Kamuro An
Pension met een 24-uurs receptie, op 7 minuten lopen van Kiyomizu Temple
Fotogalerie voor Kamuro An





Beoordelingen
10 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style, Deluxe) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style, Deluxe)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Draagbare ventilator
Apart bad en douche
Een haardroger
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style, Standard) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style, Standard)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Draagbare ventilator
Apart bad en douche
Een haardroger
2 Twee badkamers
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Premium KYOTO Station
Shimogyo
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 521 beoordelingen
De prijs is € 96
11 dec - 12 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-197-3 Kiyomizu, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0862
Over deze accommodatie
Kamuro An
Vergelijkbare accommodaties

Gion Ryokan Karaku
Gion Ryokan Karaku
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 269 beoordelingen
De prijs is € 120
16 dec - 17 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. JPY 3500 voor volwassenen en ca. JPY 3000 voor kinderen
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 3000 per dag (op 50 meter afstand)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Feesten of groepsevenementen ter plaatse zijn ten strengste verboden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos, raambeveiliging en buitenverlichting
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Het aantal aanwezige Japanse futons is gebaseerd op het aantal volwassenen in de boeking.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kamuro-an
Kamuro-an Inn Kyoto
Kamuro-an Kyoto
Kamuro-an Inn
Kamuro an
Kamuro An Kyoto
Kamuro An Guesthouse
Kamuro An Guesthouse Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Kamuro An
10
Uitzonderlijk
10
Netheid
9,8
Locatie
10
Personeel en service
10
Milieuvriendelijkheid
10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Hadi
Reisde met familie
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hadi
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Duane
Reisde met familie
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Duane
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
Reisde met een groep
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Wenxin, St Leonards
Reisde met partner
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wenxin
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Simon
Reisde met partner
4 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simon
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Inga
Reisde met partner
10 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Inga
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Kelly
Reisde met familie en kleine kinderen
5 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kelly
4 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Bryant
8 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bryant
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Nurie
21 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nurie
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Lisa
Reisde met partner
15 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Brendan
2 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brendan
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Amin
28 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amin
5 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
めいか
Zakenreiziger
19 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
めいか
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Jeremie
16 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jeremie
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Jessie
Reisde met partner
9 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessie
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Jeffrey
Reisde met familie
20 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeffrey
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
BRIGITTE
18 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
BRIGITTE
4 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Sondra
Reisde met partner
24 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sondra
5 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Wenhao
28 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wenhao
2 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Chengqing
22 jun 2023
Chengqing
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Won
17 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Won
10/10 – Uitstekend
サキコ
9 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
サキコ
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Matt
1 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matt
2 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Hayden
Reisde met partner
22 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hayden
2 nachten verbleven in april 2023

















