Lobby

Beoordelingen van Bayır Diamond Hotel & Convention Center Konya

5 out of 5
Bayır Diamond Hotel & Convention Center Konya
Musalla Baglari Mah., Nalcaci Cad. No 100 Selcuklu, Konya

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 213 van 285 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 56 van 285 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 285 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 285 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 285 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Melisa

2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Hotel Management op 4 aug 2022
Dear Guest, First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again. Hotel Management

10/10 – Uitstekend

Fatih Mehmet

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel personeelsleden zijn vriendelijk en behulpzaam. Mocht ik ooit weer komen in Konya, dan zal dit hotel mijn eerste keuze worden.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Hotel Management op 6 jul 2022
Dear Guest, First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again. Hotel Management

10/10 – Uitstekend

Bilal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel erg fantastisch
Helemaal perfect
3 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Hotel Management op 18 jan 2022
Dear Guest, First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again. Hotel Management

8/10 – Goed

Seher

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

manuela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel! Achteraf spijt dat we daar niet meer nachten hebben doorgebracht. Alles is nieuw, schoon en prachtig. De locatie is ook top. En parkeren is naast het hotel of in de parkeergarage onder het hotel. Ontbijtbuffet was erg lekker en uitgebreid.
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Hotel Management op 3 dec 2021
Dear Guest, First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again. Hotel Management

10/10 – Uitstekend

Eva

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
heel mooi schoon hotel. Mooie kamer met een heel fijn bed Locatie is ook goed
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Hotel Management op 22 okt 2021
Dear Guest, First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again. Hotel Management

10/10 – Uitstekend

Mustafa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles perfect, een tophotel!!
Een super nette hotel. Dit is een echte vijfsterrenhotel met alles op en aan. Van A tot Z was alles perfect! Wat mij ons indruk maakte is het zwembad (dames en heren apart) en Spa voorzieningen. We gaan ons verblijf zeker met onze kenniskring delen, en komen zeker terug.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Hotel Management op 30 jul 2021
Beste Gast, Allereerst hartelijk dank voor uw waardevolle opmerkingen en feedback. Wij zien u graag weer terug in ons hotel. Hotel Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room was spatious and clean, however didnt get the room we booked with bath. Location is ok and enough parking spots.
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Hotel Management op 4 okt 2019
Dear Guest, First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again. Hotel Management

10/10 – Uitstekend

Abdullah

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles bestens.
5 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Imad

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van OTEL YÖNETİM op 7 dec 2023
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 – Uitstekend

BEDRIYE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Salmira

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was nice location, nice hotel! Breakfast was really good staff was excellent! The AC wasn’t working I think they turned it off for the season, we only stayed two nights it wasn’t really a big deal but we the Americans like it cold unfortunately! But nice hotel would stay again!
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van OTEL YÖNETİM op 7 dec 2023
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

8/10 – Goed

Rayhan M

Reactie van OTEL YÖNETİM op 7 dec 2023
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 – Uitstekend

FIVETEK KIM

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Meysam, Pittsburgh

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Very good breakfast and friendly staff, but the rooms are not soundproofed.
Reactie van OTEL YÖNETİM op 7 dec 2023
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

8/10 – Goed

Syed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is odd, stand-alone building. Staff’s English language skills are acutely limited regrettably, especially that of concierge. Additionally they didn’t know anything about Sema ceremony that occurs every Thursday at Mevlana’s gardens. Kept telling us there was none. Finally on insistence called back later to confirm but gave us wrong time.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van OTEL YÖNETİM op 7 dec 2023
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 – Uitstekend

Nurcan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

JAIHOON

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van BAYIR DİAMOND OTEL op 16 aug 2023
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 – Uitstekend

Erol

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hersey cok güzeldi, Personal cok canayakin yataklar temiz Oda güzel düzenlenmis ve Kahvalti Harika. Tesekkür ediyorum
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van BAYIR DİAMOND OTEL op 7 aug 2023
Değerli Misafirimiz,Öncelikle değerli yorum ve geri bildirimleriniz için teşekkür ederiz. Sizi tekrar otelimizde görmek bizleri mutlu edecektir.Otel Yönetimi

10/10 – Uitstekend

Alexander

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sehr gutes Stadthotel
Ich war geschäftlich unterwegs und hatte eine Übernachtung in diesem Hotel. Insgesamt sehr zu empfehlen.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van BAYIR DİAMOND OTEL op 17 jul 2023
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

2/10 – Ontzettend slecht

Semih

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van HOTEL MANAGEMENT op 7 jul 2023
Değerli Misafirimiz,Öncelikle değerli yorum ve geri bildirimleriniz için teşekkür ederiz. Hizmet kalitemizi arttırmak adına değerli geri bildirimleriniz bize ışık tutacaktır. Sizi tekrar otelimizde görmek bizleri mutlu edecektir.Otel Yönetimi

10/10 – Uitstekend

Ebrahim

2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van OTEL YÖNETİM op 7 dec 2023
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 – Uitstekend

YOUSEF

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel and good managment and good security, all staff who work in the hotel so friendly and welcoming, i want send special thanks for Hilal and Ibrahim and Mahamet, only one point i have to said, please open the AC in all seasons :)
Reactie van HOTEL MANAGEMENT op 16 mei 2023
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. Your valuable feedback will shed light on us in order to improve our service quality. We will be happy to see you in our hotel again.Best Regards,Hotel Management

10/10 – Uitstekend

NICHOLAS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van HOTEL MANAGEMENT op 16 mei 2023
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

2/10 – Ontzettend slecht

Saad

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van HOTEL MANAGEMENT op 13 mrt 2023
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. Your valuable feedback will shed light on us in order to improve our service quality. We will be happy to see you in our hotel again.Best Regards,Hotel Management

10/10 – Uitstekend

joe

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Very well located near a mall and a tramway station, the room was comfy, the service was great and not to forget the excellent breakfast buffet...
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van HOTEL MANAGEMENT op 25 feb 2023
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

8/10 – Goed

Varadha

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van HOTEL MANAGEMENT op 13 feb 2023
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 – Uitstekend

Sevket

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Samimi ve organik ruhla bezenmiş eşsiz bir işletme
Kaldığım oteller arasında, en yüksek standartlarda ve en samimi ruha sahip bir işletme.. Otel çalışanlarının hepsi çok naif ve ilgili.. Yemek, konaklama, SPA, organizasyon.. ihtiyacınız ne ise umduğunuzdan daha iyisini yaşayacaksınız..
3 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van HOTEL MANAGEMENT op 25 jan 2023
Değerli Misafirimiz,Öncelikle değerli yorum ve geri bildirimleriniz için teşekkür ederiz. Sizi tekrar otelimizde görmek bizleri mutlu edecektir.Otel Yönetimi

8/10 – Goed

SAE Z

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kahvalt
Memnun kaldim Ama kahvaltı yerken sadece filter kahve ekstra ücret oldugunu duyunca menun değilim 5 yildiz hotelde kahvaltıda filter coffer olması gerekiyor 5 yldiz
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van HOTEL MANAGEMENT op 25 jan 2023
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. Your valuable feedback will shed light on us in order to improve our service quality. We will be happy to see you in our hotel again.Best Regards,Hotel Management

10/10 – Uitstekend

Mahmut

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van HOTEL MANAGEMENT op 25 jan 2023
Değerli Misafirimiz,Öncelikle değerli yorum ve geri bildirimleriniz için teşekkür ederiz. Sizi tekrar otelimizde görmek bizleri mutlu edecektir.Otel Yönetimi

10/10 – Uitstekend

Mustafa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Güzel ve konforlu
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Hotel Management op 21 nov 2022
Değerli Misafirimiz,Öncelikle değerli yorum ve geri bildirimleriniz için teşekkür ederiz. Sizi tekrar otelimizde görmek bizleri mutlu edecektir.Otel Yönetimi

6/10 – Redelijk

So-Fun Fanny

3 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Hassan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed everything in this hotel. Very recommended.
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Hotel Management op 11 okt 2022
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 – Uitstekend

Mehran, West Van

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Excellent property. Great value for the money. Good breakfast and excellent service
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Hotel Management op 11 okt 2022
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 – Uitstekend

Catherine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean room
Room was clean and spacious. Breakfast was good.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Otel Yönetimi op 11 okt 2022
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 – Uitstekend

Andrea

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

ahmed

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Hotel Management op 11 okt 2022
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 – Uitstekend

Sead

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Hotel Management op 11 okt 2022
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 – Uitstekend

Ismael

2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Hotel Management op 11 okt 2022
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 – Uitstekend

ABDULLAHI

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Jahfar, provides the best service I have seen. I have known him for five years now. He always makes me happy and does everything I need. The best worker I’ve come across. It’s one of the best hotels I’ve stayed at in Konya. The people who work there are highly respectful and commit to providing amazing customer service.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Hotel Management op 11 okt 2022
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great but no fixed air con
Fantastic hotel- Great sized room, lovely decor, great food- Massive choice for breakfast!! However, wasn’t happy that we phoned a few times to complain about the air con not working- told it would be fixed and it was throughout the hotel however it was broke all night! The only thing that let the hotel down!
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Hotel Management op 13 sep 2022
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. Your valuable feedback will shed light on us in order to improve our service quality. We will be happy to see you in our hotel again.Best Regards,Hotel Management

10/10 – Uitstekend

ABDULLAHI

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Thank you Jaffar and all the staff for being so perfect. This is my best hôtel in Konya. See you soon!! Clean, close to the mall and thé mosque. This a great 5 stars ! I love it, I came several time Dalila
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Hotel Management op 12 sep 2022
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

8/10 – Goed

Riccardo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good hotel with parking facility and next to tramway station. Very good breakfast but too cold temperature at restaurant.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Hotel Management op 9 sep 2022
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. Your valuable feedback will shed light on us in order to improve our service quality. We will be happy to see you in our hotel again.Best Regards,Hotel Management

10/10 – Uitstekend

IHSAN

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gayet konforlu, temiz ve iyi bir deneyimdi.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Otel Yönetimi op 5 sep 2022
Değerli Misafirimiz,Öncelikle değerli yorum ve geri bildirimleriniz için teşekkür ederiz. Sizi tekrar otelimizde görmek bizleri mutlu edecektir.Otel Yönetimi

10/10 – Uitstekend

Aikaterini

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ολα υπεροχα
Υπεροχο ξενοδοχειο! Πεντακαθαρο και ανετα δωματια. Τοσο το φαγητο οσο και το πρωινο ηταν καταπληκτικα. Δεν εχουμε κανενα απολυτως παραπονο και το συνιστουμε ανεπιφυλακτα σε οποιονδηποτε. Μεσα στην τιμη περιλαμβανει και το σπα το οποιο το τιμησαμε δεοντος.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Hotel Management op 31 aug 2022
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 – Uitstekend

Iqram

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Hotel Management op 31 aug 2022
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 – Uitstekend

Yilmaz

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 stjerner
Super super 10 stjerner
6 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Hotel Management op 25 aug 2022
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 – Uitstekend

Norma

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Hotel Management op 25 aug 2022
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management

10/10 – Uitstekend

Pavel

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Hotel Management op 25 aug 2022
Dear Guest,First of all, thank you for your valuable comments and feedback. We will be happy to see you in our hotel again.Hotel Management