No 5 Ying Bin North Road, Xin Cheng District, Hohhot, Inner Mongolia
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 18 van 42 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
18
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 42 beoordelingen" "
8 - Goed
12
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 42 beoordelingen" "
6 - Redelijk
5
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 42 beoordelingen" "
4 - Matig
5
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 42 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
2
8,4/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
purevjav
Zakenreiziger
28 feb 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good
purevjav
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
GIANFRANCO
12 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
18 giorni vissuti bene ad Hohhot Inner Mongolia
Ottimo hotel in Hohhot downtown. Oltre alla validità della struttura, la gentilezza e la professionalità del personale a tutti i livelli ne fanno i punti di forza.
GIANFRANCO
13 nachten verbleven in september 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Hong
6 sep 2022
Hong
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Louise
Reisde met een groep
24 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful hotel and I had a wonderful stay.
Louise
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Sales & Marketing op 29 jun 2021
Dear guest,
Thank you for your stay with Sheraton Hohhot ,We are so happy that you love our rooms and our hotel,Thank you for your comments and Look forward to meeting you soon!
10/10 – Uitstekend
shuiqing
29 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good choice in town. Average in general
Rooms are ok, even if clearly not super new. For Inner Mongolia standards, for sure a good experience. Cleanliness is very good. Staff not sufficient, no spoken English, but especially little helpfulness (I do speak some Mandarin, but still no relevant suggestions to give on restaurants, sights, etc.). Restaurants/breakfast ok.
Riccardo
3 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 aug 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
KYORO
18 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KYORO
1 nacht verbleven in juli 2019
4/10 – Matig
shuou
5 jul 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
the hotel doesn't have hot water, service is not at the level of Sheraton. not recommended.
shuou
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint hotell i bra läge
Bra hotell i centrala Hohhot. Gångavstånd till shopping. Mycket svårt att göra sig förstådd på engelska men det mesta löstes med tecken istället. Några i personalen kunde lite engelska. Mycket bra standard. Hårda sängar, vilket jag tror är vanligt i Kina. Frukosten mest kinesisk men fanns bacon och ägg, samt espresso om man fick rätt hjälp. Mycket hjälpsam personal.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Mrs., Hong Kong
30 jul 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Swimming facilities
Hotel room is big and comfortable
Hotel swimming pool staff is a bit rude and impolite with giving instruction
Pool was poorly finished with sharp corner signage in the pool
Mrs.
2 nachten verbleven in juli 2018
4/10 – Matig
Ivan
17 jul 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
I stayed in the hotel for 3 nights,and killed at least 3 mosquitoes each night. I suspected that there was a mosquito net in the room.
It was a terrible experience. I simply could not get enough sleep because of the mosquito. This does not suppose to happen on a 5-star hotel like Sheraton.
In fact, it is 4am now, I am waiting for the mosquito to come, I have been fighting with them since 2am.
I will never come back again.
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YA CHENG
10/10 – Uitstekend
Geschäftsreisen, Schleswig-Holstein
31 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr gutes Hotel in der Innenstadt.
Toller Service und ohne Probleme (und ohne Kosten) frühes Einchecken und spätes Auschecken möglich.
Die Angestellten haben sich sichtlich um mich bemüht.
Geschäftsreisen
9 nachten verbleven in maart 2018
4/10 – Matig
RISONG
2 feb 2018
Negatief: Personeel en service
チェックアウトに時間がとても遅い。
RISONG
1 nacht verbleven in januari 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
27 jan 2018
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
第一次分配到冰冻的房间,房间打客服,处理能力十分不足
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
むむむ, 日本
27 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jia-Fu
6/10 – Redelijk
Jian
28 mei 2016
Jian
10/10 – Uitstekend
KA KEI
21 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KA KEI
8/10 – Goed
Juha-Matti
12 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Juha-Matti
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Aaron M, Maui
18 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nice, but slipping.
Starwood really needs to get their quality control staff on site asap because the Chinese idea of maintenance and upkeep is vastly different than the rest of the world. In other words, "people don't do what you expect, they do what you inspect". While still a Starwood property, it's slipping fast with regards to basic upkeep of details. The staff were exceptionally nice however. My biggest beef was with the AC settings. For some reason, China has issues with AC and determines what people should set their AC to. If you are lucky, you can get it down to 24 celcius - this Sheraton was NO different in the four rooms I used.
Aaron M
10/10 – Uitstekend
Ralf, Carmel, IN
19 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel to stay at
I stayed for a week on business and this hotel can compare with any high class hotel across the globe, great service, comfort and accommodations
Ralf
10/10 – Uitstekend
Hanxuan, 上海
4 jun 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
合适的价格 贴心的服务
合适的价格 贴心的服务
Hanxuan
8/10 – Goed
Hanxuan, 上海
4 jun 2015
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer