Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hazuki Kyoto





Beoordelingen
10 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard suite laden

Standaard suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Vloerverwarming
Alle foto's voor Traditionele suite laden

Traditionele suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Vloerverwarming
Alle foto's voor Traditionele driepersoonskamer laden

Traditionele driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Vloerverwarming
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Premium KYOTO Station
Shimogyo
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 459 beoordelingen
De prijs is € 65
18 aug - 19 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

364 Hashidonocho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8113
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 3.357 beoordelingen
De prijs is € 87
12 aug - 13 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hazuki Kyoto Guesthouse
Hazuki Guesthouse
Hazuki Kyoto Kyoto
Hazuki Kyoto Guesthouse
Hazuki Kyoto Guesthouse Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hazuki Kyoto
Beoordelingen
10
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
10/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Joseph
Reisde met een groep
18 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
YONGWOO
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YONGWOO
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Danielle
Reisde met partner
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Danielle
10/10 – Uitstekend
Preston
6 feb 2025
Positief: Voorzieningen
Preston
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Hyun
6 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyun
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
MICHELLE WS
Reisde met partner
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MICHELLE WS
10/10 – Uitstekend
Anastasia
Reisde met partner
18 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anastasia
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Sofia
22 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sofia
7 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Samuel
19 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Samuel
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Steve
Reisde met familie
24 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steve
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Elisha
Reisde met familie
12 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elisha
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Regina
Reisde met een groep
8 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Like staying with a loved one
Regina
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Kun
Reisde met familie
26 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kun
4 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Jenny
Reisde met partner
11 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jenny
10/10 – Uitstekend
Elise
9 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elise
4 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Cassandra
Reisde met partner
31 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cassandra
10/10 – Uitstekend
Niccolò
Reisde met partner
4 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niccolò
4 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Shannon
Reisde met partner
15 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shannon
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stay
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Marjane
Reisde met een groep
22 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superb
Marjane
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Jessica
Reisde met partner
7 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
9 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Darren
25 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect Japanese hospitality
Darren
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Watit
20 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Watit
5 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
April
Reisde met familie
24 apr 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
April
3 nachten verbleven in maart 2023