Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kyoto Sawai





VIP Access
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke kamer, niet-roken, privébadkamer laden

Klassieke kamer, niet-roken, privébadkamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een binnenplaats
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Alle foto's voor Klassieke kamer (Shizu no Ma, for 4 Guests) laden

Klassieke kamer (Shizu no Ma, for 4 Guests)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Kamer (Miya no Ma - Middle, for 2 Guests) laden

Kamer (Miya no Ma - Middle, for 2 Guests)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 501 beoordelingen
De prijs is € 193
21 jul - 22 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-320 Miyagawasuji, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0801
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.120 beoordelingen
De prijs is € 124
27 jul - 28 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. JPY 2000 voor volwassenen en ca. JPY 2000 voor kinderen
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Tijdens de voorjaarsvakantie geldt bij het inchecken een minimumleeftijd van 17.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, EHBO-doos en raambeveiliging
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kyoto Sawai Guesthouse
Guesthouse Kyoto Sawai Kyoto
Kyoto Kyoto Sawai Guesthouse
Guesthouse Kyoto Sawai
Kyoto Sawai Kyoto
Sawai Guesthouse
Sawai
Kyoto Sawai Kyoto
Kyoto Sawai Guesthouse
Kyoto Sawai Guesthouse Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kyoto Sawai
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
2 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Lindsey
Reisde met familie
14 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lindsey
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Allison
13 mei 2025
Allison
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Mohammed
10 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohammed
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met familie
29 apr 2025
Positief: Voorzieningen
John
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
John
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
David
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Mildred
Reisde met familie
26 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mildred
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
RYOTA
Reisde met familie en kleine kinderen
12 dec 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
RYOTA
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Carina
Reisde met familie
22 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Traditionellt hotell i Kyoto
Carina
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Shaz, Solana Beach
20 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shaz
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
John
15 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely place, lovely staff!
John
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
francois
Reisde met familie
31 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superbe
francois
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
masanori
16 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
masanori
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Jasmin
Reisde met partner, Reisde met familie
14 okt 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Jasmin
2 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Mary
18 sep 2024
Mary
4 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Lisa
Reisde met familie
10 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lisa
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Florence
Reisde met familie
11 aug 2024
Positief: Voorzieningen
Florence
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Karen
29 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen
2 nachten verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
HYEONG SIK
3 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
HYEONG SIK
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
michel
Reisde met partner
25 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
michel
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Jihad
Reisde met een groep
20 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Experience the past with the comfort of the future
Jihad
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Kathleen
Reisde met familie
14 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great experience in Kyoto
Kathleen
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
martine
Reisde met familie
12 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
martine
2 nachten verbleven in februari 2024