Guest House Yamato
Pension met gratis parkeerplaatsen, op loopafstand van Kiyomizu Temple
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Guest House Yamato





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken (Sakura) laden

Eenpersoonskamer, niet-roken (Sakura)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast/vriezer
Diep bad
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Nadeshiko) laden

Twin kamer, niet-roken (Nadeshiko)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast/vriezer
Diep bad
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken (Momiji, max 3 guests incl. children) laden

Driepersoonskamer, niet-roken (Momiji, max 3 guests incl. children)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast/vriezer
Diep bad
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Traditionele kamer, Japanse futon, niet-roken (Heian, max 3 guests incl. children) laden

Traditionele kamer, Japanse futon, niet-roken (Heian, max 3 guests incl. children)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast/vriezer
Diep bad
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

sequence KYOTO GOJO
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 546 beoordelingen
De prijs is € 61
6 aug - 7 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

539-23 6chome Gojobashi-Higashi, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0846
Over deze accommodatie
Guest House Yamato
Vergelijkbare accommodaties

Kyoto Traditional Minpaku Detached House Nijo St / Kyoto Kyōto
Kyoto Traditional Minpaku Detached House Nijo St / Kyoto Kyōto
- Keuken
- Wasmachine
- Gratis wifi
- Airconditioning
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als bij het inchecken blijkt dat het aantal gasten afwijkt van het aantal dat bij het boeken is opgegeven, geldt er een toeslag.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Guest House Yamato
Guest House Yamato House
Guest House Yamato House Kyoto
Guest House Yamato Kyoto
Guest Yamato Kyoto
Guest Yamato
Guest House Yamato Kyoto
Guest House Yamato Guesthouse
Guest House Yamato Guesthouse Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Guest House Yamato
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
2 jan 2014
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
8/10 – Goed
Bouke, Ceelen
20 mei 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place to stay
Bouke
8/10 – Goed
Claudia, Nederland
12 apr 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuke ervaring
Claudia
10/10 – Uitstekend
erica
17 dec 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
リピーターになりたい




erica
1 nacht verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
TIANXIANG
Reisde met een groep
28 nov 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
TIANXIANG
1 nacht verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
Miwa
4 jan 2020
Miwa
3 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
YUKIO
30 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
また、利用させてください。
YUKIO
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 dec 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Ashley
Reisde met een groep
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Traditional home in Kyoto
Ashley
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 mei 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 mei 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
30 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
HITOMI
16 apr 2019
Positief: Personeel en service
車で行くなら最高❣️
HITOMI
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Minoru
31 mrt 2019
Positief: Personeel en service
Minoru
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Kristoffer
31 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Väl värt att besöka!
Kristoffer
3 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Sandra
30 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A quiet but convenient stay
Sandra
4 nachten verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 mrt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
寝巻き、歯磨きは有りません
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Stay
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
interesting
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Fletcher-hotels in Lage Vuursche
- 3HB Falésia Garden
- Hotels in Station Gent-Sint-Pieters
- Atlas Apartments Ibiza
- Hotels in Donkerbroek
- Hotels met spa & wellness in Spanje
- Particuliere vakantiehuizen Borne
- DoubleTree by Hilton Sharm El Sheikh - Sharks Bay Resort
- Particuliere vakantiehuizen Didam
- The Ritz-Carlton, Dubai
- Hotel Murillo
- Sunotel-hotels in Barcelona
- Granada Park
- ZOALS GEZIEN OP KANAAL 4 - EEN NIEUW LEVEN IN DE ZON
- 4-sterrenhotels in Zweeloo
- Alexander Palace
- Hôtel Joyce - Astotel
- Hotels in Zaragoza
- Hotels in Cala Ratjada
- Guesthouse Meguri Inari
Activiteiten