Kyoto Ryokan Gion Sano
Pension in Kyoto, op 2 minuten lopen van Yasaka-altaar
Fotogalerie voor Kyoto Ryokan Gion Sano





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 207
1 dec - 2 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele eenpersoonskamer (Japanese Style) laden

Traditionele eenpersoonskamer (Japanese Style)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Traditionele tweepersoonskamer, voor 1 persoon, Japanse futon (Japanese Style) laden

Traditionele tweepersoonskamer, voor 1 persoon, Japanse futon (Japanese Style)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, Large) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, Large)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, Deluxe) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, Deluxe)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, Superior) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, Superior)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Traditionele vierpersoonskamer (Japanese Style) laden

Traditionele vierpersoonskamer (Japanese Style)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 581 beoordelingen
De prijs is € 158
14 dec - 15 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

504 Washio, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0072
Over deze accommodatie
Kyoto Ryokan Gion Sano
Vergelijkbare accommodaties

Gion Ryokan Karaku
Gion Ryokan Karaku
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 269 beoordelingen
De prijs is € 121
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen t/m 17 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ryokan Sano
Kyoto Gion Sano
Kyoto Ryokan Gion Sano Kyoto
Kyoto Ryokan Gion Sano Guesthouse
Kyoto Ryokan Gion Sano Guesthouse Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kyoto Ryokan Gion Sano
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 okt 2025
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jan Willem
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jan Willem
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Johnny
Reisde met partner
2 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Johnny
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Natalie, Airdrie
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natalie
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas
Reisde met een groep
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Sarah
Reisde met familie
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Katie
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katie
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Giorgio
Reisde met familie
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Giorgio
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Elliot
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elliot
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Meliza
21 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Meliza
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Daniela
29 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniela
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
MINSUG
28 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
아주 만족스러웠던 숙소

MINSUG
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
David, Caringbah South
Reisde met familie
21 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
3 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Alexander
Reisde met partner
25 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
6 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Melissa
23 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melissa
5 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Rambabu
Reisde met familie
22 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rambabu
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Sarah
14 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
5 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
SHINIL
6 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHINIL
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Kan, Berkeley Heights
Reisde met familie
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kan
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
L
10 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
L
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
James
23 mei 2024
James
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Jacob
12 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacob
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Adrian
Reisde met partner
29 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adrian
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Biswas
24 apr 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Biswas
1 nacht verbleven in april 2024

















