Aparthotel
Mimaru Suites Kyoto Shijo
Aparthotels met keukens, op loopafstand van Shijo-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Mimaru Suites Kyoto Shijo





Beoordelingen
10 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Suite, 2 slaapkamers (Japanese) laden

Suite, 2 slaapkamers (Japanese)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Een eettafel
Smart-tv
Een wasmachine en droger
2 slaapkamers
Alle foto's voor Premium suite, 2 slaapkamers (Japanese) laden

Premium suite, 2 slaapkamers (Japanese)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Een eettafel
Smart-tv
Een wasmachine en droger
2 slaapkamers
Alle foto's voor Suite, 3 slaapkamers, niet-roken laden

Suite, 3 slaapkamers, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Een eettafel
Smart-tv
Een wasmachine en droger
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Superior suite, 2 slaapkamers laden

Superior suite, 2 slaapkamers
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Een eettafel
Smart-tv
Een wasmachine en droger
Een donzen dekbed
Misschien vind je dit ook leuk

HOTEL THE MITSUI KYOTO, a Luxury Collection Hotel & Spa
Centraal Kyoto
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 96 beoordelingen
De prijs is € 810
18 aug - 19 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Inabadocho, Karasuma-dori Matsubara,, Shimogyo-ku, 717-1, Kyoto, Kyoto Prefecture, 600-8415
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Mimaru Kyoto Shinmachi Sanjo
Mimaru Kyoto Shinmachi Sanjo
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 463 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 5000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 5000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft aangegeven dat er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: een beveiligingssysteem
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Handdoekenservice is dagelijks beschikbaar. Er wordt schoongemaakt op de 3e dag van je verblijf en daarna elke 2 dagen. Extra huishoudservice is beschikbaar op verzoek en tegen een toeslag.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mimaru Suites Kyoto Shijo Kyoto
Mimaru Suites Kyoto Shijo Aparthotel
Mimaru Suites Kyoto Shijo Aparthotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Mimaru Suites Kyoto Shijo
Beoordelingen
10
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Voorzieningen
10/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
James
Reisde met familie
31 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
James
6 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Daryn
Reisde met familie
30 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daryn
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Gabriel
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
23 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriel
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Alex
Reisde met familie
22 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alex
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Gabriel
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
19 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriel
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
James
8 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
James
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nan
Reisde met familie
25 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nan
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Dennis
Reisde met familie
23 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dennis
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Akiko
Reisde met familie en kleine kinderen
17 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akiko
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Shobilatha
Reisde met familie
9 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shobilatha
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Leslie
8 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Leslie
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher
8 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Toga
Reisde met familie en kleine kinderen
7 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toga
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Mei
Reisde met familie
5 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mei
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Erick
Reisde met een groep
4 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erick
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Davida
Reisde met familie
28 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Davida
8 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Dean
Reisde met familie en kleine kinderen
26 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dean
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
George
23 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
George
8 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
JANET, Rochester
Reisde met familie
17 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
JANET
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jacqueline
10 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacqueline
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Janice, Toronto
Reisde met familie
7 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Janice
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
karine, mamaroneck
Reisde met familie
30 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
karine
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Lauren
Reisde met een groep, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
17 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lauren
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Erin
Reisde met familie
15 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erin
3 nachten verbleven in maart 2025
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- NHHotels-hotels in Zaandam
- 5-sterrenhotels in Budapest
- Hotels in San Felice del Benaco
- Villa's Oura
- Numa Berlin Sketch
- Fletcher-hotels in Rotterdam
- B&B Engeland
- Litta Palace Milano
- The Ascot Hotel Köln
- Hotel Marienhage
- Hotels in Lommel
- Fletcher-hotels in Ouderkerk aan de Amstel
- Mercure Resort Sanur
- 4-sterrenhotels in Harlingen
- Guesthouse Meguri Inari
Vakantiehuizen