Springz Hotel Bukit Jalil

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Nationaal stadion Bukit Jalil

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Springz Hotel Bukit Jalil

Executive suite | Een bureau, geluiddichte muren, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi
Voorkant accommodatie - avond/nacht
Een bureau, geluiddichte muren, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi
Ingang accommodatie
Eten en drinken

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 27
inclusief belastingen en toeslagen
2 aug - 3 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Premier kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Waterkoker
Gratis mineraalwater
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Waterkoker
Gratis mineraalwater
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Executive suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Waterkoker
Gratis mineraalwater
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Junior suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Waterkoker
Gratis mineraalwater
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Waterkoker
Gratis mineraalwater
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
A-1-6, Endah Promenade, Jalan 3/149E, Sri Petaling, Kuala Lumpur, 57000

In de buurt

  • Axiata Arena - 17 min. lopen - 1.5 km
  • Nationaal stadion Bukit Jalil - 1 min. rijden - 1.9 km
  • Mid Valley Megamall - 6 min. rijden - 9.1 km
  • Berjaya Times Square - 8 min. rijden - 11.3 km
  • Kuala Lumpur Sentral - 9 min. rijden - 11.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Kuala Lumpur Salak Selatan KTM Komuter - 6 min. rijden
  • Station Bukit Jalil - 14 min. lopen
  • Subang (SZB-Sultan Abdul Aziz Shah) - 30 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restoran Al-Safa - ‬1 min. lopen
  • ‪Dream Cafe - ‬3 min. lopen
  • ‪Esquire Kitchen 大人餐厅 - ‬2 min. lopen
  • ‪Mini B Kitchen - ‬6 min. lopen
  • ‪Astana Restaurant - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Springz Hotel Bukit Jalil

Hotel in de buurt van Nationaal stadion Bukit Jalil
Met voorzieningen zoals een koffiebar/café, wasvoorzieningen en een restaurant kom je niets tekort bij Springz Hotel Bukit Jalil. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een lift, een bagageopslagruimte en conciërgeservices
  • Een 24-uurs receptie en een geldautomaat/bankservice
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Springz Hotel Bukit Jalil zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Extra voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Ledtelevisies met kabelzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • My Coffee Cafe'

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Led-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: MYR 50.00 per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Springz Hotel Bukit Jalil Kuala Lumpur
Springz Bukit Jalil Kuala Lumpur
Springz Bukit Jalil
Springz Bukit Jalil
Springz Hotel Bukit Jalil Hotel
Springz Hotel Bukit Jalil Kuala Lumpur
Springz Hotel Bukit Jalil Hotel Kuala Lumpur

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Springz Hotel Bukit Jalil?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Springz Hotel Bukit Jalil?

Vandaag, 16 jul. 2025, kost een verblijf bij Springz Hotel Bukit Jalil van één nacht voor twee volwassenen op 2 aug. 2025 min. € 27,06, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Springz Hotel Bukit Jalil te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Springz Hotel Bukit Jalil?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Springz Hotel Bukit Jalil uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Springz Hotel Bukit Jalil?

Dit hotel ligt in Bandar Tun Razak, binnen 2 km afstand van Nationaal stadion Bukit Jalil en Axiata Arena. Pavilion Bukit Jalil Winkelcentrum ligt op 4,6 km. Station Bukit Jalil ligt op 14 minuten lopen en naar Station Sri Petaling is het 22 minuten lopen.

Beoordelingen over Springz Hotel Bukit Jalil

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 23 beoordelingen

6,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Victor

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Staff was friendly and good English. The building is slightly worn. room size is adequate.
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

JINQ YOONG

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The Staff service is awesome. Property wise... 2 stars. you get what you paid for. At least it is still livable. Plus point will be the convenience, and near to Bukit Jalil stadium/Axiata Arena. The property's cleanliness/facilities/quality need huge improvement.
2 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Akiyoshi

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
掃除機はかけている様ですが、そのほかは何も掃除していない様です。設備が壊れていてもそのままのまま放置されています。私の部屋は窓ガラスが割れていて、ビニールテープが貼られていました。しかもそのまま数年は放置してあるようで、カビや苔の様なものが見られました。 エアコンも音が異常にうるさく、日本人の感覚では「これでも星がもらえるの?」って感じです。 受付のスタッフの対応が良かったのだけが救いです。
4 nachten verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Yukihiko

1 nacht verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Roszaidi

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kurang memuaskan dengan harga yang ditawarkan.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Mohd Rosdi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

springz hotel

The room is quite comfortable but should improve more on cleanliness especially the carpet, because it seem a little bit dusty. Good treatment from the staff and customer service 👍👍👍
1 nacht verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Sorfina

1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convinience and staff at the hotel was very friendly.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
地點方便,樓下就有便利商店和餐廳,服務好
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Lee, Ipoh, Perak

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Pro: fair pricing, easy to walk to Bukit Jalil for any event, plenty of dining options nearby, grocery next door, friendly staff, generally comfortable room to spend the night, relatively big bathroom Cons: lack of designated parking, cleanliness of the room need improvement (huge water mark on top of ceiling reminded of Dark Water movie), TV barely functional (remote do not work, limited channel)
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Window cannot be lock due to the lock/handle was spoilt. Room is full of moist smell.
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid

Okay

Just a place for you to sleep.
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Rashidah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

WILLIAM

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Ahboy, Miri

Positief: Personeel en service

Location not strategic

Is weird that the hotel is facing inside building. Myself coukd not find easily at the first impression. The megan promenade building is running down. Escalator nit working, giving me inconvenient to carry my luggage. It has life but is located deep inside so people will not know. Walking 1.4km to bukit jalil nasional sport centre is fine for me
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Chua

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Muthu, Singapore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

4/10 – Matig

Jeremy

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

CHEE HIAN

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Good stay

Was up in KL with my wife and decided to stay near Sg Besi area instead of downtown. Supermarket a stone throw away and a couple of Malay/ Indian eateries nearby. Hotel lobby is within Mall up an escalator. Safety feature revommended to hotel.. watch the low step as you exit the lift going to your room. At your floor.
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent service

A 2-star hotel with a 5-star service. Excellent concierge service.
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

sazalina

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

worth it for money

ok
1 nacht verbleven in februari 2018