Zitruimte lobby

Beoordelingen van Lanna Palace 2004 Hotel

4 out of 5
Lanna Palace 2004 Hotel
184 Changklan Road, Muang, Chiang Mai, Chiang Mai

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 93 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 27 van 93 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 26 van 93 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 93 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 93 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij hebben goed geslapen. De bedden waren schoon en matrassen waren goed. Teleurstellend voor een 4 sterrenhotel vonden wij de service bij de receptie. Wifi was 24 uur out of service. Ook was de badkamer douchekop beschimmeld, moesten wij douchen in een bad (oud en vies) en sliepen wij in 2- 1 persoonsbedden ipv een kingsizebed. Tevens hadden wij 1 flesje water gepak (plastic) die was dus niet gratis maar de glazen flesjes water blijkbaar wel. Helaas moesten wij dus nog wel voor dat ene flesje water betalen. Dit terwijl wij klachten hadden over de wifi, wij niet gezeurd hebben over de vieze badkamer en de bedden. Erg jammer. Wij zullen hier niet meer terugkomen. Service van de bagage medewerker was wel top. Hij had voor een taxi geregeld (uber). Hierdoor scheelde het ons mbt taxikosten naar het vliegveld. Eindconclusie: oud hotel, slechte service bij de desk en een vieze badkamer. Je kan beter voor deze prijs naar het. Duangtawan gaan, dichter bij de avondmarkt, groot, mooi zwembad en goede service.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Joachim

5 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

christopher

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I have been coming to this hidden gem for 10 year now, I always enjoy my stay at this hotel.
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Jacques

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Do not continue to sale this hotel untill they change everythink Nothing work's. Breakfast eggs cool we have to asked to the waiter to get it warm I will change hotel next time
6 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Sebastian

5 nachten verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

JUNGKOOK

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Linda

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Rude staff gave me the wrong room and didn't care
My partner and I went on a romantic vacation getaway in Thailand and we spent 3 of the days in Chiang Mai. We booked this hotel and specifically booked for a room with one bed. When we checked in, we were given a room with 2 single beds. We went back downstairs to the front desk to ask for the correct room that we had booked, but the staff was very rude and refused to change our room, and told us to go to sleep and ask again in the morning. So we did that, and again in the morning they refused to give us the correct room that we had booked and paid for. I had to waste 2 hours of vacation time to contact hotels.com to cancel this booking. Fortunately, the customer service agent was very nice and put us in a new hotel with a king bed for the rest of the days we spent in Chiang Mai.
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

foo

5 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Considering the amount i paid, this exceeds my expectation.
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a nice stay at the hotel. For the price we paid we were very satisfied.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Charles

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place to sleep. Customer services are friendly. Will likely choose this place again if visit ChiangMai again in the future.
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

תמר

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Large comfortable room, Friendly and Helpful Staff Great Breakfastand reasonable rates. Have booked to revisit on May 1st.
18 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

ota

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

太田, 仙台

Positief: Personeel en service
まあまあのホテルでした。
1 nacht verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Armin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel war vollkommen ok für den Preis. Ist alles so wie man es erwarten würde.
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

It was a nice clean hotel. The beds were quite hard, and I think they are renovating the pool so that was closed. It is an easy location to get to and from the airport and to the old city.
7 nachten verbleven in november 2018

2/10 – Ontzettend slecht

jasmin, 日本

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
壁が薄すぎてとなりの部屋の人の声で何度も目が覚める。また、wifi が使えなくてフロントにいいにいくと英語を話せない人に接客され何も話が進まなかった。そのあと英語が話せる人が出てきたがその人曰く、下層階はwifi が遅くて多分たがらないと言われた。部屋も下水くさかったりシャワーが出にくかったりし本当に最悪だった。
3 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

IKSOO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
주변에 empree와 샹그릴라가 있었지만 가격 대비 괜찮은거 같습니다. 특히 조식이 맛있습니다.
4 nachten verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Racha

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
숙박
수영장 폐쇄됨
4 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Reservation Dept. op 26 okt 2018
Dear Anonymous, We truly apologize for the closure of our swimming pool for urgent maintenance in the month of October. The swimming pool will resume operation in November. Again, pls. accept our sincere apology for the inconvenience.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bed hotel
The loby of the hotel is nice but when you go up by the elevator to the room it looks so ugly and neglected. the room is not maintained, everything is old and not working. The worst thing is that there is bedbugs in the room. I definitley not recomend this place and I will never book this hotel again!!!
1 nacht verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I am wondering that can i ark for a receipt from the hotel? and i can not ask for the portfolio from the hotel which i have to report the document to my office work to confirm.
3 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2017

4/10 – Matig

Badminton, Bkk

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
รน.ในตัวเมือง
โรงแรมเก่า พรมไม่สะอาดเก่าเกิน ทัวร์จีนล้วนๆ ซึ่งแต่ก่อนมี ฝรั่งเยอะ ดูไม่ค่อยเป็นทางเลือกที่ดีเลย

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not very clean rooms.
This hotel had a dirty room with mold on walls in the bathroom. The room was so strong with deodorizer that it makes you sick. We had to leave and they would not refund our money through Expedia.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2/10 – Ontzettend slecht

Alberto E

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Simon

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Smelly and old
Not good! Poorly maintained property and rooms. Awful smell in the whole complex. Guesthouse style breakfast. Staff was not polite. Never going back!

4/10 – Matig

Manfred

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
In nwwd of a proper Management
Weird. This Hotel needs a proper Management. Rooms are ok for the price paid. But service was just weird. First day they forgot (?) to clean my room. Next morning they bumped my door before 8 am. One day they took away 2nd towel. Room was clean and most things were working. Bathoom in good condition. I had a Balcony which was dirty and never taken care of.

8/10 – Goed

Wo Tak

Positief: Comfort kamer
ok

8/10 – Goed

yosef

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
יתרונות: חדרים גדולים שירות מעולה מיקום טוב קרוב לשוק לילה (10 דקות הליכה) קרוב לבית חב"ד (5 דקות הליכה) חסרונות: עיצוב ישן ריח של טחב מקלחת לא נוחה נגנב לנו שעון מהמקלחת

4/10 – Matig

Jassim

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
โรงแรมราคาไม่แพง ใกล้ไนท์บาซ่าร์ ห้องกว้างแต่เก่า
เป็นโรงแรมเก่าแล้วมาทำใหม่ ห้องพักก็ธรรมดา อาหารเช้าธรรมดาค่อนข้างแย่ พนักงานความรู้ไม่ค่อยมี ทำอะไรช้าเวลา service

8/10 – Goed

Tuo

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
not very clean, cockroach in toilet

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Trent, Australia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Palace! Lol
Don't waste your time or money this hotel is completely run down and the rooms dirty and the bathrooms outdated which kept flooding.This hotel does not deserve the title 'palace' it's a dump look else where.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
มาริสา
ห้องอาหารให้บริการดีเฉพาะทัวร์ คนที่ไปพักเดี่ยว ครอบครัว หรือคนไทย กินของเหลือจากกรุ๊ปทัวร์ มีเท่าไรกินเท่านั้น แทนที่จะรีบๆขึ้นอาหารเพราะรู้ว่ามีแขกเต็มทุกวัน ต้องให้แขกเดินไปบอกทีละอย่าง ท่นททำงานแบบนี้ทุกวันหรือ? เสียดายเงินค่าจ้างจริงๆ คนบริการมีน้อยแค่2 คน ทั้งดูแลยกอาหาร เก็บโต๊ะ กวาดพื้น ถ้าเป็นแบบนี้ขอโทษนะ ไม่มีแขกมาพักแน่นอน ขอให้แก้ไขด้วย

10/10 – Uitstekend

Soh, Singapore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worth to stay
Peaceful stay except the wall is too thin can hear noise fr next room.

6/10 – Redelijk

emmanuel, verdun

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
moyen +
Hotel mal placés. Peu de personnel parle anglais. Mais ils sont sympa et lereston'est pas cher

4/10 – Matig

komkich

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good price
personally dont like the front office staff, they not try to help with any issue, And we check in at 4 pm. room is not ready. waiting time around one hour

8/10 – Goed

Positief: Personeel en service, comfort kamer
清潔きれいなホテル
部屋の第一印象は明るいかな。決して新しいホテルではないけど、あまりそれを感じさせない。 冷蔵庫、バスタブ、部屋内にある金庫、部屋でのWiFi等の気になってた部分は全て合格。客層も 今時なんで他ホテル同様シナ人が多いようだけど、比較的品良く、うるさいとかもなく、良かった。 朝食時のレストランの様子からして、彼の地での比較的高料金のツアー用のホテルかも。

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
בכללי היה בסדר
בכללי היה בסדר המלון במצב לא רע הבריכה קטנה ובמיקום בעייתי והיה לטאה קטנה בחדר.... אבל הם ישר שלחו מישהו שיקח אותה חוץ מזה היה מאוד נחמד הצוות ממש סבבה

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good service.
Thanks to service and had been good trip with safety.