ibis Styles Tokyo Ginza East
Hotel met een restaurant, in de buurt van Internationaal Forum van Tokio
Fotogalerie voor ibis Styles Tokyo Ginza East





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 134
30 nov - 1 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Misschien vind je dit ook leuk

Shiba Park Hotel
Minato
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.028 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-2-13 Shintomi, Tokyo, Tokyo, 104 0041
Over deze accommodatie
ibis Styles Tokyo Ginza East
Vergelijkbare accommodaties

KOKO HOTEL Ginza 1chome
KOKO HOTEL Ginza 1chome
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
8.6 van 10, Uitstekend, 1.087 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2400 voor volwassenen en ca. JPY 2400 voor kinderen
- Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over ibis Styles Tokyo Ginza East
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
????
Reisde met familie
16 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
????
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Yi Chien
30 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yi Chien
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jenny
Reisde met partner
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jenny
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kaito
Zakenreiziger
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaito
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
?
Reisde met familie en kleine kinderen
14 sep 2025
Positief: Voorzieningen
?
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Juan
7 sep 2025
Juan
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Asuman
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Asuman
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Norma
Reisde met familie en kleine kinderen
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Norma
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Carol, Dourodummer
18 aug 2025
Carol
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Fabien, Paris
Reisde met familie
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabien
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
CHUI KAM
Reisde met familie
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHUI KAM
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Hongjing
4 aug 2025
Hongjing
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 aug 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
CHUI KAM
Reisde met familie
31 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
CHUI KAM
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
SACHIE
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SACHIE
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Philip, Cheadle
Reisde met partner
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Philip
7 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
mitsuru
Reisde met familie en kleine kinderen
24 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mitsuru
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Simran
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Simran
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Keny
10 jun 2025
Keny
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Nadav
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nadav
5 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Erik
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erik
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Seungwon
24 mei 2025
Seungwon
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sungyoon
7 mei 2025
Sungyoon
1 nacht verbleven in april 2025

















