Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya Station
Hotel in Kyoto, op enkele stappen van Shijo-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya Station





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Premium KYOTO Station
Shimogyo
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 438 beoordelingen
De prijs is € 86
23 jul - 24 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

494 Fujiokacho, Nakagyo, Kyoto, Kyoto, 604-8334
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Smart Place Inn Kyoto Nijojo Horikawa
Smart Place Inn Kyoto Nijojo Horikawa
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
8.2 van 10, Zeer goed, 99 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
GRAND JAPANING KYOTO SHIJO OMIYA
GRAND JAPANING KYOTO SHIJO OM
GRAND JAPANING HOTEL KYOTO SHIJO OMIYA
M's INN SHIJO OMIYA
Meldia Stay SHIJO OMIYA
Smart Kyoto Shijo Omiya Kyoto
Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya Station Hotel
Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya Station Kyoto
Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya Station Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya Station
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
14 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
19 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Dayan
Reisde met partner
29 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dayan
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
toshihiro
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
toshihiro
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
SAORI
Reisde met familie
17 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
駅近で便利
SAORI
1 nacht verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Francesco
19 nov 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francesco
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Hiroya
22 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroya
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
shoichiro
21 okt 2023
shoichiro
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 okt 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Jonathan
24 sep 2023
Jonathan
2 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Misa
14 nov 2022
Misa
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Kai
5 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kai
10/10 – Uitstekend
みねこ
12 okt 2022
みねこ
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Keisaku
Zakenreiziger
10 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keisaku
1 nacht verbleven in september 2022
4/10 – Matig
WATANABE
Zakenreiziger
15 jun 2022
Negatief: Netheid, personeel en service
サービス悪い
WATANABE
4 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
yuki
26 mrt 2022
yuki
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Kazuaki
6 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
新しくてシンプルで快適
Kazuaki
1 nacht verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Horie
30 jan 2022
Horie
2 nachten verbleven in januari 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 jan 2022
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
KAZUO
12 jul 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KAZUO
2 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
2 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Hiroyuki
7 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hiroyuki
1 nacht verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
Pohnnapa
Reisde met familie
16 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
เงียบสงบ สะดวก สะอาด
Pohnnapa
3 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
6 jan 2020
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Kyle, Las vegas
Reisde met een groep
10 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyle
7 nachten verbleven in oktober 2019