Fotogalerie voor Hotel Sentpia





Beoordelingen
9,0 op 10 โ
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Je vindt Hotel Sentpia in Higashimurayama. Ghibli-museum is een cultureel hoogtepunt en een aantal van de populairste attracties in de omgeving zijn onder andere Sanrio Puroland en Yomiuriland. Neem een kijkje bij een evenement of maak een wedstrijd mee bij Belluna Dome en denk er ook aan wat tijd voor Tokyo Summerland te maken, een topattractie die je niet mag missen.

2-6-7 Sakaecho, Higashimurayama, Tokyo, 189-0013
In de buurt
- Seibuen Amusement Park - 6 min. rijden - 3.4 km
- Tokorozawa Sakura Town - 11 min. rijden - 7.4 km
- Belluna Dome - 12 min. rijden - 7.9 km
- Ajinomoto Stadium - 18 min. rijden - 12.6 km
- Ghibli-museum - 19 min. rijden - 12.4 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- โชๆฅ้ซๅฑ - โฌ4 min. lopen
- โชๅฐๆนพๆ็ ็งๅณ่ป - โฌ2 min. lopen
- โชใใณใใฌใณ NANBAGAN - โฌ3 min. lopen
- โช้บบ่ต ใใฟใ - โฌ2 min. lopen
- โช็็ซฏใพใใใ - โฌ1 min. lopen
Over deze accommodatie
Hotel Sentpia
Vergelijkbare accommodaties

Business Hotel Mercury Royal Inn Group
Business Hotel Mercury Royal Inn Group
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
7.8 van 10, Goed, 24 beoordelingen
De prijs is โฌย 63
15 okt - 16 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor overdekt parkeren: JPY 600 per nacht (onbeperkt in- en uitrijden)
- Toeslag voor onoverdekt lang parkeren: JPY 600 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Sentpia Higashimurayama
Sentpia Higashimurayama
Sentpia
Hotel Sentpia Hotel
Hotel Sentpia Higashimurayama
Hotel Sentpia Hotel Higashimurayama
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Sentpia
9,0
Fantastisch
8,4
Netheid
8,6
Locatie
9,6
Personeel en service
7,0
Milieuvriendelijkheid
8,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
1 jul 2025
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
NAKAI
Reisde met familie en kleine kinderen
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NAKAI
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 โ Redelijk
ๆตๅญ
14 mei 2025
Negatief: Voorzieningen
ๆตๅญ
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
29 apr 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
ๆณๅใใใ่ฏใใฃใ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
ๆญฃๅ
27 dec 2024
ๆญฃๅ
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
MINA
10 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MINA
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 โ Goed
ใพใใใ
8 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใพใใใ
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
shiho
9 sep 2024
shiho
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 โ Redelijk
KIYOHISA
20 jul 2024
Positief: Personeel en service
KIYOHISA
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 โ Redelijk
ใใ ใใ
Zakenreiziger
19 jul 2024
Positief: Personeel en service
ใใ ใใ
4 nachten verbleven in juli 2024
10/10 โ Uitstekend
ใใใ
Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
22 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใใ
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 โ Goed
ใชใใ
Zakenreiziger
13 jun 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใชใใ
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 โ Uitstekend
ใใ
8 feb 2024
ใใ
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 โ Uitstekend
ใฟใใค
31 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใฟใใค
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2021
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2021
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2021
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
28 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 feb 2021
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2021
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
21 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2021
8/10 โ Goed
Chikako
Zakenreiziger
16 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chikako
5 nachten verbleven in februari 2021
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2021
8/10 โ Goed
Takumi
Zakenreiziger
26 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ใจใฆใ่ฏใใใใซใงใใ



Takumi
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
20 sep 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020