Een binnenzwembad, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van Hilton Surfers Paradise Hotel & Residences

5 out of 5
Hilton Surfers Paradise Hotel & Residences
6 Orchid Ave Surfers Paradise, Surfers Paradise, QLD

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 438 van 1010 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 253 van 1010 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 146 van 1010 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 103 van 1010 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 70 van 1010 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Sunil

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Happy during the stay
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Guy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice stay.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Mike

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and facilities. One negative is some of the rooms are a bit tired looking in particular carpets and bathroons and could do with a makeover. Our first stay (1 night) we had a reasonably significant leak with rain coming in the window in a bedroom and were just given towels and told not to worry. That was pretty poor but minor in the scheme of our whole stay.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 3 mei 2024
Dear Mike, Thank you for your review and feedback. We are currently in the process of replacing the carpet and updating our rooms. We sincerely apologise for the inconvenience by the leak in your room and to see we fell short on the level of service. I will ensure to follow up with our team. Warm regards,

10/10 – Uitstekend

shane guy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Will recommend this place to friends will be back to stay again
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 1 mei 2024
Thank you for recommending our wonderful hotel and we can't wait to welcome you back again soon. Warm regards,

6/10 – Redelijk

Luis

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The staff where non helpful at check in station, paid for parking told to park at a certain level , no visible access through car park to get to parking level, the apartment was not what I expected
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 30 apr 2024
Dear Luis, We are very sorry to read of the issues you had during your stay. Our Executive Team are reviewing your comments to ensure they are used to improve our guest's experience.Warm regards,

8/10 – Goed

Pravin

3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Fiona Pyrde - General Manager op 30 apr 2024
Thank you for your score, Pravin.

8/10 – Goed

Katrina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van HH op 27 apr 2024
Thank you!

10/10 – Uitstekend

Eric

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location offering lots of things to do
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 22 apr 2024
Dear Eric, We are delighted to read you enjoyed your stay and hope to welcome you back again soon. Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Miraj

2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 22 apr 2024
Thank you for a great review, Miraj!

10/10 – Uitstekend

Jitesh

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Generally pretty good and close to Surface Paradise beach.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Fiona Pyrde - General Manager op 16 apr 2024
Dear Jitesh, We are delighted to ready you had a great stay and hope to welcome you back again soon. Warm regards,

4/10 – Matig

Debbie S

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was very stuffy!! No rubbish bags for the bins, stains on the bed and our neighbours had a party and we couldn’t sleep until 2am. However, location is very convenient.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 16 apr 2024
Dear Debbie, We apologise for the challenges you faced during your stay. We strive to provide a comfortable and relaxing environment for all our guests, and we are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We will address these issues with our housekeeping and maintenance teams to ensure they are resolved promptly.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Mazin Salah Shaban

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 16 apr 2024
Thank you for a great score, Mazin!

10/10 – Uitstekend

Belinda, Currumbin Waters

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 2 mei 2024
Thank you for a great score, Belinda!

10/10 – Uitstekend

Anna Marzena

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 16 apr 2024
Thank you for a great score, Anna!

10/10 – Uitstekend

Natalia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful experience. It was sweet finding a wine bottle and chocolate left for us to celebrate our wedding
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Fiona Pryde -General Manager op 9 apr 2024
Dear Natalia, We are delighted to read you had a beautiful experience with us and the special touch added to your celebrations. Warm regards,

6/10 – Redelijk

Wendy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
The Hotel gym is dirty and don’t feel safe. VIP lounge has very poor service.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 2 apr 2024
Dear Wendy, We sincerely apologise for the issues you experienced during your stay. We will ensure to address these issues with our to team to ensure any improvements are made.Warm regards,

4/10 – Matig

Firas

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Fiona Pyrde - General Manager op 2 apr 2024
Thank you for your score.

10/10 – Uitstekend

Steven

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Really enjoyed our stay, thank you too all the staff.
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 26 mrt 2024
Dear Steven, We are delighted to read you enjoyed your stay and we hope to welcome you back again. Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Terry

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Fiona Pyrde - General Manager op 19 mrt 2024
Dear Terry, We are delighted to read you enjoyed your stay and the location. Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Neil

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 9 apr 2024
Thank you for a great score, Neil!

8/10 – Goed

Keisuke

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 19 mrt 2024
Thank you for a great score!

10/10 – Uitstekend

Nobuyoshi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 19 mrt 2024
Thank you for a great score!

10/10 – Uitstekend

Morgan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place!
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 19 mrt 2024
Dear Morgan, We are delighted to see you had a great stay!Warm regards

10/10 – Uitstekend

Saud

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 14 mrt 2024
Dear Saud, We are delighted to read you had a great stay and we hope to welcome you back again.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Sukhbant Singh

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place to stay, large rooms and friendly staff
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 5 mrt 2024
Dear Sukhbant,We are delighted to read you had a great stay!Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Kawa, Hamilton

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
not quiet but loved it in the centre of everything in the city highly recommended
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 5 mrt 2024
Thank you for a great score, Kawa.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Dang Duy Phuong

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed our stay, will be back
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 5 mrt 2024
Thank you for your review. We can't wait to welcome you back again!Warm regards,

8/10 – Goed

Naoko

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
とにかく立地がいい。特にCavill Avenue駅が近いので、大きなスーツケースを持っての移動も楽だった。(Cavill Avenue駅はホテルのメインエントランスではなく、裏口?からだと本当に目の前) このホテルに限らずですが、飲食店やスーパーなど、どこのスタッフも感じがよく、過ごしやすかった。 部屋はパノラマオーシャンビューだったので、とても景色がよかった。 クラブラウンジは2階なので眺望はなし。カクテルタイムの料理はサラダとホットミール少しとチーズぐらいなので、あまり期待しない方がいいですが、その日のおすすめカクテルを作ってくれます。 全体的にはそれなりによかったのですが、2日目の夜にゴキ○○が出たため眠れず疲れた。 これは仕方ないのかもしれませんが。
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 27 feb 2024
Thank you for your review, Naoko.

10/10 – Uitstekend

Jigar

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
amazing property
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 18 feb 2024
Thank you for a great score, Jigar!

10/10 – Uitstekend

Shelley

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 6 feb 2024
Thank you for a great score, Shelley!

6/10 – Redelijk

Jarrod

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 6 feb 2024
Thank you for your score!

10/10 – Uitstekend

Anthony

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent room and facilities would highly recommend
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 6 feb 2024
We are delighted to see you enjoyed your stay and hope to welcome you back again.

6/10 – Redelijk

Chyanne

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 21 mrt 2024
Thank you for your score.

8/10 – Goed

Nadeya

Positief: Netheid, personeel en service
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 6 feb 2024
Thank you for you score!

8/10 – Goed

Leah

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to shopping areas and beach
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 6 feb 2024
We're pleased to see you enjoyed the location!

10/10 – Uitstekend

Hira

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 2 feb 2024
Thank you for a great score, Hira.

8/10 – Goed

HSIAO-LING

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 2 feb 2024
Thank you for your score!

6/10 – Redelijk

MARTIN EMILIO

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
Tv doesn’t work, even play something on YouTube, cast or watch tv. The cleaners are very friendly and nice people, but I think there isn’t enough of them to clean all the rooms during the right time frame
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 6 feb 2024
Dear Martin,We are very sorry to read you had issues with the tv and appreciate the feedback you provided on our housekeeping. Our Executive Team are reviewing your comments to ensure they are used to improve our guest's experience.Warm regards,

8/10 – Goed

Tamer

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location, very good customer service
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 30 jan 2024
Dear Tamer, We are pleased to see you enjoyed your stay and hope to welcome you back again soon. Warm regards,

6/10 – Redelijk

Desh

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid
We usually stay here, but this time we found the room much dirtier, not getting serviced on time. I always have to ask do you have the room service and we entered the old guest stuff was left in the fridge so very unsatisfied. All I can say the overseas Hilton are hundred times better than one better here in Australia.
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 31 jan 2024
Dear Desh, We sincerely apologise for the shortcomings you experienced during your stay with us. We have shared your comments directly with our Housekeeping Manager to ensure appropriate follow up with the team. We pride ourselves on delivering an exceptional level of quality and cleanliness and we are very sorry that during your stay, we were unable to demonstrate this.Warm regards,

4/10 – Matig

Monica

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Apartment was below average. Riped carpet throughout, dirty and hotel ran out of towels. Not just pool towels, they were out normal bath towels. Breakfast was below average as well. We went down at 8:30am, most hot food was empty, no fruits. They didn’t have a table for despite booking in advance. We have stayed at Hilton before, it was great about 6 months. This experience is worthy of zero stars. I did send Hilton photos of the room.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 31 jan 2024
Dear Monica, We sincerely apologise for the the issues you experienced during your stay. At Hilton, we pride ourselves on an exceptional level of service and we have clearly let you down on this occasion. We will ensure to investigate this further. Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Caroline

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 30 jan 2024
Thanks for a great score, Caroline.

10/10 – Uitstekend

Christopher

4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 21 mrt 2024
Thank you for a great score.

10/10 – Uitstekend

Kirsten

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic room with great view
Great service, our room was big and spacious (2 bedroom), beautiful view of the beach, fantastic bfast too. We loved our week at the Hilton. Right above all the action in Surfers. Thanks for a great holiday.
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 30 jan 2024
Dear Kirsten, We are delighted to read you had a fantastic stay and we hope to welcome you back again soon. Warm regards,

10/10 – Uitstekend

krystal

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 30 jan 2024
Thanks for a great score, Krystal!

4/10 – Matig

Harjeet

Negatief: Netheid, personeel en service
Nothing staff at the reception was rough and helpless didn’t give any specific information when asked help start laughing instead helping so I will pass my experience to 10 of my friends and family. No never need to train staff properly
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 31 jan 2024
Dear Harjeet,We are sorry to read you were disappointed with your interactions with our team. We have been advised that you had failed to check out at the appropriate time and our team had asked you numerous times to check out which was not done. This may have caused the frustration. If you would like us to investigate this further, please don't hesitate to contact us directly. Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Cameron

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to everything
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 30 jan 2024
Dear Cameron, We are so pleased to read you had a great stay and we can't wait to see you back again soon.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Ben

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay at the heart of Surfers
The location of the hotel was excellent . Service was fantastic and the room was very clean
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 30 jan 2024
Dear Ben, We are so pleased to read you had a great stay and we can't wait to see you back again soon.Warm regards,

8/10 – Goed

Natasha

Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Great pool for the younger kids! Great location with shops and beach within walking distance. Only downer was that the residence rooms don't get any housekeeping.
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 30 jan 2024
Dear Natasha, We are pleased to see you enjoyed your stay. We do have residence housekeeping, which is every 3 days due to limited lift service. However, we are always happy to book in additional housekeeping services per our guests requests. Warm regards,

10/10 – Uitstekend

KD

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the panorama room. Views were breathtaking. Executive lounge and buffet breakfast were top notch.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Fiona Pryde - General Manager op 30 jan 2024
Dear KD,We are delighted to read you had a great stay and hope to welcome you back again soon. Warm regards,