Lobby

Beoordelingen van Sheraton Hohhot Hotel

4.5 out of 5
Sheraton Hohhot Hotel
No 5 Ying Bin North Road, Xin Cheng District, Hohhot, Inner Mongolia

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 18 van 42 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 42 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 42 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 42 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 42 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

purevjav

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

GIANFRANCO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
18 giorni vissuti bene ad Hohhot Inner Mongolia
Ottimo hotel in Hohhot downtown. Oltre alla validità della struttura, la gentilezza e la professionalità del personale a tutti i livelli ne fanno i punti di forza.
13 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Hong

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Louise

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful hotel and I had a wonderful stay.
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Sales & Marketing op 29 jun 2021
Dear guest, Thank you for your stay with Sheraton Hohhot ,We are so happy that you love our rooms and our hotel,Thank you for your comments and Look forward to meeting you soon!

10/10 – Uitstekend

shuiqing

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Wendy Wu op 10 mei 2021
尊敬的宾客,您好。首先感谢您选择呼和浩特喜来登酒店下榻并留下您宝贵的反馈。感谢您对呼和浩特喜来登酒店一路的信赖和支持,我们尽心服务,只为您的满意入住。我们会一如既往不断提高服务质量,让呼和浩特喜来登酒店成为您差旅途中最舒适的居停港湾。再次感谢您与我们分享您的入住体验,希望在不久的未来可以在呼和浩特喜来登酒店与您相遇。

10/10 – Uitstekend

WANLI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很不错的选择,服务也很好!
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
地點很好,非常近火車站,離商圈也不遠,打個車十幾分鐘就到。 大堂挺美的,但房間裏沒有梳妝鏡子在梳妝桌有點兒不方便。
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Sales&Marketing op 15 mrt 2021
尊敬的宾客,感谢您选择呼和浩特喜来登酒店并与我们分享您的入住体验,很荣幸能为您提供一个身心愉悦的酒店之旅。看到您的好评,我们感到如沐春风般的愉悦。您的满意与肯定,是对我们最大的鼓励和促进。我们会一如既往的不断提高服务质量,为宾客提供更加舒适的入住环境,让您在呼和浩特喜来登酒店的每一次入住都能感受到宾至如归的温馨感觉。再次感谢您的反馈,您亲密的朋友在这里竭诚期待您的再次光临。

8/10 – Goed

Riccardo

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good choice in town. Average in general
Rooms are ok, even if clearly not super new. For Inner Mongolia standards, for sure a good experience. Cleanliness is very good. Staff not sufficient, no spoken English, but especially little helpfulness (I do speak some Mandarin, but still no relevant suggestions to give on restaurants, sights, etc.). Restaurants/breakfast ok.
3 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

KYORO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

shuou

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
the hotel doesn't have hot water, service is not at the level of Sheraton. not recommended.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint hotell i bra läge
Bra hotell i centrala Hohhot. Gångavstånd till shopping. Mycket svårt att göra sig förstådd på engelska men det mesta löstes med tecken istället. Några i personalen kunde lite engelska. Mycket bra standard. Hårda sängar, vilket jag tror är vanligt i Kina. Frukosten mest kinesisk men fanns bacon och ägg, samt espresso om man fick rätt hjälp. Mycket hjälpsam personal.
3 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Mrs., Hong Kong

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Swimming facilities
Hotel room is big and comfortable Hotel swimming pool staff is a bit rude and impolite with giving instruction Pool was poorly finished with sharp corner signage in the pool
2 nachten verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

Ivan

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
I stayed in the hotel for 3 nights,and killed at least 3 mosquitoes each night. I suspected that there was a mosquito net in the room. It was a terrible experience. I simply could not get enough sleep because of the mosquito. This does not suppose to happen on a 5-star hotel like Sheraton. In fact, it is 4am now, I am waiting for the mosquito to come, I have been fighting with them since 2am. I will never come back again.
2 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Ho, tokyo

Positief: Netheid, comfort kamer
フロントのたいおうは悪いけど部屋の掃除スタッフは素敵です
ロケーションも良いし部屋も広いし ただしフロントの対応良くないです、仕事をしながらスタッフ同士で世間話をしたり、並んでるお客様の順番も聞かずに、適当に対応をしている、レベル低すぎわ
3 nachten verbleven in mei 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Kam Yeung

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
非常差的一間酒店
房間很舊, 特別是廁所, 有水漬, 雲石邊的膠裂開有污垢。 房間沒有冷氣, 調到冷風16度, 房間還是28度, 而且非常嘈, 晚上完全睡不好。 到了早上八點多開始, 就不斷有人沒有經過同意進入房間,第一次是問我要不要打掃, 再來是有沒有衣服要洗, 11點就進來問什麼時候要退房, 直到我發火叫他不要再進來了他才沒有再進來, 非常可怕。退房時跟前台反映, 也只得到一句不好意思就不了了之。 最後, 過了幾天發現, 酒店在我信用卡扣掉467元人民幣, 我是5月7號入住的, 我經過hotels.com聯繫酒店, 但酒店到現在還沒有回復。
1 nacht verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

YA CHENG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geschäftsreisen, Schleswig-Holstein

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr gutes Hotel in der Innenstadt.
Toller Service und ohne Probleme (und ohne Kosten) frühes Einchecken und spätes Auschecken möglich. Die Angestellten haben sich sichtlich um mich bemüht.
9 nachten verbleven in maart 2018

4/10 – Matig

RISONG

Negatief: Personeel en service
チェックアウトに時間がとても遅い。
1 nacht verbleven in januari 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
第一次分配到冰冻的房间,房间打客服,处理能力十分不足
3 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

むむむ, 日本

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
心地好い滞在が確保できました
部屋は清潔かつ静安で、気持ちよく過ごすことが出来ました。また、途中で予定が変わり、一日早くy切り上げたのですが、その際予約変更不可であったので、返金できないことをすまながっていました。スタッフも丁寧でした。

10/10 – Uitstekend

Jia-Fu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Jian

10/10 – Uitstekend

KA KEI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Juha-Matti

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Aaron M, Maui

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nice, but slipping.
Starwood really needs to get their quality control staff on site asap because the Chinese idea of maintenance and upkeep is vastly different than the rest of the world. In other words, "people don't do what you expect, they do what you inspect". While still a Starwood property, it's slipping fast with regards to basic upkeep of details. The staff were exceptionally nice however. My biggest beef was with the AC settings. For some reason, China has issues with AC and determines what people should set their AC to. If you are lucky, you can get it down to 24 celcius - this Sheraton was NO different in the four rooms I used.

10/10 – Uitstekend

Ralf, Carmel, IN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel to stay at
I stayed for a week on business and this hotel can compare with any high class hotel across the globe, great service, comfort and accommodations

10/10 – Uitstekend

Hanxuan, 上海

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
合适的价格 贴心的服务
合适的价格 贴心的服务

8/10 – Goed

Hanxuan, 上海

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
合适的价格 贴心的服务
酒店很在意客户的感受,从下出租车到达九点开始,服务人员会很贴心的给你写有出租车牌的小卡片开始,没一个问题酒店工作人员都会耐心解答。当下解决不了的问题,会有工作人员持续跟进,价格合理,服务很好。下次还会入住的。

8/10 – Goed

KA KEI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Man Wai, HK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
酒店設備很不錯,只是酒店機場接送貴了一點...
位處市中心,去市內境點不難,我住的房間種類是最便宜的一種.但房內設施很足夠,補給又快,基本上你想到的他也有,酒店設施齊備.早餐(我的房間種類不包早餐,所以我是自費的)選擇很多,環境很不錯. 但若找酒店車作機場接送,服務是一流,但價錢偏貴(120-150人民幣單程),但因內蒙的士不看鏢計數,開天殺價的情況多,若想安全一點,這也算可以. **我剛到內蒙已給的士司機扮友好,見我第一次來,在開車後不久在公路上便開天殺價,結果本來不用100元的車程給騙了120,所以建議問清楚酒店接送價錢再自行決定坐不坐的士**

10/10 – Uitstekend

Lawrrence, Taiwan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
交通、繁華街へのアクセスに最適なHTL
立地、スタッフの接客、部屋のコンディションからまったくもって文句はない。ただ、部屋にシェーバーがおいてあれば全部5の評価になっただろう。

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Sheraton Hohhot
Had to call maintenance due to the shower handle being stuck. No hot water. Room interior was about 15+ years old.

10/10 – Uitstekend

rui

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

George

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Steve, Hohhot, China

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very goof hotel. Great value
I stayed at the Sheraton while in Hohhot on business. Great hotel and great service.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
No English speaking capabilities and bad attitude.
Reception staff cant explain themselves in english for standard procederes.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sheraton hohhot hotel
it is very nice, clean and comfort, it is perfect place to stay if nothing to do in such cold winter time.

8/10 – Goed

フフホト初心者, 岡山市

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
開業1年ホテル
昨年出来たきれいなホテルです。フロントの女性は英語可、美人だが、怖い顔をして対応。シェラトンなら笑顔でしょ、と思いました。エレベータにはキーロックがありますが、使ってないようでした。セキュリティは?。部屋を含め、ホテルは大変きれいで設備もよく、よかったです。1階奥の中華料理のレストランはお昼には、誰も客がいなく、 貸切で楽しみました。料理は大変美味しかったです。