Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Mercure Hurghada Hotel

4 out of 5
Mercure Hurghada Hotel
Safaga Road Km 12, Hurghada, Red Sea Governorate

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 103 van 253 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 94 van 253 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 32 van 253 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 253 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 253 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Danjal

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De receptie was super vriendelijk en behulpzaam.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hossam Hosny op 17 jan 2024
Beste Danjal, Bedankt voor uw positieve feedback over de vriendelijkheid en behulpzaamheid van ons receptiepersoneel. We streven er altijd naar om onze gasten een warm welkom te bieden en hen te voorzien van de beste service. Uw opmerkingen zullen zeker worden doorgegeven aan ons team, omdat het hen zal motiveren om op dezelfde manier door te gaan. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Hossam Hosny General Manager

10/10 – Uitstekend

Danjal

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Groot, vriendelijk personeel
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hossam Hosny op 17 jan 2024
Beste Danjal, Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerking over ons personeel. Het doet ons deugd te horen dat u de vriendelijkheid van ons team heeft gewaardeerd. We streven ernaar om onze gasten een warme en gastvrije service te bieden. Uw positieve feedback zal zeker met ons team worden gedeeld. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in het Mercure Hurghada Hotel. Met vriendelijke groet, Hossam Hosny Algemeen Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een schone hotel met voldoende faciliteiten. Kamers worden elke dag netjes schoongemaakt. Zee aan het hotel is erg mooi en de paarden in de manege zijn prachtig. Wat mij erg tegenviel was dat toiletspullen in de kamer erg beperkt zijn. Er is geen wifi in de kamers en in de lobby is hij erg traag kan je alleen je whatsapp gebruiken. Ik raad mensen aan om simkaart op het vliegveld te kopen. We hebben in het hotel 2x wat te drinken besteld, deze werd erg gierig voorbereid, zoals milkshake bijna zonder fruit. Ik heb dadels gekocht uit de keuken voor 3kg, thuis bij aankomst woog ik het en het was 2,5kg. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik vond wel erg netjes dat de medewerker mij belde om te vragen of alles naar wens was en kon het 1 en ander uitleggen over toiletspullen en wifi. Voor mij niet voor herhaling vatbaar!
4 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van . op 2 mrt 2019
Dear valued guest, We warmly welcome your comments regarding your stay at the Mercure Hurghada Hotel. It is always a pleasure to receive feedback. I want to share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Karim EL HERAZY General Manager MERCURE Hurghada ACCOR BRANDS: Sofitel, Novotel, Pullman, Ibis

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ga hier niet heen! Het lijkt allemaal fantastisch maar niets is wat het lijkt. Het hotel is super mooi gebouwd door een ander keten en vorig jaar overgenomen door Mercure. Mercure heeft er een zooitje van gemaakt. Alles is oud en goor. Weinig hygiene rondom publieke facilliteiten. All inclusive is erg slecht. Het eten is ver onder de maat. Mijn partner en ik hebben allebei voedsel vergifting opgelopen en een parasiet van dit hotel. Heeft onze volledige vakantie verpest. Het hotel heeft geen enkele service verleent en maakt zich totaal niet druk om het welzijn van hun gasten. Boek niet! Het staat zelfs bij de lokale taxichaufeurs bekend als een slecht hotel.
5 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Karim EL HERAZY General Manager MERCURE op 10 nov 2018
Dear valuable Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Hurghada Hotel. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Karim EL HERAZY General Manager MERCURE Hurghada ACCOR BRANDS : Sofitel, Novotel, Pullman, Ibis

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super relaxed all inclusive hotel
A wonderful setting, the hotel is relaxed because it is not that massive, with attention to each individual guest, very nice rooms,the staff is very nice, and helpfull.
Reactie van Atta EL DESSOUKY General Manager op 26 okt 2015
Dear Guest, Mercure Hurghada entire team would like to express their sincere gratitude for your kind feedback. We are glad to know that you have spent an enjoyable holiday. Be informed that we are working on the project to increase the capacity of our restaurant to provide more comfort to our guest in addition of our new buildings construction. We are waiting for your next visit soon.

8/10 – Goed

sas, antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
goed hotel
internet in de receptie is ronduit schandalig slecht.... en 's nachts soms wat veel lawaai door andere hotelgasten. Toch is het hotel een aanrader voor egypte.

8/10 – Goed

hermans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk hotel om helemaal bij te komen
Zeer goede prijs/kwaliteit, heel vriendelijke personeel, general manager en hoofd animatie allebei afkomstig van Club Med, veel aandacht voor de gasten, mooie buffetten met veel vers eten.

8/10 – Goed

Alex

Positief: Netheid, personeel en service
Had a nice stay.
11 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Merna Emam op 23 apr 2024
Dear Mr. Alex,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Merna Emam Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Tatevik

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Väldigt bra hotell med mycket att göra och en härlig strand. Personalen är vänliga och hjälpte till med allt, bra service. Frukostbuffén var inte så imponerande, men maten var bra annars. Wi-Fi finns inte på rummet, utan enbart på vissa allmänna utrymmen.
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Merna Emam op 23 apr 2024
Kära Tatevik, tack så mycket för att du valde Mercure Hurghada Hotel för din vistelse och för att du tog dig tid att dela din feedback. Det gläder oss att höra att du uppskattade vår härliga strand, service och aktiviteter. Vi beklagar om frukostbuffén inte levde upp till dina förväntningar, men det är bra att du gillade maten. Vårt Wi-Fi är tillgängligt i vissa allmänna utrymmen för att främja en avkopplande atmosfär i rummen. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart. Med vänliga hälsningar, Merna Emam Guest Experience Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Ramy

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
We were denied our paid service of all inclusive because of our nationality. If you dont want to suffer from fanatism, stereotyping and racism, stay away from this hotel.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Merna Emam op 20 mrt 2024
Dear Mr. Ramy, We are very concerned about your feedback regarding the denial of the all-inclusive service based on nationality. At Mercure Hurghada Hotel, we strictly adhere to a policy of non-discrimination and inclusivity. We apologize for any inconvenience this may have caused you but please be informed that offering alcohol is banned in venues and hotels offering alcohols in Egypt for Egyptians regardless of their religious beliefs, by the government due to the holy month Ramdan.We truly appreciate your feedback and look forward to welcoming you back in the future.Merna EmamGuest Experience Manager

8/10 – Goed

Denis Sylvain

Reisde met familie
Verry Good hôtel
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Merna Emam op 15 mrt 2024
Cher Denis, Nous vous remercions sincèrement d'avoir partagé votre expérience à Mercure Hurghada Hotel. C'est un plaisir d'apprendre que vous avez trouvé notre hôtel très bon. Nous nous efforçons constamment d'offrir un service de qualité supérieure à tous nos clients. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt. Cordialement, Merna EmamGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

florian

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
C'est un belle hôtel propre avec piscine chauffée et une belle plage. Les repas sont bon et le personnel et équipe d'animation au top. L'isolation phonique des chambres est pas terribles. Le fait de ne pas pouvoir se baigner si il n'y a pas de maître nageur est contraignant.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hossam Hosny op 2 mrt 2024
Cher Florian,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience au Mercure Hurghada Hotel. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié notre hôtel propre avec sa belle piscine chauffée et sa magnifique plage. De plus, nous sommes heureux que nos repas aient été à votre goût et que notre personnel et notre équipe d'animation aient été à la hauteur de vos attentes.Nous sommes toutefois désolés d'apprendre que l'isolation phonique des chambres ne vous a pas entièrement satisfait. Votre commentaire est important pour nous, et nous prendrons cela en compte pour améliorer notre service.En ce qui concerne la baignade, nous comprenons que la présence d'un maître nageur puisse être contraignante. Nous vous remercions d'avoir souligné ce point, et nous en tiendrons compte pour améliorer notre organisation à cet égard.Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau et de vous offrir une expérience encore plus agréable.Cordialement,Hossam HosnyDirecteur Général

4/10 – Matig

Nadeem, Bradford

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
initial thoughts when we arrived were the good. And greeted pleasantly. But it’s not a 4 star it’s more a 3 star hotel. Tired rooms in desperate need of refurbishment. inclusive option is not great either food is edible but that’s about it. We did eat outside the hotel the time we were there. We felt we had to leave the room by 12 Noon as the bell boy insisted he take our luggage and after 12 noon we would be charged for overstaying our welcome. won’t be going back unfortunately.
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hossam Hosny op 5 feb 2024
Dear Mr. Nadeem,Thank you for choosing to stay at Mercure Hurghada Hotel and for taking the time to share your thoughts with us. We appreciate your initial positive impression upon arrival and the pleasant greeting you received from our team.We apologize if our hotel did not meet your expectations in terms of its star rating. While we strive to provide a comfortable experience for all our guests, we understand that the condition of our rooms fell short of your expectations. Your feedback regarding the need for refurbishment is duly noted, and we will take it into account as we consider future improvements to enhance the overall guest experience.Regarding the inclusive option, we regret that it did not meet your expectations in terms of the food quality. We understand your preference to dine outside the hotel during your stay. We appreciate your feedback, which will help us in our ongoing efforts to improve the variety and taste of our culinary offerings.We apologize if there was any confusion regarding the checkout time. Our intention is to provide a smooth and efficient departure process for all our guests. We appreciate your understanding and apologize for any inconvenience caused.Thank you once again for sharing your feedback. We value your input and will use it to continuously enhance our services. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a more enjoyable experience.Warm regards,Hossam HosnyGeneral Manager

8/10 – Goed

Yosuke

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
リゾート感がありゆっくりリラックスできました。 12月下旬ですが、昼間は何とかプールて泳げる気候。朝晩は砂漠気候なので冷えます。 3食同じレストランでとりますので、飽きました。 また食事のレベルがいまひとつ。金額も手頃なので仕方ないですかね。 立地はオンザビーチでリゾート感たっぷりですが、出掛けるにはタクシーUberが必要です。
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hossam Hosny op 17 jan 2024
お客様のレビューを読ませていただき、ありがとうございます。リゾート感を感じ、ゆっくりとおくつろぎいただけたことをうれしく思います。プールで泳ぐことができる気候である一方、12月下旬の朝晩は冷えるようですね。また、同じレストランでの食事が飽きることがありました。食事のレベルについてもご指摘いただき、手頃な金額ではあるものの、改善の余地があることを了解いたしました。立地はビーチに位置しており、リゾート感を満喫いただけますが、外出する際にはタクシーやUberが必要とのことです。またのご来館をお待ちしております。Hossam Hosny総支配人

6/10 – Redelijk

darren

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hurghada Mercure
More 3 than 4 star. Nice enough and friendly staff. very safe and comfortable. But Food and facilities really not that great; they try hard but just not that much that kids like for food. Still had a lovely time.
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hossam Hosny op 17 jan 2024
Dear M. Darren,Thank you for taking the time to review your recent stay at Mercure Hurghada Hotel. We are glad to hear that you found our staff friendly and that you felt safe and comfortable during your stay. We appreciate your feedback regarding the food and facilities, and we apologize for any inconvenience caused. We will take your comments into consideration as we continually strive to improve our offerings. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Warm regards,Hossam HosnyGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr empfehlenswert!
Ein schönes, gepflegtes und sauberes Hotel. Das Personal sehr hilfsbereit und sehr freundlich. Sehr Familienfreundliche!!
Silvesterabend 2023/24
17 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hossam Hosny op 17 jan 2024
Sehr geehrter Gast,vielen Dank für Ihre freundliche Bewertung unseres Hotels, dem Mercure Hurghada. Wir freuen uns zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und dass unser Personal Ihnen behilflich sein konnte. Sauberkeit und Pflege sind uns sehr wichtig, und es ist schön zu hören, dass Sie dies bemerkt haben. Wir sind stolz darauf, eine familienfreundliche Umgebung zu bieten und hoffen, dass Sie und Ihre Familie eine tolle Zeit bei uns hatten.Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Hossam HosnyHoteldirektor

8/10 – Goed

simone

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
En fin hotell
Jätte fin hotell med fina pooler och kvalitativ service.
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hossam Hosny op 17 jan 2024
Kära Simone,Tack så mycket för att du tog dig tid att recensera Mercure Hurghada Hotel. Vi är glada att höra att du uppskattade vår vackra hotell och våra härliga pooler. Vi strävar alltid efter att ge en högkvalitativ service till våra gäster. Vi hoppas att få möjligheten att välkomna dig tillbaka till oss i framtiden.Med vänliga hälsningar,Hossam HosnyHotellchef

6/10 – Redelijk

Julia

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Schönes, etwas in die Jahre gekommenes Hotel. Das Essen ist nicht wirklich abwechslungsreich. Internet gibt es nur an der Rezeption und in der Lobby, nicht im Zimmer oder im Restaurant. Es werden für jegliche Extras zusätzliche Gebühren berechnet.(Billard, Popcorn, Eis) All inclusive Getränke sind nur bis 24 Uhr kostenlos. Danach muss man bezahlen.
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hossam Hosny op 3 jan 2024
Sehr geehrte Frau/ Julia,wir danken Ihnen vielmals, dass Sie sich nach Ihrem Aufenthalt im Mercure Hurghada die Zeit genommen haben, uns zu schreiben, und bedauern zutiefst, dass die erbrachten Serviceleistungen Ihren Erwartungen nicht entsprochen haben. Für die entstandenen Unannehmlichkeiten bitten wir Sie vielmals um Entschuldigung.Die Hotels der Marke Mercure setzen alles daran, um Ihnen bei jedem Ihrer Aufenthalte eine optimale Servicequalität anzubieten. Ihre Meinung ist für uns daher von größtem Interesse. Darüber hinaus dürfen wir Ihnen versichern, dass die notwendigen Maßnahmen ergriffen werden, um die Qualität der benannten Serviceleistungen nachhaltig zu verbessern.Haben Sie nochmals vielen Dank für Ihre Anmerkungen. Wir hoffen, Ihr Vertrauen bei einer Ihrer nächsten Übernachtungen wiederzugewinnen, und würden uns freuen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen GrüßenHossam HosnyGeneral Manager

6/10 – Redelijk

Carole

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hossam Hosny op 27 dec 2023
Dear Ms. Carole,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Hossam HosnyGeneral Manager

6/10 – Redelijk

Hannu

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In Need of an Update
The resort is not bad but it is in a need of an update. The public areas were reasonably well maintained but the resort does not reach a 4-stal level these days. Here’s why: - There was no wifi in the rooms and it was available only on some of the public areas. In addition, the quality of the wifi was at the level of a 2-star hotel. - Food variety was pretty good but quality left quite a lot to wish for. Beverages were simply of poor quality. - Good service was delivered by some of the staff members but mainly it was 2-star quality. - The music played in the main pool area was way too loud and the water in the pools was pretty cold. - Entertainment and activities were 3-star quality. - The gym was pathetic. - The room was about 3-star level, the bed was okay.
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hossam Hosny op 27 dec 2023
Dear Hannu,Thank you for taking the time to share your valuable feedback regarding your recent stay at the Mercure Hurghada Hotel. We appreciate your honest opinion and we value your experience with us. At Mercure Hurghada Hotel, we strive to provide excellent service and amenities for all our guests. We are committed to providing a safe, comfortable and enjoyable environment based on our quality standards. Unfortunately, it seems that these standards were not met during your stay. We understand that this experience did not meet your expectations and we apologize for any inconvenience you experienced during your stay with us. Your feedback will be taken into account as we continuously strive to improve our services and facilities in hopes of delivering a better experience to all our guests in the future. Thank you once again for taking the time to share your thoughts with us. We hope that you will give us another chance if circumstances bring you back to Hurghada in the future so that you can experience firsthand how much we care about our guests' well-being and satisfaction. Sincerely, Hossam HosnyGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Wai Shan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hossam Hosny op 27 dec 2023
Dear Wai,Thank you for the 5* rating! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Hossam HosnyGeneral Manager

8/10 – Goed

Emese

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's a great and beautiful hotel, unfortunately the transfer service is not the best not really organized. We almost missed the plane because of this. But generally the hotel and staff was great (except on the reception)
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hossam Hosny op 22 nov 2023
Dear M. Emese,We very much appreciate your comments regarding your stay at Mercure Hurghada. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Hossam HosnyGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Hesham

3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hossam Hosny op 27 dec 2023
Dear Mr. Hesham,Thank you for the 5* rating! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Hossam HosnyGeneral Manager

4/10 – Matig

Worood

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very old rooms, not clean.
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hossam Hosny op 22 nov 2023
Dear Mr. Worood,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Mercure Hurghada. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Hossam HosnyGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Manuel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir haben einen wundervollen Urlaub im Mercure Hotel verbracht.
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hossam Hosny op 12 nov 2023
Dear Mr. Manuel,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Hossam HosnyGeneral Manager

8/10 – Goed

Alissa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hossam Hosny op 12 nov 2023
Dear Ms. Alissa,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Hossam HosnyGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Nourhen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un hôtel proposant énormément de services: taxi, boutiques (souvenirs, papyrus...), pharmacie, plusieurs restaurants (1 oriental, 1 italien, ainsi que le buffet volonté compris dans la formule), massage, chevaux, activités nautiques... Vous pouvez également acheter une carte SIM sur place. Cet hôtel possède 3 grandes piscines et situé en front mer. Les transats sont gratuits et mis à disposition (le premier arrivé, le premier servi). Les chambres sont assez spacieuses avec un balcon et une salle d'eau ainsi qu'un mini frigo. Le ménage est fait tous les jours, on nous ramène également des bouteilles d'eau chaque jour. Les personnes à l'accueil sont très agréables et au service si nécessaire. Concernant la nourriture au buffet, nous n'avons pas très apprécié mais il y'a de tout et ça reste correct. Pour résumé: séjour très agréable, un hôtel immense avec jardin et une vue magnifique.
6 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hossam Hosny op 10 okt 2023
Madame/ Nourhen,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Mercure Hurghada.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Nous faisons de notre mieux afin de garantir que nos clients puissent profiter d'expériences gastronomiques enrichissantes dans un cadre imcomparable et avec un excellent service. Nous continuerons de travailler afin de vous surprendre avec de délicieux plats locaux et internationaux lors de votre prochaine visite. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame, en l’expression de nos sentiments les meilleursHossam HosnyGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Immer wieder
10 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hossam Hosny op 9 okt 2023
Dear Mr. Peter,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Hossam HosnyGeneral Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hossam Hosny op 23 sep 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Hossam HosnyGeneral Manager

6/10 – Redelijk

claudia

Positief: Personeel en service
Cibo pessimo, poca varietà e scarsa qualità. Musica troppo alta, camera perfetta e ottima pulizia, scarsa però nelle zone comuni. Il villaggio grande, bella struttura e belle le piscine. Il tutto andrebbe però un po’ rinfrescato
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hossam Hosny op 18 sep 2023
Signora / Claudia,Grazie per il tempo che ha dedicato nel condividere le Sue impressioni sul Suo soggiorno presso il nostro hotel Mercure Hurghada. Accettiamo sempre di buon grado i commenti dei nostri clienti perchè ci permettono di migliorare constantemente l'esperienza dei nostri ospiti. La ringraziamo di nuovo per aver scelto il nostro hotel e per le Sue critiche costruttive che prenderemo in considerazione. Hossam HosnyGeneral Manager

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hossam Hosny op 18 sep 2023
Dear Mt. Michael,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Hossam HosnyGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Hadjera

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
16 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hossam Hosny op 29 aug 2023
Dear Ms. Hadjera,Thank you for the 5* rating! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Hossam HosnyGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Mehdi

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
10 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hossam Hosny op 29 aug 2023
Dear Mr. Mehdi,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Hossam HosnyGeneral Manager

8/10 – Goed

Jallila

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
J’ai trouvé cet hotel correct dans l’ensemble, animateurs très sympas, serveurs super gentils et souriants, personnels ménager très polis et serviables. La vue panoramique sur la mer est juste magnifique, les piscines très propres. Le seul point noir est la nourriture qui est sans saveur, peu de choix, vraiment dommage…
13 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hossam Hosny op 29 aug 2023
Madame/ Jallila,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Mercure Hurghada.Nous sommes également navrés de lire que notre restaurant buffet n'a pas su satisfaire vos attentes car la qualité et variété des plats porposés est une de nos principales forces. Nous prenons tout commentaire concernant notre Gastronomy très au serieux car nous souhaitons que ce soit un des meilleurs aspects de l'expérience générale vécue au sein de nos hotels. Merci encore d'avoir fait de nous votre hôtel de choix et pour vos critiques constructives, nous sommes impatients de vous servir à nouveau et d'avoir l'opportunité de dépasser vos attentes dans un avenir pas trop lointain.Hossam HosnyGeneral Manager

8/10 – Goed

Issam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Allt är bra, bra service, inget fel med det
15 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Hossam Hosny op 29 aug 2023
Dear Mr. Issam,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Hossam HosnyGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Nader

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Hossam Hosny op 21 jun 2023
Dear Nader, We are delighted that you enjoyed your stay here at the Mercure Hurghada Hotel. We always strive to provide our guests with the best possible experience and it is great to hear that we achieved this for you. We look forward to welcoming you back again soon!Hossam HosnyGeneral Manager

8/10 – Goed

Natallia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good hotel with 4*
We were unhappy with Reef, but all other options were very satisfying. If you are a big fan of snorkeling - I suggest searching for another hotel. If you are looking for a relaxing vacation in the pool or on a calm beach - this is for you.
10 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Hossam Hosny op 4 jun 2023
Dear Ms. Natallia,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Hossam HosnyGeneral Manager

8/10 – Goed

Sara

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
11 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Hossam Hosny op 11 jun 2023
Dear Ms. Sara,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Hossam HosnyGeneral Manager

8/10 – Goed

Gerriet

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Hossam Hosny op 23 mei 2023
Dear M. Gerriet,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Hossam HosnyGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exceptional place
The hotel is kne of the most fantastic places to stay in Hurghada, staff are very friendly, rooms are clean, facilities suit everyone, entertainment everyday, animation team are so cool, pool and beach is one of the best
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Hossam Hosny op 14 mei 2023
Dear Mr. Mohamed,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Hossam HosnyGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Mohamed

4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Hossam Hosny op 14 mei 2023
Dear Mr. Mohamed,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Hossam HosnyGeneral Manager

8/10 – Goed

Philippe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sejour balnéaire apres visite de l'egypte
hotel joli avec petit batiments peu élevés. tres belle chambreavec tres grande douche.plage agreable sauf pas assez de possibilité de baignade vers les coraux.trois piscine dont une pour faire des longueurs beau jardin. bon petit-déjeuner avec des viennoiseries tres correctes.point negatif les buffets de midi et soir peu variés et peu gouteux.on peut faire bcp mieux avec les mêmes produits. vin au verre chaud et pas bons.au bar cocktail quelconque. heureusement on ne vient pas en egypte pour la nourriture.mais sur notre croisière sur un dahabye le chef cuisinait beaucoup mieux.c'est aussi une question de volonté. et la accor pour un groupe français est mauvais
8 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Hossam Hosny op 14 mei 2023
Monsieur/ Philippe,Nous apprécions énormement le temps que vous avez consacré à partager votre appréciation sur votre récent séjour au sein de notre hotel Mercure Hurghada, nous nous efforcons de dépasser les attentes de nos clients et vos commentaires nous assisteront dans cette demarche. Merci encore d'avoir fait de nous votre hôtel de choix et pour vos critiques constructives, nous sommes impatients de vous servir à nouveau et d'avoir l'opportunité de dépasser vos attentes dans un avenir pas trop lointain.Hossam HosnyGeneral Manager

8/10 – Goed

Patrizia

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Der Service war super (sehr freundliche) auch gab es viele verschiedene Aktivitäten Leider war das zimmer nicht so sauber und teilweise bisschen in die jahre gekommen Die Animation war jedoch super und auch der strand war toll
5 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Hossam Hosny op 14 mei 2023
Lieber Patrizia,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Hossam HosnyGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Catherine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unbeatable price- excellent hotel
Excellent service 20/10- Sara on reception was the most attentive worker we have ever come across always making sure she/ the hotel was meeting our needs. We watched their exemplary care for a lady in a wheel chair and gave praise via feedback to reception about a brilliant bar man Moustafa on the pool bar who came to thank us for our kind words.
5 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Hossam Hosny op 9 apr 2023
Dear Ms. Catherine,Thank you very much for sharing this great review of your recent stay at Mercure Hurghada. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience. Thank you for your very nice compliments for our team, they do work very hard every day to make sure our guests feel well attended to at all times and definitely are an asset to our hotel. We will certainly relay your praising comments to all of them and we are sure they will be pleased to know their efforts have been appreciated.Thank you again for this heartwarming review of your stay with us, we look forward to your next visit. Sincerely,Hossam Hosny General Manager

10/10 – Uitstekend

Derek

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff, especially the entertainment staff.👍
7 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Hossam Hosny op 9 apr 2023
Dear Mr. Derek,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Hossam Hosny General Manager

10/10 – Uitstekend

Kuldeep

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All inclusive was great option
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Hossam Hosny op 9 apr 2023
Dear M. Kuldeep,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Hossam Hosny General Manager

8/10 – Goed

Jennifer

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was my second visit. Its a beautiful property and it would be 5 stars in my book if it had smart tvs and wifi in the rooms. Really annoyed about the wifi...and the wifi in the reception wasnt all that great either. The in room phones are also a bit ancient. View cant be beat though
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Hossam Hosny op 14 mrt 2023
Dear Ms. Jennifer,In Mercure Hurghada we strongly believe that there is always room for improvement and your comments will assist our team in their continuous efforts aimed at meeting our guests' expectations, therefore we greatly appreciate the time you took out of your day to share your constructive critics Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certainly look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future. Sincerely,Hossam HosnyGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Kim

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist sehr schön, klein und übersichtlich. Das Personal war sehr freundlich und die Animation abwechslungsreich und gut. Das Essen war ebenfalls gut und die Silvesterparty hervorragend. Wir werden schon bald wieder ins Mercure reisen und freuen uns jetzt schon darauf. Familie Ali mit Kindern
Reactie van Hossam Hosny op 14 mrt 2023
Dear M. Kim,We very much appreciate your comments regarding your stay at Mercure Hurghada. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Hossam HosnyGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Srinivasa

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This resort was beautiful and right on the Red Sea! The food options were great, and the chefs were always willing to take special requests for food. Pools were nice, rooms were very clean, and staff was incredibly helpful. Drinks were also very well made. One thing to note is wifi is only available in the main lobby area.
Reactie van Hossam Hosny op 9 jan 2023
Dear M. Srinivasa,We very much appreciate your comments regarding your stay at Mercure Hurghada. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Hossam HosnyGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Stefan

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Hossam Hosny op 13 nov 2022
Dear Mr. Stefan,Thank you for your review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Hossam HosnyGeneral Manager