Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Guesthouse YULULU





Beoordelingen
8,2 op 10 โ
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 32
6 aug - 7 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, meerdere bedden (Type F) laden

Traditionele kamer, meerdere bedden (Type F)
Hoogtepunten
Een binnenplaats
Balkon
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast/vriezer
Slaapkamers
Een haardroger
Alle foto's voor Traditionele slaapzaal, gemengde slaapzaal, niet-roken, gedeelde badkamer laden

Traditionele slaapzaal, gemengde slaapzaal, niet-roken, gedeelde badkamer
Hoogtepunten
Balkon
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast/vriezer
Slaapkamers
Een haardroger
Een magnetron
Alle foto's voor Traditionele driepersoonskamer, meerdere bedden, niet-roken, balkon (Type A) laden

Traditionele driepersoonskamer, meerdere bedden, niet-roken, balkon (Type A)
Hoogtepunten
Een balkon
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast/vriezer
Slaapkamers
Een haardroger
Een magnetron
Alle foto's voor Traditionele tweepersoonskamer, Japanse futon, niet-roken, balkon (Type B) laden

Traditionele tweepersoonskamer, Japanse futon, niet-roken, balkon (Type B)
Hoogtepunten
Een balkon
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast/vriezer
Slaapkamers
Een haardroger
Een magnetron
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 653 beoordelingen
De prijs is โฌย 51
21 jul - 22 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

288 Kinoshita-cho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8104
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

The Pocket Hotel Kyoto-karasumagojo
The Pocket Hotel Kyoto-karasumagojo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Receptie 24/7
9.2 van 10, Fantastisch, 422 beoordelingen
De prijs is โฌย 26
28 jul - 29 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geรฏnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert uitsluitend contanten.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vรณรณr aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Kinderen t/m 5 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
Guesthouse YULULU
Guesthouse YULULU Hostel
Guesthouse YULULU Hostel Kyoto
Guesthouse YULULU Kyoto
YULULU
Guesthouse YULULU House Kyoto
Guesthouse YULULU House
YULULU Kyoto
Guesthouse YULULU Kyoto
Guesthouse YULULU Guesthouse
Guesthouse YULULU Guesthouse Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Guesthouse YULULU
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
13 dec 2022
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
11 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
18 sep 2020
ๅฎใใใๅพ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 โ Uitstekend
E.G, KL
Reisde met een groep
24 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
E.G
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 โ Uitstekend
akiyo
8 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ใชใผใบใใใซใงไบฌ้ฝใใใ
akiyo
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
1 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 โ Uitstekend
M, ๅคง้ชๅธ
Reisde met familie
10 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
M
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 โ Uitstekend
Kenneth
28 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kenneth
4 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
20 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
20 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 โ Uitstekend
Estella
2 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful, traditional and clean
Estella
5 nachten verbleven in juni 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 โ Uitstekend
Amata
23 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trรจs mignon
Amata
1 nacht verbleven in mei 2019
4/10 โ Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
9 apr 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
2/10 โ Ontzettend slecht
jun
30 mrt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์ถ์ฒํ์ง ์์ต๋๋ค.
jun
1 nacht verbleven in maart 2019
6/10 โ Redelijk
NAGAE
12 mrt 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
NAGAE
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์ต๊ณ ์ ๋ฐฐ๋ญ์ฌํ์์
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
15 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 โ Redelijk
Michelle
24 jan 2019
Positief: Personeel en service
Michelle
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 โ Goed
ใชใใฎใใใก
12 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ใชใใฎใใใก
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
31 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 โ Uitstekend
Jihyun
30 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์ข์์ต๋๋ค!
Jihyun
2 nachten verbleven in december 2018