Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Guesthouse Bon





Beoordelingen
10 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer (Winter) laden

Eenvoudige eenpersoonskamer (Winter)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Draagbare ventilator
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Gemeenschappelijke keuken
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Kamer (Autumn ) laden

Kamer (Autumn )
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Draagbare ventilator
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Gemeenschappelijke keuken
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Kamer (Summer) laden

Kamer (Summer)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Draagbare ventilator
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Gemeenschappelijke keuken
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Kamer (Spring) laden

Kamer (Spring)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Draagbare ventilator
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Gemeenschappelijke keuken
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Misschien vind je dit ook leuk

sequence KYOTO GOJO
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 546 beoordelingen
De prijs is € 61
6 aug - 7 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

63-2 Kamimonzen-cho, Murasakino, Kyoto, Kyoto, 603-8217
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Kefu Stay & Lounge
Kefu Stay & Lounge
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
9.2 van 10, Fantastisch, 117 beoordelingen
De prijs is € 36
7 aug - 8 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Parkeerkosten: JPY 700 per dag
- De accommodatie berekent een toeslag van 3 procent op betalingen met een creditcard
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Bagageopslag dient voor aankomst te worden aangevraagd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Guesthouse Bon Kyoto
Bon Kyoto
Guesthouse Bon Kyoto
Guesthouse Bon Guesthouse
Guesthouse Bon Guesthouse Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Guesthouse Bon
Beoordelingen
10
Uitzonderlijk
9,2/10
Netheid
10/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
30 mei 2025
Positief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Allen
Reisde met een groep
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Allen
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
YAMAGUCHI
28 jan 2025
YAMAGUCHI
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
??
19 mei 2024
Positief: Personeel en service
??
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Omar
17 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Omar
8 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
William, Green Bay
Reisde met partner
11 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
2 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
エミコ
11 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
エミコ
2 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 mei 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
William, Taiwan
23 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
William
3 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wonderful homely place
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2018