Mesari Hotel Ubud

4.0-sterrenaccommodatie
Gezinsvriendelijke accommodatie met een volledig uitgeruste spa en gratis valetparkeerservice

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Mesari Hotel Ubud

Een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad
Lichaamsbehandelingen, body scrubs, reflexologie, manicures en pedicures
Exterieur
Serveert ontbijt, lunch, diner, internationale gerechten
2 slaapkamers, luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Zwembad
  • Receptie 24/7
  • Spa
  • Roomservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Familie villa, 2 slaapkamers, uitzicht op zwembad, tuin

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Privézwembad
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
  • 170 m²
  • Max. aantal: 5
  • 1 kingsize bed en 2 eenpersoonsbedden

Grand suite (Rice Terrace)

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
  • 50 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Villa, 2 slaapkamers, uitzicht op zwembad (Rice Terrace)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
  • 50 m²
  • Max. aantal: 5
  • 1 tweepersoonsbed en 1 queensize bed

Villa, 1 slaapkamer, uitzicht op zwembad, aan het zwembad

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Privézwembad
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
  • 110 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Villa, uitzicht op zwembad (Rice Terrace)

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
  • 50 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Suite (Rice Terrace)

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
  • 50 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan Suweta, Br. Bentuyung, Ubud, Bali, 80561

In de buurt

  • Paleis van Ubud - 2 min. rijden - 1.7 km
  • Campuhan Ridge Walk - 3 min. rijden - 2.7 km
  • Markt voor Traditionele Kunst van Ubud - 3 min. rijden - 2.7 km
  • Pura Dalem Ubud - 3 min. rijden - 2.6 km
  • Apenbos van Ubud - 5 min. rijden - 4.3 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 82 min. rijden

Restaurants

  • ‪La Baracca Ubud - ‬16 min. lopen
  • ‪Andong Teras Restaurant - ‬5 min. rijden
  • ‪Uma Cucina - ‬4 min. rijden
  • ‪Babi Guling Gung Cung - ‬16 min. lopen
  • ‪Sweet Orange Warung - ‬5 min. rijden

Over deze accommodatie

Mesari Hotel Ubud

Hotel met een chique stijl en een gezinsvriendelijk beleid in de buurt van Paleis van Ubud
Profiteer bij Mesari Hotel Ubud van faciliteiten zoals een bar aan het zwembad, een terras en een tuin. Voor actieve reizigers biedt dit hotel activiteiten zoals fietsen aan. Gun jezelf een massage, reflexologie of een lichaamsbehandeling bij Atta Mesari, de plaatselijke spa. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Atta Mesari, serveert ontbijt, lunch en diner. Naast voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een bar kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een Engels ontbijt (tegen een toeslag), een gratis lokale shuttleservice en fietsverhuur
  • Oppasservices (toeslag), hulp bij uitstapjes/tickets en conciërgeservices
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Mesari Hotel Ubud zijn voorzien van faciliteiten zoals luxe beddengoed en kussenkeuzemenu's en bieden bovendien extraatjes zoals laptopwerkplekken en airconditioning.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Diepe baden, bidets en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies van 24 inch met satellietzenders
  • Balkons of terrassen, (kleding)kasten en aparte zitruimtes

Gesproken talen

Engels, Indonesisch en Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice vanaf de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis plaatselijke shuttleservice tot 3 kilometer afstand
  • 24-uurs shuttleservice van/naar het treinstation (toeslag)
  • Treinstationshuttle op verzoek
  • Shuttleservice van/naar het busstation (toeslag)
  • Shuttleservice van/naar de cruiseterminal (toeslag)
  • Shuttleservice van/naar de veerbootterminal (toeslag)
  • Gratis shuttle van/naar het winkelcentrum
  • Shuttle van/naar het pretpark (toeslag)
  • Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis onoverdekt valetparkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks Engels ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: IDR 200.000 voor volwassenen en IDR 100.000 voor kinderen
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Atta Mesari

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Fietsenverhuur
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Apart eetgedeelte in de kamer
  • Aparte slaapkamer
  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis plaatselijke shuttleservice
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Barbecue
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Body scrubs
  • Manicures/pedicures
  • Massage
  • Reflexologie
  • Spa dagelijks geopend

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 2 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Klamboes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Hypoallergeen beddengoed
  • Kussenkeuzemenu
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Badjassen
  • Bidet
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Led-tv van 24 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Apart eetgedeelte
  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de cruiseterminal, de veerbootterminal, de luchthaven en het treinstation (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 22.00 uur te arriveren. 
Bij het inchecken dienen gasten een bewijs van volledige Covid-19-vaccinatie te laten zien

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 5 kinderen, met een maximale leeftijd van 1 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen IDR 450000.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het Engels ontbijt: ca. IDR 200000 voor volwassenen en ca. IDR 100000 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 450000 per voertuig
  • Toeslag luchthavenshuttle per kind: IDR 450000 (tot 12 jaar oud)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 450000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Het zwembad is toegankelijk van 08.00 uur tot 20.00 uur.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Je hebt een auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Atta Mesari Villas Villa Ubud
Atta Mesari Villas Villa
Atta Mesari Villas Ubud
Atta Mesari Villas
Atta Mesari Villas Hotel Ubud
Atta Mesari Villas Hotel
Atta Mesari Villas Ubud, Bali
Atta Mesari Ubud
Atta Mesari Villas
Mesari Hotel Ubud Ubud
Mesari Hotel Ubud Hotel
Mesari Hotel Ubud Hotel Ubud

Veelgestelde vragen

Is Mesari Hotel Ubud voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad. Het zwembad is geopend van 08.00 uur tot 20.00 uur.

Zijn huisdieren welkom bij Mesari Hotel Ubud?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Mesari Hotel Ubud te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Mesari Hotel Ubud?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Mesari Hotel Ubud uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Mesari Hotel Ubud een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van de luchthaven naar het hotel beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 450000 per voertuig.

Waar ligt Mesari Hotel Ubud?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Ubud ligt binnen 2 km afstand van Threads of Life Indonesisch Textielkunst Centrum, Paleis van Ubud en Markt voor Traditionele Kunst van Ubud. Apenbos van Ubud ligt op 3,6 km.

Beoordelingen over Mesari Hotel Ubud

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 11 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 22 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jeroen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Reina Shing Hui

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel's location was convenient for tourist attractions, and the staff were friendly and spoke English. I booked 2 suites for 5 nights at this supposedly 4-star hotel on Expedia, but my experience would rate it 3 stars at best. Upon arrival at 3am, we were assigned room 716, where we couldn't sleep due to loud noise from the occupants above, including running and thumping sounds from the ceiling, as well as gecko noises throughout the night. Due to the noise, I felt unsafe and couldn't distinguish if people were knocking on my door or trying to come in. The room also had mosquitoes, and the mosquito net had big gaps that couldn't cover the bed completely. The sockets were far from the bed, and charging was slow despite using fast charging chargers. The room wasn't soundproof, allowing us to hear insects and geckos from outside. After informing the hotel via WhatsApp about the noise, we were moved to room 718, which was quieter and faced the pool. Room 718 had a functional mosquito net and fewer mosquitoes. However, the noise from the outside common walkway persisted, and we could hear knocking or people talking outside, which made me feel unsafe. The bedsheets and blankets also had an odour and were not changed despite informing the receptionist (same stains at the same spots). There are no lifts, only stairs and unsheltered walkway to lobby (very inconvenient when it rains). The booking was non-refundable. Would not stay here again simply because of the infrastructure.
5 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Peter

Reisde met een groep
It was disappointing on arrival at hotel to find that undergoing renovations and mound of dirt at entrance situated to empty disused day spa . Reception area found upon walking through wet and dirt laden pathway . Hotel staff would not facilitate to change booking dates and as per Agoda policy would not receive refund . Therefore had to stay at hotel for the week . Limited menu for breakfast . Pool deck chairs old and worn with holes . However hotel staff were attentive and worked hard to make a pleasant stay for guests . Hotel set amongst rice paddies and rainforest that staff spray insect repellent daily
7 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

lourdes

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
the hotel is under renovation, and many areas are closed and dirty because the dust . the service was very nice .
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ami

3 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Issam

6/10 – Redelijk

Tolga

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
the pillows are not soft and the towels seem to be old and not white
3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても落ち着くヴィラです。自然の中だけど蚊に刺されることはありませんでした。ゆったりとした広い部屋。バスタブも大きくてよかったのですが、水圧が弱く溜まるまで時間がかかり、そのうちお湯も冷たくなってきたのが残念です。朝食はオーダーシステムで美味しかったです。
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful property, excellent location! The staff were amazing and such great customer service.
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Jess, Ubud Sydney

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We thoroughly enjoyed our stay at Atta Mesari. The staff were very helpful and friendly. The included breakfast is good with a variety of options. The villas have a very peaceful feeling, no noise of traffic which is nice for Ubud. The pool and spa are both lovely. There is a free shuttle into the town centre every two hours, would be good if it was hourly, as a little too far to walk.
4 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed our star very much. We arrived late at night and the staff were waiting for us to check in and was no trouble to them. Roma were made up beautifully. Breakfast was always good
4 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Dean

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
These villas are beautiful! They are a must stay and staff is really friendly. This was my favorite place to stay during my time in Bali
3 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The service was great, welcome massage was nice, the staff was friendly and the environment was superb.
2 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Jason

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Worst villa resort ever!!!!

When arriving at reception we were a little weary of our decision for booking this hotel. A small hut with a dirty table, a telephone and messy office bedside table were to greet us at 3pm in the afternoon. No staff to be seen only heard talking in a back room. After 4-5min we were finally noticed by someone in there way home. We were shortly after taken to our villa, the smell of musty mould and mildew was horrendous. Wanting to use our private pool straight away was not an option as the pool filter system was not working and the top of the water was covered in dead bugs, leaves and flowers from overhanging trees. After 30-40min we decided to go to town, apon getting changed a faint hello was heard and we see three room attendants/maintainence workers enter our villa. Maybe putting a door bell like all other hotels would be an option so we could have privacy until letting in staff would be appropriate. Only after three nights the pool was fixed and that led to being our check out day. Our telephone didn’t work, so we couldn’t order room service, had to go to the restaurant to ask instead. Our 10 month old daughter was extremely sick on our check out and we needed a jump start on our car as we left the lights on overnight. We asked for assistance as we needed to go to the hospital as her condition was very bad, but were just laughed at by two young employees. Not until my my wife cried and older man helped out. Overall the worst hotel/villa stay ever. Will never return here.
3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The 2 rooms villa was spacious & clean. The pool was smaller than expected. Standard amenities. Staff was polite & helpful. Location to Ubud central is only accessible by the free shuttle or by taxi. A little disappointed that it was not overlooking any padi field as shown on pictures indicated in hotel.com.
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottimo hotel, personale molto cordiale, a due passi dal centro di ubud (circa 1,5km), presente servizio navetta. Camere con vista stupenda sulle risaie, pulizia buona. Cucina ottima, servizio buono. SPA carina. Piscina bella ma spesso all'ombra siccome circondata da palme. Viaggiato in copia.

8/10 – Goed

KENJI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

朝食の美味しいビラ

スタッフがとても親切であった。部屋から水田を移動して歩くアヒル群を眺めていると時間が経つのを忘れてしまう。 9泊もしてしまった…。

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Jun

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

おすすめできます

立地・スタッフのサービス精神は最高。朝食もおいしい。 部屋でWiFiがつながりにくいことだけが残念。

8/10 – Goed

Nagisa0403, Tokyo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

町からは遠いが静かで自然が多いホテル

私たちは初めての日本人ゲストということで、部屋を同じ料金でスイートにアップグレードしてもらいました。スイートはとても広く、ベッドルームが2つ、景色(水田、やしの木など)もとても素敵で、バンガローの外(敷地内)にはプールもついていました。子連れだったのでレストラン(敷地内を少し歩く)まで歩くのが少し大変でしたが、レストランの外も自然がたくさんあり、リスなども見れました。レストランの朝食も豪華で(5つほどコースがあります)、昼食、夕食は部屋でもゆっくりとることができます。ウブドの町までは2km位離れていて遠いので歩けません。ホテルの外には1軒だけ日本食のレストランがありますが、他はありません。ホテルから町までは無料の送迎車があり、時間を言って待ち合わせます。バリ時間ということで、集合時間から10分から15分遅れます。子連れで暑い時間だったので、15分ほど遅れたスタッフに少し文句を申し上げましたら、大変真摯に対応してくれました。カップルにはとても良い場所だと思います。ウブドの中心では絶対に味わうことができない静かで素敵な場所です。部屋も清潔で(虫は、バンガローの構造上、夜に入ってきますが、掃除してくれます)、スタッフもとてもフレンドリーで、最高の宿でした。