Fotogalerie voor Hotel Fine Garden Kyoto Minami





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed (Couples Hotel) laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed (Couples Hotel)
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Standard Double Room laden

Standard Double Room
Misschien vind je dit ook leuk

Soraniwa Terrace Kyoto
Shimogyo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Schoonmaakservice
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 229 beoordelingen
De prijs is € 267
21 okt - 22 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Hotel Fine Garden Kyoto Minami is gelegen in de wijk Fushimi-ku in Kyoto. De accommodatie heeft een gunstige ligging vlak bij een metrostation. Kyototoren en Yasaka-altaar zijn noemenswaardige bezienswaardigheden en bij Biwameer en Arashiyama Bamboebos kun je van het natuurschoon in de omgeving genieten. Wil je tijdens je bezoek graag van een evenement of wedstrijd genieten? Bekijk wat Renbaan van Kioto of Nishikyogoku-atletiekstadion op het programma heeft staan.

12 Takeda-higashi Koyanouchi-Cho, Fushimi, Kyoto, Kyoto, 612-8448
In de buurt
- Hoofdkantoor van Nintendo - 3 min. rijden - 2.4 km
- Kawaramachi-straat - 3 min. rijden - 3.0 km
- Fushimi Inari Shrine - 4 min. rijden - 3.2 km
- Kyototoren - 6 min. rijden - 5.0 km
- Kiyomizu Temple - 8 min. rijden - 6.8 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- マクドナルド 1号線上鳥羽店 - 1 min. rijden
- 韓丼新堀川本店 - 11 min. lopen
- わぎゅう家 - 7 min. lopen
- じねんと食堂 - 10 min. lopen
- たかばしラーメン 京都南インター店 - 2 min. rijden
Over deze accommodatie
Hotel Fine Garden Kyoto Minami
Vergelijkbare accommodaties

Grand Fine Kyoto Minami
Grand Fine Kyoto Minami
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Roomservice
7.6 van 10, Goed, 95 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fine Garden Hotel
Fine Garden Hotel Kyoto-minami
Fine Garden Kyoto-minami
Fine Garden Kyoto-minami Adults Hotel
Fine Garden Adults Hotel
Fine Garden Kyoto-minami Adults
Fine Garden Kyoto Minami Kyoto
Hotel Fine Garden Kyoto Minami Hotel
Hotel Fine Garden Kyoto Minami Kyoto
Fine Garden Kyoto minami Adults Only
Hotel Fine Garden Kyoto Minami Hotel Kyoto
Hotel Fine Garden Kyoto Minami Adults Only
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Fine Garden Kyoto Minami
8,4
Zeer goed
8,4
Netheid
6,0
Locatie
8,4
Personeel en service
7,6
Milieuvriendelijkheid
8,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
25 okt 2015
Positief: Personeel en service, comfort kamer
2/10 – Ontzettend slecht
Mariebel, Silver Spring
Reisde met familie
30 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mariebel
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
XIANGDAN
Reisde met familie en kleine kinderen
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
XIANGDAN
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
MISUZU
28 jul 2025
MISUZU
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Darius William
21 jun 2025
Darius William
14 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Yasuhiro
15 jun 2025
Yasuhiro
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Max
21 mei 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Max
4 nachten verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
JOAO P
16 mei 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Péssima impressão
JOAO P
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
ALAIN
Reisde met partner
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
ALAIN
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
KANEKO
Reisde met partner
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
KANEKO
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
RIKA
6 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
RIKA
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Daiki
27 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daiki
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Dianne
Reisde met partner
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dianne
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Christie
Reisde met partner
3 apr 2025
Negatief: Voorzieningen
Christie
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Peachy
Reisde met partner
21 mrt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Peachy
5 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
hideaki
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
hideaki
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Aritomo
Zakenreiziger
15 feb 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Aritomo
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Tommy
22 nov 2024
Tommy
6 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
KOHEI
18 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOHEI
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Kazumi
1 nov 2024
Negatief: Netheid
Kazumi
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
YOSHIKI
29 okt 2024
YOSHIKI
1 nacht verbleven in oktober 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Carmen
17 okt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carmen
5 nachten verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
Mavis
Reisde met familie
10 sep 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mavis
4 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
AKAI
13 jul 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
AKAI
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Peiwen
Reisde met een groep
15 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peiwen
1 nacht verbleven in juni 2024