Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Grand Borneo Hotel

4 out of 5
Grand Borneo Hotel
Ta-00-01, 1Borneo Hypermall, Jalan Ums,, Sabah, Kota Kinabalu, Sabah

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 68 van 369 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 127 van 369 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 122 van 369 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 369 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 369 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Marco, NL

Positief: Comfort kamer
Voor en nadelen
Locatie is ver van het vliegveld en van het centrum. Ligt naast het Novotel en een Mall, voor als je zou willen shoppen (met Starbucks etc.). Is niet echt op Westerlingen gericht, dat merk je bij het ontbijtbuffet en de inrichting. Gang muf, smal en geen airco, kamer zelf was OK en schoon. Zou toch liever voor een centrum locatie kiezen een volgende keer, maar kozen nu voor schoon en goedkoop met zwembad.

10/10 – Uitstekend

Sew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Semua nya ok cuma pihak hotel tidak dapat menyediakan parking kenderaan percuma untuk pelanggan yang menginap di hotel mereka dan itu sangat mengecewakan saya,yang lain tiada komen,staff hotel semua nya peramah dan mesra.
4 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Affardoble price
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Bruce

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ada kolam mandi yang terlindung dari panas dan hujan, anak2 suka. 👍
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Tuong Ngie

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Senorita

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, comfort kamer
nearby UMS and hypermall, convenience for food.
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
i like service and cleanliness
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

たまさん, 東京都

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
現地的には高級の部類と思うが、日本人の感覚からすると中の下。エアコンの効きの悪さ、壁紙の剥がれ、フローリングの欠け、壁板の傷、バスタブの汚れ等、人体に直接影響が及ばないものには気を配らないのかもしれない。部屋は清潔に掃除され、ベッドも清潔でよく眠れたし、朝食も日本のホテルのバイキング程度にはある、スタッフも英語が通じるので泊まるだけなら問題ない。ただ神経質な人は倍の金額払って市内のホテルに泊まるのをお勧めします。
4 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
service front office was really nice
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

jiha

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Good for my business trip
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Nor Winda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

MYOSHI, クアラルンプール

Reisde met familie
2人一部屋朝食付きで一泊140RM(3800円)ほどで、マレーシアでは格安とまでは言わないけど十分安い価格で泊まれて助かります。 値段を考えると良いホテルかと思いますが、値段だけを優先するならもっと便利な場所にあって使い勝手の良いホテルがあるんだとは思います。 以下、客観的事実と感想を箇条書き ○チェックイン前の荷物預けは問題なし。荷物預け部屋に保管。 ○シャワーが緩いというありがちなトラブル。一泊目は疲れてたからそのままにして、次の日なら朝にフロントに相談。ツアーから帰ってきて再度フロントに行くと、とりあえず修理したけど、まだだめだったら部屋を変えてあげると。不安ながら試してみてると案の定緩い。電話して部屋を変えてもらいました。新しい部屋は、ばっちり温かいシャワー。最初からちゃんと直すか、部屋を変えて欲しかった。 ○コタキナバル市街からは結構離れてます。グラブを使えば移動は問題なくできますが、どう思うかは好みの問題。 ○朝食全然おいしくない。 ○大きいけど古いモールに直結。人によっては暇潰しになるかも。市街のモールよりはローカル感が味わえます。 ○セブンイレブンとサーティーワンがすぐそこに。 総じて言うと、値段は抑えたいけど、あまりにも簡素な宿には泊まりたくないとう人にはオススメかもしれません。 個人的には、次同じ値段で泊まるなら、もっと街中にしようと思います。
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Marketing Communication Executive op 5 aug 2019
Thank you very much for your feedback. We are deeply sorry for your bad experience with the shower problem. Location wise we are actually closer to lots of tourism attractions such as University Malaysia Sabah, Mari Mari Cultural Village, Gayang Seafood, Kawa kawa proboscis monkey and fireflies Kota Belud. The mall (1Borneo) is in progress working closely with hotels to improve their service too. Hopefully we could serve you better on your next visit.

6/10 – Redelijk

DAE KI

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not so clean place.
Not so clean place. Close from One Borneo.
5 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Marketing Communication Executive op 5 aug 2019
Sincerely apologize. We are deeply sorry for your bad experience. Will take serious action on the matter.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

PARK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
서비스 만족스럽습니다.
전반적인 서비스 만족스럽습니다. 수영장물이 좀 차갑긴 했지만 깨끗하고 관리가 잘되어 있습니다. 조식은 간단히 먹기 나쁘지 않았으며 직원들 친절했습니다.
3 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

CHANG

1 nacht verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

MiniMe, tawau, my

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dont have smoking room
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

MUHAMMAD, Cheras

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Food. Facilities, Locality, and access. Good looking and staff very halpful
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The fridge smells not nice.
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel itself is excellent, but 7 km out of the centre of KK. though good value for money
4 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Nessa, KK

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
close to mall which is really nice as we can shop a bit, watch movie and there is restaurants.
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
NO PARKING FACILITIES AND HAVE TO PAY VERY HIGH PARKING FEE..SO..REDICULOUS
2 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Alfie Cezar

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
The hotel is good but needs improvement
✅ > Location of Grand Borneo Hotel is great because it's next to a mall, 1 Borneo Hypermall. ❎ > Quite far from the airport, around 18 km away. ❎ > No public bus route stops here so you always have to hail a cab or use Grab app. ❎ > Almost all the staff hardly speak English. Pretend they understand but doesn't perform what you asked for. The staff will always say that will ask the Supervisor and call back but never do it. You have to call again after an hour or two to follow up. ❎ > They hardly understand the cancellation protocol or process. Keeps on blaming their partner booking website. ❎ > Wi-fi is not working good in my location and in the pool area. You can't access Facebook or watch youtube, keeps on buffering. The IT guy blamed my phone setting though I can login to their website; it's really their wi-fi connection that is slow and not working. And the IT doesn't know about their internet system. Who would ask you to go at your internet browser and type 10.0.0.1 and it will resolve your login issue? ❎ > I have free breakfast for 2 but can't avail due to early flight but can't exchange it for a lunch/dinner for 1 person. You can't even pay the difference if possible. They are used to saying "No, can't." ❎ > The cable has only 15 listed working channels, 10 of them are working and 2 are local channels. ❎ > The foods they serve daily during breakfast are cold and the same; stayed here for 4 days. ❎ > The water level in the pool for adult is only at 4 ft.
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Nad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

kian boey

冷气坏了没有修理,一个晚上不能睡觉,第二天换了另外一间也是冷气坏了的,希望你们会定期修理冷气!
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Renovierungsbedürftig
Im gesamten Hotel ist uns schon bei der Ankunft ein unangenehmer Geruch in die Nase gestiegen, der leider auch im Zimmer extrem war. Als wir darauf aufmerksam gemacht haben, haben wir ein gleiches Zimmer bekommen, in dem vorher mit Duftspray der Geruch überdeckt wurde (war am nächsten Tag wieder da). Im Zimmer war alles voller Schimmel und der Zustand dringend renovierungsbedürftig. Wir haben uns nach 2 Tagen dazu entschieden, das Hotel zu wechseln. Das Hotelpersonal war sehr einsichtig, bemüht und zu jeder Zeit sehr sehr freundlich. Vielen Dank dafür:)
16 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Chee Keung

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
酒店位於商場,有戲院,餐廳和不同商鋪,很方便
3 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Dennis

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Look old
Hotel need to be refurbish.
2 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

anuar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

LEE

The room is too old to stay.
2 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Rozilah, Sabah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and awesome hotel with delicious and tasty breakfast.
1 nacht verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Aliyas, Tawau

Satisfactory but nothing worth higlighting
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Kok Leong

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
COSY HOTEL
An aged hotel which can do with some upgrade. The non smoking policy is a wonderful idea. Beds were were comfortable although the TV was not clear. Comfortable enough for the night stay.
3 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

ag ridhwan adri

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

anie, miri sarawak

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
-
absolutely come again..everyone is friendly and helpful
2 nachten verbleven in juni 2018