The Salisbury Business Class

3.5-sterrenaccommodatie
Art deco accommodatie met gratis valetparkeerservice en een 24-uurs businesscentrum

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Salisbury Business Class

Exterieur
Design maisonnette | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, Select Comfort-bedden
Deluxe appartement | Woonruimte
Voorkant van accommodatie
Executive kamer | Badkamer | Gratis toiletartikelen, een haardroger, handdoeken, zeep

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
De huidige prijs is € 97
inclusief belastingen en toeslagen
20 jul - 21 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Deluxe appartement

Hoogtepunten

De binnenplaats
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Keuken
Minikoelkast
  • Max. aantal: 7
  • 3 queensize bedden

Comfort suite

Hoogtepunten

De binnenplaats
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Kitchenette
Minikoelkast
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoonsbed

Design maisonnette

Hoogtepunten

De binnenplaats
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Minikoelkast
Kussenkeuzemenu
Gerenoveerd in 2020
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 2 eenpersoonsbedden

Familie suite

Hoogtepunten

De binnenplaats
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Kitchenette
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Executive kamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

De binnenplaats
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Kitchenette
Minikoelkast
Kussenkeuzemenu
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Executive kamer

Hoogtepunten

De binnenplaats
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Minikoelkast
Kussenkeuzemenu
Gerenoveerd in 2020
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Business kamer

Hoogtepunten

De binnenplaats
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Kitchenette
Minikoelkast
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
213 Salisbury St, Christchurch, Canterbury, 8013

In de buurt

  • Te Pae Christchurch Convention and Exhibition Centre - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Christchurch Casino - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Cathedral Square - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Hagley Park - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Christchurch Public Hospital - 5 min. rijden - 2.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Christchurch - 15 min. rijden
  • Christchurch International Airport (CHC) - 22 min. rijden

Restaurants

  • ‪Pomeroy's Old Brewery Inn - ‬11 min. lopen
  • ‪Market Place Restaurant - ‬12 min. lopen
  • ‪Cathedral Junction - ‬11 min. lopen
  • ‪Himalayas Indian Restaurant - ‬7 min. lopen
  • ‪Little Pom's - ‬11 min. lopen

Over deze accommodatie

The Salisbury Business Class

Hotel in de buurt van Te Pae Christchurch Convention and Exhibition Centre, verbouwd in 2020
The Salisbury Business Class bevindt zich in de buurt van Christchurch Casino en Cathedral Square en biedt extraatjes zoals een kruidenier/supermarkt, een winkelcentrum ter plaatse en een tuin. Naast voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een open haard in de lobby kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren plus plaatsen voor lang parkeren (tegen een toeslag)
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), een receptieruimte en een bagageopslagruimte
  • Vergaderruimtes, een portier/piccolo en een bankethal
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en bieden extraatjes zoals luxe beddengoed en kussenkeuzemenu's en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Privétuinen, mini-koelkasten en magnetrons

Gesproken talen

Chinees (Kantonees), Chinees (Mandarijn), Engels en Duits

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Gratis beveiligd, onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis beveiligd, onoverdekt valetparkeren ter plaatse
  • Beveiligd onoverdekt lang parkeren ter plaatse (NZD 20 per nacht)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen en parkeerplaatsen voor personenbussen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 09.00 uur: NZD 25 voor volwassenen en NZD 12,50 voor kinderen

Dingen om te doen

  • Winkelcentrum

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Kruidenier/supermarkt
  • Magnetron op de kamer
  • Minikoelkast
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Kruidenier/supermarkt
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Reisgidsen
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Conferentiecentrum (60 vierkante meter)
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Leuningen in de gangen
  • Luisterhulpmiddelen
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke personenbusparkeerplaats
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Trapleuningen
  • Valetparkeren voor voertuigen met een rolstoel

Meer

  • Art-decoarchitectuur
  • De volledige accommodatie is gerenoveerd in maart 2020
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2020
  • Gemeenschappelijke woonkamer
  • Open haard in de lobby
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Kussenkeuzemenu
  • Luxe beddengoed
  • Select Comfort-matras
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Eten en drinken

  • Broodrooster
  • Elektrische waterkoker
  • Magnetron
  • Minikoelkast
  • Schoonmaakartikelen
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis lokale gesprekken
  • Individuele aankleding
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 20.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor late check-in tussen 20.00 uur en 10.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

De accommodatie brengt 3 procent in rekening voor betalingen met creditcard.
De receptie is dagelijks tussen 08.00 uur en 20.00 uur geopend.
Je ontvangt binnen 72 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 20.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen NZD 35.0 per dag.
Er zijn babybedjes beschikbaar tegen NZD 25.0 per verblijf.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: NZD 150 per accommodatie, per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. NZD 25 voor volwassenen en ca. NZD 12.5 voor kinderen
  • Toeslag voor onoverdekt lang parkeren: NZD 20 per nacht
  • Toeslag voor late check-in tussen 20.00 uur en 10.00 uur
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor babybed: NZD 25.0 per verblijf
  • Toeslag voor extra bed: NZD 35.0 per dag
  • De accommodatie berekent een toeslag van 3 procent op betalingen met een creditcard

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Nationale beoordeling

Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.

Accommodatie ook bekend onder de naam

The Salisbury Hotel
The Salisbury Hotel Business Club
The Salisbury Business Class Hotel
The Salisbury Hotel Business Class
The Salisbury Business Class Christchurch
The Salisbury Business Class Hotel Christchurch

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Salisbury Business Class?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij The Salisbury Business Class?

Vandaag, 5 jul. 2025, kost een verblijf bij The Salisbury Business Class van één nacht voor twee volwassenen op 20 jul. 2025 min. € 97,08, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij The Salisbury Business Class te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Salisbury Business Class?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 20.00 uur. Tegen een toeslag kun je tussen 20.00 uur en 10.00 uur laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The Salisbury Business Class uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt The Salisbury Business Class?

Dit hotel ligt in Centrum van Christchurch, binnen 15 minuten lopen van Te Pae Christchurch Convention and Exhibition Centre, Christchurch Casino en Cathedral Square. Ook Hagley Park en Christchurch Public Hospital liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen over The Salisbury Business Class

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 24 van 42 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 42 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 42 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 42 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 42 beoordelingen

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10

Lovely quiet, clean room
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10

Convenient location
2 nachten verbleven in maart 2025

6/10

1 nacht verbleven in februari 2025

10/10

Nice stay for the money in a good location.
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10

3 nachten verbleven in februari 2025

8/10

Staff were extremely helpful and Rooms were very clean. Close to the city with only a short walk to restaurants
3 nachten verbleven in januari 2025

10/10

Good value, family room great for 3 of us.
2 nachten verbleven in december 2024

10/10

2 nachten verbleven in december 2024

10/10

1 nacht verbleven in december 2024

10/10

Great staff, nicely presented property and easy walk to the city centre
2 nachten verbleven in december 2024

10/10

Beautiful hotel with nice rooms. Not right in the centre of town, but a quick walk (less than 10 min) to all the main sights. Lovely courtyard in the centre.
2 nachten verbleven in november 2024

10/10

1 nacht verbleven in november 2024

6/10

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10

A little bit of Paris in central Christchurch
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10

1 nacht verbleven in november 2023

10/10

Great locations, great room and very friendly service.

8/10

The room was very clean, newly decorated with comfy bed and large bathroom. Inclusion of a heat pump was great. Double glazing meant the room was very quiet. Kitchenette had everything you needed. Fridge wasn't very cold and there was no way to adjust but it was adequate unless you want really cold beer/wine. Now the bad. Didn't like the fact that we paid through Expedia with a credit card but when we got to reception they said the card had declined (it hadn't - we used the same card at reception) They then tried to add a credit card usage surcharge of nearly $15 (that's two beers). This is a very dodgy practice. If they try it on you - refuse to pay the surcharge!! You paid through Expedia that should be an end to it.
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10

Lovely and friendly staff
1 nacht verbleven in januari 2023

6/10

Covid Level 4 lockdown prevented this trip from going ahead, so I will need to wait until after lockdown to stay!
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10

Great service. Great staff member, really appreciate that, and thsnks for asssisting easy car park and ease of stay. What was weird - lingering sewerage smell on path area in the air directly upon enterimg room, and in that general entrance area of courtyard near rooms. Very strong poo / sewerage smell. Didnt smell it in the room. Shower pressure, pretty low. No shower cap. Drizzeling slow release of body wash, which wasnt too pleasant, eco siap lscking vibe. Was there even shampoo provided? Didnt see it. Quite nice and peaceful sleep and stsy. Im satisfied with the nights stay fit for purpose but would try not to stay again because of lack of shower water pressure or body wash. Thanks. It was good ! Thank you for having me stay.
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10

Hotel was clean and new, friendly staff. Room was a little small for 5 people.
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10

fantastic boutique hotel and great value
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10

Nice setting. Classy
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10

Great design & new facility, free parking in cooee of CBD
1 nacht verbleven in mei 2021

6/10

This is a standard motel with a central courtyard. Despite having four chandeliers in the reception foyer this is an average motel. Our room was small with limited facilities, a small surface with a microwave with a tray on top holding a jug and basic tea and instant coffee sachets. The bathroom was literally next to the bed with a frosted glass wall and non sealing sliding door. We used the TV to limit embarrassing morning ablutions. Outside our room was a one story tower with two large air conditioning units on top which roared all night, the light from the very well lit and sparkly courtyard and most electrical devices in the room were also very bright, giving us limited sleep. To their credit they upgraded us to a larger room away from the noise when we requested moving in the morning, this lifted my assessment to 3. Overall comfortable and clean but not luxury by any means.
3 nachten verbleven in mei 2021