Geheel appartement

Jazz Service Suites by Sanguine

2.0-sterrenaccommodatie
Appartement met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Gurney Drive

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Jazz Service Suites by Sanguine

Interieur
Dineren in de kamer
Zitruimte lobby
Buitenzwembad
Woonkamer

Beoordelingen

4,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Keuken
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Appartement, 2 slaapkamers, uitzicht op zee (A)

Hoogtepunten

Airconditioning
Keuken
2 slaapkamers
Privébadkamer
  • 2 slaapkamers
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 6
  • 1 kingsize bed en 4 eenpersoonsbedden

Appartement, 2 slaapkamers, uitzicht op zee (B)

Hoogtepunten

Airconditioning
Keuken
2 slaapkamers
Privébadkamer
  • 2 slaapkamers
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 6
  • 1 kingsize bed en 4 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jazz Service Suites, Jalan Seri Tanjung Pinang, George Town, Penang, 10470

In de buurt

  • Straits Quay Mall - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Geheime Avatar-tuin van Penang - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Gurney Plaza - 3 min. rijden - 3.1 km
  • KOMTAR - 8 min. rijden - 6.9 km
  • Penang Hill (berg) - 17 min. rijden - 11.1 km

Lokaal vervoer

  • Tasek Gelugor Station - 41 min. rijden
  • Penang (PEN-Internationale luchthaven Penang) - 39 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬3 min. lopen
  • ‪Nyonya Breeze Desire - ‬7 min. lopen
  • ‪Love A Loaf Bakery & Cafe - ‬7 min. lopen
  • ‪The Coffee Bean & Tea Leaf - ‬5 min. lopen
  • ‪Chimac Station - ‬8 min. lopen

Over deze accommodatie

Een plek voor jezelf

Je hebt het gehele appartement helemaal voor jezelf en deelt het alleen met je reisgezelschap.

Jazz Service Suites by Sanguine

Appartement met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Gurney Drive
Dit rookvrije appartement beschikt over gratis parkeerplaatsen. Elk appartement heeft een keuken, gratis wifi en een douche.
Jazz Service Suites by Sanguine heeft 2 kamers met airconditioning. Alle kamers beschikken over keukens.

Elke badkamer is voorzien van een douche. In dit appartement in George Town is wifi gratis.

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in het appartement: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Slaapkamers

  • 2 slaapkamers

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Comfort

  • Airconditioning

Huisdieren

  • Geen huisdieren toegestaan

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift
  • Rookvrije accommodatie

Veiligheidsvoorzieningen

  • Geen koolmonoxidemelder vermeld (De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.)
  • Geen rookmelder vermeld (de eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie)

Algemeen

  • 2 units

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 15.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.
Neem contact op met de accommodatie voor informatie over het inchecken.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: MYR 2.00 per accommodatie, per nacht.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Jazz Service Suites by Sanguine Apartment
Jazz Service Suites by Sanguine George Town
Jazz Service Suites by Sanguine Apartment George Town

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Jazz Service Suites by Sanguine?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Jazz Service Suites by Sanguine te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Jazz Service Suites by Sanguine?

Je kunt vanaf 15.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Jazz Service Suites by Sanguine uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Jazz Service Suites by Sanguine?

Dit appartement ligt in Tanjung Pinang, binnen 15 minuten lopen van Straits Quay Mall en Geheime Avatar-tuin van Penang. Ook Tanjung Bungah Markt en Gurney Drive liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen over Jazz Service Suites by Sanguine

Beoordelingen

4,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 12 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 12 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 12 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 12 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 12 beoordelingen

4,4/10

Netheid

2,0/10

Personeel en service

5,0/10

Voorzieningen

4,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

SEK KIANG

Reisde met familie
Positief: Netheid
No toilet roll and no utensils,
4 nachten verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Dennis

Reisde met familie
Negatief: Netheid

A terrible property in Penang

We were sent to a 1 bedroom apartment instead of 2 as originally booked for first 3 nights as the excuse was that it needed repairs. However, we met the family checking out when we were checking in on the checkin day.. Although the cleaner did a good job tiding the apartment, there was mound and ceiling leak strains . The air conditioner in the 2nd room did not work and the drainage was very slow. There were only 4 dining chairs and 4 sets of cutlery and crockery in the apartment and the apartment was advertised for 6 people. It was almost impossible to contact the owner/agent who does not return calls. . On the last day, we wanted a late CHC,out but was asked to pay RM50. I refused. I am attaching the WhatsApp. Hotel.com should not accept renters like these with multitudes of bad reviews
Mould and leak ceiling
WhatsApp conversation
WhatsApp conversation
Moule on ceiling
12 nachten verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, comfort kamer
Terrible operator and unit to stay
1 nacht verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, comfort kamer

Disappointing experience

No information was given on check-in despite numerous attempts at contacting them. Refused to refund. Very bad experience.
1 nacht verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Chris

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Disastrous First-Time Expedia Experience - Booking Cancelled Last Minute. I recently booked this property for 6 guests through Expedia just 3-4 days in advance. Upon arrival, the property owner abruptly cancelled my reservation, stating they did not have a unit that could accommodate our group. The owner was incredibly rude and unhelpful, offering no alternative solutions or apologies for the inconvenience. They simply instructed us to find other accommodations ourselves and promised a full refund, but no refund has been processed yet. Despite escalating the issue to Expedia and awaiting a response from their higher management, the situation remains unresolved. This experience has left me extremely disappointed and frustrated. I hope Expedia able to compensate for the negligence of their property partners that have caused significant disruption to my travel plan.
1 nacht verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Carl

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check-in was horrible. I had to text someone to get the mailbox code to retrieve the key. My room was not in the building I booked. It was in a building 500 meters away. I had to wander around asking for help to find the building. I eventually found it. The aircon was not functioning. No hot water. Clothes washer was broken. No ceiling fan in the bedroom, only wires hanging. Only two threadbare dirty towels available. I will never come back.
3 nachten verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, comfort kamer
The apartment is a good size and has a partial sea view. That’s the good part! The checkin was difficult as we didn’t receive checkin instructions and when we contacted the host he couldn’t find our booking! We were fortunate to have acquired a local SIM card otherwise we would not have been able to communicate. The lobby has no WiFi. The property description said toilet paper and shampoo and hand soap were provided but they weren’t. The cooktop doesn’t work. There was no dish detergent to do the washing up. There was a washing machine but no laundry detergent. The main bathroom had a large occurrence of black mold on the ceiling creating a terrible odor which made it unbearable to use the adjoining bedroom and that bathroom. The other bathroom also had mold but not as bad. When we raised these issues with the host he did nothing and only promised to deliver the toilet paper and soap etc after numerous messages. Despite his assurances he did not deliver the items until 9pm on the evening before our checkout by which time we had gone to bed!! And this was only after we had complained to our booking platform and he had to obviously answer to them. I have never encountered a more unreliable and unresponsive host and would not recommend this property at any price.
2 nachten verbleven in juni 2024

6/10 – Redelijk

MF

1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

CHEEYONG

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
[1 - Deception] With my online rental conditions are seriously inconsistent with the use of said Upgrade 3 rooms in the accommodation unit, has not told us is a different neighborhood different buildings. The actual unit room for me is booked next to the community of miscellaneous residential neighborhoods, the local people are well aware of the two neighborhoods grade completely different levels. -Booking Hotel: Jazz Service Suites by Sanguine -Actual room given to me: i-Santorini *Through other residents of that floor of Santorini, I learned that the local unit that rented my accommodation was less than half of the price that I paid, which is a very serious crime of deception! [2-Agent Attitude] As the check-in is the Chinese New Year's Eve afternoon, myself is to give the maximum understanding to the agent. However, according to the booking information sent by Expedia can not be contacted, called many times, the result of the need for local family members to use WhatsApp to contact. And many more agent problems I stopped here due to not enough space here. [3- Full of small cockroaches! 1) The number of cockroaches in the unit was simply disgusting and chilling! The small ones were the size of a sesame seed and the big ones were the size of two peanuts. Some of the cockroaches got into my backpack, and I saw small cockroaches coming out of my backpack when I was traveling in my friend's car. I apologized to my friend and paid him MYR500 for washing and disinfecting.
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

ATSUMI

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
近くのスーパーまで歩いて行けるのでとても便利です。 セキュリティの人も親切でした!英語が通じない人もいますが、みなさん優しい!
4 nachten verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Teik Wai

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

CANCEL UPON ARRIVAL - DO NOT BOOK HERE!

Upon checking in at 11pm with my young children, I was told to call the agent. The agent then told me there is NO UNIT for me to stay in even though I fully paid for the suite via hotels.com. The agent then told me nothing much he can do as there are no more rooms available. He hung up the phone on me and when I called back, he told me that there are no more rooms no matter how hard I try. He then offer me somewhere else which I do not know what place is that. He then offer no apologies except emphasizing that he will refund me. IT WAS 11pm at night and I HAVE NO ROOMS!! I had to scramble for another hotel in the middle of the night. With irresponsible agent and place like this, I will no longer trust this site anymore.
2 nachten verbleven in januari 2020