Exterieur

Beoordelingen van Avenue Garden Hotel

3.5 out of 5
Avenue Garden Hotel
3, Pusat Perniagaan Bangi Avenue, Persiaran Bangi Avenue, Seksyen 2, Kajang, Selangor

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 17 van 50 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 25 van 50 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 50 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 50 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 50 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

Chan

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not so good. Stinky bathroom
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

ZALIA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sangat selesa. Kali ke2 menginap di sini.
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Ruhida

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very comfortable
2 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Nurul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel.. But im saw cockroach that time when im take food on breakfast.. so weird for me..
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Maizura

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Ong

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff attitude very bad
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Reservation op 17 dec 2019
Thank you for choosing our hotel as your family stay. I represent the hotel apologizing for the lack of service during your stay at our hotel. We promise to provide better service to the convenience of all our hotel customers.

4/10 – Matig

レオちゃん, 福岡

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2泊したが、次の日のコップは洗ってないまま、タオルもバスタオルだけしか補充されてなく、ベッドシーツや枕カバー等もそのまま、トイレットペーパーも少なくて、洗面台の石鹸も無し、今までのホテルの中で一番悪かった。いいところは部屋が広いという事だけ。
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

yusri

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Kelvin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel for a quick business layover.
Awesome spread of breakfast for the price. Room is generally clean and looks new. Although the room is big, it has too much empty space that could do with some additional furnishings. Air-conditioning is not very powerful and takes a while to cool the room. Although it has a huge multistory car-park, I find that you need to walk quite a bit to the hotel lobby.
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the convention center that I need to go.
3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Strategic location
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Wan Yusoff

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice environment and easy for parking.
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Jamari

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Dy, Gombak, MY

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Really great feeling staying here after visiting Bangi Wonderland. Nearby food outlets. Simply Google your nearest resturant.
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

H, Johor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice new and quiet hotel - near to themepark
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

LIM

Positief: Netheid, personeel en service
Quiet area. Breakfast requires improvement. Room is ok but it would be nice if hang some pictures. Now looks quite bare.
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很舒服的房間
很棒的客房,有客廳跟主臥房還有更衣室,很豪華
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

PRIMOZ

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

CK, 대한민국, 서울

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
도시에서 너무너무너무 먼 호텔
지도를 꼭 확인하고 예약했어야 하는데.. 청결 시설 모든걸 떠나서 위치가 너무 좋지않다.. KL스테이션까지 그랩만 타면 50링킷에 3-40분 걸리고 근처 bangi 스테이션 가서 기차타면 5링킷이면 가는데 시간이 4-50분 걸린다. 근처에 아무것도 없어 무조건 잠만자야되는 위치..
4 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

NUR SYAFINAZ

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

YHLim, Ipoh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel with quite environment
Comfortable room and very clean environment. It is just 15 minute drive to Kajang town.
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
綺麗なホテル
とても綺麗でした。空調もしっかりしててとても過ごしやすかったです。駅から遠かったですが、近くにスーパーもあったのでとても便利でした。
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Nordin, Selangor,Malaysia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel,friendly staff,nice breakfast and nearby Wonderland Theme Park
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

radzalina, kuala lumpur, Malaysia

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

L., Penang, Malaysia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall ok. Just need to improve on fruit flies problem at restaurant for breakfast.
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Hafizah Nabilah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

wanie, klang, selangor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Really nice hotel
My second time visit to this hotel. As expected, they never let me down. Still excellent as before. Can’t wait to go there for a third time. I booked junior suite for 1 night.
1 nacht verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Just nice because near to waterpark
But the room cleanliness at 5/10. Toilet alil bit smelly.
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Wanie, Kuala Lumpur, Malaysia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I stayed 2 days in this hotel. I am very....
I am very happy with all level of their staff, from the Security Guard who also acted as Bell Boy during my family arrival at 10.30 pm.. Then all the smiles I got at the Reception Desk & Dining Hall.... I checked in for Junior Suit for 2 days.
2 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

ronnie, singapore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
New hotel and clean
Comfortable and awesome stay. Friendly staff and as this is a new hotel, F&B still setting up Breakfast was decent and good.
2 nachten verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location for Bangi Wonderland Theme Park
Nice, new, clean hotel. Just beside Bangi Wonderland. Breakfast menu set was pleasantly tasty!
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Kelvin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Bilal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
The hotel is new and the room was clean

8/10 – Goed

Elaine, NS, Malaysia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean & comfortable hotel
Very comfortable, clean & beautiful hotel. Suitable for family trip.
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Paris op 26 dec 2017
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

alif

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Shokhan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Besta hotellet i Patong
Allt var perfekt
1 nacht verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Noor fadilla

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Blackout during my stay...
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Diyai, Bangi

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Enjoyable holiday
Enjoy the holiday with family with big and comfortable Junior Suite. Nearest to theme park, but no internal swimming pool. Staff is polite and gentle.
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Paris op 26 dec 2017
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Affordable and comfort
The room is quite clean. Fridge & safe box available. The staff especially the housekeeping staff are very friendly. The hotel is quite new and the surroundings also very clean. The only thing that need to be improved is the food choices for breakfast. The same menu served for the customer everyday.
1 nacht verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Dzlyn, Kuala Lumpur

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel very close to bangi water park
Excellent, environment very comfortable and clean, staff very nice and very helpful. Its a good hotel for a large family with affordable price. Definitely we'll come again.
1 nacht verbleven in december 2017

4/10 – Matig

Ananda, Malaysia

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointed For Long Waiting During Check In
I booked this booked a week before the actual stay. When I went to the hotel reception to check in, I was told that my reservation is not in the system. The receptionist told me that they will check and asked me to wait at the lobby. I waited almost half an hour but no response. I had to queue again and when its my turn the receptionist told me that they need to register my details into the system. I waited another 20 minutes for that and then only I was given the key. I do not feel its worthy for me to book online in Expedia since somehow I need to wait so long during check in.
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Aishah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best 3 star hotel
The area is still developing so not so accessible yet. Love the hotel, new and perfect.
2 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

ramli

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BRAND NEW HOTEL
THIS IS A VERY NEW HOTEL. EVERYTHING THERE WAS BRAND NEW. EVERYTHING WAS SMOOTH FROM CHECK IN UNTIL CHECK OUT. VERY CLOSE TO A WATERPARK, SO RECOMMENDED TO STAY HERE IF PLANNING TO VISIT THIS PARK. THE ONLY DRAWBACK IS THAT IT IS FAR FROM ANY OTHER ATTRACTIONS SO HAVING OWN TRANSPORT IS A MUST
1 nacht verbleven in november 2017