Mercure Kyoto Station
Hotel met een restaurant, op loopafstand van Kyototoren
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Mercure Kyoto Station





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 82
31 jul - 1 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Badjassen
Een bidet
Alle foto's voor Superior kamer, bad (2 Single beds and 1 Sofa bed) laden

Superior kamer, bad (2 Single beds and 1 Sofa bed)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden, bad laden

Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden, bad
8,4 van 10
Zeer goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Privilege, Kamer, niet-roken laden

Privilege, Kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed laden

Superior kamer, 1 kingsize bed
9,0 van 10
Fantastisch
(40 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Badjassen
Een bidet
Alle foto's voor Privilege, Kamer, 2 eenpersoonsbedden, bad laden

Privilege, Kamer, 2 eenpersoonsbedden, bad
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een bidet
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Privilege, Kamer, 1 kingsize bed laden

Privilege, Kamer, 1 kingsize bed
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Een regendouchekop
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Okura Kyoto Okazaki Bettei
Wijk Sakyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 164 beoordelingen
De prijs is € 242
29 jul - 30 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

288 Aburanokojicho, Shimogyo Ku, Kyoto, 600-8231
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Vischio Kyoto by GRANVIA
Hotel Vischio Kyoto by GRANVIA
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.090 beoordelingen
De prijs is € 96
29 jul - 30 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 3300 voor volwassenen en ca. JPY 1650 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van ALLSAFE (Accor Hotels) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mercure Kyoto Station Hotel
Mercure Kyoto Station Kyoto
Mercure Kyoto Station Hotel Kyoto
Mercure Kyoto Station (Opening Aug 2020)
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Mercure Kyoto Station
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Joaquin
Reisde met partner
3 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joaquin
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Carmen
17 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Praktische plek om Kyoto te verkennen
Carmen
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Denise
Reisde met partner
25 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Denise
5 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Philip
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Philip
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Chadwick, El Paso
Reisde met familie
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chadwick
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kathy
Reisde met partner
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kathy
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Adam
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adam
7 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kristina
13 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kristina
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
PAULINE
Reisde met familie
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
PAULINE
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
VENKATESAN
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
VENKATESAN
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Ann-Sophie
Reisde met partner
7 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ann-Sophie
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Cindy
17 mei 2025
Cindy
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Pao-chun
Reisde met familie
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pao-chun
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Janira
Reisde met partner
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Janira
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kimberley
Reisde met familie
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kimberley
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Karl-Heinz
Reisde met partner
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karl-Heinz
6 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Ivan Gonzalo
Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ivan Gonzalo
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
ILONA
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ILONA
3 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
FARRUKH
Reisde met familie
21 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very Busy and with Poor Service
FARRUKH
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
paul
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
paul
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Charlotte
Reisde met een groep
20 apr 2025
Positief: Voorzieningen
Charlotte
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
JOSE
Reisde met een groep, Reisde met familie
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JOSE
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Bianca
Reisde met familie
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bianca
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Gabriela
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gabriela
2 nachten verbleven in maart 2025
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Hotels nabij Carihuela Strand
- Hotels in Xanten
- Hotels in Kanton Orgelet
- Particuliere vakantiehuizen Kokkari
- Hotels in Amsterdam
- Mandy Villa met privézwembad
- easyHotel The Hague Scheveningen Beach
- Hotels in Terborg
- Hotels met waterpark in België
- Campings en stacaravans Oostenrijk
- Hotel Lellmann
- Aska Bayview Resort – All Inclusive
- MS Aguamarina
- Guesthouse Meguri Inari
Vluchten
Autoverhuur
Activiteiten