expedia
Fotogalerie

Beoordelingen

4,1 / 5Zeer goed
328 beoordelingen

Voorzieningen

  • Gratis wifi
  • Airconditioning
  • Ontbijt beschikbaar
  • Zakelijke services

Kaart

In de buurt

  • Populaire locatie
    Basilica Cisterne
    7 min. lopen
  • Populaire locatie
    Pier van Eminönü
    9 min. lopen
  • Populaire locatie
    Topkapi-paleis
    9 min. lopen
  • Luchthaven
    Istanbul (IST)
    34 min. rijden

Kies datums om prijzen te bekijken

Boek online of bel:

020 2008484
  • Standaard eenpersoonskamer

    Room Amenities

    • Max. aantal: 1
    • 1 eenpersoonsbed
    Meer info
  • Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

    Room Amenities

    • Max. aantal: 2
    • 1 queensize bed OF 2 eenpersoonsbedden
    Meer info
  • Standaard driepersoonskamer

    Room Amenities

    • Max. aantal: 3
    • 1 eenpersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden
    Meer info
  • Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

    Room Amenities

    • Max. aantal: 2
    • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden
    Meer info
  • Comfort Family Room

    Room Amenities

    • Uitzicht op de stad
    • Max. aantal: 4
    • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoons stapelbed
    Meer info

Over deze omgeving

Istanbul

Met zijn locatie vlak bij een metrostation bevindt Hotel Olimpiyat zich op een gunstige plek in Stadscentrum, een deel van Istanbul waar je beschikt over het vliegveld in de buurt. Een paar belangrijke bezienswaardigheden om te bezoeken zijn Hagia Sophia en Topkapi-paleis en reizigers die graag willen winkelen kunnen een bezoek brengen aan Grand Bazaar en Kruidenbazaar. İsfanbul-pretpark en TurkuaZoo zijn ook zeker het bezoeken waard. Onze gasten zijn erg te spreken over de nabijheid van dit hotel tot het openbaar vervoer: Station Gülhane ligt op slechts een steenworp afstand en Station Sirkeci is maar 6 minuten lopen.

Bekijk onze reisgids voor Istanbul
Populaire locatie

In de buurt

  • Basilica Cisterne - 7 min. lopen
  • Park Gulhane - 8 min. lopen
  • Hagia Sophia - 8 min. lopen
  • Pier van Eminönü - 9 min. lopen
  • Topkapi-paleis - 9 min. lopen

Lokaal vervoer

  • Station Gülhane - 2 min. lopen
  • Station Cankurtaran - 12 min. lopen
  • Istanbul (IST) - 34 min. rijden

Restaurants

  • Eetgelegenheden
  • Eerste eetgelegenheid – Een bistrorestaurant waar je van internationale gerechten geniet. Serveert ontbijt.

Over deze accommodatie

Hotel Olimpiyat

Hotel in Stadscentrum, op loopafstand van Hagia Sophia
Dit rookvrije hotel beschikt naast een bar/lounge over een 24-uurs businesscentrum en koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte. Wifi in gemeenschappelijke ruimtes is gratis. 24-uurs roomservice, een conciërgeservice en een stomerij/wasserijservice zijn enkele van de overige voorzieningen. De 61 kamers beschikken elk over gratis wifi, 24-uurs roomservice en een lcd-televisie met satellietzenders. Een minibar, luxe beddengoed en een haardroger zijn enkele van de overige voorzieningen.
Hotel Olimpiyat heeft 61 kamers met airconditioning die zijn voorzien van een minibar en een (laptop)kluis. Alle bedden hebben luxe beddengoed. Elke lcd-televisie heeft satellietzenders.
Elke badkamer is voorzien van een douche, pantoffels en een haardroger. In dit hotel in Istanbul is wifi gratis. Dagelijks wordt een huishoudservice aangeboden en op verzoek is een strijkplank/strijkijzer beschikbaar.

Accommodatievoorzieningen

Internet

Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Beschikbaar in een aantal gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

Geen parkeergelegenheid ter plaatse beschikbaar
Parkeren met korting in de buurt mogelijk
24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)

Eten en drinken

Er is elke dag van 07.30 uur tot 10.30 uur een ontbijtbuffet beschikbaar tegen een toeslag van EUR 9 per persoon
1 bar/lounge
24-uurs roomservice
Koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

Kinderopvang of babysitting (toeslag)
Stomerij/wasservice
Gratis babybed
Wasserij
Extra bedden (toeslag)

Voorzieningen

Lift
Gratis kranten in de lobby
Kluis bij de receptie

Gastendiensten

24-uurs receptie
Conciërgeservices
Dagelijkse schoonmaakservice
Stomerij/wasservice
Wasserij
Bagageopslagruimte
Meertalig personeel
Portier
Hulp bij uitstapjes/tickets

Gesproken talen

Engels
Russisch
Turks

Zakelijke diensten

24-uurs businesscentrum
Computerstation

Toegankelijkheid

Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Vermeld deze dan op de boekingspagina in het veld voor speciale verzoeken nadat je je kamer hebt geselecteerd.
Rolstoeltoegankelijke badkamer
Rolstoeltoegankelijke kamer
Rolstoeltoegankelijke douche
Rolstoeltoegankelijk pad

Overig

Open haard in de lobby
Rookvrije accommodatie
Televisie in de lobby

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

Airconditioning
Gratis babybedden
Luxe beddengoed
Extra bedden (toeslag)

Badkamer

Haardroger
Douche

Entertainment

Lcd-televisie
Satellietzenders

Eten en drinken

Minibar

Overig

Strijkplank/strijkijzer (op verzoek)
Kluis met plaats voor laptop
Pantoffels

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 13.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

  • Er is een 24-uurse luchthavenshuttleservice beschikbaar. Mogelijk geldt er een toeslag. Neem van tevoren contact op met de accommodatie om regelingen te treffen.

Huisdieren

  • Geen huisdieren of hulpdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

  • Kinderen zijn van harte welkom.
  • Er zijn verrijdbare / extra bedden beschikbaar tegen EUR 20.0 per nacht.
  • Gratis babybedjes!

Betalingsmethoden

Mastercard
American Express
Visa

Belangrijke informatie

Optionele extra's

De accommodatie brengt de volgende toeslagen en borgsommen in rekening tijdens de serviceverlening, het in- of uitchecken.

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ca. EUR 9 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 69 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: EUR 20.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je een erkend identiteitsbewijs en een creditcard, pinpas of een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
  • Ter plaatse parkeren is niet mogelijk.
  • De naam op de creditcard die bij check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.

Overige info

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging. In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
4,1
5 - Uitstekend
116
4 - Goed
153
3 - Redelijk
43
2 - Middelmatig
13
1 - Slecht
3
4,3
Netheid
4,1
Service en personeel
4,1
Voorzieningen
4,0
Staat van de accommodatie

4/5 Goed

  • Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

5 nachten verbleven in jul. 2019

3/5

  • Positief: Netheid
  • Negatief: Comfort kamer

Goede ligging, slecht bed

De ligging van het hotel is dicht bij alle highlights en een tramhalte. Op deze manier kan je in korte tijd veel zien. De kamer is klein maar schoon. Het bed was alleen klein en erg hard wat het slapen moeizaam maakte. Juist na het vele lopen van een stedentrip is een goede nachtrust welkom. Daarom zou ik het hotel niet aanraden.

5/5 Uitstekend

  • Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nette,rustige hotel

Goed bereikbaar. tram voor de deur betaalbaar alles goed geregeld. Volgende keer ga ik met mijn gezin weer naar de zelfde hotel. Behulpzame personeel.

4/5 Goed

Istanbul lang weekend

Stadshotel, op wandelafstand gelegen ten opzichte van de belangrijkste bezienswaardigheden. Kamers en ontbijt in orde, zeker gelet op de betaalde prijs voor de kamer. Shuttletaxi naar luchthaven Sabiha eenvoudig geregeld via de receptie, kosten € 10.

Pro:: correct personeel

4/5 Goed

  • Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Vertel ons hoe we onze website kunnen verbeteren