Receptie

Beoordelingen van Hotel Briliant

4 out of 5
Hotel Briliant
Str. Fagetului 5C, Cluj-Napoca

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 13 van 21 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 21 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 21 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 21 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 21 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel , net 3 maanden open
Nieuw hotel , net en behulpzaam personeel , schoon . Ontbijt oké , een aanrader.
2 nachten verbleven in juni 2017
Reactie van Hotel Briliant**** op 30 jul 2019
We appreciate your feedback. We are waiting for you next time.

10/10 – Uitstekend

Marian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful location outside of the city. Staff very friendly. Breakfast was amazing. Great value
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Vladimir

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mini Bar Water
Bad remark is that I was charged for water from mini bar that I did not take.
18 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Lucian

1 nacht verbleven in december 2022

4/10 – Matig

Joel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Le sens du service n'est pas brillant...
Rien à dire sur les chambres et la situation de l'hôtel. Tout le problème réside dans le service de restauration. Un service lent, si lent qu'attablés à 20 heures, le serveur nous annonce après le plat qui est arrivé froid à 22 heures qu'il ne nous servira pas de dessert car les cuisines sont fermées. Aucune excuse, aucune explication. Ce n'est pas à la hauteur de ce type d'établissement.
4 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Myriam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Merveilleux hôtel
Un hôtel magnifique et des chambres avec un style incroyable
1 nacht verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A good option for staying in cluj for business reason
The hotel is nice, the rooms are quite big and cleaned. The hotel has its own parking, which is an advantage, in case you are going by car. The only disadvantage is the location of the hotel, not in the centrum of the city, but this is mentioned in the hotel's description. Anyway, it's a very good option taking into consideration the money you are paying for the room. The breakfast, on the other hand was not so good, not at all as for a 4 star hotel, but maybe this was due to the fact that the hotel was not crowded. All in all, for us it was a nice experience, but if we are returning to cluj, we'll choose a hotel situated in the center of the city, instead of this one.
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Edit

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Tali

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A must place!
Beautiful rooms, great service and very clean.
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Roland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Alexandru Marcel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Edith

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gerne wieder
Gutes Essen , freundliches Personal
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Edith

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Immer wieder gerne !
Freundliches Personal , gutes Frühstück, saubere und schöne Zimmer !
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean, comportable, quite Hotel.
Overall very good condition of accomodation and good breakfast. Minus point is weak fitness facility which is less equiped than most of home gym. Ventilation system is a bit noisy in bathroom. Minibar price is quite expensive compare to other similar level hotels. Others are perfect including quiete location in residential area.
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

himep

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
スイートに宿泊しました。 部屋は広くてベットはキングベットで広々としていて、少し硬めのマットレスでしたか、低反発で寝心地は抜群でした!また、テラスもあり街が一望できて最高のお部屋でした。 部屋は禁煙ですが、テラスでは喫煙も可能でした。 スタッフの対応も良かったです。ただ、お部屋の設備としてゴミ箱がなかったり、テッシュペーパーが無かったのがちょっと不便でした。寒かったのでシャワーからお湯が出るまでに10分ぐらい時間が掛かったので、入る前にお湯が出るか確認して入るのが良いかも。 レストランの食事は美味しかったのですが、注文してから提供されるまで40分も待たされました。宿泊客がおそらく大晦日で私たちしかいなかったようなので…あまり準備してなかったのかな?と思いました。 総合的には大満足のホテルです!
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Mariana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Far away from everything.
Nice, clean hotel, a lot of amenities, good breakfast, comfortable bed, clean well working bathroom. The location is in the middle of nowhere, one would need a car or a taxi to get anywhere. Service was good but very strict, not really accommodating, we asked to check out one hour later but they would not allow it even though the hotel was half empty.
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Sigalit

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

ana m

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel up to standards. Friendly staff and an impressive selection for breakfast
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Hotel Briliant op 1 feb 2018
Thank you for your kind words! It was our pleasure to host you!

10/10 – Uitstekend

Wolfgang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place in Cluj
1 nacht verbleven in juli 2017
Reactie van Hotel Briliant**** op 30 jul 2019
Thank you for your feedback! We hope to see you again soon!