HB Guest Home 5

3.0-sterrenaccommodatie
Pension met fitnessfaciliteiten en een 24-uurs businesscentrum in Waterloo

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor HB Guest Home 5

Tuin
Uitzicht vanuit accommodatie
Lobby
Lakens van Egyptisch katoen, luxe beddengoed, donzen dekbedden
Een koelkast, een magnetron, een oven, een kookplaat

Beoordelingen

3,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Keuken
  • Fitnessruimte
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Economy Twin kamer, 2 slaapkamers

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een vaatwasser
Een wasmachine en droger
  • 26 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 tweepersoons futon

Signature suite (1)

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een vaatwasser
Een wasmachine en droger
Kussenkeuzemenu
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Signature suite (2)

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een vaatwasser
Een wasmachine en droger
Kussenkeuzemenu
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Executive suite

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een vaatwasser
Een wasmachine en droger
Kussenkeuzemenu
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
200 Holbeach Crescent, Waterloo, ON, N2J 4Y4

In de buurt

  • Wilfrid Laurier University - 19 min. lopen - 1.7 km
  • Conestoga Mall - 20 min. lopen - 1.7 km
  • University of Waterloo - 3 min. rijden - 2.5 km
  • St. Jacobs Farmers' Market - 4 min. rijden - 4.4 km
  • Bingemans - 9 min. rijden - 9.0 km

Lokaal vervoer

  • Kitchener Station - 11 min. rijden
  • Kitchener, Ontario (YKF-Internationale luchthaven Region of Waterloo) - 17 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬13 min. lopen
  • ‪Tim Hortons - ‬2 min. rijden
  • ‪King Tin Restaurant - ‬16 min. lopen
  • ‪Tim Hortons - ‬11 min. lopen
  • ‪Tim Hortons - ‬4 min. rijden

Over deze accommodatie

HB Guest Home 5

Pension in de buurt van University of Waterloo
Bij HB Guest Home 5 zijn er de volgende voorzieningen: een gratis boodschappenservice, een tuin en wasvoorzieningen. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een open haard in de lobby en een fitnesscentrum en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit pension de volgende voordelen:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor lang parkeren
  • Een à-la-carte-ontbijt (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en toegang tot een nabije healthclub
  • Meertalig personeel, conciërgeservices en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers zijn individueel gemeubileerd, zijn voorzien van gemakken zoals luxe beddengoed en kussenkeuzemenu's en bieden voordelen zoals airconditioning en aparte eetruimtes.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Verwarming en ventilatoren
  • Lakens van Egyptisch katoen, Tempur Pedic-bedden en donzen dekbedden
  • Hydromassagedouches en haardrogers
  • Aparte eetruimtes, gemeenschappelijke keukens en vaatwassers

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels en Frans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek tussen 08.00 uur en 23.00 uur
  • Gratis lang parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 08.30 uur: CAD 10 per persoon

Dingen om te doen

  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Apart eetgedeelte in de kamer
  • Magnetron op de kamer
  • Wasmachine/droogkast in de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke koelkast
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Gratis boodschappenservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (eenmaal per verblijf)

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Conferentiecentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap

Meer

  • Open haard in de lobby
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Kussenkeuzemenu
  • Lakens van Egyptisch katoen
  • Tempur-Pedic-matras

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Hydromassagedouchekop

Entertainment

  • Netflix

Eten en drinken

  • Afwasmachine
  • Apart eetgedeelte
  • Gratis mineraalwater
  • Kookgerei, borden en bestek
  • Kookplaat
  • Magnetron
  • Oven
  • Oven met roosterfunctie
  • Rijstkoker
  • Toegang tot gemeenschappelijke keuken

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Mobiele toegangssleutel
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Ventilator
  • Verwarming
  • Wasmachine/droger

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 16.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: CAD 20
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor late check-in: CAD 20 als je incheckt tussen 23.30 uur en 00.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 19

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: CAD 20

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptie is dagelijks tussen 16.00 uur en 23.00 uur geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 23.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: CAD 200.0 per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. CAD 10 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: CAD 50 per persoon (enkele reis)
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: CAD 50 (enkele reis), (van 11 tot 17 jaar oud)
  • Toeslag voor vroeg inchecken: CAD 20 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor late check-in: CAD 20 als je incheckt tussen 23.30 uur en 00.30 uur
  • Toeslag voor laat uitchecken: CAD 20 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Een keuken/kitchenette is beschikbaar tegen extra tarief

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Tijdens de voorjaarsvakantie geldt bij het inchecken een minimumleeftijd van 19.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

HB Guest Home 5 Guesthouse Waterloo
HB Guest Home 5 Guesthouse
HB Guest Home 5 Waterloo
HB Guest Home 5 Waterloo
HB Guest Home 5 Guesthouse
HB Guest Home 5 Guesthouse Waterloo

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij HB Guest Home 5?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij HB Guest Home 5 te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en plaatsen voor lang parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij HB Guest Home 5?

Je kunt inchecken vanaf: 16.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van CAD 20. Tegen een toeslag van CAD 20 kun je tussen 23.30 uur en 00.30 uur laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij HB Guest Home 5 uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van CAD 20.

Biedt HB Guest Home 5 een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, tussen 08.00 uur en 23.00 uur is er op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van CAD 50 per persoon.

Waar ligt HB Guest Home 5?

Dit pension in Waterloo ligt binnen 2 km afstand van Conestoga College Waterloo Campus, City of Waterloo Museum en Conestoga Mall. Ook Wilfrid Laurier University en David Johnston Research and Technology Park liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen over HB Guest Home 5

Beoordelingen

3,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 10 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 10 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 10 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 10 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 10 beoordelingen

7,0/10

Netheid

4,0/10

Personeel en service

4,0/10

Voorzieningen

3,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

2,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Amanda

1 nacht verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Majid

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
DO NOT BOOK HERE! The experience could not be worse. There is no motel! I was shown some pictures before I book but it was all just lies. Apparently, there is just some houses around Waterloo and they rent out the dirty empty rooms in those houses. They texted me before I get there and changed the address even though I had reservations. They are just a bunch of thieves in my opinion. They threatened me if I don’t get the room they showed me (dirty and disgusting with nothing in it but a terrible bed), there will be nothing else and even that will be given to someone else. It didn’t have a private bathroom as you can imagine despite what I had reserved! They even charged me more than what I booked ($138.10 for an awful place!). I was so tired from driving all day that I had to sleep somewhere. I can’t even believe this is on Expedia! I trusted Expedia site but maybe I shouldn’t have. If anyone reading this PLEASE DO NOT GO THERE IT IS JUST FRAUDULENT. They asked for either cash or E-transfer! If I had a choice I wouldn’t have stayed there in a million years. Please don’t ruin you trip by staying there. You don’t know what you will face and as I said, there is no motel anyway and it’s just a bunch of rooms in different houses and you have to share bathrooms with different people. This is for Expedia: At least make sure there is such a property and the photos and information they are posting is not fake before putting it on your website.
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Joanne

1 nacht verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Qing Mei

1 nacht verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Angela

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
The owner is rude and did not open the door even though we paid for the stay and arrived before the time limit for checking out
2 nachten verbleven in januari 2022

4/10 – Matig

Bill

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not as advertised. No internet, no TV, shared washroom down the hall. Simply a bare cell of a room
1 nacht verbleven in november 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Ramone

1 nacht verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
As the customer, you need to be aware this is a private residential property, in which the proprietor is renting out rooms in two separate houses. It is not a commercial property and has no business front. I arrived at the address to discover this, finding the property in darkness. After four rings of the doorbell, another guest was kind enough to respond. I had attempted to call ahead but the proprietor had not answered her phone, and voice messaging told me the voicemail message box was full -- not good. After the other guest contacted the proprietor using text messaging, the experience began to improve. The proprietor directed me to a second property, where she presented me with a room that was extremely nice and very clean. The room had an ensuite bathroom and shower, and everything else was great. I think the proprietor is quite honest and eager to provide excellent accommodation. However, she needs to keep her phone manned, keep lights on outside the residences she rents, and make sure customer have the right expectation. Were it not for the other helpful guest, I would have been on my way to something less puzzling than what I experienced. I suggest calling ahead and being ready to occupy a nice room in a residence, or find more conventional accommodation.
1 nacht verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The front desk of this guest home was supposed to be open from 4pm to 11pm. It was not. Before my arrival I texted the guest home. I got a text back about 2 hours later. At that time I was already at the door of the home. Nobody was there to open the door even though I got there before 11pm. After waiting two hours outside the guest home I decided to go for something to eat. When I was at the restaurant the front desk person texted me back. She said that in five minutes she was going to open the door for me. I cancelled my order at the restaurant and rushed to the guest home. She did not arrive in five minutes, she actually arrived the next day! Can you believe it? About half hour later another guest arrived; she already have done her check in process so she had already a key of the front door. I asked this guest to allow me to get in. She did it. After this ordeal I could not sleep well. In addition, I never got a key of the house, so every time I needed to go out I had to ask another guest to agree to open the door to let me get in. Have you ever stayed in a hotel without getting a key of the room? That is just bad. Besides that, I got the basement room where all the sounds related to the activity of the main floor are heard. No good. I was waked up very early in the morning.
1 nacht verbleven in september 2018