Exterieur

Beoordelingen van RIMBA by AYANA Bali

5 out of 5
RIMBA by AYANA Bali
Jl Karang Mas Sejahtera, Jimbaran, Bali

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 569 van 755 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 139 van 755 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 33 van 755 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 755 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 755 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
loved it
hotel is just great, big pools, splendid service and very nice rooms. Only negative remark may be that the pricing for food and drinks is very high.
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Christian op 24 jul 2019
Dear Dirk, Thank you in advance for your time and consideration regarding this very refreshing review. You were able to capture the true essence of AYANA in these kind words, and we do appreciate the time you spent to describe your personal experience while staying with us recently. In regards to restaurant pricing, it is very important to us that we offer fair and competitive pricing, so we frequently review our prices with other five-star hotels in Bali to ensure that we are on point. In addition, our team is committed to utilizing fresh, premium ingredients at all times, as well as genuine spirits for all cocktails and five-star service standards. We certainly appreciate your patronage and look forward to impressing you with a future AYANA signature experience, perhaps a relaxing Mediterranean seafood dinner beneath the stars and beside the sea at Rock Bar, BALI. Kind regards, Christian Jaquier Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
.Een super luxe hotel
Een hotel met alle comfort die je , je maar kan wensen. Vele zwembaden, met prachtige ligbedden , die gelijk voor je klaar gemaakt worden met 2 badhanddoeken en een flesje water. Het ontbijt is overweldigend. De rooftopbar is een aanrader, in het zwembad je drankje geserveerd te krijgen. Het uitzicht is in deze bar ook magnifiek. De rockbar in het naastgelegen hotel Ayana is een belevening, die je niet snel zal vergeten. De vele restaurants die deze hotels hebben. Het privé strandje met alle trappen is ook de moeite waard.

10/10 – Uitstekend

taeyoung

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
다양한 종류의 수영장과 해변을 이용 할수 있어 좋았고 직원들도 친절합니다.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Jeff

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente, hermosas instalaciones, vista, muy buen servicio del personal.
5 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
愉快的渡假時光
泳池畔享受夕陽景緻,微風下飲一杯冰茶,Ayana裡餐廳選擇多且豐盛,特別喜愛亞洲料理、日式茶飲與義式料理,讓渡假十分放鬆
4 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

GEETA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
So soo sooo good
You will not at all go wrong with this hotel A to Z, its absolutely amazing 2 days are not at all enough. You need a week to enjoy here ❤
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I really love this hotel. It's amazing in every way! The staff, the buildings, the restaurant, the pool, the beach, the sunset, the nature, the scenery, the security, the cleanliness and the amenities. I'd say, every second in the hotel is priceless. The staff were very friendly and helpful; they always assist you heartedly and promptly.
3 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
중국인이 아주많아요 옆 리조트까지 쓸수잇어서 좋았어요 음식도 괜찮고 전체적으로 마음에드는 리조트 입니다
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Lu

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很赞
服务,设施都很不错。
6 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

yuki

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

BUMSUNG

4 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ちょっとした外出の間にも都度、清掃にきてくれてたのが良かった。フロントに日本語を話せる方がいてくれて良かった。
4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

georgina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One of my best room experiences
An amazing experience the hotel is a visual spectacle. Being able to between the 3 resorts is wonderful. Highly recommend this location. Worth the expense.
4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

MeiYee

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good facilities but room condition...
All facilities' condition was good but the room condition was not safisfied. Amenities were cheap one and bathroom was worn out. But it was truely good stay and will visit again!
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
お薦めです!
とても満足する滞在になりました。 高級感があり、スタッフの方々はみなさんフレンドリーです。 ロックバー以外では混雑感はありませんでした。 ロックバーは仕方ないですね。でも夕景は綺麗で満足しました。 ロックバーに行けなかったらのために到着日に予約をしてキシックレストランに行きました。ロックバーの隣でとても綺麗な夕景を落ち着いて眺める事が出来ました。カジュアルな服装でいいですし、混雑していませんので個人的にはこちらの方がお薦めです。料理は美味しく、ワインバーがあり飲み過ぎてしまいました。 記念日での利用でしたが、ベットメイクやフラワーバス、記念品やケーキなど、追加料金無でいろいろとおもてなしを頂きました。ビックリです。 スタッフの方は胸に話せる言語のバッジを付けています。日本語だけでも安心です。 とにかく満足する滞在となりました。マイナス点はありません。
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Kenneth

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Absolutely ideal
This entire property: hotels, villas, pools, private beach!, restaurants is the Perfect location to begin or end your Bali dream experience. Restful, upbeat, convenient.
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Seungju

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
너무좋은림바
말이필요없어요 너무좋고 최고라는말밖에...
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Fang Cheng

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很棒的飯店
當初要訂Rimba時,其實有點猶豫,擔心去了Bali,沒到寬廣的海灘,好像沒去一樣。最後是因為原本想住的Nysa Dua飯店已經沒房間了,才決定入住Rimba Ayana 。 一到Rimba,由於已經是傍晚了,映入眼簾的是像雞尾酒般的夕陽。而且大廳的設計非常地潮,一進去就會有好印象,光是拍照就拍不完,耽擱了一點進房時間。飯店園區相當大,而且可以使用Ayana內所有設施一到Rimba,由於已經是傍晚了,映入眼簾的是像雞尾酒般的夕陽。而且大廳的設計非常地潮,一進去就會有好印象。飯店園區相當大,而且可以使用Ayana內所有設施,就連Ayana Villa的游泳池都能使用,是讓我最感到意外的地方(只是個人覺得,其他泳池比這個Villa的泳池好玩多了),所以算是很好的選擇。另外,Kubu Beach蓋了升降梯,不需要再爬階梯,所以一定要去玩水,很值得跑這一趟。同時在往Kubu Beach的路上,飯店會定時地餵猴子,所以會有意外的驚喜。 雖然沒去Rock Bar,但在Ayana的無邊際泳池看夕陽,也是一個不錯的選擇。飯店內的餐飲雖不會讓人感到驚艷,但至少具中上水準,一般的pizza或一些小點心,價格和台北中價,而且不用往市區跑,所以有三頓飯餐都在飯店解決。個人覺得,來到這個resort,就不用再往外跑了,且至少要住三天以上,玩遍所有設施。 飯店人員的服務態度都非常好,儘管提出要求,也非常有禮貌地回應,其教育訓練有一定水準。只是我住在最便宜的房型,而且在lobby樓層,是背對泳池的房間,完全沒有view,算是一項遺憾。只是這樣的房型,含早餐也要7000多TWD,建議就不要加早餐了,把早餐的錢省下來,做房型的升等算了! ,就連Ayana Villa的游泳池都能使用,是讓我最感到意外的地方(只是個人覺得,其他泳池比這個Villa的泳池好玩多了),飯店內泳池非常多,住了三晚,還沒辦法玩遍,所以算是很好的選擇。另外,Kubu Beach蓋了升降梯,不需要再爬階梯,所以一定要去玩水,很值得跑這一趟。雖然沒去Rock Bar,但在Ayana的無邊際泳池看夕陽,也是一個不錯的選擇。飯店內的餐飲雖不會讓人感到驚艷,但至少具中上水準,而且不用往市區跑,所以有三頓飯餐都在飯店解決。個人覺得,來到這個resort,就不用再往外跑了,且至少要住三天以上,玩遍所有設施。 飯店人員的服務態度都非常好,儘管提出要求,也非常有禮貌地回應,其教育訓練有一定水準。只是我住在最便宜的房型,而且在lobby樓層,是背對泳池的房間,完全沒有view,算是一項遺憾。只是這樣的房型,含早餐也要7000多TWD,建議就不要加早餐了,把早餐的錢省下來,做房型的升等算了。 至於交通方面,則完全靠Grab,坐到Kuta大約200TWD,蠻划算的。唯一小小的缺點是,住了比較多的華人,渡假感因而少了一點。總而言之,還有機會的話,仍然願意入住,甚至多花一點住villa。 值得注意的是,部分餐廳有其dress code,泳池的開放時間也都不太一樣,需要留意一下,免得白跑一趟。Rimba裡還有個游泳池,是小孩不能進去的,需要特別注意啊!在飯店內進行各種消費,都不需要帶現金,報上房號即可。飯店內的交通,完全靠接駁車,絲毫不用擔心。建議下載飯店的app,app裡有地圖,而且是中文版的,很多預約也可以利用該app。最後,吃了三天的早餐,有點膩,而Ayana和Rimba的早餐其實大同小異(前者花樣稍微多一點),沒必要非去Ayana不可。在Rimba,不管是遊客或服務人員,永遠都掛著笑容,這是最最最讓人難忘的地方。
3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Hyoju

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ファミリーに
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Sumin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was amazing!
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The content of the order does not include breakfast, the restaurant is expensive, and go out is not convenient need to book a car.
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Han, Sydney

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Poor quality of foods Very expensive foods and drink
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
전용비치,3곳에서 조식을 즐길수 있는것,다양한풀장,락바 등등 다양하게 시설을 이용할수 있는점이 좋았으나 리조트외부에 나갈때는 거리가 있어 조금 불편했습니다
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Maren, Düsseldorf

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The resort is lovely, the grounds are beautiful and every facility is designed to the last detail. The staff is very friendly and accommodating. Prices are definitely steep for Bali standards (dinner is probably around 20€ pp and one cocktail is 16€). Which brings me to my only downside: you always require a taxi to leave the premises. We wanted to rent a scooter, in order to get around a bit, but had to order a taxi to get to the scooter rental (which the driver couldn't find.. it was a bit of a hassle). It would be ideal if the hotel had a scooter rental they would partner with or a shuttle service to the nearest town (as other hotels do). All in all a great place, but a bit pricey.
4 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Hamilton, Brazil

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful place to be in Bali best region for sure and top quality services
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Private beach/ restaurant was dope! Was able to use sister property.
6 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was beautiful on the outside. We stayed in the Jimbaran Suite. Once we got inside the room you notice. The rug on the floor was dirty. Your water turns brown sometimes, used bottled water to brush your teeth. Any they are quite pricey compared to the other place we stayed which was a suite as well. They don’t give you anything for free here. Be prepared to spend.
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Stefan op 6 nov 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time and energy to put your heart on your sleeve and share your personal experience about your recent stay at AYANA. It takes a lot of courage to express your true feelings, and we do appreciate your approach to offering valuable feedback from which our respective team members will continue to utilize as a learning opportunity. Although we strive to bless each guest with our specialized brand of ‘touch of AYANA’, hospitality, we understand that not every experience may live up to your expectations. We apologize for this and are always seeking ways to heighten each memorable moment at AYANA. Thank you again for caring enough to share your thoughts with the online travel community and we do hope that you will consider planning another getaway with us here along Jimbaran’s ‘Golden Mile’. Warm regards, Stefan Fuchs General Manager

10/10 – Uitstekend

M

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is absolutely beautiful. From the moment we arrived, we were greeted with a welcome drink and necklace that was made with flowers. We stayed 9 days and everyone from the staff to the housekeeping were all genuinely nice and caring. The hotel was very clean and updated. Would definitely come back again!
10 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Stefan op 4 nov 2019
Dear M, Thank you for making our day shine even brighter over here in Bali with such a descriptive review of the memorable stay you recently shared with us here at AYANA. Our team strives to create engaging and thoughtful experiences for every guest who chooses to spend their personal holiday, special celebration, or business gathering with us, and it sounds as if they achieved their goal. It’s always a pleasure to read about favorite highlights, so thank you for taking the time to go into detail about everything you loved and cherished at AYANA. Please keep in touch and we look forward to enhancing your next visit even more, perhaps with a new restaurant that you didn’t have time to try, or a unique activity such as cooking school or sunrise yoga. Warm regards, Stefan Fuchs General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
림바짐바란숙소
가족여행 숙소로 무난합니다. 조식은 믹을만 합니다.
4 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Stefan op 1 nov 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your review after staying at our resort. We look forward to welcome you back at our resort on your future visit to Bali. Warm regards, Stefan Fuchs General Manager

10/10 – Uitstekend

FENG-PIN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Stefan op 1 nov 2019
Dear FENG-PIN, Thank you very much for your review after staying at our resort. We look forward to welcome you back at our resort on your future visit to Bali. Warm regards, Stefan Fuchs General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Stefan op 28 okt 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your review after staying at our resort. We look forward to welcome you back at our resort on your future visit to Bali. Warm regards, Stefan Fuchs General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
施設はもちろんのこと、スタッフが素晴らしい。どんなお願いにもアクシデントにも最善の対応。また滞在したい。
4 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

TOMOKA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
very nice and helpful staff with wonderful facilities, perfect for family vacation
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Stefan op 24 okt 2019
Dear Valued Guest - Thank you in advance for your time and consideration regarding this very refreshing review. You were able to capture the true essence of AYANA in these kind words, and we do appreciate the time you spent to describe your personal experience while staying with us recently. Thank you for being such a supportive member of the AYANA family! Warm regards, Stefan Fuchs General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good experience however the bathroom’s aesthetic is not that convenient.. We drop soap n toothpaste behind the sink ..
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Stefan op 24 okt 2019
Dear Valued Guest - Thank you in advance for your time and consideration regarding this very refreshing review. You were able to capture the true essence of AYANA in these kind words, and we do appreciate the time you spent to describe your personal experience while staying with us recently. Thank you for being such a supportive member of the AYANA family! Warm regards, Stefan Fuchs General Manager

10/10 – Uitstekend

TOMOKA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Stefan op 24 okt 2019
Dear TOMOKA, Thank you very much for your review after staying at our resort. We look forward to welcome you back at our resort on your future visit to Bali. Warm regards, Stefan Fuchs General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Stefan op 24 okt 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your review after staying at our resort. We look forward to welcome you back at our resort on your future visit to Bali. Warm regards, Stefan Fuchs General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Stefan op 21 okt 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your review after staying at our resort. We look forward to welcome you back at our resort on your future visit to Bali. Warm regards, Stefan Fuchs General Manager