Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Koto An





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 192
1 sep - 2 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy Twin kamer, niet-roken, gedeelde badkamer laden

Economy Twin kamer, niet-roken, gedeelde badkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
3 slaapkamers
Een magnetron
Kookgerei, borden en bestek
Een kookplaat
Toegang tot een gedeelde/gemeenschappelijke keuken
Alle foto's voor Resortwoning, 3 slaapkamers, niet-roken (Max10guests) laden

Resortwoning, 3 slaapkamers, niet-roken (Max10guests)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Televisie
3 slaapkamers
Een diep ligbad
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard vierpersoonskamer, niet-roken, gedeelde badkamer (2,3,4 Persons) laden

Standaard vierpersoonskamer, niet-roken, gedeelde badkamer (2,3,4 Persons)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
3 slaapkamers
Een magnetron
Kookgerei, borden en bestek
Een kookplaat
Toegang tot een gedeelde/gemeenschappelijke keuken
Misschien vind je dit ook leuk

Six Senses Kyoto
Higashiyama
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 24 beoordelingen
De prijs is € 697
19 aug - 20 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

240-2 Sakai machi, 2 chome, Muromachi dori Gojo sagaru, Simogyo ku, Kyoto, Kyoto, 600-8162
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. JPY 2500 per persoon
- Parkeerkosten: JPY 1650 per nacht (incl. onbeperkt in- en uitrijden)
- Toeslag voor late check-in: JPY 5000 als je incheckt tussen 20.00 uur en 22.00 uur
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Het aantal aanwezige Japanse futons is gebaseerd op het aantal volwassenen (gasten van 12 jaar en ouder) in de boeking. Voor gasten jonger dan 12 jaar die geen bed delen met een volwassene en gebruikmaken van de aanwezige bedden, wordt het tarief voor volwassenen in rekening gebracht.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Koto Hotel Kyoto
Koto Guesthouse Kyoto
Koto Guesthouse
Koto An Kyoto
Koto An Guesthouse
Koto An Guesthouse Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Koto An
Beoordelingen
7,2
Goed
8,2/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Miki
27 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miki
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Ana Karen
18 nov 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana Karen
5 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Rumi
11 nov 2024
Rumi
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Miyuu
Reisde met partner
20 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Miyuu
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
ちよこ
Reisde met een groep
9 sep 2024
ちよこ
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Nicklas
18 jul 2024
Positief: Personeel en service
Nicklas
6 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Marie-Sarah
8 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marie-Sarah
3 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Marie-Eve
21 mrt 2024
Positief: Netheid
Marie-Eve
8 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Tomomi, Koriyama
27 nov 2023
Tomomi
2 nachten verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Coral
11 nov 2023
Positief: Netheid, comfort kamer
See review for accurate building address
Coral
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
JUNYEUB
Reisde met een groep
10 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JUNYEUB
1 nacht verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
stephan
30 nov 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service


stephan
2 nachten verbleven in november 2019
4/10 – Matig
ChiaoChu
Reisde met een groep
29 nov 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ChiaoChu
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
MING HUI
Reisde met familie
21 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MING HUI
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 apr 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Small room. Long check in process
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
建笙
1 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
建笙
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Huei-chung
5 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Huei-chung
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Huei-chung
5 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Huei-chung
2 nachten verbleven in november 2018
2/10 – Ontzettend slecht
kkongtul, Korea
26 okt 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kkongtul
1 nacht verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
caleb
19 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
어미니티를 모두 구입해야함. 가격에 비해 너무 많은 옵션을 따로 구매해야함
caleb
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
ミチ, 東京
27 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
伝統的な建物での宿泊のついて
ミチ
2 nachten verbleven in mei 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Nicole, Australia
20 mei 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Don’t stay in room K24!
Nicole
1 nacht verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2018