Uitzicht op strand/zee

Beoordelingen van Hotel Silken Saaj Las Palmas

4 out of 5
Hotel Silken Saaj Las Palmas
Calle León y Castillo, 329, Las Palmas de Gran Canaria

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 105 van 231 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 77 van 231 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 33 van 231 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 231 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 231 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

JOHAN

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van aa op 20 dec 2023
Dear Johan,Thank you very much for sharing your experience at our hotel on the Expedia portal.All the best,Aitor Aguilar.Reception team.

10/10 – Uitstekend

Dayanna

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was mooi, personeel was ook aardig en behulpzaam, de kamer was ook mooi
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van AA op 28 sep 2023
Hartelijk dank voor uw reactie. Vriendelijke groeten,Silken Saaj Receptie.

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
7 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Mees

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel, schoon en op loopafstand van alles. Mooi ingericht.
11 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Guest Relations – Silken SAAJ Las Palmas op 6 apr 2022
Dear Mr. Mees, Thank you very much for choosing our Hotel as accommodation and for sharing your experience with this review. We are very happy to know that our location and cleaning system made you enjoy your stay with us even more. Regards, Guest Relations – Silken SAAJ Las Palmas

10/10 – Uitstekend

Fabian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel!
Hip design hotel. Alles ziet er vrij nieuw uit en perfect schoon. Geweldig ontbijt en vrirndelijk personeel. De rooftopbar bied een aarxig uitzicht over dekust en heeft een goede keuken.
2 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van Guest Relations – Silken SAAJ Las Palmas op 5 apr 2021
Dear Fabian, Thank you very much for choosing our Hotel as accommodation and for sharing your experience with this review. We are very happy to know that your experience with us was great. We will be delighted to welcome you back anytime you wish. Yours Sincerely,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms were very beautiful, but very dark. Hardly any daylight. I thought this was depressing. You should ask for a room with a big window. Staff were very friendly.
5 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Silken SAAJ Las Palmas op 5 mrt 2020
Dear guest, Thank you very much for choosing our Hotel as accommodation and for sharing your experience with this review. We are very happy to know that our personal made you enjoy your stay with us even more. We are sorry that the room given didn’t fulfill your expectations, we would like you to know that we have different room types depending on our guests needs. Do not hesitate to contact us if there is anything we can do for you. Regards, Guest Relations – Silken SAAJ Las Palmas

8/10 – Goed

Claudine

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Andzej

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel, nice design, super friendly staff. We came on the business trip, I was very happy with the hotel’s internet connection, possibility to work there without a connection worry. Only one down side, very noisy day and night as it is next to the busy road, no soundproofing.
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Leonardo

6 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Sonia Maria

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cómodo, muy bien equipado, limpio, muy bien comunicado. Trato de su personal excelente
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van AA op 20 mrt 2024
Estimada Sonia,muchas gracias por sus comentarios a cerca de su estancia en el Hotel Silken Saaj. Estamos encantados de que haya tenido una agradable estancia en Gran Canaria.Un saludo,Aitor A.

6/10 – Redelijk

Claus, Ølstykke

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Hotellet ligger tæt på strand,( udsigten er fantastisk). Tæt på attraktioner, Personalet er søde, og hjælpsomme,så det er et plus. Morgenmaden er mangelfuld, ikke ret meget udvalg. Der er meget lydt, ikke fedt når der er en stor vej tæt på. Poolen 2x2 meter. Hotellet virker som om man havde ambitioner om at bygge et 5 stjernet, men løb tør for penge. Vi havde et pragtfuldt ophold, så værrer er det heller ikke.😊
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van AA op 20 mrt 2024
Kære Claus,tak fordi du deler din feedback om dit ophold på Silken Saaj Hotel. Vi er rigtig glade for, at du havde et godt ophold på Gran Canaria.Med venlig hilsenAitor A.

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoyable stay
Spent a few days at the hotel, it's close to all the sights with lots to see and do in the area. Easy check in and out, staff were helpful.
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van AA op 20 mrt 2024
Dear Michael,thank you for sharing your feedback about your stay at Silken Saaj Hotel. We are really glad that you had a good stay in Gran Canaria.Regards,Aitor A.

6/10 – Redelijk

DOUGLAS

Positief: Comfort kamer
Mini Hotel scam
Arrived at the hotel about 2hrs early, so our room was not ready . OK . So thought we would put luggage in a luggage room . The receptionist then said we do have a room ready but you have to pay 12 euro if you want it . We did pay this as time saved on holiday is a good thing . We booked this hotel last year and it was a very nice room ....This room this time was smaller , a bit noisy as the gym was just above us , we were in this room for 7 nights but didn't want to complain. MY POINT IS THAT THERE WAS A ROOM READY, AS WE WERE IN IT AND FOR 7 NIGHTS, BUT WE WERE CHARGED 12 EUROS EXTRA FOR THIS ROOM. WHY? IT WAS NOT AS GOOD AS THE ROOM WE HAD LAST YEAR. Anyway we had a fantastic holiday but will not be staying at this hotel again ...Principle . We were charged for a room that was ready .
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van AA op 20 mrt 2024
Dear Douglas,thank you for sharing your feedback about your stay at Silken Saaj Hotel. We are really glad that you had a good stay in Gran Canaria.About the 12.00 extra to get in into your room earlier, it is called an "Early Check In", and it is does not matter if the room is ready to go or not. Everybody, who wants to check in much earlier than the Check In time has to pay it.Regards,Aitor A.

8/10 – Goed

ANNE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel with view to beach.
Enjoyed the Silken Saaj in Las Palmas. The staff are its biggest asset. Thank you to all. Good location and close to local restaurants, shops and bus stops.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van AA op 20 mrt 2024
Dear Anne,thank you for sharing your feedback about your stay at Silken Saaj Hotel. We are really glad that you had a good stay in Gran Canaria.Regards,Aitor A.Reception Team.

6/10 – Redelijk

Arash

Negatief: Netheid
Disappointing Experience - Noisy Location
I recently stayed at this hotel, and unfortunately, my experience left much to be desired. Here's a breakdown of my disappointing stay: Location: 2/5 The hotel is situated on a noisy street, which significantly impacted the overall comfort of my stay. The constant street noise made it challenging to relax, especially during the night. If you're sensitive to noise, I would recommend looking for alternative accommodations. Customer Service: 1/5 The level of customer service provided by the staff fell short of expectations. From the moment of check-in to various interactions throughout my stay, I found the staff to be unresponsive and unaccommodating. It's disheartening when the service does not match the hospitality one would expect from a hotel. Amenities - Pool Access: 2/5 One of the reasons I chose this hotel was the promise of a pool, which, unfortunately, turned out to be inaccessible during my stay. The staff did not provide any clear explanation or alternative solution, leaving me disappointed and without the amenities I had anticipated enjoying. In conclusion, my stay at [Hotel Name] was not up to the standard I expected. The combination of the noisy location, poor customer service, makes it difficult for me to recommend this hotel to fellow travellers. I hope the management takes these concerns seriously and works towards improving the overall guest experience.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Stay at Silken Saaj op 26 jan 2024
Good afternoon Arash,Thank you for taking the time to share your experience at Hotel Silken Saaj.My name is Natalia, I have been lucky enough to assist you throughout your stay, from check-in to check-out, which is why I proceed to make comments about it.As you know the advantages of being a VIP customer at Expedia, these are always subject to availability. That is why we offered you the corresponding advantages available during your stay, such as a 20% discount on our terrace or late check out on the day of departure despite not having availability for the date.We hope to host you with us next time.Kind Regards,NataliaHotel Silken Saaj Las Palmas - Front Desk

8/10 – Goed

Riitta Kaarina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matkailijaa huomioitiin ja palveltiin hymyillen.
7 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Raimundo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aspectos generales
En general es un buen hotel. El aire acondicionado de mi habitación era un poco deficiente y le falta un poquito de mantenimiento en cuanto a la limpieza. En resumen creo que volvería a hospedarme.
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Norbert

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Alisa Mikhailovna Kurganova

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Matias Carmelo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lichtsteuerung in mehreren Stufen, Tag, Nacht, Abend. Sehr freundliches Personal und Hilfsbereit. Moderne Zimmer, die sauber sind.
6 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Dr. Hartwig

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
All
6 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Fernando, Alcorcon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel muy moderno con domótica, camas cómodas y habitación funcional. Ubicado junto a la playa y paseo del puerto y a unos 15 minutos andando de la playa de las canteras
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van aa op 20 dec 2023
Estimado fernando,muchas gracias por compartir tu experiencia en nuestro hotel en el portal Expedia.Un saludo,Aitor Aguilar.Equipo de recepción.

10/10 – Uitstekend

Franco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super Preis Leustung nah am Hafen
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van aa op 20 dec 2023
Liebe Franco,Vielen Dank, dass Sie Ihre Erfahrungen in unserem Hotel auf dem Expedia-Portal geteilt haben.Alles Gute,Aitor Aguilar.Empfangsteam.

6/10 – Redelijk

Waltraud

Reisde met partner
proximity to the Cruise harbor! Roof top restaurant
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van aa op 20 dec 2023
Dear Waltraud,Thank you very much for sharing your experience at our hotel on the Expedia portal.All the best,Aitor Aguilar.Reception team.

8/10 – Goed

Teresa Tuulia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The hotel was close to a noisy highway. There were not any terraces/balconys. Seaview was not nice. Breakfast was the same every morning.
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van aa op 20 dec 2023
Dear Teresa,Thank you very much for sharing your experience at our hotel on the Expedia portal.All the best,Aitor Aguilar.Reception team.

2/10 – Ontzettend slecht

Vicente

4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van aa op 5 dec 2023
Estimado Vicente,muchas gracias por compartir la valoración de su estancia en el Hotel Silken Saaj, apreciamos mucho el tiempo que nos ha dedicado. Por favor, siéntase libre de expresar en que podríamos mejorar, apreciaríamos mucho ese feedback.Muchas gracias,Aitor Aguilar.Equipo de Recepción.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Just okay
We were excited about this stay after seeing the great pictures and reviews. However, it turned out just okay and a little disappointing. Pros: - Nice workers - Will hold luggage for you if needed - Breakfast had some variety - Good location if you want to be in the city center Cons: - No hot showers, was only lukewarm or room temp - The queen bed is two twin beds pushed together - Toilet was not fully flushed when we first entered - Mold in the shower - Towels seemed old and were starting to fall apart - There was a sea view but blocked by window shades
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van aa op 22 nov 2023
Dear Guest,thank for sharing in EXPEDIA.COM your experience in Hotel Silken Saaj Las Palmas.Regards,AA.Recepction Team.

8/10 – Goed

Miriam

4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van aa op 22 nov 2023
Estimada Miriam,gracias por compartir en Expedia.com tu puntuación respecto a tu experiencia en Hotel Silken Saaj Las Palmas.Un saludo.AA.Equipo de Recpción.

10/10 – Uitstekend

Veronik

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es un hotel muy bonito y moderno,con vistas increíbles tiene una terraza preciosa,lo único que no me gusto es que tenían cerrada la piscina y pues ninguno de los demás hoteles cierran sus piscinas así que no comprendo este por qué la cierra,sin embargo todo lo demás fue excelente
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van AA op 11 nov 2023
Estimada Veronik,muchas gracias por compartir su feedback en el portal Expedia sobre su experiencia en el Hotel Silken Saaj.Un cordial saludo,Aitor Aguilar.Equipo de Recepción.

10/10 – Uitstekend

Tyler

3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van AA op 8 nov 2023
Dear Tayler,thank you for sharing your experience at Silken Saaj Hotel with this amazing score!Regards,Aitor A.

10/10 – Uitstekend

Fernando

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van aa op 27 okt 2023
Estimado Fernando,muchas gracias por compartir su feedback.Saludos,Aitor A. Recepción Silken Saaj

8/10 – Goed

Jan Olav

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van aa op 27 okt 2023
Dear Olav,thank you so much for sharing your feedback about Hotel Silken Saaj.Regards,Aitor A. Reception Team.

10/10 – Uitstekend

Matias Carmelo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van aa op 27 okt 2023
Estimado Carmelo,muchas gracias por compartir su feedback.Saludos,Aitor A. Recepción Silken Saaj

4/10 – Matig

OLAYO JAVIER

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
La insonorización de las habitaciones que dan a la avenida no es buena . A partir de las 5 am no puedes conciliar el sueño por el ruido del tráfico. Cómo sugerencia que al menos entreguen tapones para los oídos.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van AA op 12 okt 2023
Estimado Sr. Olayo,muchas gracias por compartir su feedback con nosotros, y lamentamos que haya tenido el inconveniente del ruido externo en su habitación durante su estancia, tomaremos notas de sus comentarios para mejorar nuestros servicios de cara al futuro.Muchas gracias por haber elegido Hoteles Silken.Un saludo,Recepción Silken Saaj.

10/10 – Uitstekend

Matias Carmelo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van AA op 12 okt 2023
Estimado Matías,muchas gracias por compartir su feedback, nos complace que haya tenido una buena estancia con nosotros.Un saludo,Recepción Silken Saaj.

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van AA op 12 okt 2023
Estimado David,muchas gracias por compartir su feedback, nos complace saber que tuvo una buena estancia con nosotros.Un saludo,Recepción Silken Saaj.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
청결하고 깔끔
호텔의 청결도, 서비스는 만족 제게 할당된 기본룸의 외부 뷰는 갇혀 있어 밖의 풍경을 못 봄 다른곳으로 이동시 버스를 이용할 경우 버스 정류장 이동이 필요
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van AA op 28 sep 2023
Muchas gracias por su colaboración. Un saludo,Silken Saaj Recepcion.

6/10 – Redelijk

Latisha

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van AA op 28 sep 2023
Muchas gracias por su colaboración.Saludos cordiales,HOTEL SILKEN SAAJ LAS PALMAS - RECEPCIÓN

10/10 – Uitstekend

Oscar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The breakfast was really good, the attention from Lili was amazing I really recommended, she was very kind and helpful with some indications about the island. Another good point is the terrace the food was very good👍
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van AA op 28 sep 2023
Thank you for your lovely feedback.We will let to our staff know about it.Regards,Silken Saaj Reception.

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This hotel sets the bars high
The best hotel stay I’ve ever had ! :) Breakfast (7-11 AM) is fantastic ( especially the freshly cut Serrano ham and fruits) and they sell the leftovers via “Too good to go” instead of throwing it away. The rooftop lounge is awesome, but unfortunately we only discovered it on our last day there. Everything is digital and all the rooms have their own AC. The beds are comfortable, even though they apparently don’t have Kingsize beds for couples. Our room was a bit dusty at first, but during our stay it was cleaned almost every day. If your Spanish is not good enough for more complex conversations, you can always switch to English as all the service staff speaks it well.
Breakfast
Breakfast
Breakfast
Breakfast
11 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van AA op 28 sep 2023
Dear Robert,Thank you for your lovely comment aboput our hotel, we are really glad that you have had a excellent stay with us.We will let to our staff know about your positive feedback.Regards,Silken Saaj Reception.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Todo perfecto
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van AA op 28 sep 2023
Muchas gracias por su colaboración.Saludos cordiales,HOTEL SILKEN SAAJ LAS PALMAS - RECEPCIÓN

8/10 – Goed

Sebastian

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leider zuerst ein schreckliches Zimmer ohne Tageslicht bekommen. Auf Nachfrage wurde uns ein kleineres Zimmer in einem höheren Stockwerk gegeben, das auch heller war. Danke dafür! Leider kein Upgrade wie von Expedia beschrieben
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van AA op 28 sep 2023
Vielen Dank für Ihr Feedback.Wir sind sehr zufrieden, dass Sie einen schönen Aufenthalt in unserem Hotel hatten.Grüße,Silliken Saaj-Rezeption.

6/10 – Redelijk

Franziska

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van AA op 28 sep 2023
Muchas gracias por su colaboración.Saludos cordiales,HOTEL SILKEN SAAJ LAS PALMAS - RECEPCIÓN

8/10 – Goed

Leonel Velasquez

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buena ubicación relativamente cerca de la playa de las canteras y lugares de interés turístico. Hace falta usar transporte para llegar al centro histórico, pero hay paradas de bus cerca. Lo unico reseñable negativo, sería la luz natural en la habitación. Al dar a un patio interno, no llega casi nada, lo que hace que la habitacion este en penumbra constante.
6 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations op 14 aug 2023
Estimado Leonel Velasquez,Nos complace gratamente escuchar que ha disfrutado de su estancia en el Silken Saaj Las Palmas y que haya destacado la ubicación y conexiones de nuestro hotel.En cuanto a la iluminación, le informamos que se ha optado por un sistema de iluminación sobrio y elegante, enfocado a la relajación y el bienestar tras una larga jornada de trabajo o de ocio. Entendemos su percepción y lamentamos que en su caso no lo hayamos conseguido.Esperamos volver a darle la bienvenida próximamente.Un cordial saludo.Silken Saaj Las Palmas

10/10 – Uitstekend

Julie Regina Becker

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations op 14 aug 2023
Dear Julie Regina,Thank you so much for sharing your experience and helping other travelers get to know us better.Kindest regards.The Silken Saaj Las Palmas team

10/10 – Uitstekend

Soledad

2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Guest Relations op 14 aug 2023
Estimada Soledad,Muchas gracias por su comentario. Estamos encantados de saber que ha disfrutado de su estancia con nosotros.Saludos cordiales,El equipo Silken Saaj Las Palmas

10/10 – Uitstekend

Juan G.

4 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Paula

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Cedric

1 nacht verbleven in maart 2023