Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 569 van 755 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
569
Gastenscore: 8 - Goed. 139 van 755 beoordelingen" "
8 - Goed
139
Gastenscore: 6 - Redelijk. 33 van 755 beoordelingen" "
6 - Redelijk
33
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 755 beoordelingen" "
4 - Matig
10
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 755 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
4
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Dirk
22 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
loved it
hotel is just great, big pools, splendid service and very nice rooms. Only negative remark may be that the pricing for food and drinks is very high.
Dirk
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Christian op 24 jul 2019
Dear Dirk,
Thank you in advance for your time and consideration regarding this very refreshing review.
You were able to capture the true essence of AYANA in these kind words, and we do appreciate the time you spent to describe your personal experience while staying with us recently. In regards to restaurant pricing, it is very important to us that we offer fair and competitive pricing, so we frequently review our prices with other five-star hotels in Bali to ensure that we are on point. In addition, our team is committed to utilizing fresh, premium ingredients at all times, as well as genuine spirits for all cocktails and five-star service standards.
We certainly appreciate your patronage and look forward to impressing you with a future AYANA signature experience, perhaps a relaxing Mediterranean seafood dinner beneath the stars and beside the sea at Rock Bar, BALI.
Kind regards,
Christian Jaquier
Hotel Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 aug 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
.Een super luxe hotel
Een hotel met alle comfort die je , je maar kan wensen.
Vele zwembaden, met prachtige ligbedden , die gelijk voor je klaar gemaakt worden met 2 badhanddoeken en een flesje water. Het ontbijt is overweldigend. De rooftopbar is een aanrader, in het zwembad je drankje geserveerd te krijgen. Het uitzicht is in deze bar ook magnifiek. De rockbar in het naastgelegen hotel Ayana is een belevening, die je niet snel zal vergeten. De vele restaurants die deze hotels hebben. Het privé strandje met alle trappen is ook de moeite waard.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
taeyoung
Reisde met familie
15 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
다양한 종류의 수영장과 해변을 이용 할수 있어 좋았고 직원들도 친절합니다.
taeyoung
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Jeff
7 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeff
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
20 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente, hermosas instalaciones, vista, muy buen servicio del personal.
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
So soo sooo good
You will not at all go wrong with this hotel
A to Z, its absolutely amazing
2 days are not at all enough.
You need a week to enjoy here ❤
GEETA
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met familie
15 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I really love this hotel. It's amazing in every way! The staff, the buildings, the restaurant, the pool, the beach, the sunset, the nature, the scenery, the security, the cleanliness and the amenities. I'd say, every second in the hotel is priceless. The staff were very friendly and helpful; they always assist you heartedly and promptly.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
중국인이 아주많아요 옆 리조트까지 쓸수잇어서 좋았어요 음식도 괜찮고 전체적으로 마음에드는 리조트 입니다
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Lu
Reisde met een groep
9 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很赞
服务,设施都很不错。
Lu
6 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
yuki
Reisde met familie
9 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yuki
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
BUMSUNG
7 jan 2020
BUMSUNG
4 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One of my best room experiences
An amazing experience the hotel is a visual spectacle. Being able to between the 3 resorts is wonderful. Highly recommend this location. Worth the expense.
georgina
4 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
MeiYee
Reisde met familie
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MeiYee
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good facilities but room condition...
All facilities' condition was good but the room condition was not safisfied. Amenities were cheap one and bathroom was worn out. But it was truely good stay and will visit again!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Absolutely ideal
This entire property: hotels, villas, pools, private beach!,
restaurants is the Perfect location to begin or end your Bali
dream experience. Restful, upbeat, convenient.
Kenneth
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Seungju
12 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
너무좋은림바
말이필요없어요
너무좋고 최고라는말밖에...
Seungju
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Fang Cheng
Reisde met familie
11 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyoju
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ファミリーに
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 dec 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Sumin
Reisde met een groep
28 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was amazing!
Sumin
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The content of the order does not include breakfast, the restaurant is expensive, and go out is not convenient need to book a car.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Han, Sydney
22 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Poor quality of foods
Very expensive foods and drink
Han
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 nov 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
21 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
전용비치,3곳에서 조식을 즐길수 있는것,다양한풀장,락바 등등 다양하게 시설을 이용할수 있는점이 좋았으나 리조트외부에 나갈때는 거리가 있어 조금 불편했습니다
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Maren, Düsseldorf
Reisde met partner
21 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The resort is lovely, the grounds are beautiful and every facility is designed to the last detail. The staff is very friendly and accommodating. Prices are definitely steep for Bali standards (dinner is probably around 20€ pp and one cocktail is 16€). Which brings me to my only downside: you always require a taxi to leave the premises. We wanted to rent a scooter, in order to get around a bit, but had to order a taxi to get to the scooter rental (which the driver couldn't find.. it was a bit of a hassle). It would be ideal if the hotel had a scooter rental they would partner with or a shuttle service to the nearest town (as other hotels do). All in all a great place, but a bit pricey.
Maren
4 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Hamilton, Brazil
17 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful place to be in Bali best region for sure and top quality services
Hamilton
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
13 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Private beach/ restaurant was dope! Was able to use sister property.
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was beautiful on the outside. We stayed in the Jimbaran Suite. Once we got inside the room you notice. The rug on the floor was dirty. Your water turns brown sometimes, used bottled water to brush your teeth. Any they are quite pricey compared to the other place we stayed which was a suite as well. They don’t give you anything for free here. Be prepared to spend.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Stefan op 6 nov 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time and energy to put your heart on your sleeve and share your personal experience about your recent stay at AYANA.
It takes a lot of courage to express your true feelings, and we do appreciate your approach to offering valuable feedback from which our respective team members will continue to utilize as a learning opportunity. Although we strive to bless each guest with our specialized brand of ‘touch of AYANA’, hospitality, we understand that not every experience may live up to your expectations. We apologize for this and are always seeking ways to heighten each memorable moment at AYANA.
Thank you again for caring enough to share your thoughts with the online travel community and we do hope that you will consider planning another getaway with us here along Jimbaran’s ‘Golden Mile’.
Warm regards,
Stefan Fuchs
General Manager
10/10 – Uitstekend
M
Reisde met partner
3 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is absolutely beautiful. From the moment we arrived, we were greeted with a welcome drink and necklace that was made with flowers. We stayed 9 days and everyone from the staff to the housekeeping were all genuinely nice and caring. The hotel was very clean and updated. Would definitely come back again!
M
10 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Stefan op 4 nov 2019
Dear M,
Thank you for making our day shine even brighter over here in Bali with such a descriptive review of the memorable stay you recently shared with us here at AYANA.
Our team strives to create engaging and thoughtful experiences for every guest who chooses to spend their personal holiday, special celebration, or business gathering with us, and it sounds as if they achieved their goal. It’s always a pleasure to read about favorite highlights, so thank you for taking the time to go into detail about everything you loved and cherished at AYANA.
Please keep in touch and we look forward to enhancing your next visit even more, perhaps with a new restaurant that you didn’t have time to try, or a unique activity such as cooking school or sunrise yoga.
Warm regards,
Stefan Fuchs
General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 nov 2019
Positief: Personeel en service
림바짐바란숙소
가족여행 숙소로 무난합니다. 조식은 믹을만 합니다.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
30 okt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Stefan op 1 nov 2019
Dear Valued Guest,
Thank you very much for your review after staying at our resort.
We look forward to welcome you back at our resort on your future visit to Bali.
Warm regards,
Stefan Fuchs
General Manager
10/10 – Uitstekend
FENG-PIN
Reisde met familie
30 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FENG-PIN
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Stefan op 1 nov 2019
Dear FENG-PIN,
Thank you very much for your review after staying at our resort.
We look forward to welcome you back at our resort on your future visit to Bali.
Warm regards,
Stefan Fuchs
General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Stefan op 28 okt 2019
Dear Valued Guest,
Thank you very much for your review after staying at our resort.
We look forward to welcome you back at our resort on your future visit to Bali.
Warm regards,
Stefan Fuchs
General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
24 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TOMOKA
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
22 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
very nice and helpful staff with wonderful facilities, perfect for family vacation
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Stefan op 24 okt 2019
Dear Valued Guest -
Thank you in advance for your time and consideration regarding this very refreshing review.
You were able to capture the true essence of AYANA in these kind words, and we do appreciate the time you spent to describe your personal experience while staying with us recently.
Thank you for being such a supportive member of the AYANA family!
Warm regards,
Stefan Fuchs
General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good experience however the bathroom’s aesthetic is not that convenient.. We drop soap n toothpaste behind the sink ..
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Stefan op 24 okt 2019
Dear Valued Guest -
Thank you in advance for your time and consideration regarding this very refreshing review.
You were able to capture the true essence of AYANA in these kind words, and we do appreciate the time you spent to describe your personal experience while staying with us recently.
Thank you for being such a supportive member of the AYANA family!
Warm regards,
Stefan Fuchs
General Manager
10/10 – Uitstekend
TOMOKA
21 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TOMOKA
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Stefan op 24 okt 2019
Dear TOMOKA,
Thank you very much for your review after staying at our resort.
We look forward to welcome you back at our resort on your future visit to Bali.
Warm regards,
Stefan Fuchs
General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 okt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Stefan op 24 okt 2019
Dear Valued Guest,
Thank you very much for your review after staying at our resort.
We look forward to welcome you back at our resort on your future visit to Bali.
Warm regards,
Stefan Fuchs
General Manager
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
21 okt 2019
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Stefan op 21 okt 2019
Dear Valued Guest,
Thank you very much for your review after staying at our resort.
We look forward to welcome you back at our resort on your future visit to Bali.
Warm regards,
Stefan Fuchs
General Manager