Exterieur

Beoordelingen van Shangri-La Bosphorus, Istanbul

5 out of 5
Shangri-La Bosphorus, Istanbul
Sinanpasa Mah, Hayrettin Iskelesi Sok, No.1, Besiktas, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 312 van 407 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 68 van 407 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 407 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 407 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 407 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Sureshpersad

4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Sinan Emre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van General Manager TJ Joulak op 3 jul 2023
Dear Sir/Madam, Thank you for taking the time to write such a glowing review following your stay with us. We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay. We hope to welcome you back to Shangri-La Bosphorus, Istanbul to make sure you are once again well taken care of. Sincerely, General Manager TJ Joulak

10/10 – Uitstekend

Oguzhan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great as always
After the horrendous stay at doubletree, we decided to stay at Shangri-la again. The check-in was a little finicky but overall the hotel was great. Rooms are clean, smell fresh and the bed is awesome. Food was great and the cleaning personnel are very friendly. We also decided to try the spa out, the staff were friendly although the receptionist there tried to up sell us for more stuff (which didn't work). I recommend this hotel and will be back soon for another stay!
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van General Manager TJ Joulak op 3 jul 2023
Dear Sir/Madam, Thank you for taking the time to write such a glowing review following your stay with us. We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay. We hope to welcome you back to Shangri-La Bosphorus, Istanbul to make sure you are once again well taken care of. Sincerely, General Manager TJ Joulak

10/10 – Uitstekend

O

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het is een top Hotel aan de Bosphorus. Het was een beleving. Maar het is wel prijzig aan de ene kant. De avondeten aan de hotel en de ontbijt waren van zeer goede kwaliteit en service.
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van General Manager TJ Joulak op 21 feb 2022
Dear Sir/Madam Thank you for taking the time to write such a glowing review following your stay with us. We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay. We hope to welcoming you back to Shangri-La Bosphorus, Istanbul to make sure you are once again well taken care of. Yours Sincerely, General Manager TJ Joulak

10/10 – Uitstekend

N

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van General Manager TJ Joulak op 19 okt 2021
Dear Sir/Madam, Thank you for taking the time to write such a glowing review following your stay with us. We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay. Hope to welcome you back soon! Yours Sincerely, General Manager TJ Joulak

10/10 – Uitstekend

Sinan Emre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
If you want to lay back and relax, this is it!
I am in love with this hotel and the super kind employees of the hotel. They are so respectful and always try to for fill the wishes of a guest.
2 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Andrey, Szentendre

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Professional and attentive staff; nice property and great location overlooking Bosphorus
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Haresh

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brilliant property and staff, amazing spa
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Dorothy

Reisde met familie
Wonderful hotel.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Relations op 8 mei 2024
Dear Mr.Dorothy,Thank you for staying at Shangri-La Bosphorus, Istanbul and for taking the time to share your very kind comments with us. We're thrilled to hear that you had a wonderful experience during your stay.We truly appreciate your support and look forward to welcoming you back to Shangri-La Bosphorus, Istanbul. Best Wishes,

10/10 – Uitstekend

Ana

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente servicio! Buen restaurante y lindas instalaciones
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Relations op 7 mei 2024
Dear Ms.Ana,Thank you for staying at Shangri-La Bosphorus, Istanbul and for taking the time to share your very kind comments with us. We're thrilled to hear that you had a wonderful experience during your stay.We truly appreciate your support and look forward to welcoming you back to Shangri-La Bosphorus, Istanbul. Best Wishes,

8/10 – Goed

Nezar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The view
5 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Oleg

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Oleg

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel. Super breakfasts. Great location. Polite staff
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Guregyan, Seattle

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Yilan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Oleg

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not a bad hotel, good view, helpful staff, delicious breakfast. I recommend this hotel
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Jamie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel. Staff were great. Safe area and very central location
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Archit

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

josip

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing location and very safe
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Anita

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Ali, Naperville

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gorgeous hotel with very friendly & professional staff. Great food options on site & we enjoyed the spa services too.
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

PHILLIP, AUSTIN

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
All the staffs are nice and friendly. Sinan did a wonderful job and care about you that’s very kind of him.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

SERGEI

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Hasan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Kaveh

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideal hotel in the Bosphorus area of Istanbul.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Vincenzo, New York

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful property with top level service. Only slight criticism was a somewhat hollowed mattress on my bed in an otherwise perfect room
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Meral Kozal op 6 dec 2023
Dear Mr. Morelli,Warm Greetings from Shangri-La Bosphorus Istanbul.Thank you very much for sharing your comments to us. Your feedback is very valuable for us to exceed our guests' expectation on the light of Shangri-La standards.We will follow up our products with related team up to your kind information and will take necessary actions immediately. We are looking forward to welcoming you again in our lovely property in very near future and please let us know if we may be of any further assistance.Best Regards,Meral KozalCustomer Sales Manager

10/10 – Uitstekend

Pascale

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel with top notch customer service
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

diana, Popesti Leordeni

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellence location, excellent staff! Everything was perfect! I hardly recommend this 5 stars hotel
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Imran, Ancaster

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

jenghiz

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Incredibly convenient for entertainment and travel (besiktas ferry terminal on the doorstep of the hotel) across the Bosphorus to all areas of interest in Istanbul . Very central for a variety of dining options,Simply marvellous.
5 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

milad

4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Mary

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Attentive staff no proper gift shop to purchase souvenirs from the hotel
3 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Mohammad

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
6 of September is my birthday. I came on 5th September to shangrila to stay for 3 nights. On arrival I found I just have a room and hotel dose not have outdoor facilities .As I was in Çırağan palace the day before we had garden, outdoor pool and nice area to relax beside bosphorus . i am a frequent traveller and have stayed in very famous hotels in Istanbul, this hotel is very good when you are interested for old neighborhoods like besiktash .of course its expensive for what you get . I want to appreciate their flexibility for my booking modifications and also kindness of their staff , BTW it’s international brand. Thanks for good memory on my birthday for accepting my modification on stay. They on night I enjoyed beshiktash .

10/10 – Uitstekend

debbie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Upon checking in, the reservations desk told me my luggage was not there. They seemed relatively unconcerned and uncooperative and trying to help me find it. My driver from the orient express had to get involved, insisting on seeing the manager. Finally, someone looked in an outside storage area, and my bags were there. It was extremely stressful after the long day I had already had.
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DN
Amazing few days with Shangri-La Bosphorus! Thanks a lot to best staff and for your perfect service and hospitality!
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Muhammad

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was one the best experience I’ve had in a hotel
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van TJ Joulak op 1 aug 2023
Dear Muhammad,Thank you for staying at Shangri-La Bosphorus, Istanbul and for taking the time to share your very kind comments with us. We're thrilled to hear that you had a wonderful experience during your stay.We truly appreciate your support and look forward to welcoming you back to Shangri-La Bosphorus, Istanbul.Best wishes,TJ Joulak

10/10 – Uitstekend

Doganay

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van TJ Joulak op 1 aug 2023
Dear Doganay,Thank you for staying at Shangri-La Bosphorus, Istanbul and for taking the time to share your very kind comments with us. We're thrilled to hear that you had a wonderful experience during your stay.We truly appreciate your support and look forward to welcoming you back to Shangri-La Bosphorus, Istanbul.Best wishes,TJ Joulak

10/10 – Uitstekend

Nurlan

3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van TJ Joulak op 1 aug 2023
Dear Nurlan,Thank you for staying at Shangri-La Bosphorus, Istanbul and for taking the time to share your very kind comments with us. We're thrilled to hear that you had a wonderful experience during your stay.We truly appreciate your support and look forward to welcoming you back to Shangri-La Bosphorus, Istanbul.Best wishes,TJ Joulak

10/10 – Uitstekend

Nouf

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van TJ Joulak op 3 jul 2023
Dear Ahmad, Thank you for taking the time to rate following your stay with us. We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay. Hope to welcome you back soon! Yours Sincerely, General Manager TJ Joulak

8/10 – Goed

Craig

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van TJ Joulak op 3 jul 2023
Dear Craig, Thank you for taking the time to rate us following your stay with us. We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay. Hope to welcome you back soon! Sincerely, General Manager TJ Joulak

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful on all ways. Great location. Hotel in excellent condition. Caring staff.
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van TJ Joulak op 3 jul 2023
Dear David, Thank you for taking the time to rate us following your stay with us. We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay. Hope to welcome you back soon! Sincerely, General Manager TJ Joulak

10/10 – Uitstekend

Rashid

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great room Helpful Stafff Outstanding Chinese restaurant
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van TJ Joulak op 3 jul 2023
Dear Rashid, Thank you for taking the time to rate us following your stay with us. We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay. Hope to welcome you back soon! Sincerely, General Manager TJ Joulak

10/10 – Uitstekend

diana, Popesti Leordeni

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelent staying
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van TJ Joulak op 3 jul 2023
Dear Diana, Thank you for taking the time to rate us following your stay with us. We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay. Hope to welcome you back soon! Sincerely, General Manager TJ Joulak

10/10 – Uitstekend

Alexander, Ostfildern

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eine wunderschöne Erfahrung. Ich fühlte mich wie zu Hause. Top Lage, wunderschöne Räumlichkeiten und freundliches Personal. Es gibt leider nur drei Shangri La Hotels in Europa und wenn die anderen zwei so gut sind wie Shangri La Bosphorus, dann nichts wie hin
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van TJ Joulak op 3 jul 2023
Dear Alexender, Thank you for taking the time to rate us following your stay with us. We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay. Hope to welcome you back soon! Sincerely, General Manager TJ Joulak

10/10 – Uitstekend

Lisa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
It was expensive but was very nice . Staff are lovely . Room was always clean
6 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van TJ Joulak op 3 jul 2023
Dear Lisa, Thank you for taking the time to rate us following your stay with us. We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay. Hope to welcome you back soon! Sincerely, General Manager TJ Joulak

10/10 – Uitstekend

Ömer fuat

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van TJ Joulak op 3 jul 2023
Dear Ömer, Thank you for taking the time to rate us following your stay with us. We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay. Hope to welcome you back soon! Sincerely, General Manager TJ Joulak

6/10 – Redelijk

Fuad

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Daniel, Popesti Leordeni

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van TJ Joulak op 3 jul 2023
Dear Daniel, Thank you for taking the time to rate us following your stay with us. We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay. Hope to welcome you back soon! Sincerely, General Manager TJ Joulak

8/10 – Goed

SANJIV

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van TJ Joulak op 3 jul 2023
Dear Sanjiv, Thank you for taking the time to rate us following your stay with us. We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay. Hope to welcome you back soon! Sincerely, General Manager TJ Joulak