Speelhal

Beoordelingen van Wynn Palace

5 out of 5
Wynn Palace
Avenida Da Nave Desportiva, Cotai

Beoordelingen

9,6

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 807 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 147 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 27 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 1000 beoordelingen" "

9,8/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Over the top
What an amazing hotel! Room was incredible! Had lunch at La Fontana and dinner in their 1* restaurant. Both times it was top notch!! Special thanks to Cindy from reception and Miss Eusebio who made it an unforgettable stay! When in Macau do not hesitate and stay at Wynn palace
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Guest Relations op 9 jun 2023
Dear marc,Thank you for your gracious comments.We are delighted to hear that you truly enjoyed your stay with us. At our hotel, we believe that “people make people happy”. Our ultimate goal is to deliver a sincere, personalized service and make your stay a remarkable one. We look forward to being of assistance again in the near future.Yours sincerely,Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Paul

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
100/10 lonedpcheria sin duda cada vez q volviera
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Hok Yin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Norman

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

CHOI PENG

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
非常好的一次體驗!雖然人客非常多,但對於第一次入住的我來說,雖然沒有升級,但酒店的安排已經超出預期!對於有小朋友的我們一家,酒店貼心準備了小朋友用品!一家人都非常滿意!特別感謝前台李曉彤經理的一切貼心安排!我們一定會再回來住的!
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van 酒店客户關係部 op 12 dec 2023
尊敬的CHOI PENG :感謝您的評論。我們酒店內每一位團隊成員均經過嚴格的殷選和慎密的考量後才委派到最合適的崗位為客人提供服務,因為我們都相信「唯有人能令人快樂」。我們很高興 閣下對我們與眾不同的服務感到滿意,更讓我們感到興奮的是,這是 閣下希望再次蒞臨的緣由。我們衷心期待在不久的將來再次為 您和您家人服務。此致,酒店客户關係部敬上

10/10 – Uitstekend

Kanako

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
内装がとても可愛くて、ロビーのお花のオブジェや、噴水ショーも素敵で、コロナが落ち着いたら絶対に行きたいホテルの一つでした。 内装は、部屋によってカラーが違うようで、何度泊まっても飽きない工夫がされていると感じました。 ロープウェイから見る噴水ショーも綺麗でした。 朝食ビュッフェも種類が豊富でした。 お部屋のグレードアップをしていただき、部屋に水が8本もあり有難かったです。 カジノは、ミニマムベットが他のホテルに比べて高額だったため、初心者の私たちは参加できませんでしたが、カジノの台数が非常に多く上級者の方々は、楽しめそうな雰囲気でした。

10/10 – Uitstekend

Wenrui

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Takuya

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
最高です。 日本人でも、少し英語が出来ればなんでも大丈夫
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Ali

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The best place to stay in Macau
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations op 7 nov 2023
Dear Ali, Thank you for your comments. We genuinely feel privileged to read your kind comments about your recent experience at our hotel. It is always our goal to deliver exceptional service to each of our guests and we are pleased to know that your stay was no exception. We hope to welcome you back for another stay in the very near future! Yours sincerely, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Hyunjun

4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Wing Kwan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Ching Man

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
非常滿意服務
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van 酒店客戶關係部 op 27 okt 2023
尊敬的Ching Man:感謝閣下的評論。很高興我們提供的優質服務能滿足閣下的需求。客人的滿意程度一直是推動我們進步的源動力,也是我們成功的關鍵。我們衷心期待不久後再次歡迎閣下的蒞臨。此致,客戶關係部敬上

8/10 – Goed

CHIA-MING

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Takashi

ありがとうございます
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Ngoc

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
The room smells like smoke. Its terrible, the spa is beautiful
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations op 27 okt 2023
Dear Ngoc, Thank you for your review. We regret to learn that you experienced issues with an odor in your room. Let us reassure you that we are currently conducting improvement works in the affected room to promptly address this matter. We look forward to being of assistance again in the near future. Yours sincerely, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

KwongHing

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations op 27 okt 2023
Dear KwongHing, Thank you for your review. We are delighted to hear that you truly enjoyed your stay with us. Your satisfaction is always a motivation for us and definitely the key to our success. We look forward to being of assistance again in the near future. Yours sincerely, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

HYUN SUK

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Always Best of Best. Thx for your attention and Upgrade♡♡
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations op 11 okt 2023
Dear HYUN SUK, Thank you for sharing your comments with us. Creating an exceptional experience for our guests is never a one-man show. Our entire team cares greatly about ensuring that each guest has a memorable visit and for all the right reasons. We are thrilled that you experienced just that. We look forward to being of assistance again in the near future. Yours sincerely, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Lee

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Chan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
beautiful experience
as expected, the stay was very good. will stay again in future
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations op 11 okt 2023
Dear Chan, Thank you for sharing your comments with us. We are delighted to hear that you truly enjoyed your stay with us. Your satisfaction is always a motivation for us and definitely the key to our success. We look forward to being of assistance again in the near future. Yours sincerely, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Tammy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Alberto

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente servicio, experiencia
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
룸이 넓은 호텔
룸은 코타이 다른 호텔들에 비해 넓은편이고 깨끗합니다. 입실과 동시에 룸에서는 드르륵 공사소음이 있어서 수영장을 갔는데, 빗방울이 조금 떨어져도 퇴장해야하는 번거로움이 있었습니다. 태풍예보가 있었지만 비 조금 내리고 먹구름 지나갔던 상황. 안전하게 관리하는 건 좋지만 매우 불편했었으며 수영장 스케줄이 일시적인지는 모르겠지만 오픈시간이 주중(?) 낮12시라 오전 수영은 할 수 없습니다. 스파시설은 매우 좋고 직원분들도 친절하였고 소프트한 마사지를 받았는데 개운하고 만족스러웠습니다.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Kong Sin

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Yin Ki Clement

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Eunsoo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Make you feel like in a palace! Every service is over the limit. Defintly coming back again!
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Guest Relations op 25 aug 2023
Dear Eunsoo, Thank you for sharing your review with us. We are pleased to read that you enjoyed your stay with us. Your kind feedback is highly appreciated and will certainly be shared with our colleagues. Please rest assured that we will continue to enhance our standards as well as service so that your next visit will be another pleasant and memorable one. We hope to welcome you back in the near future. Yours sincerely, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Tammy

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
員工服務態度佳
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van 酒店客戶關係部 op 25 aug 2023
尊敬的Tammy:感謝您的評論。我們非常榮幸能為您服務,很高興知道您在我們酒店享受了美好的入住體驗。我們衷心期待在不久的將來能再次為您服務。此致,客戶關係部敬上

10/10 – Uitstekend

yen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the airport staff friendly property clean
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Guest Relations op 21 sep 2023
Dear yen, Thank you for your comments. We are pleased to read that you enjoyed your stay with us. It is always our goal to deliver exceptional service to each of our guests and we are glad to know that your stay was no exception. We hope to welcome you back in the near future. Yours sincerely, Guest Relations

8/10 – Goed

HANJONG

2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Wai ling

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Kwok Wah

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Wai Ping Ice

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Mei Sin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Dan

2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

WING KAM

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Foo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love the room facing the fountain.. staff is wonderful. Breakfast buffet is ok..
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Guest Relations op 12 jun 2023
Dear Foo, Thank you for sharing your review with us. We are delighted to hear that you truly enjoyed your stay with us. Your satisfaction is always a motivation for us and definitely the key to our success. We look forward to being of assistance again in the near future. Yours sincerely, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Suk Bing Rita

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful scenery with lake fountain show
The service at the counter for check in was very speedy and good manner. I was very glad that free upgrade and very delicious chocolate cake were offered to celebrate the birthday of my husband. Though it was raining heavily during the two days of my stay and the cable car service was stopped, I stayed most of the time in the room. The downside was no coffee machine and only five tea bags (each for one flavour) were found inside the room. The housekeeper told me that a bottle of Chinese tea leaves was no longer provided. The lake view room provided me with a remarkable experience to see the fountain show inside. The breakfast was superb, in particular the pastries and egg tarts. Overall, I would highly recommend this hotel and will come back soon.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Guest Relations op 9 jun 2023
Dear Suk Bing Rita,Thank you for your comments.We genuinely feel privileged to read your kind comments about your recent experience at our hotel. It is always our goal to deliver exceptional service to each of our guests and we are pleased to know that your stay was no exception.We look forward to being of assistance again in the near future.Yours sincerely,Guest Relations

8/10 – Goed

Tak ming

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
不錯睇驗!但酒店接駁巴士比隔離MGM的早半小時停!不方便
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van 酒店客户關係部 op 9 jun 2023
尊敬的Tak ming:感謝您的評論。很高興收到 閣下的正面評價,也非常感謝 閣下的反饋,讓我們能夠不斷改進。我們衷心期待不久後再次歡迎 閣下的蒞臨。此致,客戶關係部敬上

10/10 – Uitstekend

Ali

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is nicest casino I have ever seen
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Guest Relations op 12 jun 2023
Dear Ali, Thank you for sharing your review with us. We are delighted to hear that you truly enjoyed your stay with us. At our hotel, we believe that “people make people happy”. Our ultimate goal is to deliver a sincere, personalized service and make your stay a remarkable one. We look forward to being of assistance again in the near future. Yours sincerely, Guest Relations

8/10 – Goed

Ting ting

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Fai hung

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just only the hair dryer not so good , heavy it not easy handle, but I’m still wynn hard fans
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Guest Relations op 12 jun 2023
Dear Fai hung, Thank you for sharing your review with us. We considered every aspect when selecting our in-room amenities. We regret to know that we fell short in meeting your expectations in this particular area. As we continuously review our amenity offerings, we will certainly take your feedback into consideration as it helps us to better understand our customers and refine our offering. We look forward to being of assistance again in the near future. Yours sincerely, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

nabi

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
너어어어무 좋았습니다 다음에도 이곳에서 묵을 예정입니다
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Tsz Wai

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
員工有禮,主動辦理延遲check out時嘅
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van 酒店客户關係部 op 12 jun 2023
尊敬的sz Wai :感謝閣下和我們分享您的評論,在我們酒店,團隊成員是為客人提供盡顯個性的奢華服務以及締造一段專屬和難忘的入住體驗,很高興我們能滿足閣下的需求和令閣下感到與眾不同的服務。我們期待能在不久的將來再次為閣下服務。此致,客戶關係部敬上

10/10 – Uitstekend

Hyunjun

2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great experience
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Guest Relations op 9 jun 2023
Dear valued guest,Thank you for your comments.We are pleased to read that you enjoyed your stay with us. Please rest assured that we will continue to enhance our standards as well as service so that your next visit will be another pleasant and memorable one. We hope to welcome you back in the near future.Yours sincerely,Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
慶祝生日,一切安排,比我感覺很貼心
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van 酒店客户關係部 op 9 jun 2023
尊敬的客人:感謝您的評論。在我們酒店,團隊成員都十分珍視每位蒞臨的客人以及致力為每位客人帶來難以忘懷的入住體驗,很高興 閣下是次的入住體驗也是與別不同的。我們衷心期待不久後再次歡迎 閣下的蒞臨。此致,客戶關係部敬上

10/10 – Uitstekend

Pok Nang

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
一流享受
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van 酒店客户關係部 op 9 jun 2023
尊敬的客人:感謝您的評論。我們十分榮幸收到 閣下對是次入住體驗的正面評價,也很高興了解到 閣下是次的入住體驗也是充滿歡樂和與別不同的。我們衷心期待不久後再次歡迎 閣下的蒞臨。此致,客戶關係部敬上

10/10 – Uitstekend

Wai shan

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Chui Ha

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
很好的假期,房間大,早歺和晚間自助攴好吃,歺廳望着噴泉湖景很浪漫呢
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van 酒店客户關係部 op 12 jun 2023
尊敬的Chui Ha:感謝閣下和我們分享您的評論,我們十分榮幸收到閣下對是次入住體驗的正面評價。在我們酒店,團隊成員致力為每位客人締造獨一無二的非凡體驗,很高興了解到閣下是次的入住體驗也是充滿歡樂和與別不同的。我們期待能在不久的將來再次為閣下服務。此致,客戶關係部敬上