Fotogalerie voor MIMARU SUITES Kyoto Central





Beoordelingen
10 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Deluxe suite, niet-roken (For 4) laden

Deluxe suite, niet-roken (For 4)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Een eettafel
Smart-tv
Een wasmachine en droger
Alle foto's voor Premium suite, niet-roken (For 4) laden

Premium suite, niet-roken (For 4)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Een eettafel
Smart-tv
Een wasmachine en droger
Alle foto's voor Suite, 3 slaapkamers, niet-roken (Japanese Western Style,For 6) laden

Suite, 3 slaapkamers, niet-roken (Japanese Western Style,For 6)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Een eettafel
Smart-tv
Een wasmachine en droger
Misschien vind je dit ook leuk

HOTEL THE MITSUI KYOTO, a Luxury Collection Hotel & Spa
Centraal Kyoto
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 105 beoordelingen
De prijs is € 1.251
4 nov - 5 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

154-3,Nagahama-cho, Kyoto, Kyoto, 604-8201
Over deze accommodatie
MIMARU SUITES Kyoto Central
Aparthotels met keukens, vlak bij Nijō-kasteel
Dit rookvrije aparthotel beschikt over gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes en meertalig personeel. Elk aparthotel heeft 2 slaapkamers en beschikt over gratis wifi en gratis kabelinternet. De keuken is voorzien van een koelkast, kookplaat en magnetron.
MIMARU SUITES Kyoto Central heeft 19 kamers met airconditioning die via een buitengalerij bereikbaar zijn. Deze kamers zijn ingericht met een wasmachine/droger en een kluis. Alle kamers in dit aparthotel met 3,5 sterren hebben keukens met een koelkast, een kookplaat, een magnetron en een eetruimte. Elke badkamer heeft een aparte badkuip en douche met een regendouche, een toilet met elektronisch bidet en een haardroger.
Gasten profiteren van gratis wifi en kabelinternet. Elke smart-tv van 32 inch heeft kabelzenders.
Vergelijkbare accommodaties

MIMARU SUITES Kyoto Shijo
MIMARU SUITES Kyoto Shijo
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 195 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 5000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 5000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft aangegeven dat er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
Handdoekenservice is dagelijks beschikbaar. Er wordt schoongemaakt op de 3e dag van je verblijf en daarna elke 2 dagen. Extra huishoudservice is beschikbaar op verzoek en tegen een toeslag.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mimaru Suites Kyoto City
Mimaru Suites Kyoto Central Kyoto
Mimaru Suites Kyoto Central Aparthotel
Mimaru Suites Kyoto Central Aparthotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over MIMARU SUITES Kyoto Central
10
Uitzonderlijk
10
Netheid
9,8
Voorzieningen
9,6
Milieuvriendelijkheid
10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
11 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Lee
Reisde met familie
3 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lee
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Laura, Valley Cottage
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
27 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laura
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Joshua
Reisde met familie
14 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joshua
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sonia
Reisde met familie
8 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sonia
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Diana
Reisde met familie
30 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diana
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Brianna
30 jun 2025
Brianna
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met familie en kleine kinderen
16 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Karan
Reisde met familie en kleine kinderen
15 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karan
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Lynn
15 jun 2025
Lynn
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Lynn
Reisde met familie
14 jun 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
Lynn
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Leon
Reisde met familie en kleine kinderen
5 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leon
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Tim
Reisde met familie
29 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tim
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kanir
23 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kanir
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Cesario
21 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Cesario
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ee Mun
Reisde met familie en kleine kinderen
6 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ee Mun
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Robert D
Reisde met familie
9 apr 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
Robert D
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Keesha
Reisde met een groep
30 mrt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keesha
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
KELLY
Reisde met familie
2 feb 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
KELLY
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Benjamin
Reisde met familie
27 jan 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
Benjamin
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Adrienne
Reisde met een groep
11 jan 2025
Positief: Netheid
Great staff
Adrienne
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Michelle
Reisde met familie
31 dec 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
Michelle
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Adriana
17 nov 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
Adriana
1 nacht verbleven in november 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 sep 2024
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Elizabeth
30 sep 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Elizabeth
3 nachten verbleven in september 2024