Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 264 van 699 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
264
Gastenscore: 8 - Goed. 208 van 699 beoordelingen" "
8 - Goed
208
Gastenscore: 6 - Redelijk. 116 van 699 beoordelingen" "
6 - Redelijk
116
Gastenscore: 4 - Matig. 64 van 699 beoordelingen" "
4 - Matig
64
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 47 van 699 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
47
7,8/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6/10 – Redelijk
Dennis
Reisde met familie
15 jul 2022
Negatief: Netheid
Lokatie en het zwembad zijn fijn. Maar echt verouderde kamers en niet schoon
Dennis
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Ronit op 17 jul 2022
Dear Dennis
Thank you for your feedback.
Hope to see you again soon.
Regards,
Ronit
8/10 – Goed
Moise
24 mei 2022
Moise
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van רונית op 25 mei 2022
תודה רבה על המשוב הנהדר, נשמח לראותך שוב בקרוב.
בברכה,
רונית
מנהלתקשרי אורחים
8/10 – Goed
Jean-Claude
27 sep 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
Hotel ok
Breakfast goed
Hotel ok
Ontbijt goed
Service kan beter
Buurt heel goed bereikbaar voor bezoeken
Zou het aanraden
Jean-Claude
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van ronitel op 27 sep 2019
Dear Jean-Claude,
Thank you for taking the time to write a review of our hotel.
We know that there is a good selection of hotels in Jerusalem
and very much appreciate that you chose Leonardo Plaza Jerusalem
for your stay.
Quality and comfort are very important to us, I will be sure to share your comment with the management.
We hope you will continue to choose our hotel when visiting Jerusalem
Sincerely yours
Ronit Elispur
Guest Relation Manager
10/10 – Uitstekend
ANNA
Reisde met partner
20 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff. Good breakfasts. Nice overall facility.
ANNA
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Ronit op 21 mei 2024
Thanks a lot
10/10 – Uitstekend
Susan
10 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place
Susan
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Ronit op 10 mei 2024
Thanks a lot
8/10 – Goed
ha
30 apr 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
It was a nice place. But it was so hot outside and dry in the hotel. When the staff was asked for water and cups it became a big deal.
ha
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Ronit op 30 apr 2024
Thank you for the reviewregarding the water All hotel guests receive free bottles of water in their rooms every day
10/10 – Uitstekend
Eli
31 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice rooms and excellent food
Eli
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Ronit op 31 mrt 2024
Thanks a lot
6/10 – Redelijk
Michelle
5 mrt 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Ronit op 20 mrt 2024
Thank you
10/10 – Uitstekend
Tzivia
11 feb 2024
Tzivia
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Ronit op 31 mrt 2024
Thanks a lot
10/10 – Uitstekend
chananya
Reisde met familie
31 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awesome
chananya
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
miryam
22 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I looooved how everyone was treated!!!
They were attentive. They eere helpful
miryam
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Ronit op 22 jan 2024
Thank you very much for this great review!Hope to see you again soon.Regards Ronit
10/10 – Uitstekend
David
31 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ronit op 4 jan 2024
Thanks a lot
10/10 – Uitstekend
Miriam
25 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I come back to the Leonardo Plaza time and again. There is no better location for accessing food, shopping and the sites. The staff are superb and go out of their way to make everyone’s stay excellent.
Miriam
Reactie van Ronit B op 27 dec 2023
Dear Miriam,Thank you so much for this 5-star review. We really appreciate you being ourguest and helping to share the world about us. We’re looking forward to seeing you again soon.Sincerely,Ronit B. Guest relations manager
8/10 – Goed
Ephraim
Reisde met partner
24 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ephraim
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Ronit B op 27 dec 2023
Dear EphraimThanks so much for sharing your experience with us. We hope to see you again soon.Regards,Ronit B. Guest Relations Manager
8/10 – Goed
perla
15 dec 2023
perla
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ronit B op 27 dec 2023
Dear Perla Thank you so much for taking the time to leave us a rating.Sincerely,Ronit B. Guest relations manager
8/10 – Goed
Edward
Reisde met partner
8 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly and helpful staff. Excellent location. Property needs a bit of a refresher.
Otherwise, clean and convenient rooms.
Edward
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ronit B. op 27 dec 2023
Dear EdwardThanks so much for sharing your experience with us. We hope to see you again soon.Regards,Ronit B. Guest relations manager
8/10 – Goed
Ramin
10 okt 2023
Ramin
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ronit op 14 okt 2023
Thank you
8/10 – Goed
isaac, Bal Harbour
26 sep 2023
Positief: Personeel en service
Good location
Quite old. dated
isaac
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Guest relations manager op 27 sep 2023
Thank you for the review.Hope to see you again soonRegards,RonitGuest relations manager
10/10 – Uitstekend
Risalyn
Reisde met familie
30 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stress free family vacation !!!
The exceptional time we had at your hotel was enhanced by the delicious food for Shabbbos , and of course, the daily breakfasts that started our day in a fulfilling way.Yusef and his excellent team in the dining hall made the whole experience stress free. Keep up the good work.
Risalyn
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ronit op 31 aug 2023
Dear RisalynThanks so much for sharing your experience with us. We hope to see you again soon.Regards,Ronit B. Guest relations manager
10/10 – Uitstekend
Chavie
Reisde met een groep
27 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place!
Great stay!
Chavie
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Ronit op 31 aug 2023
Dear ChavieThanks so much for sharing your experience with us. We hope to see you again soon.Regards,Ronit B. Guest relations manager
2/10 – Ontzettend slecht
Chaya
18 aug 2023
Chaya
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ronit op 11 sep 2023
Dear Chaya, thanks for sharing your rating. We’re sorry your experience didn’t match your expectations. It was an uncommon instance and we’ll do better in the future.Please feel free to reach out to me with any further comments, concerns, or suggestions you wish to share. We would love to make things right if you give us another chance.
10/10 – Uitstekend
Avraham
12 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
On y retourne assez souvent très bien situé
Avraham
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ronit op 20 aug 2023
Thanks a lot for the great review. Regards, RonitGuest relations manager
8/10 – Goed
Faygie
10 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Faygie
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Roni op 20 aug 2023
Thank you for the review
6/10 – Redelijk
Yosef
6 aug 2023
Yosef
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ronit op 31 aug 2023
Dear YosefThanks so much for sharing your experience with us. We hope to see you again soon.Regards,Ronit B. Guest relations manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
For us, this is the best hotel: location, rooms meet our needs, pool, value for the money and staff is always gracious, curteous, respectful amd accommodating
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Ronit B op 30 jul 2023
Thank you so much for taking the time to leave an excellent rating. We appreciate it. Hope to see you among our guests again soon.sincerely, Ronit B. Guest relations manager
10/10 – Uitstekend
ELI
Zakenreiziger
28 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ELI
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Ronit op 30 jul 2023
Dear Eli, The team here at Leonardo Plaza Jerusalem Hotel is thrilled to receive such a great rating, thank you. we love to see you again among our guests.Sincerely, Ronit B. Guest relations manager
4/10 – Matig
Moshe
25 jul 2023
Negatief: Comfort kamer
Moshe
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Ronit op 28 jul 2023
Dear MosheThank you for the review. We will appreciate it if you will let us know why you rated us a low grade. You can write to me anytime and we will try to sort this out. Best regards, Ronit b. Guest Relations MGR
4/10 – Matig
David, Flushing
Reisde met partner
14 jul 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
There was no Coustmer service.
David
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Ronit op 16 jul 2023
Hi We are sorry you did not enjoy your stay.We will be happy if you could call us to hear more details on the matter. Best RegardsRonit
10/10 – Uitstekend
yocheved
Reisde met partner
13 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great buffet breakfast!
yocheved
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Ronit op 16 jul 2023
Dear yochevedThank you so much for this great review.We're glad that you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Nest RegardsRonitGuest relations MGR
8/10 – Goed
Chaim
Reisde met familie
11 jul 2023
Positief: Netheid
Place is outdated but breakfast is great!
Chaim
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Ronit op 11 jul 2023
Thank you for your review.
10/10 – Uitstekend
eva
9 jul 2023
eva
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Ronit op 30 jul 2023
Dear Eva, Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review.Sincerely, Ronit B. Guest relations manager
10/10 – Uitstekend
Jack
8 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jack
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Guest relations manager op 9 jul 2023
Dear JackThank you so much for this great reviewRegardsRonitGuest relations manager
10/10 – Uitstekend
Susan
7 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very pleased with our stay!
The hotel is in a great location! It is near transportation, restaurants, shopping and
Old City! The employees were very helpful and welcoming. Breakfast had a nice variety of foods. Our room was comfortable and clean. Nice amenities! We had a nice spread of goodies and a welcome note from general manager with her cell phone if we needed anything! Nice touch! We will go back!
Susan
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Ronit- Guest relations manager op 9 jul 2023
Dear SusanThanks so much for sharing your experience with us. We hope to see you again soon.Regards,Ronit B. Guest relations manager
8/10 – Goed
Moshé
7 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenable
Chambre propre après réclamation
Moshé
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van ronit - guest relations manager op 9 jul 2023
Dear Moshe,We really appreciate you taking the time to share your rating with us. We look forward to seeing you again soon.Regards,Ronit B. Guest relations manager
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met een groep
17 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location abutting Independence Park, close to Mamilla Mall and Old City (10 minute walk). Charming restaurant, Deja Bu, 5 minute walk way. Staff helpful and accomodating. Excellent breakfast. Clean, well-appointed rooms.
John
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Guest relations manager op 25 jun 2023
Dear John,Thank you so much for this great review.We glad you enjoyed your stay at the Leonardo Plaza Jerusalem hotel and we hope to see you back soon.RegardsRonit
10/10 – Uitstekend
Moché
13 jun 2023
Moché
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Ronit op 14 jun 2023
Thank you so much for this great review.Regards,RonitGuest relations manager
4/10 – Matig
Oliver
8 jun 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Hotel was clean and very conveniently located. However, staff very unfriendly and food was atrocious.
Oliver
5 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Ronit op 9 jun 2023
We would like to know more, please call me at the hotel, this is not what we strive toRegards, Ronit Guest Relations Manager
6/10 – Redelijk
Ezra
7 jun 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ezra
4 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Ronit op 8 jun 2023
Thank you for the review.
8/10 – Goed
Angelo
7 jun 2023
Close to where i wanted to be
Angelo
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Guest relations manager op 25 jun 2023
Dear AngeloThank you for the review.Hope to see you again soonRegards,Ronit
4/10 – Matig
Friedhart
4 jun 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
X
Friedhart
5 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Ronit op 8 jun 2023
Thank you for the review.
10/10 – Uitstekend
Pascal
Reisde met familie
30 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent séjour
Excellent séjour au Leonardo Plaza
Excellent restaurant
Les chambres méritent une petite mise à jour
Pascal
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Ronit op 30 mei 2023
Thank you so muchHope to see you again soonRegards,Ronit
4/10 – Matig
anna, new york
17 mei 2023
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, great breakfast. The room is old and run down, definitely not “five star luxury hotel” as advertised!
The negatives- the workers don’t speak English. They knock at 9.30pm to drop something off for you that was meant for an other room. You ask them for water and they don’t understand what you are saying. They knock at 7.45am to ask when you are checking out, but they don’t understand your answer.
They have a nespresso machine in the room, but only 4 pods are complimentary and this information is not disclosed anywhere. When you ask the front desk for more pods they say there’s an extra charge for the pods and for the water. Are they kidding ?!
anna
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Ronit Guest relations Mgr op 19 mei 2023
Dear Anna, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We truly appreciate your kind words regarding our great location and delicious breakfast, However, we are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Regarding the language barrier with the staff, our team at the hotel speaks English and we will of course check this issue in this specific case. Regarding the complimentary Nespresso pods and water. It is our aim to provide transparent information about our services, We do have a sign attached to all the coffee machines in our rooms with all the necessary details about the complimentary pods, and the price for extra, furthermore, our guests do enjoy having free water every day which is served to their room. However, we do apologize for any miscommunication you experienced during your stay. We understand the importance of effective communication and we will make sure to check this issue. We hope that you would consider giving us another opportunity to provide you with the exceptional experience that you rightfully expect from a five-star luxury hotel.If there is anything else we can do to address your concerns or assist you further, please do not hesitate to reach out to us directly. Your satisfaction is our top priority.Regards,RonitGuest relation Mgr
8/10 – Goed
Avrohom
Zakenreiziger, Reisde met partner
14 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great
Avrohom
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Ronit op 15 mei 2023
Thank you for the review
10/10 – Uitstekend
Jack
Reisde met partner
25 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
free breakfast was very good
Jack
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Ronit op 27 apr 2023
Dear Jack,Thanks so much for your kind words and for leaving such an excellent review. You are welcome back as one of our guests any time soon.Sincerely,Ronit B. Guest relations manager
2/10 – Ontzettend slecht
Isaac
Reisde met een groep
19 mrt 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There was no a/c in the hotel
Isaac
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Ronit op 20 mrt 2023
Dear IsaacWe’re so sorry that your experience did not match your expectations.RegardsRonit
10/10 – Uitstekend
Avrahom
13 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best Kept Secret in Jerusalem
From the moment we arrived we were welcomed with a smile and the front desk could not do enough for us. We arrived late at night and they sent up a light dinner.
Avrahom
7 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Ronit op 15 mrt 2023
Dear Avrahom, Thank you for your review. We will share this with the Hotel team to let them know how we are doing.Sincerely, Ronit B. Guest relations manager
10/10 – Uitstekend
RACHEL
Reisde met familie
9 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service
We were very happy with our stay. Thank you Ronit and incredible the front desk staff for working hard to make sure all was great - which was! The breathtaking view from my room over the old city was worth the trip.
RACHEL
Reactie van Ronit op 15 mrt 2023
Dear Rachel, Thank you for your review. We will share this with the Hotel team to let them know how we are doing.Sincerely, Ronit B. Guest relations manager
8/10 – Goed
Ca
7 mrt 2023
Ca
4 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Ronit op 27 apr 2023
Thanks so much for leaving a good review. You are welcome back any time soon.Sincerely,Ronit B. Guest relations manager
8/10 – Goed
Tzivia
9 feb 2023
Tzivia
4 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Ronit op 6 mrt 2023
Dear Tzivia, Thank you for the review, Hope to see you again soon. Regards, Ronit
8/10 – Goed
Iris
Reisde met familie
8 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All was good.
Iris
9 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Ronit op 9 feb 2023
Dear IrisThank you for the review.Hope to see you again soon.Regards,Ronit