shower.
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Ignacio

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un buen 4 estrellas.
Y digo 4 estrellas porque es la consideración que debe de tener este hotel. El hotel es correcto, y está muy bien. Pero cuando una persona busca un 5 estrellas necesita un extra, que aquí no está. En más de un momento y de dos, la recepción se ha quedado vacía con una cola de varios clientes esperando. El hotel está bien, y en Bucharest pocas opciones hay mejores, pero no es un 5*.
4 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Ahmad

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2021