Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Ishibekoji Ryugin





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 350
13 jul - 14 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer (Two Semidouble Beds) laden

Twin kamer (Two Semidouble Beds)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Een eettafel
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Twin kamer (Four Semidouble Beds) laden

Twin kamer (Four Semidouble Beds)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Een eettafel
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Misschien vind je dit ook leuk

Minn Gion Sanjo
Higashiyama
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 192 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Shimogawara town 463-12, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0825
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.120 beoordelingen
De prijs is € 124
27 jul - 28 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Kinderen t/m 11 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Je hebt geen auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ishibekoji
Ishibekoji Ryugin
Ishibekoji Ryugin Inn
Ishibekoji Ryugin Inn Kyoto
Ishibekoji Ryugin Kyoto
Ishibekoji Ryugin Kyoto
Ishibekoji Ryugin Guesthouse
Ishibekoji Ryugin Guesthouse Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ishibekoji Ryugin
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Stuart
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stuart
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jeffrey
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jeffrey
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Yun
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yun
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Megat
6 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Megat
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met familie
17 jun 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
7 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Bao
Reisde met partner, Reisde met familie
28 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bao
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Belinda
14 okt 2023
Belinda
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Tat Man
Reisde met familie
5 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing Amazing Place in Kyoto
Tat Man
3 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Takeshi
27 feb 2022
Takeshi
1 nacht verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Madeleine
9 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Madeleine
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
caryn
3 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful
caryn
3 nachten verbleven in mei 2018
4/10 – Matig
Ken, Tokyo, Japan
16 apr 2018
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
人的サービスが残念なホテル
Ken
2 nachten verbleven in april 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
Friedrich
20 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superb
Friedrich
3 nachten verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
YunHee
16 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
하룻밤 묵었던 숙소지만 정말 좋은 기억으로 남았어요
YunHee
1 nacht verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
Yeji
9 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yeji
2 nachten verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Paul, San Francisco
3 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Classic, elegant Riyokan
Paul
2 nachten verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
Thomas
19 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern comforts in old Kyoto
Thomas
3 nachten verbleven in juni 2017
6/10 – Redelijk
Blue
19 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
가족단위 또는 두 커플이상 이용 시 적합
Blue
8/10 – Goed
Irene, Australia
21 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tradition boutique hotel in character area.
Irene
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 jun 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer