Fotogalerie voor MIMARU SUITES Kyoto Shijo





Beoordelingen
10 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Suite, 2 slaapkamers (Japanese) laden

Suite, 2 slaapkamers (Japanese)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Een eettafel
Smart-tv
Een wasmachine en droger
2 slaapkamers
Alle foto's voor Suite, 3 slaapkamers, niet-roken laden

Suite, 3 slaapkamers, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Een eettafel
Smart-tv
Een wasmachine en droger
3 slaapkamers
Alle foto's voor Superior suite, 2 slaapkamers laden

Superior suite, 2 slaapkamers
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Een eettafel
Smart-tv
Een wasmachine en droger
2 slaapkamers
Alle foto's voor Premium suite, 2 slaapkamers (Japanese) laden

Premium suite, 2 slaapkamers (Japanese)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Een eettafel
Smart-tv
Een wasmachine en droger
2 slaapkamers
Alle foto's voor Three-Bedroom Suite laden

Three-Bedroom Suite
Alle foto's voor Premium Two-Bedroom Japanese Suite laden

Premium Two-Bedroom Japanese Suite
Alle foto's voor Superior Two-Bedroom Suite laden

Superior Two-Bedroom Suite
Alle foto's voor Two-Bedroom Japanese Suite laden

Two-Bedroom Japanese Suite
Misschien vind je dit ook leuk

Soraniwa Terrace Kyoto
Shimogyo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Schoonmaakservice
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 228 beoordelingen
De prijs is € 205
14 okt - 15 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Inabadocho, Karasuma-dori Matsubara,, Shimogyo-ku, 717-1, Kyoto, Kyoto Prefecture, 600-8415
Over deze accommodatie
MIMARU SUITES Kyoto Shijo
Aparthotels met keukens, op loopafstand van Shijo-straat
Dit aparthotel heeft niet alleen een wasserij, maar ook een kluis bij de receptie en gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes. Je vindt er ook een automaat. Elk aparthotel beschikt over een diep bad. Geniet daarnaast van gratis wifi en een keuken. Het entertainment wordt verzorgd door een smart-tv met digitale zenders, terwijl 2 badkamers en een wasmachine/droger voor nog meer comfort zorgen.
MIMARU SUITES Kyoto Shijo heeft 37 kamers met een wasmachine/droger en een kluis. Alle bedden hebben donzen dekbedden. Elke kamer in dit aparthotel met 3 sterren heeft een keuken of kitchenette met een koelkast, een kookplaat, een magnetron en kookgerei, borden en bestek. Elke badkamer is uitgerust met een aparte badkuip en douche met een diep bad, pantoffels, een bidet en een toilet met elektronisch bidet.
In dit aparthotel in Kyoto is wifi gratis. Elke smart-tv van 32 inch heeft digitale zenders. Ook heeft elke kamer een koffiezetapparaat/waterkoker en een haardroger.
Vergelijkbare accommodaties

MIMARU Kyoto Shinmachi Sanjo
MIMARU Kyoto Shinmachi Sanjo
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 480 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 5000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 5000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft aangegeven dat er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: een beveiligingssysteem
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Handdoekenservice is dagelijks beschikbaar. Er wordt schoongemaakt op de 3e dag van je verblijf en daarna elke 2 dagen. Extra huishoudservice is beschikbaar op verzoek en tegen een toeslag.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mimaru Suites Kyoto Shijo Kyoto
Mimaru Suites Kyoto Shijo Aparthotel
Mimaru Suites Kyoto Shijo Aparthotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over MIMARU SUITES Kyoto Shijo
10
Uitzonderlijk
9,8
Netheid
9,8
Voorzieningen
9,6
Milieuvriendelijkheid
10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
11 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Olena
28 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Olena
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
jihun
Reisde met een groep
24 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jihun
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kerri
Reisde met familie en kleine kinderen
20 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kerri
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jiao
Reisde met een groep, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
17 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jiao
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Janet
29 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Janet
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Vince
4 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vince
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
James
Reisde met familie
31 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
James
6 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Daryn
Reisde met familie
30 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daryn
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Gabriel
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
23 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriel
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Alex
Reisde met familie
22 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alex
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Gabriel
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
19 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriel
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ban
17 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ban
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
James
8 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
James
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Joe
Reisde met familie
2 jul 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
Joe
6 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Nan
Reisde met familie
25 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nan
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Dennis
Reisde met familie
23 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dennis
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Hui
Reisde met familie
22 jun 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
Hui
8 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Akiko
Reisde met familie en kleine kinderen
17 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akiko
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
shigeko
Reisde met familie
12 jun 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
shigeko
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Shobilatha
Reisde met familie
9 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shobilatha
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Leslie
8 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Leslie
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher
8 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Toga
Reisde met familie en kleine kinderen
7 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toga
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Mei
Reisde met familie
5 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mei
2 nachten verbleven in juni 2025